بهترین تالار عروسی در اصفهان
  • بهترین تالار عروس در اصفهان
  • بهترین باغ تالار عروسی اصفهان

بهترین تالار عروسی در اصفهان
بهترین تالار عروسی در اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس




بهترین تالار عروسی در اصفهان در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان

بهترین تالار عروسی در اصفهان با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در اصفهان

بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان

بهترین تالار عروسی در اصفهان – عروس و دامادهای جوان برای روز عروسی خود خیلی برنامه دارند که شاید مهم‌ترین آن‌ها انتخاب تالار برای برگزاری مراسم عروسی باشد.
ما در اینجا نکاتی را بیان می‌کنیم که به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین تالار عروسی در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی اصفهان می پردازیم.

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی:

1- موقعیت و دسترسی شهری:

شما میهمانان زیادی دارید که مطمئناً می‌خواهید خاطره‌ی خوبی از روز عروسی شما در ذهنشان باقی بماند. پس می‌دانید که یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که آن‌ها سریع و راحت بتوانند خودشان را به مراسم برسانند. اگر آن‌ها مجبور باشند مسافتی طولانی را تا خارج از شهر طی کنند مسلماً خسته و کلافه خواهند شد.

و نکته‌ی دیگر اینکه خود شما نیز وقت زیادی ندارید و باید به‌موقع به جشن خود برسید پس بهتر است آتلیه و آرایشگاه و تالار عروسی با هم فاصله‌ی زیادی نداشته باشند. پس تالاری که انتخاب می‌کنید باید ازنظر جغرافیایی و موقعیت شهری کاملاً مناسب باشد.

2- ظرفیت سالن پذیرایی عروسی:

این نکته‌ی مهم به تعداد میهمانان شما بستگی دارد. اگر تعداد میهمانان زیاد است که صدالبته باید سالن بزرگ‌تری را انتخاب کنید اما چنانچه تعداد میهمانان کمتر باشد، یک سالن بزرگ باعث خلوت دیده شدن جشن شما خواهد شد.

راستی فراموش نکنید گه در از قبل از پرسنل سالن خواهش کنید تعداد صندلی و میز اضافی را آماده داشته باشند که اگر به‌صورت اتفاقی چند میهمان بیشتر در مراسم حاضر شد مشکلی به وجود نیاید.

3- سقف سالن پذیرایی:

سقف سالن نباید کوتاه باشد. کوتاه بودن سقف باعث حس دلگیری در میهمانان خواهد شد و از جذابیت مراسم کم می‌کند؛ بنابراین دقت کنید که سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد.

4- پارکینگ اتومبیل‌ها:

زمانی که میهمانان به مراسم می‌رسند نباید با مشکل جای پارک مواجه شوند. همچنین اگر وضعیت پارکینگ مناسب نباشد و آن‌ها مجبور به پارک اتومبیل خود در جای نامناسب شوند ممکن است تمام مدت جشن را با نگرانی در خصوص امنیت ماشین خود بگذرانند که این برای ثبت یک خاطره‌ی شیرین از جشن عروسی شما اصلاً خوب نیست. پس در انتخاب تالار حتماً وجود پارکینگ یا دارا بودن محوطه‌ای مطمئن برای ماشین میهمانان ضروری است مخصوصاً اگر در شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران زندگی می‌کنید.

5- روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها:

روزی که برای انتخاب سالن به یک تالار پذیرایی مراجعه می‌کنید بهتر است در کنار همه‌ی ویژگی‌های مهم و چشمگیر، به جزئیات هم توجه داشته باشید. رومیزی‌ها و روکش صندلی‌ها یکی از جزئیاتی که شاید شما حواستان نباشد اما خیلی به چشم میهمانان می‌آید. پس یادتان باشد که اهمیت این نکته را به پرسنل تالار تأکید کنید و از آن‌ها بخواهید حتی‌الامکان روز قبل مراسم روکش‌ها و رومیزی‌ها را بشویند.

چرا که خیلی زشت است که در آن شب میهمانان شما متوجه لکه‌ی نوشیدنی و …روی میز خود بشوند.

6- میز شام عروس و داماد:

بعضی از تالارهای عروسی یک میز خاص برای شام عروس و داماد از قبل در نظر می‌گیرند و آن را با شمع و گل تزیین می‌کنند. ممکن است هزینه‌ی آن را حساب کنند و یا اینکه آن را به‌عنوان هدیه‌ای برای شما در نظر بگیرند. تصور کنید چقدر زیبا و خاص خواهد بود زمانی که در فیلم عروسی، شما یک میز اختصاصی و رمانتیک داشته‌اید. پس این ایده را با متصدی تالار انتخابی خود در میان بگذارید.

7- سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

در انتخاب سالن حتماً دقت کنید که سرویس‌های بهداشتی به‌اندازه کافی وجود داشته باشند و مهم‌تر از آن تمیز و بهداشتی نیز باشند. همچنین محل سرویس‌ها و فاصله‌ی آن‌ها تا محل جشن هم خیلی مهم است. به یک سری امکانت دیگر نیز توجه داشته باشید مانند اتاق بازی بچه‌ها، رختکن‌های زنانه و …

8- هزینه‌های تالار:

بدون شک شما بودجه‌ی خاصی را برای مراسم در نظر گرفته‌اید. پس طبق بودجه هزینه‌های خودتان را مدیریت کنید. مواردی که در خصوص هزینه‌های تالار باید در نظر بگیرید از این قرار است:

• هزینه ورودی:

این هزینه یک رقم ثابت بوده و از قبل تعین شده است.

• هزینه غذا و پذیرایی:

رقم این هزینه اولاً به تعداد میهمانان و دوماً به نوع غذا، دسر، نوشیدنی و …بستگی دارد.

• هزینه گروه موزیک و سرگرمی:

معمولاً تالارها یک گروه موزیک دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید ولی در اکثر تالارها هزینه‌ی این مورد به‌صورت پیش‌فرض از شما گرفته خواهد.

• هزینه خدمات:

این مورد یک درصد از مجموع هزینه‌هاست که در پایان در فاکتور شما قید می‌شود.

هزینه‌ی مالیات بر ارزش افزوده و عوارض این هزینه طبق قانون بر عهده‌ی شما بوده و محاسبه می‌شود.

• هزینه تزئینات:

این مورد شامل گل‌آرایی، بادکنک آرایی و مواردی از این قبیل خواهد بود که انتخاب آن کاملاً اختیاری می‌باشد.

• هزینه برنامه‌هایی متفرقه:

برنامه‌هایی مانند آتش‌بازی، اسب‌سواری، کالسکه سواری و … که معمولاً انتخابی هستند و در صورت عدم تمایل شما از برنامه حذف خواهند شد.

به‌طور کلی محاسبه هزینه‌ها به این صورت است که در هنگام عقد قرارداد، بخشی از هزینه‌ها به‌عنوان بیعانه توسط شما پرداخت می‌شود تا رزرو سالن قطعی و صد درصد شود. سپس حدود یک هفته قبل از مراسم، دوسوم هزینه‌ها را می‌پردازید و شب عروسی، وقتی مطمئن شدید که همه‌چیز مرتب است و مشکلی وجود ندارد، به‌صورت کامل تسویه‌حساب می‌کنید.

9- تست غذا و کیفیت پذیرایی:

قبل از اینکه قراردادتان را قطعی کنید بهتر است این تست را انجام دهید. معمولاً شما می‌توانید یک شب به‌صورت سرزده به تالار بروید و پس از ملاقات با مدیر سالن از وی بخواهید امکان تست غذا و دیدن نوع سرویس‌دهی را برای شما فراهم کند تا با خاطری آسوده قراردادتان را قطعی کنید.

10- سرکشی و بررسی نهایی:

شما بالاخره پس از تحقیق و مقایسه بین تالارهای مختلف دست به انتخاب زده‌اید اما یک قدم دیگر برای راحتی خیالتان باقی مانده است.

شما می‌بایست یک روز قبل از روز مراسم به باغ یا تالارتان مراجعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه‌چیز کاملاً مرتب است.

حتماً به مواردی مانند تمیزی روکش‌های صندلی و رومیزی‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازی، تزئینات و …دقت کنید.

این سرکشی و دقت نظر شما به مدیریت تالار گوشزد می‌کند که شما بسیار حساس و دقیق هستید بنابراین او هم نهایت تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم انجام خواهد داد.

و اما از شما خواهشمندیم لطفاً به موارد دیگری که در ادامه ذکر می‌شود توجه بفرمایید.

1.چک کردن تاریخ موردنظر و رزرو نبودن آن:

ممکن است تالاری که شما برای تاریخ خاصی مدنظر دارید قبلاً توسط عروس و داماد دیگری رزرو شده باشد پس به‌ناچار باید تاریخ موردنظر خود را تغییر دهید. این کار بهتر از صرف‌نظر کردن از تالاری است که دوستش دارید.

2.ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان:

برای انتخاب تالار پذیرایی تعداد میهمانان را ملاک قرار دهید. چرا که مثلاً تالار عروسی بزرگ با میهمانان کم اصلاً زیبا نیست و یا برعکس تعداد میهمانان زیاد در یک سالن
عروسی کوچک خیلی بد می‌شود.

تعداد میهمانان باید با ظرفیت سالن موردنظر تناسب داشته باشد.

3.درست کردن کروکی:

حتی اگر تالار عروسی شما در موقعیت خوبی قرار گرفته شده اما باید این را در نظر بگیرید که ممکن است پیدا کردن آدرس برای برخی میهمانان سخت باشد لذا بهتر است با کمک مدیر تالار یک کروکی دقیق و واضح برای قرار گرفتن در کنار آدرس تهیه بفرمایید تا میهمانانتان به‌موقع و به‌راحتی خود را به مراسم برسانند.

4.سؤال در مورد هزینه تالار پذیرایی موردنظرتان:

در بعضی از سالن‌ها قیمت‌هایی که به عروس و دامادها نشان می‌دهند بسیار مناسب می‌باشد ولی در مرحله پرداخت پول ممکن است متوجه شوید که باید هزینه‌های دیگری مثل ورودی تالار، بادکنک آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد، مالیات بر ارزش افزوده و …را نیز علاوه بر هزینه هر نفر میهمان پرداخت نمایید که در این صورت مجموع هزینه‌ها بسیار بالاتر از پیش‌بینی شما خواهد شد؛ بنابراین در ابتدا از کلیه هزینه‌های تالار عروسی‌تان آگاه شوید و آن را در انتخاب‌هایتان مدنظر قرار دهید.

شما با مراجعه به سایت بانک تالار این امکان را پیدا می‌کنید که به‌راحتی تالارهای پذیرایی موردنظرتان را با یکدیگر مقایسه نموده و از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

مورد دیگری نیز که حتماً باید از مدیر تالار پرسیده شود، زمان و نحوه پرداخت هزینه می‌باشد.

5. سؤال در مورد آتش‌بازی:

این مورد می‌تواند ایده‌ی خوبی برای خاطره سازی با میهمان‌هایتان باشد اما درصورتی‌که قصد صرفه‌جویی دارید می‌توانید آن را حذف نمایید.

6.سؤال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی:

معمولاً در عروسی‌ها مرسوم ست که بر سر عروس و داماد گل، پول، کاغذ رنگی و نقل می‌ریزند اما بعضی از سالن‌های پذیرایی این اجازه را نمی‌دهند بنابراین قبل از بستن قرارداد این سؤال را هم فراموش نکنید.

7.چک کردن موسیقی:

سیستم صوتی و افکت‌های نورپردازی و هماهنگی نور و صدا به‌صورت اتوماتیک، مواردی هستند که جلوه‌ی جشن شمارا به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند پس بهتر است این موارد را هم از مدیر تالار به‌صورت دقیق بپرسید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

برای رزرو تالار عروسی طبق قرارداد و نیازهای درخواستی هزینه ها متغییر است.

آیا تالار عروسی مجهز به میکروفون برای صدا زدن و اعلام خبرها است؟

بله. تالار عروسی مجهز به میکروفون برای صدا زدن و اعلام خبرها است.

اگر امکان تزیین و تغییر جایگاه عروس وجود دارد؟

خیر. جایگاه عروس از قبل تزیین شده است.

امکان تغییر دکوراسیون تالار وجود دارد؟

خیر. امکان تغییر دکوراسیون تالار وجود ندارد

آیا میزها به رومیزی و گلدانهای تزیینی مجهز شده است؟

بله سالن پذیرایی به تمام تجهیزات رفاهی و تزیینی مجهز است.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در اصفهان، بهترین باغ تالار عروسی در اصفهان، باغ، بهترین سالن عروسی اصفهان، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!