• آموزش شینیون مو در اصفهان
  • کلاس آموزش تخصصی شینیون در اصفهان

آموزش شینیون مو در اصفهان
آموزشگاه شینیون شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



آموزشگاه زیبایی شهرزاد اصفهان

بهترین دوره آموزش شینیون در آموزشگاه زیبایی شهرزاد در اصفهان

آموزشگاه زیبایی شهرزاد در اصفهان با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه دوره های فوق تخصصی آموزش گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی



آموزش شینیون مو در اصفهان

آموزش شینیون مو در اصفهان – بدون شک شب عروسی یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین شب‌های زندگی هر‌کسی است که همه دوست دارند که در آن شب مخصوص، بهترین و جذاب‌ترین ظاهر ممکن را داشته باشند و بدرخشند. این قضیه به خصوص برای خانم‌ها که ذاتا به زیبایی عشق می ورزند، اهمیت ویژه‌ای دارد. خانم‌ها از مدتی قبل از برگزاری مراسم عروسی خود، به دنبال یک سالن زیبایی حرفه‌ای و مناسب هستند، چون ظاهر آن‌ها در طول مراسم و همین‌طور عکس های یادگاری‌شان، کاملا به نحوه‌ی میکاپ و آرایش موهای آنها در شب عروسی بستگی دارد.

آموزشگاه تخصصی شینیون در اصفهان

در اینجا به معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی شینیون در اصفهان می پردازیم.

یک بخش بسیار مهم از آرایش عروس‌ها، مربوط به آرایش موهای آنها است که بیشتر عروس خانم‌ها، شینیون کردن را برای موهای خود می‌پسندند.

شینیون

شینیون، یک واژه‌ی فرانسوی است و در لغت به معنی پس سر می‌باشد، این روش آرایش موها، یک روش بسیار زیبا و شیک و پرطرفدار، در میان خانم‌ها است که در آن موها حجیم شده، مدل داده می‌شود و پشت سر، با استفاده از سنجاق سر و سایر ابزار مورد نیاز، جمع می‌شوند. البته شینیون کردن موها، مخصوص عروس خانم‌ها و مراسم عروسی نیست و سایر خانم‌ها هم می‌توانند در انواع مراسمات، از این روش برای جذابیت بخشیدن به موهای خود، بهره ببرند.

شینیون مو چیست؟

در تعریف کلمه‌ی شینیون باید گفت، این روش مدل دادن موها، به معنای جمع کردن موها در پشت سر و مدل دادن به آن‌ها است، ابزار مورد نیاز برای این کار، شامل؛ گیره مو، سنجاق سر، تل توری و… برای فرم دادن به موها است. اجرای تکنیک شینیون، در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف، فرق دارد؛ و شامل شینیون عربی، شینیون اروپایی و… است.

معرفی انواع شینیون مو:

شینیون‌ها، انواع متنوعی دارند و تکنیک‌های آماده سازی مو‌ها برای شینیون هم متفاوت است. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های رایج شینیون مو و تکنیک‌های اجرای هر مدل می‌پردازیم.

انواع شینیون:

شینیون مخصوص موهای کوتاه:

یکی از دلایل محبوبیت بالای شینیون کردن موها، این موضوع است که روش شینیون برای تمامی موها، حتی موهای کوتاه هم کاربرد دارد. در شینیون کردن موهای کوتاه، در صورتی که اندازه‌ی موها به قدری کوتاه است که نمی‌توان لا‌به‌لای آن موی مصنوعی قرار داد، به کمک چسب‌های بسیار قوی سعی می‌کنند که به دقت، موهای کوتاه را مدل دهند و شینیون کنند.

شینیون خطی:

یکی از ظریف‌ترین و زیبا‌ترین انواع شینیون که در میان خانم‌ها بسیار محبوب واقع شده است، مدل شینیون خطی می‌باشد. این مدل، یک مدل جذاب و بی‌نظیر برای فرم دادن به انواع موها است که البته کاری بسیار حساس و ظریف است که تکنیک‌های به خصوص خود را دارد و نیازمند مهارت بالایی برای انجام دادن آن است، پس لازم است که توسط افراد خبره و ماهر صورت بگیرد.

شینیون باز:

شینیون باز و نیمه باز، یک مدل موی خاص و زیبا برای خانم‌های جوان است که به موهای بلند و باز جذابیت زیادی می‌دهد، این مدل در انواع مهمانی‌ها و عروسی‌ها کاربرد دارد و می‌تواند یک ست بسیار زیبا و مناسب با لباس یقه باز شما باشد.

شینیون عروس:

قطعا یکی از پر‌کاربرد‌ترین مدل‌های مو، در میان عروس خانم‌ها، مدل شینیون کردن است، چرا که شینیون کردن در کنار تور و لباس عروس، جلوه‌ی بسیار زیبا و جذابیت دو چندانی دارد. مدل شینیون عروس، انواع بسیار متنوعی دارد که متناسب با مدل لباس عروس، اندازه‌ی موها و مدل آرایش عروس، می‌توان بهترین مدل را انتخاب کرده و اجرا نمود. البته یکی از پر‌کاربرد‌ترین مدل‌های شینیون موهای عروس، مدل شینیون خطی است.

شینیون جلوی مو:

این مدل از شینیون، برای شرکت کردن در مراسم‌هایی مثل؛ مراسم عقد محضری یا برای قرار ملاقات‌های خاص در رستوران، کاربرد دارد؛ و شامل آرایش و مدل دادن به قسمت جلویی موی سر، با تکنیک‌هایی مثل؛ بافتن موها است که بافتن موها هم انواع مختلفی مانند؛ بافت موی فرانسوی، بافت موی تیغه ماهی و… دارد. همچنین برای آراستن و مدل دادن به موهای جلوی سر، استفاده کردن از چتری هم کاربرد دارد.

شینیون ساده:

این مدل از شینیون که شینیون اروپایی مو هم خوانده می‌شود، شامل جمع کردن موها در پشت سر، به صورت ساده و آرایش ساده‌ی موها است.

نکات کلیدی در شینیون کردن مو:

بعد از اینکه یک معرفی کلی از انواع مدل‌های شینیون مو ، ارائه دادیم ، در ادامه به بررسی نکات لازم برای داشتن یک شینیون موی مناسب می‌پردازیم.

می‌دانیم که شینیون مو، یکی از کارهای حساس و ظریف است که رعایت نکات زیر، می‌تواند کمک زیادی در اجرای بی‌نقص آن بکند.

این باور که؛ استفاده کردن از تعداد زیادی سنجاق سر، به محکم نگه داشتن موها کمک می‌کند، یک باور غلط است. بهتر است از کمترین تعداد سنجاق‌ و گیره برای مدل دادن به مو‌ها استفاده شود، به علاوه بسیار مهم است که سنجاق‌ها، از لابه‌لای موهای عروس، دیده نشوند.

از آنجایی که شینیون مدل‌های بسیار زیادی دارد، لازم است که با توجه به سلیقه‌ی مشتری و نیز فرم صورت و مدل آرایش او و تجربه‌ی آرایشگر، بهترین مدل برای شینیون انتخاب گردد.
این تکنیک، یکی از حساس‌ترین تکنیک‌های مدل دادن موها است که نیازمند ظرافت و هنرمندی آرایشگر است.

برای شینیون کردن موهای کم‌پشت، میتوان از موهای اضافه (موهای طبیعی یا مصنوعی) و یا از روش‌های پروتز مو (سیلیکونی یا اسفنجی) و یا از پودر‌های حجم دهنده کمک گرفت؛ که برای گرفتن حداکثر نتیجه، آرایشگر باید با تجربه و با مهارت باشد.

ابزار لازم برای شینیون مو:

در نام گذاری شینیون‌ها، می‌توان انواع مدل‌های شینیون را، بر اساس ابزار مورد استفاده برای مدل دادن به موها نیز، نام گذاری کرد. به طور مثال؛ شینیون با تور که بیشتر برای عروس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته با استفاده از تور و ابزار های دیگری مانند حلقه و قرار دادن موها داخل آنها، می‌توان این مدل را برای سایر افراد هم اجرا کرد؛ و یا مثال دیگر، شینیون مو با استفاده از پروتز گرد است که در انجام شینیون موی گوجه‌ای کاربرد دارد که البته این پروتز، کاربردی‌ترین روش برای پر‌پشت نشان دادن موهای کوتاه و کم پشت می‌باشد.

همچنین در شینیون کردن موها، برای مدل دادن به آنها، می‌توان از اتومو و بابلیس هم کمک گرفت که در اصطلاح به این مدل از شینیون، شینیون حرارتی مو، می‌گویند. نکته‌ی مهم در اجرای این روش این است که؛ در کنار انجام دادن این روش، حتما لازم است از اسپری‌های تثبیت کننده‌ی مدل مو استفاده شود. چون امکان دارد که رطوبت، حالت موها را از بین ببرد و شینیون موها را بهم بریزد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه ثبت نام در دوره شینیون چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های شینیون به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی شینیون در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود.

آیا دوره‌ی آموزشی شینیون جزوه آموزشی دارد؟

بله.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی شینیون ثبت نام کنند؟

بله. جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

تعداد جلسات آموزشی چطوری است؟

تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید.

تعداد نفرات هر کلاس به چه صورتی است؟

در کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا 5 نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر خواهد بود.

آیا امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد؟

بله


کلمات کلیدی:
آموزش شینیون مو در اصفهان، آموزش تخصصی شینیون در اصفهان، کلاس آموزش شینیون در اصفهان، آموزشگاه تخصصی شینیون در اصفهان، بهترین آموزشگاه شینیون در اصفهان، آموزش شینیون تخصصی در اصفهان، دوره آموزشی، کلاس، مربی، آموزش، حرفه ای، تخصصی، مبتدی تا پیشرفته، صفر تا صد، مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای. قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، استخدام، غرب، شرق، شمال، جنوب، مرکز، شنیون، عروس، محفلی، اینستاگرام.

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!