بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز
  • بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اهواز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اپیلاسیون پردیس
0901795 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون عروس سرا
0613338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون الهام
0938760 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون تیکا
0916900 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون سالن بارشین
0933133 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون مدرن
0938821 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز
سالن اپیلاسیون اهواز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



سالن اپیلاسیون در اهواز در آرایشگاه هایپر بیوتی اهواز

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اهواز

مرکز تخصصی اپیلاسیون در اهواز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز

بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز

بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز – یکی از ترفندهای موزدایی بدن که نه تنها بین زنان، در بین آقایان هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد، اپیلاسیون با وکس است. این روش تقریباً دردناک است اما همچنان طرفداران خود را دارد. در این متن ما سعی داریم شما را با مزایا و معایب این کار آشنا کنیم.

اپیلاسیون یا همان موزدایی، عبارت است از روش‌هایی که برای از بین بردن موهای اضافه‌ی بدن استفاده می‌شود. به از بین بردن و زدودن موهای زائد و اضافی در ایران اپیلاسیون میگویند. اپیلاسیون نیز مانند هر روش دیگری دارای یک سری فواید و مزایا و همچنین معایب است. اگر قصد دارید از ای روش برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده کنید حتماً قبل از انجام دادن، این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین مرکز اپیلاسیون در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اپیلاسیون در اهواز می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:

اپیلاسیون را می‌توان یکی از روش‌های موزدایی بسیار محبوب تلقی کرد. این ترفند به دلیل مزایای زیر طرفداران خاص خود را دارد.

1. عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

ماندگاری و دوام انجام اپیلاسیون باموم نسبت به دیگر روش‌های موزدایی بسیار بیشتر است. تا مدت زیادی نیاز به انجام دوباره آن نیست. در صورت انجام اپیلاسیون حدود 4 تا 5 هفته دیگر نیازی به زدودن موهای زائد نیست و از شر آن‌ها درامانید. بلند شدن موها و رشد آن‌ها معمولاً بعد از 3 تا 4 هفته بعد از اپیلاسیون شروع می‌شود.

2. صرفه‌جویی در وقت:

توسط این روش محبوب مقدار زمان زیادی را هنگام رفتن به حمام و دوش گرفتن صرفه‌جویی می‌کنید. همه می‌دانند که اصلاح و شیو کردن موهای زائد بدن چه قدر وقت ‌گیر و زمان ‌بر است. اگر قرار شود با هر بار دوش گرفتن مدت زمان طولانی را صرف اینکار کنید، درنهایت وقت بسیاری را برای نظافت در حمام تلف خواهید کرد. این ترفند یا همان اپیلاسیون با وکس شما را تا حدود 4 تا 5 هفته از هر نوع روش موزدایی خلاص می‌کند.

3. جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

این ترفند موزدایی باعث جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی خواهد شد. یکی از مشکلات رایجی که ما با آن سر و کله می‌زنیم موهایی هستند که زیر پوست رشد می‌کنند. یکی از علت‌هایی که باعث ایجاد موهای زیر پوستی می‌شود مو زدایی با تیغ و ژیلت است. به‌ویژه افرادی که خود مستعد موهای زیر پوستی‌اند. به کار بردن تیغ معمولاً باعث ایجاد این مشکل می‌شود در حالی که این معضل در موزدایی با موم کمتر دیده می‌شود.

مشکلات اپیلاسیون:

در کنار فواید و مزایایی که ذکر شد، باید نسبت به این ترفند و معضلات آن اطلاع داشته باشید تا از به وقوع پیوستن آن جلوگیری کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

1. دردناک بودن:

این روش روشی دردناک است. به ‌ویژه این ‌که پوست در بعضی از نواحی بدن به‌ شدت نازک است ؛ بنابراین هنگام انجام این روش باید انتظار درد را تا حدودی داشته باشید.

2. احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

اپیلاسیون با موم می‌تواند برای افرادی که دارای پوست‌های حساس و نازک هستند واکنش‌های شدید پوستی را باعث شود. یکی از اتفاقات روتین بعد از شیو کردن با موم می‌تواند، قرمزی و متورم شدن پوست بعد از اپیلاسیون باشد اما معمولاً بعد از چند ساعت بهبود می‌یابد. درصورتی‌که این مدت زمان برای شما بیشتر شد پیشنهاد می‌شود به پزشک مراجعه کنید تا با درمان توسط پزشک و کرم و پماد پوستتان التیام یابد. رفع و از بین بردن قرمزی و التهاب پوستی بعد از اپیلاسیون نیز دارای چندین ترفند است.

3. هزینه بالا:

این ترفند در مقایسه با دیگر ترفندهای موزدایی، مانند استفاده از دستگاه اپیلاتور یا کرم‌های موبر، هزینه بالاتری دارد.

چند نکته مهم درباره اپیلاسیون:

اگر این ترفند را برای زدودن موهای خود انتخاب کردید، بد نیست این چند نکته را برای هرچه بهتر زدودن موهای زائد خود بدانید. توصیه ما به شما این است که قبل از انجام دادن اپیلاسیون، پوست خود را لایه‌برداری کنید. با این کار می‌توانید اطمینان خاطر کامل حاصل کنید که هیچ موی زیر پوستی باقی نخواهد ماند.

از آنجا که در ایام پریودی بدن زنان حساس‌تر است و تحمل بدن در برابر درد کاهش می‌یابد بهتر است در این دوران اپیلاسیون انجام ندهید. چراکه ممکن است برای شما بسیار دردناک تمام شود.

بین دو اپیلاسیون با تیغ شیو نکنید چراکه ممکن است برای شما بسیار دردناک باشد. همچنین نرمی پوستی که انتظارش را می‌کشید حاصل نمی‌شود. قبل از اپیلاسیون دقت کنید که بین 2 تا 3 هفته از رشد موهای شما گذشته باشد. اگر موهای شما بلند نباشد زدودن آن‌ها با وکس می‌تواند عملی بسیار سخت باشد. برخی از سالن‌های ارائه دهنده خدمات اپیلاسیون از زدودن موهای کوتاه خودداری می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما این است هر سالنی را برای این کار انتخاب نکنید. فراگیری اپیلاسیون باید در سالن‌های با تجربه و با مهارت کافی انجام شود. از آن جایی که این عمل بسیار حساس و دقیق است و برای انجام آن به یک فرد متخصص نیاز است حتماً قبل از انجام آن از سالنی که می‌خواهید در آن این کار انجام دهید، اطمینان کافی را به دست بیاورید.

نکاتی برای کاهش دادن درد اپیلاسیون:

یکی از مسائل مهم که قبل از انجام اپیلاسیون حتماً باید به آن دقت کنید، آماده‌سازی پوست برای این کار است.

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و برای رفع موهای زائد خود برای اولین بار می‌خواهید از اپیلاسیون استفاده کنید، با در نظر قرار دادن و رعایت نکاتی که برایتان مطرح می‌کنیم می‌توانید میزان درد احتمالی را تا حد چشم‌گیری کاهش دهید.

1. در زمان قاعدگی اپیلاسیون پیشنهاد نمی‌شود چراکه در این دوران بدن زنان بیش از همیشه درد را حس می‌کند.
2. شما می‌توانید با گرفتن یک دوش آب گرم موهای خود را نرم‌تر کرده و همچنین منافذ پوستتان بازتر شود، درنتیجه درد کمتری را حس می‌کنید.
3. ازآنجایی‌که لباس‌های تنگ و چسبان باعث تحریک ‌پذیری هرچه بیشتر پوست می‌شود پس پوشیدن لباس‌های راحت و گشادتر بیشتر توصیه می‌شود.
4. برای بهتر کنترل کردن دردتان می‌توانید نفس‌های کوتاه و سریع بکشید.
5. شب قبل از انجام اپیلاسیون پوست را لایه‌برداری کنید و پوست‌های مرده را حذف کنید.
6. قبل از اینکه اپیلاسیون انجام دهید اجازه دهید موهایتان به اندازه کافی رشد کنند چراکه هرچه موهای بدن کوتاه ‌تر باشد درد بیشتری را تحمل می‌کنید.
7. پوست‌هایی که حساس هستند یا ملتهب، اپیلاسیون نکنید چراکه باعث کبودی بیشتر و وخیم شدن اوضاع می‌شود.
8. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی که به درد بسیار حساس هستند و تحمل درد برایشان مشکل است می‌توانید از اسپری ‌ها و کرم‌ های بی‌حس کننده جهت کاهش درد استفاده کنید.
9. هیچ ‌گاه موم بسیار داغ را روی پوست خود قرار ندهید و اجازه دهید تا موم قدری سرد شود.
10. نواحی حساس را هرگز اپیلاسیون نکنید؛ مانند اطراف ابرو، موهای بینی و…
11. هنگام اپیلاسیون دست و پا؛ همه جای دست و پا را یکباره اپیلاسیون نکنید. سعی کنید این کار را کم ‌کم و در ابعاد کوچک انجام دهید.
12. قبل از انجام این کار می‌توانید از حرکات کششی بهره‌مند شوید. شاید پیش خود فکر کنید تأثیری ندارد اما حتماً آن را امتحان کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

جهت کاهش درد در انجام اپیلاسیون برای آقایان چه راهکاریی را پیشنهاد می‌دهید؟

از پمادهای بی حس کننده قبل از شروع اپیلاسیون استفاده کنند.

آیا استفاده از وکس به تجهیزات خاصی احتیاج دارد؟

تنها باید از یک دستگاه گرم کن موم جهت داغ کردن استفاده شود و جهت برداشتن موهای زاید نیاز به پدهای مخصوص خواهید داشت.

چه اصول بهداشتی باید در روش اپیلاسیون رعایت شود؟

باید به سالن های اپیلاسیون معتبری مراجعه کنید که از پارچه های یکبار مصرف برای این کار استفاده کنند.

آیا فرقی بین اپیلاسیون موقت و دائم وجود دارد؟

بله. مواد استفاده شده در اپیلاسیون موقت و دائم با هم فرق دارد.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن اپیلاسیون در اهواز، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اهواز، بهترین مرکز اپیلاسیون در اهواز، اپیلاسیون در اهواز، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!