اکستنشن مو فرمانیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

اکستنشن مو فرمانیه

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز اکستنشن مو در فرمانیه
  • بهترین اکستنشن مو در فرمانیه

اکستنشن مو فرمانیه
سالن اکستنشن مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • فرمانیه

  • تماس



آاکستنشن مو فرمانیه هایپر بیوتی فرمانیه

خدمات حرفه ای اکستنشن مو در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در فرمانیه

آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی در فرمانیه با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



اکستنشن مو فرمانیه

اکستنشن مو فرمانیه

بهترین اکستنشن مو در فرمانیه

مرکز اکستنشن مو در فرمانیه -اکستنشن مو با روش چسباندن، یکی از متداول‌ترین روش‌های اکستنشن مو است. در این روش، اکستنشن ها با استفاده از چسب‌های خاصی به موهای اصلی چسبانده می‌شوند. این روش از اکستنشن با حرارت سریع‌تر و ساده‌تر است و معمولاً به طور گسترده در سالن‌های زیبایی و مو به کار می‌رود.
اکستنشن مو با روش چسباندن، در واقع روشی است که با استفاده از چسب‌های خاص، موهای مصنوعی را به موهای طبیعی چسبانده می‌کند. این روش نیاز به حرارت ندارد و به طور کلی مواد مصرفی برای این روش ایمن تر هستند.
نحوه اجرای این روش بسیار ساده است. در ابتدا، قسمتی از موهای طبیعی را برش می‌دهند و سپس به یک قالب برای جایگزینی با موهای مصنوعی قرار می‌دهند. سپس با استفاده از چسب خاص، قسمتی از موهای مصنوعی را برای چسباندن به موهای طبیعی پیش آماده می‌کنند. سپس موهای مصنوعی را به آرامی بر روی موهای طبیعی چسب می‌دهند.
این روش به طور کلی برای موهای نازک و سبک تر توصیه می‌شود و نیاز به مراقبت‌های کمتری دارد. با این حال، این روش نیز مانند دیگر روش‌های اکستنشن مو، به مراقبت‌های منظم نیاز دارد. همچنین، برخی افراد ممکن است حساسیت به چسب داشته باشند که می‌تواند مشکلاتی مانند خارش و التهاب را در پوست سر ایجاد کند. بنابراین، بهتر است از این روش تنها با مشورت و راهنمایی متخصصان استفاده کنید.

مراحل انجام اکستنشن مو با روش چسباندن

در ادامه، مراحل انجام اکستنشن مو با روش چسباندن را برای شما توضیح می‌دهیم:

1. آماده سازی موها: برای شروع، موهای خود را با یک شامپو ملایم شستشو داده و خشک کنید. همچنین، از استفاده از مواد نرم کننده، انبه‌کننده و محصولاتی که حاوی روغن هستند، خودداری کنید.
2. انتخاب اکستنشن: انتخاب اکستنشن مهم است و باید با موهای شما هماهنگ باشد. اکستنشن‌ها را بر اساس مواد سازنده، طول، رنگ و سبک انتخاب کنید.
3. برش اکستنشن: برای اندازه‌گیری اکستنشن، موهای خود را به سه بخش تقسیم کنید و سپس یک بخش را با پین‌های مو به بالا ببندید. پس از آن، اکستنشن را در اندازه مورد نیاز برش دهید.
4. آماده کردن چسب: چسب‌های خاصی برای این نوع اکستنشن مو وجود دارد که باید در دمای کمی گرم شوند تا قابلیت چسبیدن داشته باشند. چسب را با استفاده از دستگاه حرارتی یا دستگاه‌های خاصی که این کار را انجام می‌دهند، گرم کنید.
5. چسباندن اکستنشن: در این مرحله اکستنشن را به موهای طبیعی می چسبانند.

مزایای اکستنشن مو از روش چسباندن

مزایای اکستنشن مو از روش چسباندن عبارتند از:

۱. نتیجه نهایی ظاهری: این روش به طور موثر ظاهر و حجم موهای شما را بهبود می بخشد و شما را با موهای طبیعی و زیبا به نظر می رساند.
۲. طول ماندگاری: موهای با استفاده از روش چسباندن بسیار طولانی مدت در مقابل شستشو و حرکت مقاوم هستند. با درست نگه داشتن و رعایت توصیه های مراقبتی، می توانید از موهایتان به مدت چندین هفته لذت ببرید.
۳. عدم تغییر در ساختار موها: با استفاده از این روش اکستنشن، موهای شما در حالت طبیعی خود باقی می مانند و تغییری در ساختار آن ها ایجاد نمی شود.
۴. گستردگی: روش چسباندن اکستنشن مو برای افراد با انواع موها مناسب است و با توجه به نوع چسب، می توان آن ها را برای موهای باریک و نازک و یا موهای ضخیم و سخت استفاده کرد.
۵. عدم آسیب به موها: در مقایسه با روش های دیگر اکستنشن مو، روش چسباندن کمترین خطر آسیب به موهای طبیعی را دارد.
۶. تنوع در طرح و رنگ: با توجه به اینکه این روش اکستنشن مو بر روی بستری از چسب صورت می گیرد، امکان استفاده از مواد متنوع و طرح های گوناگون فراهم است. بنابراین، شما می توانید به راحتی از یک مجموعه گسترده ای از رنگ ها و طرح ها برای انتخاب خود استفاده کنید.
۷. تعمیر پذیری: در صورتی که اکستنشن های مو با روش چسباندن با کیفیتی خوب و توسط یک حرفه ای انجام شود، تعمیر آن نیز نسبتاً آسان است. در صورتی که موها شکسته یا جدا شوند، می توان آن ها را با چسب مخصوص مجدداً ارتباط داد.
۸. گستردگی رنگ: اکستنشن های مو با روش چسباندن در گستره وسیعی از رنگ ها در دسترس هستند. به علاوه، اگر رنگی که به دنبال آن هستید در بازار موجود نیست، می توانید اکستنشن های مو را به دلخواه رنگ کنید.
۹. شکل پذیری: اکستنشن های مو با روش چسباندن قابلیت شکل پذیری دارند. با این روش می توانید موهای خود را با شیب، لایه بندی و یا تغییر شکل بدهید و به انواع مدل های مختلفی دست یابید.
10. قیمت: روش چسباندن اکستنشن مو از نظر قیمت از روش های دیگری مانند تزریق و دوخت ارزان تر است.
11. سرعت اجرا: از مزایای اکستنشن مو با روش چسباندن می توان به سرعت اجرای آن اشاره نمود.

معایب اکستنشن مو از روش چسباندن

اکستنشن مو با روش چسباندن همچنین دارای برخی معایب است که بهتر است قبل از تصمیم گیری درباره استفاده از آن‌ها، با آن‌ها آشنا شوید:

1. خطر بریدگی موها: درصورتی که از فنیک‌های نامناسبی برای چسباندن اکستنشن مو استفاده شود، ممکن است موها شکسته شده یا بریده شوند.
2. نیاز به مراقبت ویژه: برای حفظ اکستنشن‌های چسبانده شده، نیاز به مراقبت ویژه و استفاده از محصولات مخصوص دارید. همچنین در صورت عدم رعایت اصول مراقبتی، ممکن است محل چسبندگی اکستنشن مو به موهای طبیعی آسیب برساند و باعث شکنندگی و شکستگی آن‌ها شود.
3. محدودیت در استفاده از محصولات مراقبتی: استفاده از محصولات آرایشی و مراقبتی باعث کاهش چسبندگی اکستنشن مو می‌شود. بنابراین شما باید محصولات مراقبتی مخصوصی را استفاده کنید که مخصوصاً برای اکستنشن مو طراحی شده‌اند.
4. هزینه بالا: نسبت به روش‌های دیگر اکستنشن مو، روش چسباندن هزینه بیشتری دارد. همچنین نیاز به تعویض مداوم اکستنشن مو باعث می‌شود که هزینه این روش بیشتر شود.
5. محدودیت در مراقبت از موهای طبیعی: اکستنشن موهای چسبانده شده ممکن است باعث محدودیت در مراقبت از موهای طبیعی شود، به عنوان مثال در زمان شانه زدن یا بافتن موها، نیاز به دقت بیشتری دارید. مراقبت از موهای طبیعی در حضور اکستنشن موهای چسبانده شده می‌تواند به دلیل محدودیت در حرکت و نگه داشتن آن‌ها برای برخی افراد دشوار باشد. همچنین، در صورتی که مراقبت و شستشوی صحیح انجام نشود، موهای طبیعی و اکستنشن‌ها ممکن است با هم گره خورده و باعث خراشیدگی و آسیب دیدگی شوند. به همین دلیل، برای استفاده از اکستنشن موهای چسبانده شده، لازم است دقت و مراقبت بیشتری به مراقبت از موهای خود داشته باشید. همچنین، در صورتی که موهای طبیعی شما خیلی نازک یا شکننده هستند، ممکن است با استفاده از اکستنشن‌های چسبانده شده، با مشکلات بیشتری مواجه شوید.
6. طولانی بودن زمان نصب: نصب اکستنشن مو با روش چسباندن نیاز به زمان بیشتری دارد نسبت به روش های دیگر، مخصوصاً اگر تعداد موهایی که قصد دارید نصب کنید بیشتر باشد.
7. بروز خطر حساسیت: در برخی از موارد، چسب مورد استفاده در اکستنشن مو می تواند باعث حساسیت و التهاب پوست شود.
8. محدودیت در استفاده: در صورتی که شما به دنبال اکستنشن مویی برای استفاده در مدت زمان بلندمدت هستید، اکستنشن های چسبانده شده ممکن است محدودیتی در استفاده از محصولات مراقبت از مو و انجام فعالیت های ورزشی و آبی که نیاز به آبیاری بعد از تعرق دارند، ایجاد کنند. همچنین شما ممکن است نتوانید موهای خود را به راحتی بسته و آرایش کنید، به خصوص اگر اکستنشن های مو به ناحیه گردن نزدیک باشند. همچنین در برخی موارد، اکستنشن ها ممکن است به دلیل انحراف و فرم گیری به علت استفاده بلندمدت، باید تعمیر شوند و این می‌تواند هزینه زیادی باشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در شمال تهران:
  • سالن زیبایی همایونی
  • سالن زیبایی دماوندی
  • سالن زیبایی رعنا
  • سالن زیبایی ناهید
  • سالن زیبایی مهناز
  • سالن زیبایی حضرتی
  • سالن زیبایی بیگی
  • سالن زیبایی تهرانی
  • سالن زیبایی درین

دماوندی
0912203 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
درین
0912202 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0912202 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تهرانی
0912177 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رعنا
0212625 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بیگی
0912779 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا می‌توان اکستنشن مو را روی موهای رنگی قرار داد؟

بستگی به نوع اکستنشن مو دارد. برخی از اکستنشن‌ها برای موهای رنگی مناسب هستند، اما برخی دیگر نیاز به رنگ‌آمیزی دارند تا با رنگ موی شما هماهنگ شوند. بهتر است با کارشناس مجرب در این زمینه مشورت کنید.

آیا اکستنشن مو می‌تواند به موهای فر مجلسی اضافه شود؟

بله، می‌توانید اکستنشن مو را به موهای فر مجلسی خود اضافه کنید. اما باید توجه داشته باشید که این کار باید توسط کارشناسان مجرب و با توجه به نوع موهای شما انجام شود.

آیا می‌توان اکستنشن مو را برای موهای بلند نصب کرد؟

بستگی به نوع اکستنشن مو دارد. برخی از اکستنشن‌ها بهترین نتیجه را در موهای کوتاه دارند، اما برخی دیگر نیز برای موهای بلند مناسب هستند. بهتر است با کارشناس مجرب در این زمینه مشورت کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

اکستنشن مو فرمانیه، مرکز اکستنشن مو، اکستنشن کار خوب، بهترین سالن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!