بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز
  • آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در اهواز

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز
آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • 0916 345 ****
  • 061 1234 ****
  • اهواز

  • تماس



بهترین آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آموزشی هایپر بیوتی اهواز
آموزش تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در مرکز آموزشی هایپر بیوتی در اهواز

مرکز آموزشی و تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز | آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در اهواز

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در اهواز

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در اهواز -امروزه تعداد زیادی از خانم‌ها، از داشتن ابروهایی نازک و کم‌پشت رنج می‌برند و از روش‌های موقت مثل مداد ابرو، سایه‌ی ابرو و ژل ابرو خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای داشتن طولانی مدت ابروهایی پرپشت و زیبا می‌باشند تا مجبور نباشند هرروز، مدت طولانی‌ای جلوی آیینه وقت برای طراحی ابروی خود بگذارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می‌شود تا با میکروبلیدینگ ابرو بیشتر آشنا شوید.

آموزشگاه میکروبلیدینگ در اهواز

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ ابرو اهواز می پردازیم.

میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

داشتن ابروهای زیبا و هماهنگ با فرم صورت، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت چهره ی ما دارد و اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. گاهی به خاطر مشکلات پوستی، تغذیه ی نا مناسب، استرس زیاد، آلودگی های محیطی، افزایش سن و یا به صورت ژنتیکی، افراد ابروهای کم پشت و نازکی دارند، این اشخاص عادت دارند با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص ابرو، مثل مداد ابرو، سایه ابرو و یا ژل ابرو، ابروهای خود را طراحی کنند و قسمت های خالی آن را پر تر کنند؛ اما ممکن است مهارت های آرایشی لازم برای طراحی کردن ابروها را نداشته باشند و یا انجام این کار وقت زیادی را از آنها بگیرید.

برای چنین اشخاصی، یکی از مناسب ترین انتخاب ها، میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو است. این تکنیک، مزایای بسیار زیادی دارد، به همین دلیل به یکی از محبوب ترین تکنیک ها در زمینه ی آرایش ابرو تبدیل شده است. به علاوه میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو، یک روش نیمه دائمی برای آرایش کردن ابرو ها است و شما را از استفاده ی روزانه از لوازم طراحی ابرو بی نیاز خواهد کرد.

میکروبلیدینگ ابرو، بر خلاف سایر روش های آرایش ابرو مانند تاتو کردن که ظاهری مصنوعی و غیر عادی به ابرو ها می دهند، یک روش مناسب برای داشتن ابروهایی پر پشت و مرتب با جلوه ای کاملا طبیعی و زیبا است. در این روش مواد رنگی را، با استفاده از تیغ ها و سوزن های مخصوص به اسم بلید، در جهت رویش تارهای ابرو، به لایه های زیر پوست منتقل می کنند.

آیا میکروبلیدینگ همان تاتو است؟

در واقع باید گفت که میکرو بلیدینگ نوعی تاتو به حساب می‌آید و از خانواده‌ی تاتوهاست. با این وجود میان این دو تفاوت‌های زیادی وجود دارد. تاتو یک روش قدیمی است که اثر آن بسیار غیرطبیعی بوده و تا مدت طولانی بر روی ابروی شما باقی می‌ماند.

میکرویلیدینگ یک روش کاملا به روز و مدرن در زمینه‌ی زیبایی به حساب می‌آید که نتیجه ی نهایی آن برخلاف تاتو کاملا شبیه به ابروی طبیعی می‌باشد. میکروبلیدینگ اثری نیمه دائمی دارد و این را می‌توان یک مزیت به حساب آورد. چراکه شما می‌توانید هر وقت از آن خسته شدید، به راحتی پاکش کنید و یا مدلش را تغییر دهید که تاتو این مزیت را دارا نیست. ماندگاری اثر تاتو نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر بوده که شما اگر بخواهید آنرا پاک کنید، مجبورید ازدستگاه‌های لیزر کمک بگیرید.

مزیت های تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

نتیجه ی کار در این روش، نسبت به سایر تکنیک های پر پشت سازی ابروها، بسیار طبیعی تر است. به این دلیل که رنگ ها تا لایه های عمقی پوست نفوذ نمی کنند و هاشور های نا منظم و طبیعی در ابروها زده می شود.

میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، باعث ریزش ابروهای طبیعی شما نمی شود و ضرری برای ابروهای شما ندارد، به علاوه حتی این روش ابروهای طبیعی شما را تقویت هم می کند.

با انجام این روش، به مقدار قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی می شود، چون دیگر نیازی ندارید که ساعت ها در مقابل آینه ابرو های خود را طراحی کنید.

آموزش تفاوت میکروبلیدینگ و میگروپیگمنتیشن در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز:

از میان خانواده‌ی تاتوها، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن بیشترین شباهت را بهم دارند. بزرگترین تفاوت این دو در میزان ماندگاری آن‌هاست. درمیکروبلیدینگ، رنگ را تا قسمت میانی غشای پوست نفوذ می‌دهند ولی در میکروپیگمنتیشن ، رنگ تا عمق بیشتری ازپوست تزریق شده و درگیر می‌شود. این موضوع باعث می‌گردد تا میکروپیگمنتیشن عمر ماندگارتری نسبت با میکروبلیدینگ داشته باشد.

تاثیرات میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو بر روی افراد:

بدون شک با داشتن ابروهای زیبا و پر پشت و خوش فرم، اشخاص احساس بسیار بهتری پیدا می کنند، این احساس زیبایی به آنها اعتماد به نفس زیادی می دهد.

ابرو های میکروبلیدینگ شده، مراحل مختلفی را طی می کنند تا رنگ نهایی آنها تثبیت شود، ممکن است در روزهای نخستین بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما بسیار پر رنگ باشند، اما نگران نباشید بعد از گذر چند روز، رنگ دانه ها نفوذ بیشتری به داخل پوست خواهند داشت و رنگ آنها قدری کم رنگ تر از روز اولی که این تکنیک را انجام دادید می شود؛ و اگر با این تغییر رنگ مواجه شدید، تعجب نکنید و این طور تصور نکنید که میکروبلیدینگ شما کم کم اثرات خود را از داده است، چون در این مرحله رنگ ابروهای شما در حال تثبیت شدن است و می توانید از فرم زیبا و طبیعی ابروهای خود لذت ببرید.

چه کسانی نمی‌توانند از میکروبلیدینگ استفاده نمایند؟

معمولا توصیه می‌شود که زنان باردار و شیرده، از انجام میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و یا هر گونه تاتوی دیگری خودداری کنند.
در صورت آفتاب سوختگی و یا شکستگی ابرو نیز انجام میکروبلیدینگ خودداری نمایید.

مراقبت‌های قبل و بعد از میکروبلیدینگ:

• تا ۲۴ ساعت قبل از انجام میکروبلیدینگ، از انجام هرگونه ورزش خودداری نمایید.
• تا ۲۴ ساعت قبل از انجام میکروبلیدینگ، از مصرف نوشیدنی‌‌های کافئین‌دار مثل چای ، قهوه ، نسکافه و… خودداری کنید.
• حدالامکان تا ۲۴ ساعت قبل از انجام میکروبلیدینگ، از مصرف داروهای شیمیایی خودداری کنید.
• تا ۷ روز قبل از انجام میکروبلیدینگ، دست به رنگ کردن ابروهایتان نزنید.
• تا ۷ روز بعد از انجام میکروبلیدینگ، ورزش نکنید.
• تا ۷ روز بعد از انجام میکروبلیدینگ،هنگام شستن صورت خود، دقت کافی به خرج دهید تا آب با ابرویتان تماس پیدا نکند.
• بعد از انجام میکروبلیدینگ، با مشورت تاتوکار خود، هر ۴ ساعت یکبار از کرم‌های ویتامینه برای ابرویتان استفاده نمایید.
• حدالامکان تا ۷ روز بعد از انجام میکروبلیدینگ، در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و یا اگر قرار گرفتید از ضدآفتاب دارای حداقل SPF30 استفاده نمایید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا با گذراندن دوره ی میکروبلیدینگ میتوانم در بازار کار فعالیت داشته باشم؟

بله. شما مهارت کافی را برای ورود به بازار کار به دست خواهید آورد.

تعداد شرکت‌کنندگان دوره آموزشی میکروبلیدینگ به صورت نیمه خصوصی چند نفر است؟

در دوره نیمه خصوصی سه تا پنج نفر شرکت داده میشود.

شاغلین میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

بله

شهرستانی ها میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

بله

تعداد شرکت کنندگان در کلاسهای گروهی آموزش هاشور به روش میکروبلیدینگ چگونه است؟

شرکت کنندگان در کلاسهای گروهی آموزش هاشور به روش میکروبلیدینگ بین 8 تا 15 نفر است. .

آموزش هاشور به روش میکروبلیدینگ به ابزار احتیاج دارد؟

بله. آموزش هاشور به روش میکروبلیدینگ به ابزار خاص خود احتیاج داشته که میت.وانید از آموزشگاه آن را تهیه نمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در اهواز، آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در اهواز، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در اهواز، آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد، مرحله به مرحله، گام به گام، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اهوازی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!