آموزش اپیلاسیون در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اپیلاسیون در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اپیلاسیون در اصفهان
  • آموزش اپیلاسیون با مدرک در اصفهان

آموزش اپیلاسیون در اصفهان
سالن اپیلاسیون اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آموزشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در اصفهان

مرکز آموزش اپیلاسیون در اصفهان

آموزش اپیلاسیون در اصفهان – از جمله اقداماتی که افراد برای نظافت و زیبایی خود، به آن اهمیت می دهند، حذف کردن موهای زائد صورت و بدن است. از گذشته تا به امروز، روش های مختلفی جهت مو زدایی وجود داشته که می توان به اصلاح موهای زائد به کمک تیغ های اصلاح، پودرهای مو بر قدیمی و یا کرم های موبر جدید اشاره کرد. آموزش اپیلاسیون در اصفهان

این روش های اصلاح، علاوه بر اینکه آسیب هایی برای پوست و بدن دارند (مثل خراشیدن و زخمی کردن پوست یا وارد کردن مواد شیمیایی مضر به بدن)، پس از اصلاح کردن به این روش ها، موهای زائد مجددا به سرعت رشد می کنند. اما نا امید نشوید! در این مقاله قصد دارم شما را با یک روش عالی جهت خلاص شدن از شر موهای زائدتان آشنا کنم، این روش اپیلاسیون نام دارد.

بعد از انجام اپیلاسیون، شما شاهد پوستی نرم و لطیف و باطراوت خواهید بود. همچنین در این روش موهای زائد بعد از مدت طولانی تری نسبت به سایر روش ها، مجددا رشد می کنند. و بعد از مو زدایی، دیگر شاهد جوش ها و تیرگی هایی که اغلب به دنبال اصلاح با تیغ های اصلاح پدید می آیند، نخواهید بود. به علاوه در حین اپیلاسیون، از سلول های مرده ی سطح پوست، لایه برداری شده که نتیجه ی آن احیای پوستی جوان تر است.

آموزش اپیلاسیون با مدرک در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش اپیلاسیون با مدرک در اصفهان می پردازیم.

بنا به دلایل گفته شده، اپیلاسیون همیشه از شاخه های پر طرفدار در هنر آرایشگری بوده و روز به روز به تعداد طرفداران این روش افزوده می شود. لذا موسسات برگزار کننده ی دوره های آموزش آرایشگری، به برگزاری کلاس هایی جهت آماده کردن علاقه مندان به یاد گیری این روش اقدام کرده اند. هدف از برگزاری دوره های آموزش اپیلاسیون، کسب مهارت های لازم جهت از بین بردن موهای زائد بدون آسیب رساندن به پوست و با به کار گیری مواد و تجهیزات با کیفیت است.

دوره ی آموزشی اپیلاسیون

در این دوره ها هنرجویان زیر نظر اساتید و مربی های این رشته، نکات زیر را فرا می گیرند:
آنالیز ساختمان پوست، آنالیز ساختمان مو، ساخت انواع موم های گیاهی و سنتی، استفاده ی مناسب از ابزار و مواد، تهیه ی انواع موم های سرد و گرم، تهیه ی موم های دائم، فرا گیری روش های استفاده از انواع موم ها، به کار گیری موم سرد، تهیه ی ست مواد مصرفی متناسب با نوع پوست، آموزش وکس صورت، مو زدایی از پاها، مو زدایی از قسمت های حساس بدن، آموزش دپیلاسیون یا موزدایی پوست صورت، روش های پاک کردن مواد اضافی از روی پوست، مراقبت های بعد از اصلاح از جمله. استفاده از کیسه ی آب گرم یا کیسه ی آب یخ بعد از مو زدایی، استفاده از روغن و لوسیون ها

نحوه ی برگزاری این دوره

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره ی آموزش اپیلاسیون به سه صورت. خصوصی، نیمه خصوصی و کلاس های گروهی برگزار می شوند. و از آنجایی که دوره های آموزش اپیلاسیون، تحت نظر فنی حرفه ای برگزار می گردند، لذا تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها، توسط قوانین این سازمان تعیین می شوند. به این ترتیب که تعداد شرکت کنندگان درکلاس های خصوصی از یک نفر تا سه نفر، تعداد شرکت کنندگان در کلاس های نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و تعداد اعضای کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده نفر است.

ضمنا برای خانم های پر مشغله، مثل خانم های کارمند و یا کسانی که ازشهرستان برای شرکت در کلاس ها می آیند و امکان شرکت کردن در تایم معمولی را ندارند، کلاس هایی در روزهای تعطیل، آخر هفته ها و یا ساعات عصر برگزار می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و لوازم مورد نیاز برای سپری کردن این دوره که در اختیار هنر جویان قرار می گیرد، شامل.
کاردک های پاک کننده ی پلاستیکی یا چوبی، دوش آب گرم، آب پاش، روپوش یک بار مصرف، قاشق بزرگ، حوله ی یک بار مصرف، کاور تخت یک بار مصرف، کرم های آب رسان گیاهی، پد اپیلاسیون رولی یک بار مصرف، ظرف موم یک بار مصرف، پارچه ی متقال، پودر بچه برای تسکین التهاب و قرمزی پس از اصلاح، دمپایی، پماد سوختگی، دستمال کاغذی می باشد.

هنرجو بعد از اتمام این دوره ی آموزشی چه توانایی هایی را کسب می کند:

هنر جو پس از گذراندن این دوره، قادر است به حذف موهای زائد صورت و بدن بدون آسیب رساندن به پوست بپردازد. هر چقدر که در این کارتمرین شود تسلط افراد هم بیشتر می شود. انتظار می رود که هنرجویان در خاتمه شروع به کسب درآمد کنند و یا کسب و کار فعلی خود را بهبود ببخشند.

بازار کار:

این رشته از بین شاخه های مختلف آرایشگری، جزو رشته ها با در آمد نسبتا پایین است، اما با توجه به تغییرات دائمی در دنیای آرایشگری و نیازهای روز افزون مشتری ها. اپیلاسیون یکی از رشته ی پر طرفدار و پر مشتری به حساب می آید. اگر هنر جویان به دنبال کسب درآمد بیشتری هستند بهتر است در کنار یاد گیری این هنر، دوره های آموزشی دیگری را نیز هم زمان سپری کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش اپیلاسیون در اصفهان:
  • مرکز آموزش بارون
  • مرکز آموزش چهره ها
  • مرکز آموزش آفریده
  • مرکز آموزش آراپاد
  • مرکز آموزش پارسیا
  • مرکز آموزش لاوین
  • مرکز آموزش گلفام
  • مرکز آموزش گلگونه
  • مرکز آموزش روناک
  • مرکز آموزش گلاره
  • مرکز آموزش پانته آ
  • مرکز آموزش نسیم نو
  • مرکز آموزش اشاره
  • مرکز آموزش یلدا
  • مرکز آموزش ساحل نو

شیرین
0919566 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو نصر
0313668 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پارسیا
0313335 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خوباان
0313525 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یانا
0313670 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو ناظری
0313626 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه آموزش دوره اپیلاسیون در اصفهان چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

در این دوره آموزشی اپیلاسیون با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

کلاس های آموزشی دوره اپیلاسیون به صورت خصوصی (یک الی سه نفر)، نیمه خصوصی (سه الی پنج نفر) و گروهی (پنج الی پانزده نفر) با به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان و با هماهنگی مربی تشکیل خواهد شد. این کلاس برای افرادی که به دلایلی نمی توانند در زمان معین حضور به عمل آورند، آخر هفته ها، ساعات پایانی روز (عصرها) و جمعه ها نیز برگزار خواهد شد

پس از گذراندن دوره اپیلاسیون چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

پس از گذراندن دوره اپیلاسیون میتوانید در سالن های زیبایی مشغول به کارشوید و از آن کسب درآمد کنید.

آیا با مدرک اپیلاسیون به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت را به صورت جداگانه بگذرانید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در اصفهان، آموزش اپیلاسیون با مدرک در اصفهان، مرکز اموزش اپیلاسیون در اصفهان، کلاس دوره اپیلاسیون در اصفهان، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!