بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز
  • بهترین سالن رنگ مو در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

رنگ مو مژگان مهمدی
0916097 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو سهام چنانی
0901444 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو مرجان رکنی
0935102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو شبنم نیک رفتار
0916977 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو شیرین حیدری
0916729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو عاطفه بختیاری
0905152 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز
آرایشگاه رنگ مو در اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس




بهترین رنگ مو در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی رنگ مو در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز

بهترین سالن رنگ مو در اهواز

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز – از سال‌ها پیش بسیاری از مردم دنیا، از مواد گوناگونی جهت رنگ کردن موهای خود بهره برده‌اند. رنگ کردن موها یک راه سریع و عالی برای ایجاد تنوع و تغییر در ظاهر افراد است که همیشه طرفداران بسیار زیادی داشته است، این امر در تاریخ قدمت طولانی مدتی دارد.

شاید تصور کنید که کاربرد رنگ مو به پوشاندن تارهای موی سفید اختصاص دارد، البته باید گفت که رنگ کردن موها و پوشاندن تار موهای سفید کمک بسیار زیادی در جوان سازی چهره افراد و افزایش روحیه آنها می‌کند؛ اما امروزه این تنها کاربرد رنگ کردن موها نیست. در واقع یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از رنگ مو، ایجاد تنوع و ظاهری متفاوت برای افراد است.

این روزها رنگ‌های مختلف و فانتزی بسیار زیادی در بازار موجود است که می‌توان به کمک آنها طیف وسیعی از تنوع ایجاد کرد و در واقع به افراد یک ظاهر خاص و منحصر به فرد بخشید.

برای گرفتن حداکثر نتیجه از رنگ کردن موهای خود، لازم است که تمام فوت و فن‌های لازم برای این کار را بدانید و با اطلاعات کامل دست به کار شوید، مثلا باید بدانید که چه رنگ مویی برای رنگ زمینه‌ای پوست شما مناسب است.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در اهواز می پردازیم.

انواع رنگ موها به چند دسته تقسیم می‌شوند

رنگ موها در یک تقسیم بندی کلی شامل دو دسته است:

دسته اول رنگ موهای موقتی هستند که ماندگاری بسیار کمی روی موهای شما دارند. دلیل این امر این است که؛ این رنگ‌ موها قابلیت نفوذ عمیق در لایه‌های زیرین مو را ندارند و تنها با ایجاد کردن پوششی از رنگ بر روی لایه خارجی مو، یا کوتیکول مو، باعث ایجاد تغییر موقتی در رنگ مو می‌شوند. میزان ماندگاری این دسته از رنگ موها باهم متفاوت است، اما معمولا با شستشوی موها پاک می‌شوند، برخی از این رنگ‌های موقتی، تنها با یک مرتبه شستشو و برخی با 6 یا 8 بار شستن از روی سطح موها پاک خواهند شد.

این رنگ موها به شکل های متنوعی مانند؛ شامپو رنگ، اسپری، محلول، ماژیک و یا پودر فشرده، در بازار موجود هستند.
این رنگ موهای موقتی، برای ایجاد تغییر کوتاه مدت بر روی موها، مثلا برای شرکت کردن در یک مهمانی و یا ایجاد تغییرات رنگی خاص و فانتزی بر روی رنگ موی دائمی استفاده می‌شوند، مثلا شاید شما قصد شرکت در یک مهمانی را داشته باشید و خواستار یک ظاهر خاص و متفاوت هستید، در این صورت آرایشگر شما برای ایجاد یک هایلایت رنگی، از رنگ موهای موقتی بر روی دسته کوچکی از موهای شما بهره ببرد.

دسته دوم از رنگ موها، رنگ موهای دائمی هستند که بیشترین محبوبیت را در میان افراد دارند. موادی که در ترکیب رنگ موهای دائمی وجود دارند، می‌توانند به عمق ساقه موها، یعنی به لایه کورتکس مو، نفوذ کنند و با تغییر دادن ساختار مو رنگی به آن بدهند که با شست‌و‌شو پاک نخواهد شد.

اگر چنانچه تمایل داشته باشید موهای خود را با رنگ‌های روشن‌تری رنگ کنید، حتما نیاز است که آنها را دکلره نمایید.

نکات مهمی که در انتخاب یک رنگ موی مناسب باید بدانید

می‌دانیم که انتخاب رنگ مو به سلیقه و خواسته افراد بستگی دارد، اما تنها عامل تاثیرگذار بر روی انتخاب رنگ مو، فاکتور سلیقه نیست؛ زیرا دنیای رنگ‌ها بسیار وسیع است و شما برای انتخاب یک رنگ موی مناسب باید فاکتورهای بسیار زیادی را مدنظر قرار دهید.

ممکن است بعد از رنگ کردن موهای خود، متوجه شوید که به آن تناژ رنگی که مدنظرتان بوده نرسیده‌اید که این امر به خاطر تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی خود فرد است، پس لازم است که برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، از یک آرایشگر باتجربه کمک بگیرید و از قبل با او مشورت کنید.

یکی از متداول‌ترین معیارها برای انتخاب کردن رنگ مو، در نظر گرفتن رنگ پوست افراد است که البته این یک معیار کلی است که می‌تواند تحت تاثیر سلیقه و علاقه افراد تغییر کند، به خصوص زمانی که دوست دارید یک رنگ موی فانتزی را امتحان کنید.

به طور کلی رنگ مو در دو دسته ی رنگ سرد و رنگ گرم تقسیم بندی می‌شود، زمینه پوست شما هم ممکن است سرد و یا گرم باشد که لازم است توناژ رنگ مو را با زمینه پوست خود هماهنگ کنید؛ اما چگونه زمینه پوست خود را تشخیص دهیم؟ در زیر نور طبیعی خورشید و یا نور هالوژن که رنگ درست‌تری را نشان می‌دهد، قرار بگیرید و به رگهای مچ دست خود نگاه کنید.

چنان‌چه که رگهای شما به رنگ آبی باشند، زمینه پوست شما سرد است اما در صورتی که رنگ رگهای دستتان سبز باشد، شما پوست گرمی دارید؛ اما بیشتر زنان ایرانی زمینه پوست گرمی دارند.

حالا که زمینه پوست شما مشخص شد، گزینه های زیاد و وسیعی برای انتخاب رنگ مو پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

عوامل موثر در انتخاب کردن رنگ مو:

• توناژ رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری صورت
• شخصیت فرد

برای انتخاب رنگ موی مناسب خود می‌توانید فاکتورهایی مانند؛ مرغوبیت رنگ، سلیقه شخصی و مدت زمانی ماندگاری رنگ را در نظر بگیرید. خانم‌ها معمولا از رنگ موهای تیره‌تر شروع می‌کنند و سپس هر بار رنگ موهای خود را یک درجه روشن‌تر انتخاب می‌کنند.

انتخاب افراد با‌مهارت و باتجربه برای رنگ کردن موها

رنگ کردن موها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد کار ساده‌ای نیست. بلکه این کار یک امر ظریف و حساس است که به افراد با تجربه و توانمند نیاز دارد، یک آرایشگر حرفه‌ای باید از انواع تناژ رنگ پوست، رنگ موهای هماهنگ با آن، نحوه ترکیب کردن مناسب رنگ‌ها، مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره کردن موها و… اطلاعات کافی داشته باشد؛ و نیز تجرب لازم برای انجام این کار را هم کسب کرده باشد.

پس حتما قبل از مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی، برای رنگ کردن موهای خود، از افراد و سالن‌های مختلف دیدن کنید و به سراغ افراد با مهارت کافی در این زمینه بروید.

برای رنگ کردن موهای خود از رنگ‌ها و مواد مرغوب و با کیفیت بهره ببرید

پیش‌تر گفتیم که رنگ کردن موها، یک روش بسیار خوب برای ایجاد یک تغییر و تنوع سریع در چهره افراد است؛ اما حتما با کسانی مواجه شده‌اید که بعد از رنگ کردن موهای خود، سلامتی و شادابی موها را از دست می‌دهند و موهایشان ظاهری خشک و وز پیدا می‌کند.

در واقع رنگ موها کیفیت‌های گوناگونی دارند، البته برای ساخت تمامی رنگ موها از مواد شیمیایی استفاده شده است، اما نوع مواد مورد استفاده در رنگ موهای گوناگون، با هم متفاوت است. یک رنگ موی مرغوب و باکیفیت، آسیبی به موهای شما وارد نمی‌کند و در عین حال آن تنوعی که به دنبالش بودید را به چهره شما می‌بخشد.

پس حتما در انتخاب مارک رنگ موی خود دقت کنید و بهتر است که قبل از مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی برای رنگ کردن موهایتان، رنگ مویی مرغوب و باکیفیت را خریداری کنید و سپس در اختیار آرایشگر خود قرار دهید؛ و از جذابیت و زیبایی موهای خود لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

موهای خود را میخواهم طلایی کنم آیا این رنگ به من می‌آید؟

اگر رنگ چشم هاتون کهربایی باشد رنگ مو طلایی بیشتر به شما می‌آید.

چه پیشنهادی بابت بهتر رنگ شدن موها پیشنهاد می‌دهید؟

برای بهتر رنگ شدن موها قبل از رنگ کردن موها آنها را تمیز بشویید.

موهای خود را میخواهم مشکی کنم آیا این رنگ به من می‌آید؟

رنگ موی مشکی برای افرادی که رنگ چشم آبی دارند پیشنهاد می‌شود.

علت استفاده از کرم مرطوب کننده قبل از رنگ کردن مو چیست؟

برای اینکه رنگ مو جذب پوست نشود.

چه رنگهایی برای پوست تیره مناسب است؟

رنگهای فندقی، آجری، شاه بلوطی، شرابی و مسی مناسب است.


کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در اهواز، بهترین آرایشگاه رنگ مو در اهواز، بهترین سالن رنگ مو در اهواز، بهترین مرکز رنگ مو در اهواز، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!