• بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان
  • بهترین آموزش کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان
آموزشگاه زیبایی شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



سالن کوتاهی مو در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی کوتاهی مو در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

آموزش کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان – شاید شما نیز جزء آن دسته از زنان باشید که درباره سایز موهایتان در سالن‌هایی که خدمات مختلف آرایشگری ارائه می‌دهند، این سؤال را داشته باشید که آیا موها را باید بلند نگه داشته یا بالعکس باید آن‌ها را کوتاه نمود. با اینکه ممکن است از آرایشگری که چنین سؤالی را می‌پرسید پاسخ‌های متفاوتی بر اساسی مواردی خاص دریافت کنید ولی تصمیمی که در نهایت گرفته می‌شود بر عهده خود شماست که مشتری محسوب می‌شوید. برای اینکه موهای بلند خودتان را به گیسوانی کوتاه و شیک و مرتب تبدیل کنید باید بگوییم سبک‌ها و راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که البته حرفه‌ای بودن و تسلط آرایشگر نقش کم رنگی در ای قضیه ندارد چرا که آرایشگر حرفه‌ای و چیره دست دست کمی از یک هنرمند ندارد.

اولین عناصر مهم در زمینه کوتاهی مو، ظاهر و حالت بدن است که باید نسبت به آن شناخت پیدا کنید که پیش از هر چیزی از جمله کوتاه کردن موها باید به آن فکر کنید و زیرا ممکن است فرد حالت چهره به خصوصی داشته باشد که آن مدل از کوتاهی مو بدون زیبایی و جذابیت باشد. پس اگر به دنبال مدل موی خاصی می‌گردید که علاوه بر این که رخسار شما را به خوبی نشان دهد، طبیعی بودنش هم به چشم بیاید، باید در انتخاب نوع کوتاهی مو با توجه به حالت صورت خود دقت کنید.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش کوتاهی مو در اصفهان می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یک آرایشگر مسلط و حرفه‌ای می‌تواند ساختار صورت فرد را تشخیص دهد و بر اساس آن بهترین مدل کوتاهی مو را برای مشتری در نظر بگیرد که مطابق با بافت صورت افراد باشد. با خواندن مطالب ذیل اطلاعات خود را در زمینه انواع ساختار و شکل چهره‌های شایع، بیشتر کنید.

صورت بیضی شکل:

چهره بیضی شکل از جمله چهره‌هایی است که پذیرنده انواع و اقسام کوتاهی مو است و این اطمینان خاطر را به فرد آرایشگر و مشتری می‌دهد که هر نوع مدلی به این نوع بافت صورت می‌آید و افراد در انتخاب مدل دچار مشکل نخواهند شد.

چهره هر فردی سبک موی متناسب خود را دارد که به شما اجازه می‌دهد هر مدل مویی را بر اساس آن انتخاب کنید، یکی از مدل‌ها برای مثال الگوی مو بلند تا استخوان ترقوه‌تان را می‌توانید برگزینید و در ادامه برای این که کاری کنید تا شکل چهره کوتاه به نظر بیاید می‌توانید از گیسوان چتری خود استفاده کنید.

الگوی موی فرفری نیز که تا میانه یا بالای کمر ادامه دارد هم مدل مویی زیبا و خاص است که ارزش امتحان کردن را دارد؛ بنابراین این نوع چهره‌ها که بیضی شکل هستن با هر مدل مویی به راحتی اخت شده و توانایی زینت بخشیدن به صورت را دارند. حتی شما می‌توانید از نوعی کوتاهی مو استفاده کنید که همراه زاویه است که قادر است مکمل صورت شما باشد، البته چتری‌های صاف و موج‌دار را که هرگز چیزی از جذابیت آن‌ها کم نمی‌شود را نباید فراموش کنید.

صورت گرد:

داشتن صورت گرد عاملی غیرممکن نیست و ممکن است در افراد دیده شود؛ اما اشخاصی که بافت صورتشان دایره‌ای شکل و گرد است توصیه می‌شود از الگوی موهایی باید پیروی کنند که در قسمت بالای صورتشان یعنی نزدیک پیشانی ارتفاع بیشتری به خود بگیرند و اگر گیسوانی که پایین‌تر از خط گونه قرار دارند را به نوعی خاص کوتاه و آراسته کنید که چهره فرد حالت باریکی به خود بگیرند، می‌تواند جلب‌کننده‌ی نظر مشتریان باشد.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال روشی برای کم کردن گردی صورت خود هستید ما مدل مو پیکسی را به شما معرفی می‌کنیم. آشفته کردن موها و یا بلندتر گذاشتن لایه‌های جلو مو نسبت به موهای پشت سر سبب می‌شود تا شما مدل موی بلندتر لایه لایه و موج‌دار داشته باشید این موضوع مخصوصاً برای اشخاصی که طرفدار کوتاهی و الگوهای موی خارجی داشته باشند بسیار مناسب است.

پس اگر فکر کردید که باید موهایتان را کوتاه کنید یا خیر؟ صراحتاً جواب مثبت است چرا که بسیار مدل مو وجود دارد که با ساختار صورت شما می‌تواند هماهنگی داشته باشد، قطعاً با این همه مدل و الگو برای مو آرایی دیگر نیاز به بلند گذاشتن گیسوان نیست و شما نیز بهتر است از آن بپرهیزید.

حالت صورت قلب مانند:

وقتی بخش‌های بالایی صورت فردی دارای عرض بیشتری نسبت به بقیه قسمت‌ها داشته باشد صورت حالت قلبی شکل به خود می‌گیرد. بهترین مدل مویی که برای این افراد توصیه می‌شود، الگویی است که در آن نواحی پایین رخساره نمای بیشتری داشته باشد و در قسمت پیشانی موهای کمتر و اندکی دیده شود.

اگر بخواهیم نوعی مدل مناسب برای صورت‌های قلبی در نظر بگیریم و مثال بزنیم الگویی است که در آن بلندی مو تا چانه یا کوتاه‌تر از چانه باشد؛ این سبک از مدل مو تناسب کافی با چهره‌های قلبی شکل دارند به همین علت توصیه می‌شود که از مدل موهایی که کنار فکتان است بهره‌جویی کنید؛ اما برای افرادی که به دنبال الگویی از کوتاهی مو هستند که در آن پیشانی نیز کوتاه‌تر به نظر بیاید، پیشنهاد می‌شود از مدل مویی استفاده کنید که گیسوان نواحی گونه پر تر به نظر بیایند و موهای روی سرتان کم پشت‌تر است.

صورت مربع:

گاهی پیش می‌آید افراد با چهره‌هایی که حالت مربع دارند باید پیرو چه نوع مدل کوتاهی مو باشند؟ الگوهای چتری، بله مدل موهای چتری مانند شایسته‌ی این نوع حالت صورت هستند؛ اما اگر شما هم در ذهن خود حالت مربعی مانند را در افکار خود فراخوانش و تداعی کردید، در حالت توصیه ما این است که مدل موی نهایی مدنظر بیش از حد اندازه صاف نباشد.

اگر حالت چهره تان مربعی است حتماً باید تجربه داشتن خطوط فک و پیشانی مشخص داشته باشید، اما اگر به دنبال روشی و سبکی از مدل مو هستید که به گردی صورت شما اضافه کند باید از الگوی مویی استفاده کنید که در آن مدل مو کوتاه نه خیلی زیاد و نه خیلی کم یا همان معمولی با امواج نرم مو باشد، استفاده کنید؛ اما اگر دنبال جلب توجه هستید توصیه ما مدل موی بلند و چتری است، ولی برای کاهش نمایان شدن فک که در این حالت صورت دارای زاویه می‌باشد هرگز از الگوی کوتاهی مویی بهره‌وری نکنید که یکدست و یکنواخت باشد.

صورت مستطیل:

اشخاصی که دارای صورت مستطیلی شکل هستند بهتر است از الگوی مویی استفاده کنند که گیسوان به طرفین، چپ یا راست حالت داده شده است، این حالت مو بیشتر جنبه این را دارد که از درازی پیشانی فرد بکاهد.

مزایای کوتاهی مو:

خوب است بدانید کوتاه شدن موها فقط زیبایی ظاهری به همراه ندارد، بلکه دارای فواید بسیاری دیگری نیز هست که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

جذابیت و تنوع:

یکی دیگر از راه‌های زینت بخشی چهره، کوتاه کردن موها که یکی از سبک‌های مو آرایی می‌باشد، است. کوتاه کردن و کوتاه شدن موها مزایای دیگری را هم شامل می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نگهداری راحت:

نگهداری و آراستن موها بلند طبیعتاً نسبت به گیسوان کوتاه سخت‌تر و دشوارتر است مخصوصاً برای بانوانی که شاغل هستند و در بیرون از منزل فعالیت‌های مختلفی دارند.

برس کشیدن راحت:

دغدغه بعضی از زنان در زمان حال وقت زیادی است که صرف شانه کردن موها می‌کنند؛ کوتاه بودن موها سبب می‌شود که آن‌ها به راحتی برس شده و از اتلاف وقت جلوگیری شود.

دوش گرفتن سریع:

یکی دیگر از معضلاتی که بانوان در زمینه موهای بلند دارند این است که برای شست‌وشو و تمیز کردن آن‌ها نیز باید زمان زیادی هدر رود در حالی که این مشکل با کوتاه شدن موها قابل حل شدن است.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت‌دهنده مو:

گیسوان بلند در حالت معمول نیاز به حالت‌دهنده‌های زیادی دارند همچنین برای شست‌وشو آن‌ها نیز شامپوی زیادی مصرف می‌شود در حالی که با مقدار کمی استفاده از ماسک مو، انواع کریستال‌ها و… می‌توانید این مشکل را حل کنید؛ البته این در حالی است که قصیر شدن و مجمل شدن موها نیز می‌تواند حلال این مشکل باشد.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای مرتب‌سازی موهای بلند خود از حالت‌دهنده‌های گرمایشی حرارتی مثل سشوار و اتوی مو استفاده می‌کنید باید همیشه منتظر حوادثی برای نوک موها و موخوره باشید. البته جای نگرانی نیست چرا که اگر موها به موقع یعنی حدود هر سه ماه یک‌بار کوتاه شوند این بخش‌های مرده مو می‌شوند از گیسوان نمایی زیباتر به نمایش می‌گذارند.

افزایش رشد مو:

بهترین راه برای رشد سریع‌تر موها کوتاه کردن آن‌ها در بازه‌های زمانی نزدیک به هم است، این امر سبب می‌شود تا علاوه بر اینکه شما از سایر مزایای قصیر شدن موها بهره‌وری کنید، از داشتن موهایی که سریع هم رشد می‌کنند نیز لذت ببرید. اگر در فواصل زمانی نزدیک به هم گیسوان کوتاه شوند حتی به یک سانتی‌متر هم که شده است سرعت رشد موها افزایش می‌یابد. یکی از علل مهمی که آقایان موهای خود را زود به زود کوتاه می‌کنند همین امر است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برگزاری کلاس‌های آموزشی کوتاهی مو چگونه است؟

کوتاهی مو دو دوره‌ی مبتدی و پیشرفته دارد که با توجه به این که کلاس‌ها فشرده یا نیمه فشرده هستند ساعت زمانی متفاوت است. باید توجه داشته باشید که دوره‌ی مبتدی پیش نیاز دوره‌ی پیشرفته است.

آیا برگزاری کلاسها به صورت خصوصی هم هست؟

بله. کلاسها به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌گردد.

تعداد شرکت کننده‌های کلاسها به چه صورتی است؟

در حالت گروهی تعداد شرکت کننده‌ها بین 8 تا 15 نفر و در حالت خصوصی 1 تا 3 نفر و در حالت نیمه خصوصی 3 تا 8 نفر شرکت کننده دارند.

تعداد جلسات کوتاهی مو چند تا است؟

با توجه به اینکه کلاسها به صورت فشرده یا نیمه فشرده هستند تعداد جلسات متغییر است. به طور معمول 14 جلسه دو ساعته برای آموزش کوتاهی مو طول می‌کشد.

هزینه ثبت نام در دوره کوتاهی مو چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام افرادشاغل در دوره‌ی کوتاهی مو امکان پذیر است؟

بله. جهت اطلاع از نحوه‌ی برگزاری کلاس ها تماس بگیرید.

ثبت نام افراد شهرستانی در دوره‌ی کوتاهی مو امکان پذیر است؟

بله. جهت اطلاع از نحوه‌ی برگزاری کلاس ها تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان، مرکز آموزش کوتاهی مو در اصفهان، آموزش کوتاهی مو در اصفهان، بهترین کلاس کوتاهی مو در اصفهان، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!