بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان
  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان
  • بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • سیرجان

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در سیرجان در آرایشگاه هایپر بیوتی سیرجان
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در سیرجان

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در سیرجان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان | بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان

بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان -ابروها تاثیر زیادی بر زیبایی چهره دارند. همه‌ی خانم‌ها ابروهای مرتب و پرپشت را دوست دارند. عواملی مانند اضطراب، رژیم غذایی نامناسب، افزایش سن و یا بیماری‌های مختلف به مرور زمان در بیشتر افراد باعث ریزش ابرو می‌شود. بعضی نیز به طور ژنتیکی ابروهای کم پشتی دارند. بسیاری از افراد، ممکن است لازم بدانند که روزانه زمان زیادی را صرف کشیدن ابروهای خود با مداد یا سایه‌ابرو کنند. این کار علاوه بر اینکه بسیار خسته کننده است، نتایجی کاملا موقتی دارد. فیبروز ابرو راه حلی بهتر برای داشتن ابرو‌های مورد علاقه‌تان است.

فیبروز ابرو که از زیر مجموعه‌های میکرولینک است، در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیار خانم‌ها قرار گرفته‌است. این تکنیک، روشی نیمه دائمی است که طی آن با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف و رنگ‌های گیاهی، ابروها را طراحی و هاشور می‌زنند. هدف این تکنیک، رفع نواقص و پرپشت کردن ابروهاست. در نهایت نیز ابروها بسیار طبیعی و زیبا خواهند بود.

بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان می پردازیم.

مواد استفاده شده در فیبروز ابرو:

در فیبروز ابرو از انواع رنگ های مختلفی استفاده می‌شود. این رنگ ها از مواد معدنی تهیه و تولید می‌شود و فاقد فلزات سنگین می‌باشد. رنگ های استفاده شده در فیلم روز به راحتی جذب پوست می شود و ابروها را بسیار طبیعی جلوه می‌دهند. همچنین به راحتی می توانید رنگ ها را از پوست پاکسازی کنید، بدون اینکه ته رنگ قرمزی بر روی پوست باقی بماند.

رنگ‌های استفاده شده در فیبروز ابرو توسط سازمان phi تولید میشود که برای تولید آن از هیچ گونه مواد مضری مانند سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی‌شود. در ترکیبات فیبروز باید از مقدار مساوی آب و روغن استفاده شود. اگر برای پوست های چرب از رنگ هایی با ترکیب روغن استفاده شود، ماندگاری فیبروز بسیار کوتاه می‌شود. همچنین این اتفاق برای پوست‌های خشک هم می‌افتد. اگر برای پوست های خشک هم از رنگ هایی با ترکیب آب استفاده شود، ماندگاری فیبروز بسیار کاهش پیدا می‌کند. پس بهترین میزان ترکیب آب و روغن نسبت یک به یک است.

فیبروز ابرو چیست؟

سوالی که خیلی از افراد می پرسند و مایلند اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشند. فیبروز به روش و متدی جدید، برای هاشور و سایه ابرو گفته می شود. جالب است بدانید نام این متد، برگرفته از یک شرکت صربستانی است که این روش زیبایی را بنیان نهاده و ابداع کننده ی این سبک، آقای برانکو بابیک بوده است. فیبروز برای رفع نواقص و ایرادهای ابرو، مژه، لب و خط چشم انجام می شود.
در روش ابداعی برانکو، از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمی شود و کلیه ی مراحل از طراحی تا اجرا، به صورت دستی و با استفاده از قلم مخصوص و سوزن یکبار مصرف و رنگ توسط اشخاص ماهر و با تجربه انجام می شود. لازم به ذکر است بدانید؛ فیبروز، تنها مربوط به ابرو نبوده و زیر شاخه هائی مانند:

فیلینگز (تکنیک لیفت ابرو)، فیکانتور (ترمیمو طراحی حالت لب)، فیلشس (کاشت مژه)، فینس (آرایش محو)، فیهیر (تکنیک کاشت مو) را نیز در بر دارد.

نقش مهارت پیگمنتر:

پس تا به الآن متوجه شدیم که پیگمنتر کار نقش بسیار خطیر و اساسی‌ای در این امر آرایشی دارد چراکه در صورتی می‌تواند شکل دلخواه شمارا برایتان رقم بزند که دارای مهارت و تجربه بسیار بالای بوده و در این امر حرفه‌ای است. درنهایت پس از اتمام کار ابروها در این‌گونه از هاشور زدن ابرو به‌صورت ابروهای طبیعی درآمده و حالت مویی به خود می‌گیرند البته این عامل به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود که پیگمنترکار دارای تجربه کافی و مهارت بالا باشد.

نکاتی درباره ی فیبروز ابرو:

ابروها عضوی هستند که باعث زیبایی چهاره همه‌ی خانم‌ها می‌شوند. همه‌ی خانم ها ابروهایی طبیعی، پرپشت، مرتب و زیبا را دوست دارند، اما معمولا به مرور زمان، دلایل مختلفی مانند افزایش سن، بیماری‌های مختلف و رژیم غذایی نامناسب باعث ریزش و کمپشتی ابروها می‌شوند. ابروهای کم پشت بعضی خانم‌ها نیز ارثی هستند. زیبا کردن ابروها برای اکثر خانم ها وقت زیادی می‌برد. آنها ممکن است روزانه ساعت ها مشغول طراحی و نقاشی ابروهای خود با مدادها و سایه‌ ابروهای متفاوت باشند؛ اما این روش ها همیشگی نیست. این روزها فیبروز ابرو، این مشکلات را حل و ظاهر ابروها را زیبا و طبیعی کرده است.

انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز:

مدل هاشور spine_3: در این مدل هاشور، نقطه کانونی در انتهای ابرو قرار دارد و این مدل هاشور به هاشور تیغ ماهی معروف است.
مدل هاشور spine_5: در این نوع هاشور، نقطه کانونی در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد. این مدل هاشور به هاشور ابروی آسیایی معروف است.
مدل هاشور spine_6: در این روش، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع شده و تمام هاشورها در این جهت کشیده می‌شود. این مدل هاشور، به ابروی کلاسیک معروف است. مدل هاشور upper spine: در این نوع هاشور نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو قرار دارد و تمام خطوط رو به بالا کشیده می‌شود.

لوازم و ابزار دوره های آموزشی فیبروز:

برای گذراندن دوره های آموزشی، لوازم و ابزار خاصی مد نظر می باشد که به شرح زیر است؛
• قلم دستی نقره ی سنگین
• قلم خارج از مرکز
• سوزن یکبار مصرف
• سوزن سرکج
• خط کش قرینه ساز ابرو
• رنگ های فیبروز
• پوست طبیعی

قابل توجه هنرجویان عزیز؛ در طی دوره آموزش، این ابزار توسط آموزشگاه در اختیار هنرجو قرار گرفته و نحوه ی صحیح استفاده از آن به هنر جو آموزش داده می شود.
بعد از اتمام دوره آموزش فیبروز ابرو، هنر جویان عزیز به توانمندی ها یی در امور فیبروز مسلط می شوند که عبارتند از؛

1. آشنایی کامل با انواع پوست و رنگ های متناسب با هر پوست
2. تشخیص مدل ابروی متناسب با فرم چهره هر شخص
3. نحوه استفاده صحیح از ابزار و لوازم فیبروز ابرو
4. طراحی ابرو بر اساس چهار مدل مورد تایید آکادمی فیبروز ابرو
5. طراحی و اجرای فیبروز ابرو بر اساس تناسب ابروی مشتری و سلیقه ی او

تا زمانی که هنر جویان به تسلط و مهارت کافی برای انجام کار برسند، از پشتیبانی آموزشگاه بهره می‌برند.

قیمت فیبروز ابرو:

در تعیین قیمت فیبروز، عوامل بسیار زیادی دخیل هستند. از جمله این موارد:
• تخصص
• مهارت تکنسین
• میزان‌ رنگ
• نوع رنگ
• مارک رنگ
• تعداد سوزن‌ها
• موقعیت جغرافیایی

نوع و رنگ پوست در فیبروز ابرو:

تشخیص نوع و رنگ پوست و انتخاب رنگ متناسب با آن، برای زیبایی و طبیعی جلوه کردن کار و همچنین رضایت مشتری بسیار اهمیت دارد. در فیبروز ابرو، رنگ به لایه‌های سطحی یا عمیق پوست نفوذ می‌کند. به همین دلیل، این کار بسیار حساس بوده و باید با دقت بالا انجام شود. بی دقتی در انجام اینکار سبب بدفرم شدن و ظاهر نامناسب ابروها می‌شود.

هر کدام از رنگ‌های پوست دارای پیگمنت متفاوتی هستند؛ به عنوان مثال، رنگ پوست‌های سفید پیگمنت قرمز دارند. در این رنگ پوست نباید از رنگ‌های با تناژ قرمز استفاده شود؛ مگر اینکه با مکمل ان استفاده شود. پیگمنت رنگ پوست آبی تیره نیز، رنگ آبی یا بنفش است. با عدم رعایت موارد بالا حین تشخیص رنگ پوست، ممکن است باعث کبودی و یا ایجاد رنگ آبی، قرمز یا بنفش شوید.

پوست به ۳ دسته تقسیم می‌شود:

1. خشک
2. نیمه خشک
3. چرب
تشخیص صحیح نوع پوست باعث می‌شود که رنگ درستی را برای انجام کار انتخاب کنید.

رنگ‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:

1. رنگ‌هایی که در ترکیبات ساختاری آن‌ها روغن وجود دارد.
2. رنگ‌هایی که در ترکیبات ساختاری آن‌ها آب وجود دارد.
این رنگ باید متناسب با نوع پوست مشتری باشد. در غیر این صورت سبب ریزش کار می‌شود.

چگونگی نوع هاشور زدن ابرو:

چگونگی نوع هاشور زدن ابرو به سبک فیبروز در نقش‌ها و طرح‌های گوناگونی استفاده می‌شود، بستگی به نوع صورت هر شخص دارد. به‌طور کل به انواع هاشورهایی که به‌صورت دستی انجام می‌شوند میکروبلیدینگ گفته می‌شود که بروزترین فن در این سبک همان فیبروز است. یادگیری، اصل اول برای انجام دادن این سبک است البته منظور از یادگرفتن فقط تماشای تصاویر و ویدیوهای آموزشی نیست بلکه شما باید تمامی نکات و فنون تکنیک‌ها و زاویه‌بندی‌ها را آموزش ببینید.

عوامل بسیار مهم در امر آرایشی:

یکی از عوامل بسیار مهم در امر آرایشی و ترمیم اجزای صورت حرفه‌ای بودن پیگمنتر کار می‌باشد. علت آن‌هم این است که برای مثال درروش تاتو که مواد باید به نواحی سطحی پوست یا گاهی به بخش‌های عمیق‌تر پوست تداخل داشته باشد، انجام این موارد نیاز به یک فرد خبره و با تبحر دارد زیرا اگر این امور توسط فردی تازه‌کار انجام شود و یا با بی‌دقتی صورت بگیرد عواقب بدی هم چون به‌هم‌ریختگی فرم و ساختار صورت، ابروها و لب می‌شوند و نهایتاً موجب می‌شود شکل ظاهری چهره شما ناپسند شده و به گونه آرمانی خود دست پیدا نکنید.

بازار کار رشته فیبروز ابرو:

دنیای آرایشگری دائما در حال تغییر است. امروزه خانم ها ظاهر و آرایش‌های طبیعی را به ظاهر و آرایش‌های مصنوعی ترجیح می‌دهند. فیبروز ابرو جایگزینی عالی برای روش‌هایی که مانند تاتو، جلوه مصنوعی دارند، است؛ زیرا باعث زیبا تر شدن و طبیعی تر جلوه کردن ابرو‌ها می‌شود.
خانم ها روز به روز به این رشته علاقه‌مند تر می‌شوند؛ پس این رشته همیشه مشتری های منحصر به فرد خود را دارد. این رشته در کل، از رشته های با درآمد متوسط رو به بالا است. در صورتی که تمام نکات آموزش را رعایت کنید، با تلاش و تمرین کافی، می‌توانید رضایت مشتری‌های خود را جلب کنید و همچنین از این طریق به درآمدهای بالا برسید.

دستگاه مورد استفاده در فیبروز ابرو:

دستگاهی که برای فیبروز کردن ابرو از آن استفاده می‌شود، میکروبیلدینگ نام دارد. میکروبیلدینگ یک دستگاه قلمی است که می‌توان به وسیله، آن خطوط و نقاط بسیار ظریف و طبیعی را طراحی کرد به طوریکه ابرو کاملاً طبیعی به نظر می رسد. سوزن های مورد استفاده در این دستگاه باید پس از هر بار استفاده تعویض شود زیرا فیبروز کردن ابرو کار بسیار حساس است و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

چه کسانی می‌توانند فیبروز ابرو انجام دهند؟

افرادی که در گذشته تاتو انجام داده‌اند، دیگر نمی توانند ابروهایشان را فیبروز کنند؛ زیرا خطوط فیبروز بسیار ظریف است و این خطوط ظریف در ابروهای تاتو شده قابل مشاهده نیست. برای فیبروز کردن، پوست نباید هیچگونه زخم و آسیب دیدگی داشته باشد. اگر فردی بر روی پوست خود زخم یا آسیب دیدگی دارد، باید صبر کند تا این آسیب بهبود پیدا کند.

نحوه‌ی کشیدن خط‌های مویی:

در سبک آرایشی‌ترمیم فیبروز ابرو روش کشیدن خط‌های مویی در جهتی است که ابروها رشد کرده و یا اصطلاحاً در جهت خواب آن‌ها می‌باشد. شدت رنگ بسته به فشار دست می‌باشد البته این مورد بسیار مهم است که فشار بیش‌ازاندازه برای پررنگ بودن موجب پارگی پوست می‌شود البته فشار خیلی کم و با شدت ضعیف سبب می‌شود که اصلاً رنگ نفوذی به پوست نداشته و درنتیجه خیلی کمرنگ و درگاهی موارد غیرقابل تشخیص می‌شود چگونه بودن فشار دست و شیوه‌های کشیدن خطوط نیاز به مهارت و آموزش کافی دارد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سیرجان، بهترین فیبروز کار ابرو در سیرجان، مرکز تخصصی فیبروز ابرو سیرجان، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، سیرجانی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!