اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان
  • کاشت ناخن خانه اصفهان

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان
اموزش کاشت ناخن خانه اصفهان
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • خانه اصفهان

  • تماس



اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در خانه اصفهان

مرکز تخصصی اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان -کاشت ناخن فرایندی است که در آن لایه‌هایی از مواد مختلف مثل ژل، پودر، فیبرگلاس و… بر روی ناخن طبیعی پوشیده می‌شود تا آن را تقویت و زیبا کند. این فرایند به صورت حرفه‌ای توسط تکنسین‌های متخصص انجام می‌شود و در نتیجه ناخن‌های زیبا، قوی و مقاوم به دست می‌آید. کاشت ناخن معمولاً با استفاده از لایه‌هایی از ژل و پودر انجام می‌شود که با توجه به نوع مورد استفاده، ضخامت و شفافیت مختلفی دارند.

آموزش کاشت ناخن خانه اصفهان

این دوره آموزشی به منظور آموزش تخصصی در زمینه کاشت و طراحی ناخن برگزار می‌شود و دارای دو سطح مبتدی و پیشرفته است. در سطح مبتدی، شرکت‌کنندگان با اصول و فنون کاشت و طراحی ناخن آشنا می‌شوند و در این سطح، موارد زیر آموزش داده خواهد شد:

1. مانیکور خشک و تر: در این قسمت، اصول و فنون مانیکور خشک و تر شامل تمیز کردن، شکل دهی، طراحی و رنگ آمیزی ناخن‌ها آموزش داده می‌شود.
2. پدیکور: پدیکور به عنوان یکی از روش‌هایی برای تمیز کردن و بهداشت پاها شناخته می‌شود. در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش‌های مختلف پدیکور آشنا می‌شوند.
3. آموزش کاشت پایه: در این قسمت، اصول کاشت پایه برای طراحی ناخن با استفاده از مواد مختلف، از جمله پودر و مایع، آموزش داده می‌شود.
4. آموزش کاشت هلویی: کاشت هلویی یکی از روش‌های محبوب برای طراحی ناخن است. در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش‌های مختلف کاشت هلویی آشنا می‌شوند.
5. آموزش ژلیش و لمینت ناخن: ژلیش و لمینت ناخن، دو روش پرطرفدار برای طراحی ناخن هستند. در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش‌های مختلف ژلیش و لمینت ناخن آشنا می‌شوند.
6. انواع طراحی ناخن: در این قسمت، شرکت‌کنندگان با انواع طرح‌ها و ال گویه‌های مختلفی برای طراحی ناخن، از جمله طرح‌های فلزی، سه بعدی، چندرنگ و … آشنا می‌شوند. همچنین، در این قسمت، اصول و فنون استفاده از ابزارهای مختلف طراحی ناخن، مانند پرس و برس ناخن، استامپینگ و … به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن

در سطح پیشرفته، شرکت‌کنندگان با روش‌های پیشرفته‌تر کاشت و طراحی ناخن آشنا می‌شوند و در این سطح، موارد زیر آموزش داده خواهد شد:
آموزش کاشت ناخن ژلی: در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش کاشت ناخن ژلی و استفاده از انواع ژل‌ها و ابزارهای مختلف آشنا می‌شوند.
آموزش کاشت ناخن پودری: کاشت ناخن پودری یکی از روش‌های محبوب برای طراحی ناخن است. در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش‌های مختلف کاشت ناخن پودری آشنا می‌شوند.
آموزش کاشت ناخن الیاف: کاشت ناخن الیاف نیز یکی از روش‌های پرطرفدار برای طراحی ناخن است. در این قسمت، شرکت‌کنندگان با روش‌های مختلف کاشت ناخن الیاف و استفاده از ابزارهای مختلف آشنا می‌شوند.
طراحی ناخن با الگو و سیم: در این قسمت، شرکت‌کنندگان با استفاده از الگوها و سیم‌های مختلف، روش‌های مختلف طراحی ناخن را آموزش خواهند دید.
رنگ آمیزی ناخن: رنگ آمیزی ناخن با رنگ‌ها یکی از رایج‌ترین روش‌های تزیین ناخن است. برای انجام این کار، نیاز به لاک ناخن دارید.

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن

در قسمت مبتدی دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان با انواع رنگ‌های ناخن و ابزارهای مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی آشنا می‌شوند. همچنین، در این قسمت، اصول و فنون رنگ‌آمیزی ناخن به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد و با روش‌های مختلف رنگ‌آمیزی ناخن، از جمله رنگ آمیزی با رنگ معمولی، رنگ آمیزی با استفاده از استمپ و تکنیک‌های مختلف رنگ‌آمیزی آشنا می‌شوند.
در سطح پیشرفته، شرکت‌کنندگان با روش‌های پیشرفته‌تر رنگ‌آمیزی ناخن، مانند رنگ‌آمیزی با رنگ‌های ژلی و رنگ‌آمیزی با استفاده از روش‌های ترکیبی، آشنا می‌شوند. همچنین، در این سطح، به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود که چگونه با استفاده از نوارهای ناخن، استمپ‌ها، سیم‌ها و غیره، طرح‌های مختلفی را بر روی ناخن خود ایجاد کنند.

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان

برای آموزش کاشت ناخن، لوازم و مواد مورد نیاز عبارتند از:

1. تیغه‌های کاتینگ: این ابزار برای برش ناخن و پوست اطراف ناخن استفاده می‌شود.
2. فایل‌های ناخن: فایل‌های مختلفی برای شکل دادن و صیقل دادن به ناخن‌ها استفاده می‌شود.
3. قلم‌های ناخن: این ابزار برای پاک کردن پوست اطراف ناخن و جمع کردن ناخن‌های کوچک استفاده می‌شود.
4. ابزارهای اصلاحی ناخن: این ابزار برای حذف پوست‌های مرده و جمع کردن ناخن‌های کوچک استفاده می‌شود.
5. براش‌های طراحی: این براش‌ها برای طراحی روی ناخن استفاده می‌شود و شامل براش‌های مختلفی با اندازه و شکل‌های متفاوت می‌شود.
6. ژل پایه: این ژل برای ساخت پایه قوی بر روی ناخن و روکش ناخن استفاده می‌شود.
7. ژل ترمیمی: این ژل برای ترمیم ناخن‌های شکسته و یا ناخن‌هایی استفاده می‌شود که در آن‌ها شکستگی وجود دارد.
8. لاک‌های ژلی: این لاک‌ها برای روکش ناخن استفاده می‌شود و به دلیل قابلیت خشک شدن تحت لامپ UV، به مدت طولانی می‌تواند روی ناخن باقی بماند.
9. لاک‌های عادی: این لاک‌ها برای رنگ‌آمیزی ناخن استفاده می‌شود و به دلیل عدم دارا بودن قابلیت خشک شدن تحت لامپ UV، معمولاً به مدت کوتاه‌تری روی ناخن باقی می‌ماند.
10. لامپ UV: این لامپ برای خشک شدن لاک‌های لامپ UV یک وسیله مورد نیاز برای خشک کردن لاک‌های ژلی و ژل پلیش است. این لامپ دارای موج‌های فرابنفش است که توانایی خشک کردن لاک را دارد. همچنین، این لامپ در فرایند کاشت ناخن با استفاده از ژل نیز برای خشک کردن لایه‌های مختلف از جمله پایه، برش و لایه نهایی استفاده می‌شود. لامپ UV معمولاً در اندازه‌ها و توان‌های مختلفی در بازار موجود است که شما می‌توانید براساس نیاز خود، مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

لاک‌های ناخن

لاک‌های ناخن در انواع مختلفی مانند مات، براق، ژلی، آکریلیک و… در بازار موجود هستند. برخی از لاک‌ها می‌توانند با استفاده از لامپ UV خشک شوند و برخی دیگر با خود خشک شدند. برای رنگ آمیزی ناخن، شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف استفاده کنید. در بازار، رنگ‌های ناخن با رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی مانند رنگ شفاف، رنگ طلایی، رنگ نقره‌ای، رنگ قرمز، رنگ آبی، رنگ سفید و… موجود هستند. همچنین، برخی از لاک‌ها می‌توانند با استفاده از ابزارهای خاصی مانند براش و ستونک به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی شوند.

قبل از شروع به رنگ آمیزی ناخن، بهتر است محافظ ناخن و بسته‌بندی لاک‌ها را هم در نظر داشته باشید. همچنین، بهتر است از لاک‌های با کیفیت و مطمئن خریداری کنید تا ناخن شما در برابر آسیب و خراشیدگی‌ها محافظت شود.

تعداد افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن، چند نفر هستند؟

کلاس‌های دوره آموزش طراحی و کاشت ناخن، به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شود، تعداد شرکت گنندگان در این کلاس‌ها طبق قوانین فنی حرفه ای تعیین می شود که تعداد شرکت کنندگان برای کلاس‌های خصوصی بین یک تا سه نفر، کلاس‌های نیمه خصوصی، سه تا پنج نفر و کلا‌س‌های گروهی از پنج تا پانزده نفر است. اگر کلاس‌ها به حد نصاب برسند، با هماهنگی مربی سه روز در هفته برگزار خواهند شد. کلاس‌هایی هم در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و نیز تایم عصر برای خانم‌هایی که به خاطر مشغله نمی توانند در ساعت‌های تعیین شده از سوی آموزشگاه شرکت کنند وجود دارد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز اموزش کاشت ناخن در اصفهان:
  • مرکز آموزش کاشت ناخن
  • آموزش کاشت ناخن
  • مرکز آموزشی کاشت و طراحی ناخن

آموزش کاشت ناخن
0936003 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش کاشت ناخن
0903676 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش کاشت ناخن
0913805 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

در چند مرحله کاشت ناخن آموزش داده میشود؟

در دو مرحله‌ی مبتدی و پیشرفته کاشت ناخن آموزش داده می شود

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

شما از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بعد از اتمام دوره بهره‌مند خواهید شد.

آیا شهرستانی‌ها در این دوره‌ی آموزشی می تواند ثبت نام کنند؟

جهت اطلاع از شرایط تماس بگیرید.

هزینه ثبت نام در دوره کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به نوع انتخابی جهت آموزش اعم از فشرده بودن یا خصوصی بودن دوره هزینه ها متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ثبت نام تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

اموزش کاشت ناخن در خانه اصفهان، کاشت ناخن خانه اصفهان، لوازم کاشت ناخن خانه اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!