• بهترین میکروبلیدینگ ابرو اصفهان
  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان
سالن زیبایی شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



بهترین میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه شهرزداد در اصفهان
خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در آرایشگاه شهرزداد در اصفهان

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن شهرزداد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان – اگر ابروهای کم پشت و نامتقارنی دارید ویا به مرور زیبایی ابروهایتان را از دست داده اید می توانید با استفاده از روش میکرو بیلدینگ زیبایی ابروهای خود را چند برابر کنید. در این روش با استفاده از تیغ یا بلید رنگ ابرو به عمق پوست برده می شود واثرماندگاری می گذارد. ممکن است با کمی خونریزی هم همراه باشد.

میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان می پردازیم.

آیا میکروبیلدینگ همان تاتو است؟

میکروبیلدینگ در واقع به نوعی تاتو محسوب می شود. بهتر است بگوییم نوعی از گروه تاتو است؛ اما در میکروبیلدینگ که یک روش نو وتازه محسوب می شود رنگ به لایه های پر عمق پوست نمی رود. وبر خلاف تاتو مصنوعی جلوه نمی کند. اگر به هردلیلی فرد از انجام میکروبیلدینگ پشیمان شد دیگر نیاز به دستگاه های لیزر و … نیست وپاک کردن آن راحت انجام می شود.
این روش، روشی پیچیده نیست و به زمان زیادی احتیاج ندارد. بسته به حجم کار و طراحی ابرو تا 2 ساعت زمان می برد و در آخر می توانید از داشتن ابروهای طبیعی و همیشگی خود لذت ببرید.

مزیت های تکنیک میکروبیلدینگ (فیبروز):

بسیار طبیعی است (به دلیل نفوذ کمتر درعمق پوست).
– قابلیت تغییر مدل در صورت خواست مشتری را دارد.
– میکروبیلد ینگ نه تنها درشد موهای طبیعی خلل ایجاد نمی کند بلکه انها رانیز تقویت می کند.
– دیگرنیاز به آرایش ابرو نیست و چهره همیشه طبیعی و زیبا جلوه می کند.

تفاوت تکنیک میکروپینگمتیشن با میکروبیلدینگ:

در روش میکروبیلدینگ همان طور که گفتیم بلید به سطح کم عمق پوست نفوذ می کند وبه همین دلیل ماندگاری کمتری نسبت به میکروپینگمنتیشن دارد اما ظرافت کار بسیار زیباست و مهم تر از همه بسیار طبیعی به نظر می آید.

تأثیرات میکروبیلدینگ در افراد:

درابتدا اکثر مشتریان از ظاهر زیبا و طبیعی خود بسیار راضی هستند اما پس ازطی چند روز وکمتر شدن رنگ فکر می کنند که رنگ ابرو هایشان به مرور ازبین می رود؛ اما طی این روند در میکرو بیلدینگ طبیعی است در واقع ابرو ها در حال تثبیت رنگ وجلوه طبیعی خود هستند و پس از ترمیم فیکس شده وتا مدت ها شکل طبیعی خود را حفظ می کنند و مشتریان باز به رضایت روز اول خود تا مدت ها بر می گردند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

در صورت خروج رنگدانه از ابرو چه کاری باید انجام داد؟

از کرم های ضد آفتاب با SPF ۳۰ یا ۵۰ درصد استفاده کنید.

آیا بعد از انجام میکروبلیدینگ کاری باید انجام داد؟

باید بعد از میکروبلیدینگ ابروها را به مدت یک هفته با وازلین چرب نمود. از خیس کردن و عرق کردن ابرو بپرهیزید و فعالیتهای شدید ورزشی را نباید انجام داد مثل شنا، موتورسوار، جکوزی و ... است. به مدت ده روز ابرو را آرایش نکنید و از وسایل آرایشی استفاده نکنید. از خوردن غذاهای تند خودداری کنید.

چه زمانی باید جهت ترمیم مراجعه نمود؟

با توجه به نوع پوست بین ۳۰ تا ۶۰ روز طول میکشد تا زخم‌های هاشور خوب شوند شما میتوانید بعد از خوب شدن زخم ها جهت ترمیم مراجعه نمایید.

بین روش میکروپیگمنتیشن و روش میکروبلیدینگ چه فرقی وجود دارد؟

اگر میخواهید ابروی ظریفی داشته باشید از روش میکروبلیدینگ استفاده نمایید اما باید بدانید که ماندگاری کمتری نسبت به روش میکروپیگمنتیشن دارد چون به صورت سطحی رنگ به پوست نفوذ می‌کند.

چرا هاشور به روش میکروبلیدینگ ظریف میشه؟

چون هاشورها به صورت نازک و سطحی زده می‌شوند.

هزینه‌ی انجام میکروبلیدینگ چقدر است؟

برای هاشور دو روش میکروبلیدینگ و میگروپیگمنتشن وجود دارد که هر روش تکنیک های مخصوص خودش را دارد برای هر کدام از این موارد هزینه‌ای متفاوت خواهد داشت. جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان، بهترین میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در اصفهان، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!