آموزش اپیلاسیون در کرمان
  • آموزش اپیلاسیون در کرمان
  • آموزشگاه اپیلاسیون در کرمان

آموزش اپیلاسیون در کرمان
سالن اپیلاسیون کرمان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرمان

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در کرمان در آرایشگاه هایپر بیوتی کرمان

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آموزشگاه هایپر بیوتی در کرمان

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در کرمان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در کرمان

آموزش اپیلاسیون در کرمان – چه خانم باشید چه آقا…چه پیر چه جوان حتماً برای یک‌بار هم که شده نام اپیلاسیون به گوشتان خورده است .

اپیلاسیون که امروزه بسیار سروصدا به پا کرده است یکی از روش‌های مؤثر برای داشتن پوستی شفاف و صاف است که امروزه اغلب افراد از آن استقبال می‌کنند و به جهت سهولت و سایر مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار است.

موزدایی قسمت‌های مختلف بدن به‌ویژه در خانم‌ها بسیار با اهمیت است. این کار هم عملی در جهت زیبایی است و هم اقدامی است که در جهت حفظ بهداشت پوست انجام می‌شود و باعث پاکیزگی و طراوت می‌شود.

آموزش اپیلاسیون در کرمان

اپیلاسیون یا موزدایی به کمک وکس یا موم روشی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهید و داشتن پوستی نرم و تمیز برایتان مهم است و ترجیح می‌دهید تا مدت‌ها از سایر روش‌ها استفاده نکنید بهتر است برای یک‌بار هم که شده این روش را امتحان کنید.

این روش نیز مانند سایر روش‌ها مزایا و معایب متعددی دارد که بهتر است قبل از اقدام از آن‌ها آگاه شوید.

آموزشگاه اپیلاسیون در کرمان

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش اپیلاسیون در کرمان می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:

عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

شاید یکی از بهترین مزایای اپیلاسیون که آن را به یکی از روش‌های پرطرفدار تبدیل کرده است همین مورد باشد. این روش نسبت به دیگر روش‌ها مدت‌زمان بیشتری دوام دارد. رشد موها پس از سه تا چهار هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد و عدم نیاز مجدد به تکرار اپیلاسیون در حدود چهار تا پنج هفته مزیتی بسیار خوب است.

صرفه‌جویی در وقت:

از آنجایی که اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن فرایندی بسیار وقت‌گیر است شما با انجام این روش مقدار زیادی در وقت حمام رفتن خود صرفه‌جویی می‌کنید. اگر قرار باشد با هر بار رفتن به حمام وقت زیادی را صرف زدودن موهای زائد کنید در مجموع بسیار وقت‌گیر می‌شود.

زیرپوستی جلوگیری از رشد موهای:

موهای زیرپوستی یکی از معضلات شیو کردن موها با تیغ است که به سرعت در افراد مستعد موهای زیرپوستی ایجاد می‌شود اما در اپیلاسیون با وکس این مشکل بسیار کمتر دیده می‌شود و به نوعی مانع رشد موهای زیرپوستی می‌شود.

مشکلات اپیلاسیون:

دردناک بودن:

شاید بتوان گفت مهم‌ترین مشکل این روش دردناک بودن آن به خصوص در نواحی حساس بدن است؛ که البته به مقاومت افراد نیز بستگی دارد و عده‌ای آن را دردی جزئی و بعضی بسیار دردناک به شمار می‌آورند.

احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

قرمزی و متورم شدن پوست بعد از اپیلاسیون طبیعی است و در افرادی که پوست‌های حساس دارند ممکن است این واکنش‌های شدید پوستی چند ساعت طول بکشد اما اگر پس از چند ساعت بهبود نیافت بهتر است به پزشک مراجعه کرده تا با درمان‌های خاص و کرم‌های لازم پوستتان التیام یابد. رفع قرمزی پس از اپیلاسیون ترفندهای متعددی دارد.

هزینه بالا:

این روش نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر مثل کرم‌های موبر یا استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور هزینه‌ی بالاتری دارد.

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

برای انجام موزدایی بهتر و راحت‌تر با این روش بهتر است بدانید که:
• قبل از اپیلاسیون، پوست خود را لایه‌برداری کنید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که هیچ موی زیرپوستی باقی نمی‌ماند و پوستی لطیف و نرم خواهید داشت.
• در نزدیکی ایام عادت ماهانه اپیلاسیون نکنید. در این زمان، بدن شما نسبت به درد حساس‌تر است و تحمل شما در برابر درد کاهش می‌یابد. پس به‌ویژه باید افراد کم مقاومت این نکته را در نظر بگیرند.
• بین دو اپیلاسیون، با تیغ شیو نکنید. چون اپیلاسیون بعدی شما دردناک‌تر می‌شود و نرمی پوست را که بعد از آن انتظار دارید، حاصل نمی‌شود.
• قبل از اولین اپیلاسیون، مطمئن شوید که ۲ تا ۳ هفته از رشد موهای شما گذشته باشد. اگر موی بدن به اندازه کافی بلند نباشد، از بین بردن آن‌ها با وکس، بسیار سخت‌تر می‌شود و بسیاری از سالن‌ها از انجام این کار در زمانی که موهایتان کوتاه است خودداری می‌کنند.
• هر سالنی را برای اپیلاسیون، انتخاب نکنید. بهتر است قبل از اقدام به اپیلاسیون در مورد معتبر و مجرب بودن سالن انتخابی خود مطمئن شوید. چون اگر این کار به درستی انجام نشود یا توسط فردی که توانایی آن را ندارد می‌تواند خطرآفرین باشد! پس تحقیق در این رابطه را ضروری به حساب آورید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

• هنگام پریود، اپیلاسیون نکنید چون در این مدت، بدن زنان بیش از همیشه به درد حساس می‌شود و این عمل بسیار دردناک می‌شود
• قبل از اپیلاسیون دوش آب گرم بگیرید. این کار موهای شما را نرم‌تر کرده و منافذ پوست را بازتر می‌کند. در نتیجه مو به راحتی از پوست خارج می‌شود و اپیلاسیون سریع‌تر انجام می‌شود.
• بعد از اپیلاسیون لباس‌های گشاد و نخی بپوشید. لباس‌های تنگ بعد از اپیلاسیون باعث تحریک بیشتر پوست می‌شود و این امر باعث آسیب به پوست می‌گردد.
• نفس‌های کوتاه و سریع بکشید. این کار باعث می‌شود که بهتر بتوانید درد را مدیریت و تحمل کنید.
• یک شب قبل از اپیلاسیون، پوست را لایه‌برداری کنید و پوست‌های مرده را از بین ببرید. این کار پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.
• هرچقدر موهای کوتاه‌تری داشته باشید، این روش دردناک‌تر می‌شود. قبل از اپیلاسیون اجازه دهید که مو به قدر کافی رشد کند و بلند شود تا اپیلاسیون نیز به درستی انجام شود.
• پوست‌های حساس، ملتهب، کبود شده و آسیب دیده را اپیلاسیون نکنید چون باعث وخیم‌تر شدن اوضاع می‌شود.
• اگر نسبت به درد، بیش از حد معمول حساس هستید می‌توانید از اسپری‌ها و کرم‌های بی حس کننده استفاده کنید تا شدت درد را کاهش دهد.
• موم داغ را روی پوست قرار ندهید و اجازه دهید کمی خنک‌تر شود. موم داغ باعث آسیب به پوست می‌شود.
•نواحی حساس بدن را هرگز اپیلاسیون نکنید. مثل اطراف ابرو، موهای بینی و…
•یکی از نکات مهم در خصوص اپیلاسیون این است که موقع اپیلاسیون کردن دست و پا، همه جای دست و پا را یک‌باره اپیلاسیون نکنید. این کار را کم‌کم و در نواحی کوچک‌تر انجام دهید
• قبل از اپیلاسیون، حرکات کششی انجام دهید. شاید فکر کنید که این ترفند مؤثر نیست ولی حتماً آن را امتحان کنید. حرکات کششی باعث کاهش درد می‌شود و کمک بسیاری به شما می‌کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در کرمان، آموزش اپیلاسیون با مدرک در کرمان، مرکز اموزش اپیلاسیون در کرمان، کلاس دوره اپیلاسیون در کرمان، آموزشگاه اپیلاسیون در کرمان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرمانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!