بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران
  • بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران
  • آتلیه کودک خوب در جنوب تهران

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران
بهترین آتلیه عکس کودک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • جنوب تهران

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران | آتلیه کودک خوب در جنوب تهران

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران

آتلیه کودک خوب در جنوب تهران

بهترین آتلیه کودک جنوب تهران -همه ی پدر و مادر ها قطعا تجربه ی عکس برداری از کودک خود را داشته اند. این عکس ها می تواند خاطره های شیرین و هیجان انگیز زندگی را ثبت کند تا با نگاه کردن به آن عکس ها، این خاطره ها برای ما زنده شود. بعضی عکس ها را می توان به دیوار اتاق آویخت تا هرروز شاهد آن باشیم و با هر بار نگاه به آن عکس لبخندی شیرین بر لبمان نقش ببندد.

آتلیه کودک خوب در جنوب تهران

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه تخصصی عکس کودک در جنوب تهران می پردازیم.

نکته ی مهم در عکس برداری

نکته ی مهم در عکس برداری از کودک انتخاب آتلیه ی مناسب است. با رعایت چند نکته ی ساده می توان بهترین آتلیه را انتخاب کنید و به دنبال آن بهترین عکس ها را برای کودک دلبندتان رقم بزنید.

1- تمیز بودن محل آتلیه

رعایت نظافت محل عکس برداری یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. باید دقت کنید که لباس هایی که در آتلیه به کودک شما می پوشانند کاملا تمیز باشند. رعایت نکردن نظافت ممکن است باعث بیماری کودک شما شود.

2- عکاس کودک

اکثر کودکان حوصله ی این که مدت ها یک جا بنشینند و ثابت بمانند را ندارند. جلب کردن توجه کودک به عهده ی عکاس است؛ او باید با ترفندهایی مثل بازی با کودک یا خواندن شعر توجه او را جلب کرده و در بهترین ژستی که کودک ممکن است بگیرد سریع از او عکس برداری کند.

3- نمونه کارها

یکی از کارهایی که می تواند در انتخاب یک آتلیه ی خوب به شما کمک فراوانی بکند دیدن نمونه کار های آن آتلیه است. شما می توانید از قبل نمونه کار های آتلیه های مختلف را باهم مقایسه کنید و بهترین آن ها را از لحاظ کیفیت، تنوع، دکور و… انتخاب کنید.

4- روتوش

بهترین عکس ها، عکس هایی هستند که کم ترین روتوش و تغییر در آن ها انجام شده باشد. عکاس های حرفه ای با استناد به تجربه و هنر خود تلاش می کنند تا بهترین عکس را در صحنه بگیرند تا نیازی به ایجاد تغییرات در عکس نباشد. روتوش زیاد، عکس را از حالت طبیعی خارج ساخته و حالت مصنوعی در آن ایجاد می کند.

5- چاپ و رنگ

یک آتلیه که حرفه ای کار می کند در چاپ عکس ها از متخصص رنگ شناسی کمک می گیرد و وظیفه ی چاپ عکس را به عهده ی بهترین لابراتوار ها واگذار می کند؛ هم چنین این نوع آتلیه ها سعی می کنند از بهترین نوع کاغذ برای چاپ عکس استفاده کنند تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

6- اعضای آتلیه

این یک مسئله ی بدیهی است که به هر مکانی مراجعه کنیم نحوه ی برخورد کارکنان آن مکان در میزان راحتی و رضایت ما موثر است. در مورد آتلیه هم بهتر است تا مکانی را انتخاب کنیم که دارای کارکنانی خوش برخورد و خوش اخلاق باشند تا از بودن در آتلیه احساس خوبی داشته باشیم.

7- شرایط محیطی آتلیه

محیط هر مکان جدیدی که در آن وارد می شویم می تواند بر آرامش و میزان راحتی ما تا ثیر مستقیم داشته باشد. بهتر است قبل از انتخاب آتلیه ی مناسب شرایط محیطی آتلیه را چک کنیم تا اگر محیط آن به ما حس خوبی منتقل نمی کند از انتخاب آن آتلیه خودداری کنیم.

8- مکان آتلیه

جدای از شرایط محیط آتلیه باید مکان آتلیه را از لحاظ موجود بودن جای پارک، نزدیکی آتلیه به خیابان های اصلی، ساکت یا شلوغ بودن محله ای که آتلیه در آن واقع است را بسنجیم تا بعدا به مشکل بر نخوریم.

9- قیمت

یکی از مهم ترین ملاک ها برای انتخاب اکثر افراد هزینه ی دریافتی است. در باب هزینه ها باید همیشه دقت داشته باشیم که قیمت بسیار بالا همواره نشانه ی بالا بودن کیفیت کار نیست و بالعکس؛ پس بهتر است کیفیت کار ها را بدون توجه به هزینه ها بررسی کنید.

اساسی ترین اشتباهات در انتخاب آتلیه ی کودک:

دخالت والدین در عکاسی:

یکی از اشتباهات فاحش والدین دخالت آن ها در روند عکاسی است که باعث سردرگمی عکاس و کودک می شود و روند عکاسی را مختل می کند. بهتر است والدین یک آتلیه ی مناسب را برای عکاسی انتخاب کرده و انجام صفر تا صد عکاسی را به آن واگذار کنند.

آماده نکردن کودک:

در عکاسی از کودک مهم ترین نقش را کودک بازی کند؛ اگر او از لحاظ ذهنی از قبل آماده نشده باشد در زمان عکاسی مشکل ایجاد می کند. بهتر است والدین قبل از رفتن به آتلیه به کودک خود به گونه ای ساده توضیح بدهند که قصد انجام چه کاری را دارند و به او پیش زمینه ی لازم را بدهند.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

در عکاسی های حرفه ای ژست های گوناگونی امتحان می شود و عکاسی فقط به گرفتن یک عکس از روبرو محدود نمی شود. هم چنین مکان عکاسی هم در گرفتن ژست های متفاوت بی تاثیر نیست.

انجام ایده های غیر معمول

برخی از والدین ایده های خاصی دارند که بعضی از آن ها انجام ناپذیر است و اصرار آن ها در انجام این ایده ها باعث ایجاد اختلال در روند عکس برداری می شود.

در نظر گرفتن قیمت به عنوان ملاک اصلی

همان طور که قبلا اشاره کردیم قیمت برای اکثر افراد یک ملاک مهم به شمار می رود اما باید توجه داشت که تنها بر اساس قیمت نمی توان کیفیت کار ها را برآورد کرد و بررسی خوب این است که ملاک اول خود را کیفیت کار ها قرار دهیم و بعد به قیمت توجه کنیم.
با نتیجه گیری از نکات گفته شده می توانیم در یابیم که یک آتلیه ی خوب با استفاده از دوربین ها ی فوق حرفه ای و پرسنل کاملا آموزش دیده تلاش می کند تا بهترین عکس ها را برای شما ثبت کند و شما در محیطی کاملا حرفه ای با خیالی آسوده عکاسی به آن ها واگذار می کنید.


برخی سوالات متداول شما:

آیا شما تدابیری جهت طراحی لباس در دوران بارداری خانم ها دارید؟

بله. معمولا برای خانم‌های باردار با پارچه‌های مناسب، لباس‌های جهت عکاسی طراحی می‌شود.

چقدر امکان تغییر رنگ لباس و پس زمینه عکس بعد از عکاسی وجود دارد؟

این کار تا حد زیادی از کیفیت عکس کاسته می‌شود بنابراین سعی کنید قبل از عکاسی تمامی جنبه‌های آن را بررسی کرده و تصمیم نهایی را بگیرید.

آیا جهت عکاسی خانم‌های باردار، لباس مناسب و جالب برای آنان وجود دارد؟

بله. لباس مناسب و جالب برای خانم‌های باردار طراحی شده و قابل استفاده است.

هزینه‌ی عکاسی کودک در آتلیه شما چقدر است؟

با توجه به اینکه هنگام عکاسی به چه جور امکاناتی احتیاج دارند هزینه عکاسی کودک متغیر است.

آیا در همان روز مراجعه میتوانید از کودکم عکس بگیرید؟

متاسفانه خیر. جهت عکاسی از کودک باید تدابیری اندیشیده شود بنابراین قبل از عکاسی باید روز عکاسی رزرو شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین آتلیه کودک در جنوب تهران، آتلیه کودک خوب در جنوب تهران، آتلیه عکس کودک جنوب تهران، بهترین آتلیه تخصصی کودک، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، جنوب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!