بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در اصفهان

بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان
سالن اپیلاسیون اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



سالن اپیلاسیون در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی اپیلاسیون در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان

بهترین مرکز اپیلاسیون در اصفهان

بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان – همه ی ما موهای زائدی در نقاط مختلف صورت و بدن خود داریم، که این موها، برای ما نا خوشایند هستند. زدودن موهای صورت و بدن، علاوه بر زیبایی، پاکیزگی را به همراه دارد. امروزه روش های مو زدایی بسیار متنوع هستند، که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این میان، موزدایی به وسیله ی موم یا وکس، محبوبیت زیادی بین خانم ها و حتی آقایان دارد.

مو زدایی با روش اپیلاسیون، مانند هر روش دیگری معایب و مزایای خود را دارد، مثلا یکی از معایب آن، دردناک بودن این روش است. در این مقاله قصد داریم نکات مهم و مزایا و معایب این روش را بیان کنیم، و در انتها هم به بررسی چند نکته برای کاهش دادن درد در هنگام اپیلاسیون می پردازیم. بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان

بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اپیلاسیون در اصفهان می پردازیم.

مزایای روش اپیلاسیون

روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد، به خاطر مجموعه دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، بعضی از مزایای این روش شامل

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

حتما برای شما هم پیش آمده که مدت کوتاهی بعد از شیو کردن موهایتان، مجددا نیاز به مو زدایی پیدا کرده اید. اما خوشبختانه بعد از اپیلاسیون با موم، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا شود. این مدت زمان به طور تقریبی، حدود چهار تا پنج هفته است، که زمان قابل توجهی در مقایسه با سایر روش ها مثل شیو کردن محسوب می شود.

صرفه جویی کردن در وقت:

از آنجایی که قبل تر هم اشاره کردیم که مو زدایی به روش شیو کردن، دوام بسیار کوتاهی دارد، شما با فاصله ی کوتاهی مجبورید مدت زمان زیادی را هر بار صرف مو زدایی و نظافت کردن در حمام کنید. چون اصولا اصلاح موهای زائد وقت زیادی را از شما می گیرد. اما از آنجایی که بعد از اپیلاسیون کردن، تا چند هفته از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد، در وقت شما به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می شود.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

یکی از مشکلاتی که شیو کردن با تیغ، به خصوص برای افراد با پوست مستعد دارد، پیدایش موهای زیر پوستی است، که اصلا منظره ی خوبی ندارند و بسیار آزار دهنده هستند. خوشبختانه در روش اپیلاسیون با موم، این موهای زیر پوستی بسیار کم تر دیده می شوند.

مشکلات روش اپیلاسیون:

در کنا مزایای بی شمار این روش، اپیلاسیون کردن معایب و مشکلاتی هم دارد، که نیاز است ابتدا از آنها آگاهی داشته باشید و سپس با اطلاعات کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات و معایب اشاره می کنیم

دردناک بودن اپیلاسیون:

متاسفانه این روش، یک روش دردناک است. چون موها از ریشه خارج می شوند و پوست، به ویژه در نواحی حساس تر، دردناک خواهد شد. پس نباید توقع داشته باشید که با این روش هیچ دردی را تحمل نکنید.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

اینکه بعد از مو زدایی با روش اپیلاسیون، پوست کمی قرمز و متورم شود، امری طبیعی است. که البته باید این قرمزی و تورم بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند. اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری داشته باشد.

رفع قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون، روش ها و ترفندهایی دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه دار بود، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید، تا با درمان ها و کرم های لازم، پوست تان دوباره التیام پیدا کند.

هزینه ی بالای این روش:

این روش مو زدایی، نسبت به خیلی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا مو زدایی به کمک کرم های موبر، هزینه ی نسبتا بیشتری دارد.

نکاتی مهم در باره ی روش اپیلاسیون:

قصد داریم چند نکته راجع به مو زدایی به روش اپیلاسیون را بیان کنیم، که به کمک آنها می توانید مو زدایی بهتری داشته باشید:

برای اینکه بعد از اپیلاسیون هیچ موی زیر پوستی باقی نماند، پوست خود را قبل از مو زدایی لایه برداری کنید.
در نزدیکی ایام عادت ماهیانه ی خانم ها، بدن نسبت به درد بسیار حساس می شود، پس بهتر است که در این ایام اپیلاسیون نکنید.

اگر بین دو اپیلاسیون متوالی، با تیغ شیو کنید، اپیلاسیون بعدی شما دردناک تر خواهد شد، و نیز آن نرمی که پوست بعد از اپیلاسیون کردن پیدا می کند، کاهش پیدا خواهد کرد.

بسیاری از سالن هایی که خدمات اپیلاسیون دارند، از وکس کردن موهایی که به اندازه ی کافی بلند نشده اند، خود داری می کنند. چون وکس کردن موهای کوتاه بسیار سخت و پر زحمت است و به علاوه درد زیادی دارد. پس ابتدا اجازه دهید موهای شما به اندازه ی کافی بلند شوند، سپس به سالن های اپیلاسیون مراجعه کنید.

هر سالن و آرایشگری برای انجام خدمات اپیلاسیون، مناسب نیست. پس ابتدا به قدر کافی در مورد سالن مورد نظر خود تحقیق کنید، و سراغ هر سالنی برای اپیلاسیون کردن نروید.

نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون:

یک نکته ی خیلی مهم که لازم است قبل از اپیلاسیون کردن، رعایت شود، آماده سازی پوست برای مو زدایی به روش اپیلاسیون است. شاید برای اولین بار است که این روش را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کرده اید، و به خاطر دردی که این روش دارد، اضطراب دارید. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه گفته می شود، می توانید درد حاصل از اپیلاسیون را به اندازه ی قابل توجهی کاهش دهید:

• خانم ها در زمان عادت ماهیانه ی خود یا زمان نزدیک به آن، اپیلاسیون نکنند. چون در این ایام بدن به درد حساس تر می شود.
• بهتر است قبل از انجام اپیلاسیون، یک دوش آب گرم بگیرید، این کار موهای شما را نرم تر کرده، و منافذ پوست تان را بازتر می کند، در نتیجه موها بسیار راحت تر از پوست خارج می شوند.
• بعد از انجام اپیلاسیون از لباس های گشاد و نخی استفاده کنید، پوشیدن لباس های تنگ بعد از اپیلاسیون کردن، پوست را ملتهب تر می کند.
• برای تحمل و مدیریت بیشتر درد، نفس های کوتاه و سریع بکشید.
• تا موهایتان به اندازه ی کافی بلند نشده اند، به سالن های اپیلاسیون مراجعه نکنید. چون وکس کردن موهای کوتاه سخت تر است و درد بیشتری هم دارد.
• از اپیلاسیون کردن پوست های آسیب دیده، ملتهب، کبود شده و حساس، جلوگیری کنید.چون وکس کردن چنین پوست هایی، باعث وخیم تر شدن اوضاع آنها می شود.
• برای کسانی که نسبت به درد بسیار حساس هستند و نمی توانند درد حاصل را تحمل کنند، استفاده از اسپری ها و کرم های بی حس کننده بسیار سودمند است.
• قبل از قرار دادن موم داغ بر روی پوست، ابتدا اجازه دهید کمی خنک تر شود.
• نواحی بسیار حساس صورت و بدن، مثل؛ اطراف ابرو و یا موهای بینی را هرگز اپیلاسیون نکنید.
• هنگام اپیلاسیون کردن یک ناحیه ی نسبتا وسیع، مثل پاها، هرگز موم را یک جا روی پوست قرار ندهید. بلکه بهتر است به تدریج و در نواحی کوچک تر این کار را انجام دهید.
• انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون کردن، تاثیر خوبی جهت کم کردن درد آن خواهد داشت.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان:
  • سالن زیبایی مانیا
  • سالن زیبایی رخسار
  • سالن زیبایی مهتاب
  • سالن زیبایی تک
  • سالن زیبایی وندا
  • خانه اپیلاسیون
  • سالن زیبایی فلور بیوتی
  • سالن زیبایی طلا
  • سالن زیبایی بلور
  • سالن زیبایی مدیس
  • سالن زیبایی طراوت
  • سالن زیبایی ابراهیمی
  • سالن زیبایی پایتخت
  • سالن زیبایی شهرزاد
  • سالن زیبایی خورشید

وندا
0990521 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رخسار
0913206 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تن ناز
0991194 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فلور بیوتی
0901646 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طراوت
0313442 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپاهان شهر
0913009 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا اپیلاسیون دردناک است؟

متاسفانه این روش، یک روش دردناک است. چون موها از ریشه خارج می شوند و پوست، به ویژه در نواحی حساس تر، دردناک خواهد شد.

مزیت اصلی استفاده از روش اپیلاسیون چیست؟

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی از مزیت اصلی روش اپیلاسیون است.

مزایای روش اپیلاسیون چیست؟

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر، صرفه جویی کردن در وقت، جلوگیری از رشد موهای زیر پوستیاز مزایای روش اپیلاسیون است.

آیا احتمال واکنش های شدید پوستی بعد از انجام اپیلاسیون وجود دارد؟

بعد از مو زدایی با روش اپیلاسیون، قرمزی پوست و متورم شدن آن امری طبیعی است. که البته باید این قرمزی و تورم بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند. اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری داشته باشد.

فرق هزینه انواع روشهای مو زدایی با روش اپیلاسیون در چیست؟

این روش مو زدایی، نسبت به خیلی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا مو زدایی به کمک کرم های موبر، هزینه ی نسبتا بیشتری دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اپیلاسیون در اصفهان، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در اصفهان، بهترین سالن اپیلاسیون در اصفهان، آرایشگاه اپیلاسیون در اصفهان، خانه اپیلاسیون در اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!