بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان
  • بهترین فیبروز کار ابرو در گرگان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

نوری
0922110 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حور
0713252 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خسروی
0903520 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0933529 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اعظمیان
0919724 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تکین
0922110 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0911 345 ****
  • 011 1234 ****
  • گرگان

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در گرگان در آرایشگاه هایپر بیوتی گرگان
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در گرگان

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در گرگان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان | بهترین فیبروز کار ابرو در گرگان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان

بهترین فیبروز کار ابرو در گرگان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان -ترفند فیبروز ابرو برای اولین بار توسط برانکو روی کار آمد. ازاین ترفند برای رفع عیب ها وایراد های ابرو، مژه، لب و خط چشم استفاده می شود. از هیچ گونه دستگاهی دراین روش نوین استفاده نمی شود وتمامی مرحله ها از ابتدایی ترین مرحله یعنی طراحی تا اجرا، با دست و استفاده از قلم مخصوص، سوزن یکبار مصرف ورنگ، توسط شخص متخصص و با دقت زیاد انجام می گیرد. کمپانی های نامی و بسیاری در تمام این مدت محصولات خودرا مانند پرایمر ها، رنگ ها، دستگاه هاو بی حسی ها با اسم فیبروز که اسمی شناخته شده بود به بازار وارد کردند.

بهترین فیبروز کار ابرو در گرگان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان می پردازیم.

فیبروز ابرو چیست؟

سوالی که خیلی از افراد می پرسند و مایلند اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشند. فیبروز به روش و متدی جدید، برای هاشور و سایه ابرو گفته می شود. جالب است بدانید نام این متد، برگرفته از یک شرکت صربستانی است که این روش زیبایی را بنیان نهاده و ابداع کننده ی این سبک، آقای برانکو بابیک بوده است. فیبروز برای رفع نواقص و ایرادهای ابرو، مژه، لب و خط چشم انجام می شود. در روش ابداعی برانکو، از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمی شود و کلیه ی مراحل از طراحی تا اجرا، به صورت دستی و با استفاده از قلم مخصوص و سوزن یکبار مصرف و رنگ توسط اشخاص ماهر و با تجربه انجام می شود.

لازم به ذکر است بدانید؛ فیبروز، تنها مربوط به ابرو نبوده و زیر شاخه هائی مانند:

فیلینگز (تکنیک لیفت ابرو)، فیکانتور (ترمیمو طراحی حالت لب)، فیلشس (کاشت مژه)، فینس (آرایش محو)، فیهیر (تکنیک کاشت مو) را نیز در بر دارد.

مواردی درباره ی فیبروز ابرو:

ابرو ها جزئی از صورت هستندکه سبب زیبایی بیشتر صورت هرخانمی می شوند. ابرو های پر، زیبا و مرتب خواسته اکثر خانم ها است درحالی که به تدریج و به مرور زمان و به وسیله ی دلایل مختلفی مثل کهولت سن، بیماری، تغذیه ناسالم، دچار ریزش و کم پشتی ابرو ها میشوند؛ اما در بعضی از افراد و خانم ها میتواند زمینه ی ارثی و ژنتیکی داشته باشد. خانم ها در بیشتر موارد وقت زیادی را صرف زیبا سازی ابرو های خود توسط سایه ومداد های ابرو میکنند درصورتی که این کار بسیار زمان بر و خسته کننده است؛ اما حالا دیگر ترفند و حرفه ی فیبروز این مشکل را حل کرده و نمایی زیبا و طبیعی به ابرو ها میبخشد.

فیبروز ابرو:

فیبروز روش نوینی است که قبل از آن روش میکروبلیدینگ مرسوم بوده است. درروش میکروبلیدینگ جوهر به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌کردند؛ که تغییر مدل و رنگ در آن بسیار سخت و گاهی غیرممکن بود؛ درروش فیبروز جوهر به سطح پوست تزریق می‌کنند که در این روش پاک کردن رنگ بسیار راحت است و به‌سادگی می‌توان مدل ابرو را تغییر داد؛ درواقع فیبروز متدی است که به‌راحتی ایرادات ابرو را پنهان می‌کند. خانم‌ها می‌توانند یک نوع هماهنگی و پرپشتی در ابروی خود با انتخاب یکی از دو مدل ساده یا مویی ایجاد کنند و با این کار حالت کاملاً طبیعی به ابروهای خود بدهند؛ که در زیباسازی ابرو مؤثر است؛ قابل‌ذکر است که در متد فیبروز از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود.

لوازم و ابزار دوره های آموزشی فیبروز:

۱- قلم دستی نقره ی سنگین
۲- قلم خارج از مرکز
۳- سوزن یکبار مصرف
۴- سوزن سرکج
۵- خط کش قرینه ساز ابرو
۶- رنگ های فیبروز
۷- پوست طبیعی

نوع رنگ و پوست در فیبروز ابرو:

در فیبروز ابرو، تشخیص نوع و رنگ پوست و انتخاب رنگ های مناسب برای هر چه زیباتر شدن کار، از الزامات است و به دلیل اینکه در این روش، رنگ به لابه لای عمیق پوست، نفوذ می کند؛ کار بسیار حساسی بوده و اگر با بی دقتی انجام شود، سبب بدفرم گرفتن و ظاهر نا مناسب ابروها می شود. همان طور که شما عزیزان می دانید، رنگ های پوست هر کدام پیگمنت های متفاوتی دارند، بطور مثال؛
– رنگ پوست های سفید، پیگمنت قرمزی دارد و نباید از تناژ قرمز استفاده کرد، مگر اینکه با مکمل آن استفاده شود.
– رنگ پوست های تیره، دارای پیگمنت آبی یا بنفش است. در این نوع رنگ پوست هم نباید از تناژ قرمز استفاده کرد.
چنانچه دو موردبالا رعایت نشود، باعث کبودی یا ایجاد رنگ های آبی، قرمز و یا بنفش در نتیجه ی نهایی کار می شود.

پوست را می توان به ۳ دسته تقسیم کرد:

۱- پوست خشک
۲- پوست نیمه خشک
۳- پوست چرب

رنگ هارا میتوان به 2 دسته تقسیم کرد:

1. رنگ هایی که در ساختار و مواد اولیه آن ها از روغن استفاده شده است.
2. رنگ هایی که در ترکیب و ساختار و مواد اولیه آن ها از آب استفاده شده است.
درصورتی که هر کدام از این رنگ ها اشتباه انتخاب شود بسته به نوع پوست سبب ریزش کار می شود.

دوره آموزشی فیبروز ابرو:

هاشور، رنگ کردن و حالت دادن به ابرو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که خانم‌ها علاقه زیادی به انجام و یادگیری آن دارند.
برای این خانم‌ها دوره آموزشی فیبروز را پیشنهاد می‌دهیم این دوره توسط متخصصین مجرب و باتجربه برگزار می‌شود و تمام فن‌های لازم، به هنرجویان آموزش داده می‌شود.
به دلیل پرطرفدار بودن فیبروز ابرو در بین خانم‌ها، در صورت تسلط کافی بر روی این رشته می‌توانید وارد بازار کار شوید و به درآمدهای خوبی دست‌یابید.

بازار کار رشته فیبروز ابرو:

دنیای آرایشگری دائما در حال متحول شدن است، خانم‌ها امروزه ظاهر نچرال و طبیعی را به آرایش‌های غیر طبیعی و مصنوعی ترجیح می‌دهند. پس تکنیک فیبروز ابرو که به ابروها ظاهری زیبا و بسیار طبیعی می‌بخشد، می‌تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای روش‌هایی مانند تاتوی ابرو که جلوه مصنوعی دارد، باشد. پس شما همیشه مشتری‌های خود را خواهید داشت و این رشته روز‌به‌روز در میان خانم‌ها محبوب‌تر می‌شود. در کل می‌توان گفت که این رشته، جزو شاخه‌های با درآمد متوسط رو به بالا است؛ که در صورت رعایت کردن نکات آموزش داده شده و تمرین و پشتکار، می‌توانید درآمد مناسبی از این راه کسب کنید و اعتماد و رضایت مشتری‌ها را به دست آورید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در گرگان، بهترین فیبروز کار ابرو در گرگان، مرکز تخصصی فیبروز ابرو گرگان، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، گرگانی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!