• بهترین آموزشگاه تخصصی رنگ مو در اصفهان
  • بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان
سالن شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس




بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان در سالن زیبایی شهرزاد
آموزش تخصصی رنگ مو در آموزشگاه شهرزاد در اصفهان

مرکز آموزش تخصصی رنگ مو در اصفهان در آموزشگاه شهرزاد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای رنگ مو



بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان | بهترین آموزش تخصصی رنگ مو در اصفهان

بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان

همه چیز درباره آموزش رنگ مو در اصفهان:

بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان – شما در دوره آموزش رنگ مو انواع رنگ مو ها، شناخت اون ها، انواع لایت ها و مش ها، به پایه رسانیدن مو جهت دکلره کامل مو، رنگ ریشه، نحوه جدا سازی صحیح مو برای رنگ کردن، نحوه صحیح تقسیم مو جهت مش ها و لایت ها و… را آموزش خواهید دید و برای آن مدرک معتبر فنی حرفه ای خواهید گرفت. این حرفه آرایشگاهی درآمد به سزایی برای شما رقم خواهد زد؛ و قرار است آن را در چهل و دو ساعت به صورت مبتدی و پیشرفته فرا گیرید. این دوره اموزشی تا زمان تسلط کامل شما به رنگ و مش، ادامه خواهد داشت و هیچ گونه هزینه اضافی ای از هنرجور اخذ نخواهد شد.

رنگ مو

بهترین آموزش رنگ مو در اصفهان – به طور کلی مقوله ی زیبایی مو به دو گروه رنگ کردن مو و مدل مو تقسیم می شوند. این دو گروه می توانند به عنوان مکمل های خوبی عمل کرده و زیبایی فرد را بیشتر کنند. قطعاً رنگ می می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد چرا که یک رنگ زیبا و متناسب با یک براشینگ ساده می تواند بسیار چشمگیر باشد. پس انتخاب درست رنگ متناسب با سلیقه و پوست شما به تخصص خاصی نیاز دارد که باید به یک آرایشگر ماهر سپرده شود.

بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان – رنگ کردن مو در میان خانم ها بسیار پر طرفدار است. خانم ها می توانند با تغییر رنگ موی خود ظاهری متفاوت و جذاب برای خود ایجاد کنند. علاوه بر تنوع انتخاب رنگ بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید نیاز است اطلاعاتی در مورد رنگ مو به دست آورید تا تأثیرات جذاب ان را بر روی صورت خود ببینید. امروزه با توجه به دانش ترکیب رنگ و تنوع ایجاد شده می توان خاص ترین انتخاب ها را داشت.

بهترین آموزش تخصصی رنگ مو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان می پردازیم.

انواع رنگ مو

رنگ ها به طور کلی به دو گروه تقسیم می شوند:

گروه اول: رنگ های موقتی هستند که اغلب با یکی دو بار شستشو کمرنگ شده و از بین می روند. البته ماندگاری ان ها نیز به کیفیت محصول وابسته است. رنگ های فانتزی قابلیت نفوذ به عمق مو را ندارند و روی سطحی ترین لایه مو قرار می گیرند. رنگ های فانتزی درشکل های مختلف مثل شامپو، پودر فشرده، ماژیک، اسپری و یا محلول عرضه می شوند، رنگ موی موقت اغلب برای مهمانی ها استفاده می شوند اغلب رنگ ان نیز فانتزی و خاص است.

گروه دوم: رنگ های دائمی هستند که متداول ترین شکل رنگ کردن مو هستند. در این گروه مواد رنگ به عمق مو نفوذ کرده و رنگ دانه های ساختار مو را تغییر می دهد. این گروه با شستشو پاک نمی شود و برای پاک کردن آن از دکلره استفاده می شود.

انتخاب رنگ مو:

در انتخاب رنگ مو تنها سلیقه ملاک نیست. دنیای رنگ مو دنیای پیچیده و پر نکته ای است و چره فرد و رنگ پوست آن تنها یکی از ده ها نکته ای است که در انتخاب رنگ مو مورد توجه است پس بهتر است در انتخاب رنگ مو از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید. بسیار پیش می آید که فرد با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود رنگ انتخاب کرده است و در نهایت نتیجه آن اصلاً به چیزی که انتخاب کرده شباهت ندارد. جنس مو، تناژ فرعی مو و نکات دیگر نیز باید در نظر گرفته شود که تنها در توان آرایشگری خبره است.

در دوره مبتدی رنگ مو با چه مواردی آشنا می شویم؟

آموزش کار با مواد در اصفهان – برای شروع این دوره باید بتوانید با ساختار مو، مراقب های لازمه از مو، کارتالوگ خوانی، شناخت انواع رنگ ها و برند های آن ها، شناخت شماره های رنگ ها و گروه بندی آن ها و… آشنا شوید. باید بتوانید بدون آسیب رساندن به مو، آن را تمام دکلره کنید یا مش و لایت مد نظر مشتری را برایش به اجرا درآورید. پس از فرا گیری این مطالب حال به سراغ انواع متد های اجرایی مش ها، لایت ها و… می رویم. تا بتوانید به طور یک حرفه ای در سالن های زیبایی مشغول شوید و از این حرفه هنری پر درآمد، کسب درآمد کنید.

در دوره پیشرفته رنگ مو با چه مواردی آشنا می شویم؟

آموزش تخصصی رنگ مو در اصفهان – پس از مراحلی که در دوره مبتدی چون تقسیم بندی صحیح مو برای رنگ یا مش و… یا شناخت شماره رنگ ها و… به مراحل پیشرفته تر مثل مش با فوسل، ترمیم انواع مش، مش های شعاعی، سامبره، آمبره، مردانساط، هایلایت های فانتزی، دکلره کامل، دکوپاژ، بالیاژ، کهکشانی و… خواهیم رسید. پس از تمرین و ممارست در طول این دوره شما به یک فرد رنگ کار مبدل خواهید شد که به تمام امور. رنگ مش تسلط کافی را دارد و می تواند نیاز های مشتری را بر طرف سازد.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

دوره آموزش رنگ مو به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. کلاس ها تحت نظر مربی آموزشگاه، با به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات دایر می شود. ما برای راحتی شما کلاس ها در روزهای آخر هفته، روزهای تعطیل و عصر ها نیز برگزار می کنیم. تا بتوانید با خیال راحت این دوره را سپری و از آن کسب درآمد کنید.

پس از گذراندن دوره رنگ مو ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

شما حالا به سک رنگ مو کار حرفه ای تبدیل شده اید. شما با شناخت رنگ ها (ترکیب آن ها) و متد های اجرایی آن ها می توانید تمامی امور رنگ مش از جمله دکلره کامل، ترمیم دکلره، دکوپاژ، مش با فویل، ترمیم مش، سامبره، آمبره، مردانساژ، هایلات های فانتزی، انواع لایت، بالیاژ و… را در سالن های زیبایی انجام دهید.

وسایل مورد نیاز رنگ مو

حرفه آرایشگاهی رنگ مو چون دیگر کسب و کار ها نیاز به وسایل مخصوص به خود دارد. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که در طول دوره با تمامی آن ها تمرین و آشنا خواهید شد؛ اما برای آشنایی بیشتر شما تعدادی از این وسایل را نام خواهیم برد. پودر بی رنگ کننده، پودر آبی و سفید، نرم کننده فوری و عمیق مواد ویتامینه رنگ مو در تن های مختلف، رنگ های دائم، موقت و نیمه موقت، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، انواع قلاب بیگودی (فر، ساده و ماژور)، حوله یکبار مصرف، پیشبند یکبار مصرف، سنجاق سر فلزی، مواد ضد عفونی کننده ابزار، کرم بی رنگ کننده کرمی، کلیپس، کلاه رنگ نایلونی یکبار مصرف، کلاه مش در سایز های مختلف، سشوار کلاهی برقی، اکسیدان، تثبیت کننده رنگ مو مایع، فویل، سشوار دستی و اتو مو، برس گرد و…

پس از گذراندن دوره رنگ مو ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

در طی مراحل نام برده شده، شما به انواع رنگ ها، ترکیب آن ها و مش و لایت، استفاده صحیح از وسایل و ابزار و… مسلط خواهید شد. حال نوبت آن رسیده تا وارد بازار کار شوید. لازم به ذکر است که عده ای در سالن های زیبایی این حرفه را به صورت تجربی ارائه می دهند، اما شما اکنون با مهارت های لازمی که به دست آورده اید، می توانید به عنوان یک فرد حرفه ای، با اطلاع از تمامی متد ها روز دنیا و مد های جدید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

سخن آخر:

حرفه ای که در مورد آن صحبت کردیم، رشته ای به شدت درآمد زا می باشد. پس می توانید با آموختن آن به درآمد مطلوب تان نیز برسید؛ اما به روز بودن در اطلاع داشتن از مدل های روز و مد ها نیز در این رشته حائز اهمیت می باشد.
امید داریم که در این حرفه بتوانید به درجه های بالایی از موفقیت برسید. در صورتی که سوالی داشتید، با آموزشگاه تماس بگیرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

وسایل مورد نیاز جهت آموزش رنگ و مش را چگونه تهیه کنیم؟

وسایل مورد نیاز جهت آموزش رنگ و مش با صرف هزینه از طرف شما، آموزشگاه به شما تحویل می‌دهد.

آیا می‌توانم با این دوره کسب درآمد داشت؟

بله. چون آموزش های لازم را جهت ورود به بازار کار را کسب خواهید کرد.

چه مدرکی بعد از گذراندن دوره کسب خواهید کرد؟

مدرک فنی حرفه‌ای بعد از قبولی دریافت خواهید کرد.

آیا با مدرک فنی حرفه ای رنگ و مش می‌توان سالن زیبایی تاسیس کرد؟

خیر. چون برای تاسیس سالن زیبایی باید مدرک دوره‌ی آرایش و پیرایش را بگیرید یا اینکه مدرک هفت دوره مجزا از هم را بگیرید سپس جهت تاسیس سالن زیبایی اقدام نمایید.

هزینه‌ی دوره‌ی آموزشی رنگ مو چقدر است؟

هزینه‌ها متناسب با نوع برگزاری کلاسها یعنی خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی بودن تعیین می‌گردد بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

جزوه آموزشی دوره‌ی رنگ و مش را از کجا تهیه کنم؟

آموزشگاه جزوه آموزشی دوره‌ی رنگ و مش را به هنرجویان خود ارائه می‌دهد.

آیا آموزشی بر روی موهای واقعی خواهیم داشت؟

بله. با گذشت دوره‌ی تئوری و عملی، نهایتا بر روی موی واقعی آموزش خواهید دید.

آیا برای ثبت نام نیاز به مدرک تحصیلی است؟

خیر، به هیچ گونه مدرکی احتیاج ندارید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال در پایان دوره برگزار می‌شود و تا 6 ماه از پشتیبانی مربیان آموزشگاه بهره‌مند خواهید شد.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزش تخصصی رنگ مو در اصفهان، بهترین آموزشگاه رنگ مو در اصفهان، بهترین مدرس رنگ مو در اصفهان، مرکز فوق تخصصی رنگ مو اصفهان، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، دوره آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نی نی سایت، فیتو، مربی، مدرس، بهترین مدرس کار با مواد در اصفهان، آموزش کار با مواد در اصفهان، دوره آموزش رنگ مو در اصفهان، بهترین آموزشگاه کار با مواد در اصفهان،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!