آموزش اصلاح ابرو در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اصلاح ابرو در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اصلاح ابرو در اصفهان
  • بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اصفهان

آموزش اصلاح ابرو در اصفهان
آموزشگاه اصلاح ابرو در اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



آموزش اصلاح ابرو در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



آموزش اصلاح ابرو در اصفهان

آموزش اصلاح ابرو در اصفهان

آموزش اصلاح ابرو در اصفهان – هنگامی که ابروها در حالت مناسب و زیبایی قرار داشته باشند می‌توانند تغییرات بسیار و مثبتی در چهره ایجاد کنند. ابروها مثل قاب چشم‌های شما هستند پس وقتی در بهترین حالت خود قرار دارند زیبایی چشمان شما را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند و چهره‌ی شما را دل‌نشین‌تر می‌سازند. می‌توان ابرو برای چشم را همانند مو برای صورت تشبیه کرد که هردو قاب محسوب شده و به زیبایی هر چند بیشتر شما کمک شایانی می‌کنند. گزافه‌گویی نیست اگر بگوییم ابروها می‌توانند به چهره‌ی شما جلا بدهند یا جلای آن را از بین ببرند.

بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اصفهان می پردازیم

طریقه‌ی صحیح برداشتن ابرو برای انواع گوناگون چشم:

1. چشم گرد
2. چشم کشیده و درشت
3. چشم‌های درشت و خمار
4. چشم‌های افتاده
5. چشم‌های ریز

چشم‌های گرد:

برای این مدل چشم‌ها باید از ابروانی با فرم گرد کلاً صرف‌نظر شود و به شکلی باشد که کمی از حالت گردی این مدل چشم‌ها را بکاهد (حالت کمانی نداشته باشد). ابروانی که دارای شکست باشند تا حدودی چشم‌ها را دارای حالت می‌کنند بنابراین از این نوع ابرو هم چشم‌پوشی می‌کنیم؛ بنابراین بهترین توصیه برای کسانی که دارای چشم‌هایی با حالت گرد هستند ابروانی با فرم صاف است. برای این منظور کامل آرک را از بین می‌بریم.

چشم‌های کشیده و درشت:

برای کسانی که دارای این مدل چشم هستند بهترین توصیه استفاده از همان تقسیم‌بندی‌هایی است که در گذشته توضیح دادیم، یعنی همان نسبت 2 به 1 تاچ تا آرک و دم. باید حتماً به این مسئله دقت داشته باشید که آرک ابرو در قسمت یک سوم بیرونی چشم قرار گیرد.

چشم‌های درشت و خمار:

برای این مدل چشم‌ها باید ایراد را محو و از بین ببریم و چشم‌ها را درشت‌تر و بازتر نشان دهیم، برای این چشم‌ها برخلاف چشم‌های گرد عمل می‌کنیم. تلاش و هدف ما برای این نمونه چشم‌ها این است که ابرویی ایجاد کنیم که دارای شکست زیاد باشد و باید آرک ابرو را حرکت داده و کمی به داخل یعنی به وسط هدایت کنیم. برای این منظور از بالا دم ابرو مقدار بیشتری برمی‌داریم، خالی‌تر می‌کنیم. باید دقت داشته باشیم که ابروهای پرو پهن برای این فرم چشم‌ها اصلاً مناسب نبوده و فرم خوشایندی را نمی‌دهند.

چشم‌های ریز:

برای این‌که این نوع چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان دهیم، باید ابروها بلندتر و کشیده‌تر باشند؛ بنابراین باید دقت کنیم که برای این افراد از قد ابروان نباید کاسته شود.

آموزش اصلاح ابرو:

یکی از معیارهایی که زیبایی چهره‌ی شما را باعث می‌شود و باعث می‌شود چهره‌ی شما فرم بهتری داشته باشد داشتن ابروهایی مرتب، تمیز و خوش‌فرم است. به صورت حرفه‌ای و تخصصی در این دوره‌ی آموزشی اصلاح ابرو این مهارت به شما تدریس خواهد شد. شما با وجود ابروهایی نامرتب و بدفرم قادر نخواهید بود چهره‌ی دلخواه و زیبایی را دارا شوید؛ اما در این میان شما حتماً باید دقت کنید که کدام مدل ابرو با فرم صورت شما هماهنگ است و متناسب با چهره‌ی خود تصمیم بگیرید که ابروهای پهن بهتر است یا باریک. موردی که به آن در خط قبل اشاره شد مسئله ایست که باید یک فرد متخصص آن را تشخیص دهد و برای شما تصمیم بگیرد.

شما در این دوره‌ی آموزشی که برایتان تدارک دیده‌ایم نه تنها نحوه‌ی کامل اصلاح و ابرو را فرا می‌گیرید بلکه می‌آموزید کدام نوع ابرو را متناسب با چهره‌ی هر فرد انتخاب کنید. در دوران قدیم نیز زنان اصلاح می‌کردند اما این روش با بند انداختن رایج بود، اما امروزه روش‌های نوین و جدیدتری مورد استفاده عموم قرار گرفته است که از آن‌ها می‌توان به اپیلاسیون یا وکس صورت اشاره کرد که شما در این دوره‌ی آموزشی به طور کامل با تمامی آن‌ها آشنا می‌شوید.

دوره‌ی اصلاح و ابرو:

در این دوره‌ی آموزشی هنرآموز زیر نظر مربیان مجرب فنی حرفه‌ای مهارت‌های زیر را فرا می‌گیرد:

انجام اپیلاسیون فرم و حالت دادن به ابروها و رنگ ابرو و گذاشتن ماسک روی صورت اپیلاسیون با مومک به روش دستی سرد و گرم، وکس صورت با مواد صد در صد گیاهی، اپیلاسیون با روش برقی وکس، اپیلاتور، اپیلاسیون با تیغ و کرم‌های مو بر، اپیلاسیون با موچین، نحوه‌ی استفاده‌ی صحیح از مواد مصرفی تمیز کردن پوست، آماده‌سازی وسایل، ضدعفونی کردن ابزار کار، پاک نمودن صورت قبل از اصلاح، استفاده صحیح از بند، اصلاح مناسب صورت، روش‌های مراقبت از پوست، ماساژ، ویتامینه، ماسک، ماساژ صورت، فریز نمودن صورت، ماسک صورت، ویتامینه صورت، آشنایی با انواع فرم ابرو، روش تقسیم‌بندی ابرو، اشکال هندسی چهره، زوایای چشم و ابرو، فرم ابرو با توجه به نوع چشم، پیشانی و بینی، استفاده از بند و موچین، پیرایش ابرو در ابتدا و انتهای کار با توجه به فرم چهره، حالت دادن به ابرو با استفاده از مدل‌های هشتی، راسته و هاشوری، قرینه نمودن ابروهای ناهماهنگ، طراحی ابرو به صورت موقت، رنگ ابرو، آشنایی بارنگ‌های گیاهی و شیمیایی، رنگ شیمیایی مناسب ابرو، پراکسید مناسب ابرو، ترکیب رنگ با پراکسی جهت رنگ‌های تیره و روشن، طرز صحیح رنگ زدن به ابرو بارنگ‌های شیمیایی، پاک کردن رنگ ابرو، استفاده‌ی درست از رنگ و اکسیدان.

طریقه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی اصلاح و ابرو:

تعداد شرکت‌کنندگان:

این کلاس‌ها به سه صورت 1. خصوصی 2. نیمه‌خصوصی 3. گروهی برگزار می‌شود. طبق قانون و مقررات فنی حرفه‌ای تعداد اعضای هر کلاس خصوصی باید بین یک تا سه نفر و هر کلاس نیمه‌خصوصی بین سه تا پنج نفر و گروهی‌ها بین پنج تا پانزده نفر باشد. با تکمیل ظرفیت این کلاس‌های آموزشی، با هماهنگی با مربی مجرب و ماهر در هفته‌ای سه روز برگزار می‌شود. برای سهولت در شرکت کردن خانم‌های شاغل یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند امکان برگزاری این کلاس‌ها در آخر هفته‌ها و تایم‌های عصر نیز مقدور است.

ابزار و وسایل لازم:

وسایل مورد نیاز که در این دوره‌ی آموزشی به هنر جویان ارائه می‌شود:

حوله و کاسه‌ی یک‌بار مصرف، مواد ضدعفونی کننده جهت ابزار مورد استفاده‌ی کار، ساولون، الکل، نخ اصلاح، کیسه یخ یک‌بار مصرف، پیش بند، تل یک‌بار مصرف، پودر بچه، مداد ابرو چرب و خشک، تنظیف پارچه‌ای، مرطوب‌کننده، تیغ دسته پلاستیکی و فلزی، کرم‌های موبر با پی اچ مناسب، موم‌های گیاهی خشابی و کاسه‌ای، موم‌های سنتی؛ موم‌های آماده‌ی ورقه‌ای، پنبه، دستمال کاغذی، کرم‌های ضدالتهاب گیاهی، رنگ‌های شیمیایی، گیاهی، اکسیدان کرم ضعیف و متوسط، مداد طراحی ابرو چرب و خشک، دستکش نخی، کاردک چوبی، موچین، قیچی دسته فلزی یا پلاستیکی، موچین انبری، قیچی مخصوص ابرو، کاسه پلاستیکی، قلم رنگ کوچک ابرو، ابزار طراحی ابرو، مداد ابرو، برس مخصوص ابرو و آینه.

مهارت و توانایی‌هایی که شما در این دوره فرا می‌گیرید:

پس از گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود با تسلط کامل ابروهای افراد را اصلاح کرده و به زیبایی چهره‌ی فرد اضافه کنید. این آموزش‌ها تا تسلط کامل شما ادامه خواهد داشت. هدف و امید ما بر این است که شما بعد از گذراندن این دوره‌ی آموزشی توانایی این را پیدا خواهید کرد که بتوانید با مهارت‌هایی که به شما می‌آموزیم کسب درآمد کرده و وارد بازار کار شوید.

بازار کار این حرفه:

این حرفه از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که هرروزه دنیای مد در حال تغییر و پیشرفت است بنابراین این دوره‌ی آموزشی شما را برای ارائه‌ی این خدمات آماده می کند. این حرفه در بین رشته های آرایشگری، به نسبت کم درآمد است اما پرطرفدار و همیشگی است. توصیه ی مربیان مجرب در این دوره‌ی آموزشی، در حالتی که به دنبال درآمد بالا در آرایشگاه هستید، گذراندن دیگر دوره‌های آرایشگری است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش اصلاح ابرو در اصفهان:
  • مرکز آموزش آموده
  • مرکز آموزش ااهه ونوس
  • مرکز آموزش فروزنده
  • مرکز آموزش گیشا
  • مرکز آموزش دلسا
  • مرکز آموزش شیوا اصفهانی
  • مرکز آموزش الهام جعفری
  • مرکز آموزش مریم مرادی
  • مرکز آموزش آوای ماهور
  • مرکز آموزش تینا مرادی
  • مرکز آموزش الهه اسکندری
  • مرکز آموزش مریم عباسی
  • مرکز آموزش صدف
  • مرکز آموزش شهرزاد بیوتی
  • مرکز آموزش راحله عدالت

لاوین
0313266 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بلد
0313670 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ستاره عباسی
0913223 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اشاره
0313435 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلفام
0313336 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسیم نو
0913111 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آموزشگاه برای شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره پشتیبانی دارد؟

مدت شش ماه از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند خواهید شد و کلاسهای رفع اشکال در پایان دوره برگزار میشود .

بازار کار اصلاح و ابرو به چه صورتی است؟

این دوره‌ی آموزشی به گونه‌ای است که فعالیت خود را در بازار کار شروع نمایید.

آیا آموزشگاه برای کارآموزی برنامه خاصی دارد؟

بله. در صورت تایید مربیان آموزشگاه میتوانید دوره کارآموزی را در همانجا بگذرانید.

برای دوره آموزشی اصلاح و ابرو نیازی به مدرک تحصیلی است؟

برای دوره آموزشی اصلاح و ابرو به مدرک تحصیلی نیازی ندارد.

برای آموزش اصلاح و ابرو، ابزار مورد نیاز را از کجا تهیه کنم؟

آموزشگاه ابزار را به صورت پک در اختیار شما قرار می‌دهد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش اصلاح ابرو در اصفهان، اصلاح ابرو خوب در اصفهان، متخصص اصلاح ابرو در اصفهان، اصلاح تخصصی ابرو در اصفهان، مرکز اصلاح ابرو در اصفهان، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان، بهترین آموزشگاه اصلاح ابرو در اصفهان، بهترین آموزشگاه برای برداشتن ابرو در اصفهان، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!