• بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اصفهان
  • بهترین اموزش کاشت ناخن در اصفهان

بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان
آموزشگاه کاشت ناخن شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه شهرزاد اصفهان

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه شهرزاد در اصفهان

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اصفهان در سالن شهرزاد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن




بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اصفهان

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در اصفهان – یکی از دلایلی که رشته کاشت ناخن را درآمد زا کرده است، نیاز به ترمیم داشتن ناخن داشتن می باشد. ناخن ها ظرف مدت هجده الی سی روز که این مدت بسته به رشد ناخن مشتری می باشد، نیاز به ترمیم مجدد دارد؛ زیرا از فرم خارج شده و رشد کرده است. از دیگر مواردی که باید در مورد این رشته آرایشگاهی بدانید، این است که این دوره در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد؛ که در ادامه جهت آشنایی شما به آن ها نیز می پردازیم. بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان

بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اصفهان می پردازیم.

بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان – پس از گذراندن دوره کاشت ناخن، شما می توانید با دریافت مدرک معتبر از فنی حرفه ای در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید. این دوره آموزشی در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برای شما برگزار خواهد شد. حین دوره با سر فصل ها و وسایلی چون پدیکور، آموزش کاشت پایه، مانیکور خشک و تر، آموزش ژلیش، آموزش کاشت هلویی، انواع طراحی و… آشنا می شوید. حرفه ای بودن در این رشته آرایشگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به آن توجه کنید. پس از آشنایی نسبی به موارد نام برده، درمرحله پیشرفته، شما به طوری تخصصی تر با کاشت ناخن آشنا خواهید شد. همچنین می توانید با گذراندن دوره طراحی ناخن، به آن تسلط پیدا کرده و از هر دو حرفه درآمد داشته باشید. آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اصفهان

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان – از مواردی که باید به آن توجه کرد، حفظ سلامت و بهداشت ناخن است تا از بروز بیمازی های قارچی جلوگیری شود. پس از آن به آموزش گیری تخصصی تر درباره کاشت پایه، کاشت هلویی، مرمریت و گل خشک سیلک، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، کاشت میکس، مانیکور خشک و تر، پدیکور طلاکوب و ماربل می رسیم؛ که خود انواع مختلفی از وسایل را نیاز دارند.

نحوه سوهان کشی جهت بردن مواد اضفی و دادن قوس لازمه به سطح ناخن، یک دست کردن موارد در سطح ناخن نیز بسیار مهم می باشد. انتخاب بهترین سر سوهان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ناخن مشتری، شیوه درست دست گرفتن دسته سوهان و نحوه حرکت آن بر روی سطح ناخن از جمله مواردی است که در این دوره با آن ها آشنا و در انجامشان مسلط خواهید شد. دانستن تفاوت ها و مزیت های انواع کاشت نیز در این مرحله از آموزش را فرا خواهید گرفت.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

پس از گذارندن و طی کردن مراحل ابتدایی و آشنایی ابتدایی شما با کاشت ناخن، نوبت به موارد تخصصی تر خواهد رسید. دوره پیشرفته شما را به تمامی امور از جمله: انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی و… مسلط خواهد کرد.

در دوره پیشرفته، با متد ها ی بیشتری آشنا خواهید شد. دراین مرحله از آموزش شما به یاد گیری انواع کاشت پودر کریستالی، کاشت فرنچ ثابت، کاشت شاین، کاشت پودر هلویی، بیبی بومر، کاشت میکس و قالب، کاشت گریم، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن، کاشت با پودر رنگی و لیکویید و انواع مدل های طراحی خواهید پرداخت. این عنوانین در دوره ای پنج جلسه ای (تمرین و آموزش) و بسیار تخصصی تر در رابط با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… برگزار می شود.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

دوره پیشرفته جهت حرفه ای تر شدن در این دوره آموزشی برگزار خواهید شد. پس از به اتمام رسیدن این دوره مدرک معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه تعلق می گیرد. دوره کاشت ناخن نیز از دیگر حرفه ها از جهت به روز شدن نیز عقب نمانده است؛ و هر روز با متدی جدید شما را شگفت زده می کند. شما با تمرین و یاد گیری در این دوره با دیگر مواردی چون: کاشت آرک، میندال ژورنالی، دیپ مانیکور، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، میندال سالنی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی آشنا خواهید شد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره آموزش کاست ناخن، پس از به حد نصاب رسیدن، در سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی که معمولا بی یک الی پانزده نفر می باشد. برگزار می شود. این دوره آموزشی با هماهنگی مربی و در صورت نیاز هنرجو در روزهای آخر هفته و تعطیل یا ساعات پایانی روز (عصرها)، دایر می باشد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

فرا گیری متد ها و تکنیک های نامبرده شده، مشخصا نیاز به یک سری وسایل و ابزار آلات نیز دارند. در این جا جهت آشنایی ابتدایی شما با این وسایل تعدادی از آن ها را نام خواهیم برد. دستگاه سوهان برقی، ناخن گیر، سوهان دستی، پرایمر، بافر (نرم و زبر)، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، ژل مخصوص مانیکور، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، کرم مخصوص مانیکور، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، انواع لاک رنگی، شابلون، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

پس از گذارندن این دوره آموزشی شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شده اید. از این پس می توانید با کمک وسایلی که حالا طرز استفاده تخصصی از آن ها را آموزش دیده اید، به راحتی در سالن های زیبایی نیاز های متنوع مشتریان خود را بر طرف سازید. نا گفته نماند که این حرفه بسیار درآمد زا می باشد.

سخن آخر:

تمرین در این حرفه فراموش نشود. ما می خواهیم شما هر چه سریع تر وارد بازار کار شوید و از آن درآمد زایی کنید. در صورت لزوم با آرایشگاه تماس حاصل فرمایید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه ثبت نام در دوره مبتدی کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

چه مدرکی بعد از اتمام دوره داده خواهد شد؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا ثبت نام شهرستانی‌ها در این دوره‌ی امکان پذیر است؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

کاشت ناخن در چند مرحله آموزش داده میشود؟

آموزشها در دو مرحله‌ی مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود و جهت ثبت نام در دوره پیشرفته باید مدرک دوره‌ی مبتدی را اخذ کرده باشید.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزش کاشت ناخن در اصفهان، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اصفهان، کلاس کاشت ناخن در اصفهان، دوره کاشت ناخن در اصفهان، بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!