• آموزش گریم عروس در اصفهان
  • آموزش گریم فوق تخصصی عروس در اصفهان

آموزش گریم عروس در اصفهان
آموزشگاه گریم عروس شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی اصفهان

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در اصفهان

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در اصفهان با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در اصفهان

آموزش گریم عروس در اصفهان – ابتدایی ترین نکته درمورد آرایش عروس که باید بدانید این است که این رشته از زیر شاخه های میکاپ و گریم میباشد؛ اما این کار نیازمند حساسیت و ظرافت بیشتری بوده و درامد بیشتری نیز دارد. آموختن این حرفه تقریبا نیاز به صرف زمان زیادی دارد اما شما را به درامد مطلوب و چشم گیری خواهد رساند.

میکاپ آرتیستها این کار را در آرایشگاه ها انجام میدهند و با توجه به فرم و حالت چهره مشتری و سلیقه او و همچنین تجربیاتی که در مورد ابزار آلات آرایشی دارد، مثل کار کردن درست با لوازم آرایشی و ترکیب کردن لوازم آرایشی مختلف مثل مداد ابرو، ریمل، رژ لب، کرم پودر و… این کار را انجام میدهد.

او با این کار زیباییهای فرد را بیشتر نمایان میکند و نواقص پوست مثل پوست پرتقالی را مخفی میکند. اگر بتوانید با تسلط بر متدهایی مثل آرایش خلیجی، لبنانی، مصری و… کاری زیبا با کیفیت بالا به مشتری عرضه کنید، حتما خواهید توانست با کار در سالنهای زیبایی به درامد بالایی دست پیدا کنید.

شما با تمرین بسیار و پشتکار به خرج دادن خواهید توانست علاوه بر میکاپ و آرایش عروس، تواناییهایی در زمینه ست کردن ارایش صورت با اجزای دیگر بدن کسب کنید.

آموزش گریم فوق تخصصی عروس در اصفهان

در این صفحه به معرفی آموزش گریم فوق تخصصی عروس در اصفهان میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

در دوره های آموزش میکاپ عروس با این مباحث آشنا میشویم:

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه ای از چگونگی انجام میکاپ و گریم عروس
• اصول میکاپ و گریم عروس
• نحوه انجام آن
• آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

صحبتی کلی درباره دوره میکاپ و گریم عروس:

تمامی این دوره ها زیر نظر مربی تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای برگذار شده و در پایان این دوره ها شما به راحتی این توانایی را دارید که با در دست داشتن مدرک معتبرتان در سالنهای آرایشی مشغول به کار شوید و به خصوص در رشته میکاپ عروس به درامد چشم گیری برسید.

در ابتدای کار این دوره های آموزشی شما این آموخته ها را کسب خواهید کرد:

شناختن فرم انواع چهره و صورت و انواع رنگ پوست ها و سپس با پاکسازی صورت و تمیز کردن چربی‌ها از روی پوست، استفاده از کرم‌ها و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیر سازی صورت، رنگ شناسی و انتخاب رنگ‌های مناسب با توجه به رنگ پوست و… را آموزش میبینید.

همان طور که میدانید امروزه همه چیز دستخوش تغییراتی میشوند و رشته های آرایشگاهی و میکاپ عروس نیز از این قاعده استثنا نیستند و دائما اپدیت و به روز میشوند. پس شما با اگاهی از آخرین لوازم و ابزار آلات و جدیدترن مدلهای لوازم آرایشی و برندهای معروف و روشها و مدلهای مجلات روز سراسر جهان و همچنین با فالو کردن سلبریتیها و افراد مشهور در شبکه های مجازیشان مثل اینستاگرام، توییتر و… در زمینه کاریتان پیشرفت زیادی کنید.

پس همواره این نکته را که به روز بودن در این زمینه توانایی شما را افزایش خواهد داد و در جلب رضایت مشتریهایتان که عروس خانم های جوان هستند و ممکن است تمایل زیادی به مد روز بودن استایلشان در روز عروسیشان داشته باشند، تاثیر بسزایی دارد، به خود گوشتزد کنید. چرا که کیفیت و خدمات هرچه بهتر برای دختر خانمهایی که از شما نمونه خواهند دید بسیار اهمیت دارد.

پس از کمی سماجت در یادگیری استفاده به جا از لوازم آرایشی شما باید به طراحی ناخنها و حالت دادن به موها و در صورت نیاز، طراحی بدن نیز توجه خود را اندکی معطوف کنید. شما میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که در صورت همراهی با ما در این دوره های آموزشی تمام این موارد را درباره میکاپ و گریم یاد خواهید گرفت.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

زمانی که تعداد هنر جویان به حد نساب برسد با هماهنگی و حضور یک مربی مجرب و تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کلاسها بصورت خصوصی با یک الی سه نفر ظرفیت، نیمه خصوصی با ظرفیت سه تا پنج نفر و گروهی با ظرفیت پنج الی پانزده هنرجو برگزار خواهند شد؛ که اگر حضور در کلاسها در تایم مقرر شده برای شما ممکن نباشد ما این دوره را در زمانهایی که احتمال میدهیم شما وقت آزادتری دارید مثل ساعات پایانی روز، آخرهفته ها و روزهای تعطیل برای شما برگزار میکنیم. ما میخواهیم که شما هرچه سریعتر به مرحله ای از تسلط برسید که قادر باشید به راحتی درآمد زایی کنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره میکاپ و گریم عروس:

آموزش گریم عروس در اصفهان – به احتمال زیاد همه شما تا حدودی با لوازم آرایشی آشنایی دارید اما درحال حاضر که هدف ما این است که شما را به یک میکاپ ارتیست و ارایشگر حرفه‌ای تبدیل کنیم، لازم است شما به جای تنها یک رنگ از هر لوازم آرایشی، مثلا پنکیک، به یک پالت از آن با رنگ بندی‌های متنوع تر و به شکل حرفه ای تر در اختیار داشته باشید. این رنگ بندی اکثر لوازم ارایشی مثل رژ گونه ‌، مداد ابرو، رژ لب و… را شامل شده و شما به عنوان یک میکاپ آرتیست که کار آرایش و میکاپ عروس را انجام میدهد نیاز به وسایل و امکاناتی برای شینیون مو و طراحی ناخن عروس نیز خواهید داشت.

پس از اینکه دوره‌های گریم و میکاپ عروس را گذراندیم چه توانایی‌هایی خواهیم داشت؟

شما در طول آموزش در این دوره، اطلاعاتی در زمینه انواع چهره و انواع پوست مسلط خواهید آموخت و حتما در طی این اموزش‌ها یاد میگیرید که چگونه با کمک استفاده و ترکیب درست انواع لوازم آرایشی نواقص پوست مشتری را از دید بینندگان مخفی کنید و زیبایی های طبیعی فرد را برجسته‌تر، نمایان‌تر و جذاب‌تری در معرض دید دیگران قرار دهید.

فراموش نشود که همیشه لوازمی تکمیل و به روز داشته باشید تا یک فرد حرفه‌ای محسوب شوید تا اگر در حین کار به چیزی نیاز داشتید بتوانید خیلی ماهرانه و حرفه‌ای نیازتان را برطرف کنید. به طور مثال:

داشتن آیینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو؛ دسته تیغ، پیشبند و هد بند اصالح، دستکش نخی، اگر چه ساده و سطحی به نظر میرسد اما میتواند بسیار کارامد باشد زیرا ممکن است طبق فرم صورت مشتری‌تان مجبور به اصلاح، مرتب کردن و فرم دهی به ابروهای وی شوید.

همچنین پیگیری شبکه های اجتماعی سلبریتی‌ها و افراد مشهور در زمینه مد و ژورنال‌ها به توانایی‌ها و اطلاعات شما خواهد افزود و میتواند بسیار کمک کننده باشد. بدون شک تمرینات مستمر و آموزش دیدن در این دوره‌ی پولساز و پرطرفدار شما را به یک میکاپ ارتیست حرفه ای عروس تبدیل خواهر کرد و قادر خواهید بود به راحتی از این راه کسب و کار پردرامد و رویاییتان را شروع کنید.

سخن آخر:

در صورت لزوم و ثبت نام، حتما با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. موفقیت شما هدف و آرزوی ماست.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای ثبت نام در دوره گریم عروس چقدر هزینه باید پرداخت کنم؟

براساس نوع آموزش خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام فرق خواهد داشت. جهت کسب اطلاع بیشتر تماس بگیرید.

نحوه ی برگزاری کلاس های گریم عروس به چه صورتی است؟

مدت زمان لازم کلاس‌ها براساس اینکه به صورت فشرده یا نیمه فشرده تشکیل شده فرق خواهد داشت. معمولا کلاس ها در طول 15 جلسه به مدت 30 ساعت برگزار می‌شود.

تعداد شرکت کنندگان هر کلاس چند نفر است؟

کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود.

من شاغل هستم آیا کلاس های فشرده هم دارید؟

بله. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل وجود دارد.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی گریم عروس ثبت نام کنند؟

بله. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل وجود دارد.

ابزار لازم جهت آموزش گریم عروس از کجا تهیه کنم؟

ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه به صورت پک تحویل داده خواهد شد.

چه ابزاری جهت گریم عروس لازم است؟

ابزاری همچون پودرها و اسپرهای فیکساتور، انواع ریمل، پالت های سایه، انواع خط چشم، انواع کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، انواع رژ لب و تمام لوازم مورد نیاز میکاپ و گریم حرفه ای می شود.

کلمات کلیدی:

آموزش گریم عروس در اصفهان، بهترین آموزشگاه گریم عروس در اصفهان، آموزش فوق تخصصی گریم عروس در اصفهان، آموزش گریم و میکاپ تخصصی عروس در اصفهان، آموزش میکاپ و گریم حرفه ای عروس در اصفهان، آموزشگاه میکاپ تخصصی عروس در اصفهان. با مدرک فنی حرفه ای، با مدرک بین المللی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، اصفهانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!