قوانین و مقررات

!Be different with us | با ما متفاوت باشید!

قوانین و مقررات عمومی

هایپربیوتی در واقع پلتفرم و بستری برای معرفی بهترین افرادی که در زمینه ی خدمات سالن زیبایی و مشاغل مرتبط با مراسم عروسی بصورت حرفه ای فعالیت می نمایند، میابشد. در هایپربیوتی همواره سعی کرده‌ایم، با بهترین و معتبرترین خدمات دهندگان سالن های زیبایی و مراسم عروسی همکاری کنیم، اما هایپربیوتی مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات مجموعه ها عهده‌دار نیست؛ اما همواره سعی کرده ایم با پیگیری و مذاکره با خدمات دهندگان این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.

هایپربیوتی مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، مجموعه قانون‌های تدوین‌شده جرایم اینترنتی و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی، فعالیت می‌کند و کاربرانمان نباید هیچ‌گونه مطلبی را که با شئونات اخلاقی و قوانین جمهوری اسلامی مغایرت دارد را در این وب‌سایت منتشر کنند. اگر کاربری در این زمینه تخلف کند و تخلفش ثابت شود، عواقب احتمالی این تخلف متوجه خود او خواهد بود و صفحه اش حذف می‌شود.

سو‌ءاستفاده از نام تجاری هایپربیوتی، سایت هایپربیوتی، مکاتبات هایپربیوتی یا استفاده از نام‌های مشابهی که شبهه‌برانگیز هستند، به هر طریقی ممنوع است. هایپربیوتی در صورت مشاهده چنین مواردی حق شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح، دادگاه رسیدگی به جرایم اینترنتی در داخل یا خارج و همچنین اطلاع‌رسانی به مجریان یا استفاده‌کنندگان سرویس را برای خود محفوظ می‌دارد.
وب‌‌سایت هایپربیوتی پایگاه اینترنتی دیگری جز hyper-beauty.ir ندارد و فقط از همین راه با کاربرانش ارتباط و تعامل برقرار می نماید. هایپربیوتی مکاتبات اینترنتی‌ دیگری را که با آدرس‌هایی به‌جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت انجام شود را تأیید نمی‌کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

اطلاعات کاربران نزد هایپربیوتی محفوظ است و قرار نیست با مجموعه‌ی دیگری به اشتراک گذاشته شود. فقط مراجع ذیصلاح، در صورتی که حکم قانونی داشته باشند می‌توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
هایپربیوتی می‌تواند برای فرستادن هدایا، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال ایمیل به کاربران و … از اطلاعاتشان استفاده کند.

اجازه‌ی استفاده از مطالب

تمامی خدمات و مطالب و محتویات که هایپربیوتی تولید و عرضه می‌کند، فقط برای استفاده در وب‌سایت هایپربیوتی هستند و هیچ‌ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ ندارد که از مطالب این وب‌سایت سوءاستفاده کند و در صورت مشاهده، پیگرد قانونی خواهد شد.
هیچ فرد حقیقی و حقوقی نباید از محتویات هایپربیوتی، شامل اطلاعات، عکس‌ها، شیوه سازماندهی و دسته‌بندی مطالب، نقشه‌ها، طرح‌ها، ایده‌ها، لوگو و… سوءاستفاده کند. در صورت سوءاستفاده، هایپربیوتی می‌تواند از طریق قانونی این مسئله را پیگیری نماید. استفاده از مطالب هایپربیوتی در اینترنت و کپی برداری از مقالات، اکیدا ممنوع می باشد و همچنین برای استفاده از مطالب وب‌سایت در رسانه‌های چاپی دریافت اجازه کتبی از مسئولان وب‌سایت ضروری است.

تمامی حقوق معنوی محتوا‌هایی (متن، عکس، فیلم) که کاربران هایپربیوتی تولید کرده‌اند و روی وب‌سایت قرار داده‌اند به هایپربیوتی تعلق دارد و این وب‌سایت می‌تواند برای ویرایش، حذف یا بازنشر این محتواها به‌هر‌نحوی که صلاح می‌داند اقدام کند.
اگر هر یک از این موارد رعایت نشود، هایپربیوتی می‌تواند به مراجع قانونی ذیصلاح و دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی داخل یا خارج از کشور شکایت کند و برای روشن‌کردن اذهان عمومی درباره این تخطی اقدام نماید.

موارد عدم مسئولیت

هایپربیوتی فقط دربرابر محتوایی که نویسنده‌ها و متخصصان بخش محتوایش تولید می‌کنند مسئول است و مطالب سایت‌های دیگری که گاهی به آن‌ها لینک داده می‌شود را تأیید نمی‌کند، این مطالب صرفاً جنبه مکمل دارند و هایپربیوتی درباره آن‌ها مسئولیتی ندارد. مسئولیت محتوای تبلیغات بر عهده‌ هایپربیوتی نیست.

اطلاعات مربوط به خدمات دهندگان سالن های زیبایی که در سایت هایپربیوتی قرار گرفته، از خود مجموعه ها گرفته شده است. این اطلاعات شامل لیست خدمات، قیمت‌های به‌روزشده، امکانات، تصاویر، خدمات و … است و مجموعه ها مسئول صحت آن‌ها هستند، هایپربیوتی تلاش می‌کند که این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و به‌روزرسانی کند، بااین‌حال به دلیل تغییر شرایط ممکن است این اطلاعات تغییر کند.

ممکن است در جریان پرداخت ارتباط شبکه‌ای قطع شود. بانک این مشکل را برطرف خواهد کرد و اگر از حساب کاربر مبلغی کسر شود، بانک این مبلغ را بازمی‌گرداند و هایپربیوتی در این مورد مسئولیتی ندارد، اما این شرکت بنا بر تعهداتش تمامی پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

شرایط تبلیغات در وبسایت هایپربیوتی

متقاضی رزرو خدمات نباید شخص دیگری جز خودش را ثبت‌ کند و تعهد می‌کند که اطلاعات خودش را کامل و صحیح در وب‌سایت وارد کند. اگر اطلاعات را ناقص یا نادرست وارد کند مسئولیت این مسئله بر عهده کاربر خواهد بود.

اگر مشخصات فردی کاربری تغییر کند، کاربر باید در اولین‌فرصت اطلاعاتش را در هایپربیوتی اصلاح کند، در غیر این صورت هایپربیوتی در این زمینه مسئولیتی ندارد.

سفارش تبلیغات در سایت هایپربیوتی به منزله پذیرفتن تمامی شرایط، قوانین و مقررات وبسایت هایپربیوتی می باشد.

قوانین و مقررات رزرو خدمات

هایپربیوتی (www.hyper-beauty.ir) برای معرفی بهترین سالن های زیبایی، تالار، آتلیه، و … ایجاد شده است؛ اما هایپربیوتی در قبال کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی خدمات دهنده مسئولیتی ندارد.

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!