• آموزش اسکین کر اصفهان
  • دوره های اسکین کر در اصفهان
  • آموزش اسکین کر در اصفهان

آموزش اسکین کر در اصفهان
مرکز اسکین کر شاپ لیزر
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • اصفهان، چهار باغ بالا، حدفاصل 33 پل و چهار راه نظر، کوچه 16 (خیابان قبل از چهار راه نظر)

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان در مرکز شاپ لیزر

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در مرکز شاپ لیزر در اصفهان

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5



دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان

دوره های اسکین کر در اصفهان

آموزش اسکین کر در اصفهان – پاکسازی، هیدرودرمی، هیدرولفیت، میکرودرم،GOLD CARE، خاویار درمانی، جوان‌سازی و اسید میوه مواردی هستند که همگی تشکیل‌دهنده اسکین کِر می‌شوند.

آموزش اسکین کر در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان می پردازیم.

پاکسازی:

آموزش اسکین کر در اصفهان – اساسی‌ترین راه مراقبت و محافظت از پوست پاکسازی آن است که نشاط پوست را به همراه دارد. هوای آلوده اطراف مسبب به وجود آمدن آلودگی‌های سطحی روی پوست می‌شوند. پاکسازی پوست علاوه بر برداشتن و نابود کردن دانه‌های سرسیاه، آلودگی‌هایی که روی سطح خارجی پوست نیز به وجود آمده‌اند را پاک و تمیز می‌کند و سطح درمیست می‌تواند در چنین شرایطی اکسیژن و مواد معدنی را دریافت کند؛ ازآنجایی‌که لایه درمیست حاوی کلاژن است درواقع با پاکسازی پوست جوانی و شادابی را به آن تزریق می‌کنیم.

آبرسانی:

برای ممانعت در ایجاد پیری و چروکی زودرس، بهتر است پوست خود را آبرسانی کنید تا رطوبت آن نیز افزایش یابد. همان‌طور که گفته شد، آبرسانی پوست را مرطوب می‌کند اما اینکه می‌تواند مقداری از رطوبت را به لایه بیرونی منتقل کند یک از ویژگی خطیر آبرسانی بوده و برای پوست‌های خشک دارای فواید زیادی است.

ماساژ:

اگر به دنبال روشی هستید که خون راحت‌تر زیرپوست شما غلیان پیداکرده و آرامش و حس خوب در وجودتان رسوخ کند از سبکی به نام ماساژ استفاده و بهره‌وری کنید. این امر علاوه بر اینکه با برانگیختن پوست سبب دور شدن و دفع مواد زائد و غیر لزوم پوست می‌شود به اکسیژن‌رسانی آن نیز کمک بسیار می‌کند.

اسید میوه:

یکی دیگر از استراتژی‌های طلایی و مهم برای جوان‌سازی پوست استفاده از اسید میوه است. جوش‌ها دانه‌هایی زائدی هستند که ممکن است در برهه‌های مختلف سنی مخصوصاً دوران جوانی و بلوغ بر روی صورت انجام شوند؛ راهکار از بین بردن آن اسید میوه می‌باشد. از دیگر مزایا و فواید این ماده می‌توان به: بهبود چین‌وچروک‌های سطحی، نابودسازی انواع لک‌ها (مخصوصاً لک‌هایی که در دوران بارداری به وجد آمده‌اند) و باقی‌مانده جای جوش‌ها، تقویت کلاژن و تثبیت جوانی پوست اشاره کرد.

HOT STONE:

از سنگ‌های آذرین برای درمان و معالجه معضلات مختلف پوستی بهره‌جویی می‌شود؛ این سنگ‌ها عمدتاً سبب جوانی و نشاط پوست شده و چین‌وچروک‌های ایجاد شده را با تحریک و برانگیختن فیبروبلاست ها، کاهش می‌دهند و از ژرف شدن آن‌ها روی پوست جلوگیری می‌کند. پس این اطمینان خاطر را داشته باشید که استفاده از سنگ‌های آذرین نه‌تنها موجب جوان و زیباتر شدن پوست می‌شوند، بلکه یک مراقب و محافظ جدی و اساسی برای این لایه خارجی بدن بشمار می‌آید.

Facial چیست؟

اگر بخواهیم برای Facial یک تعریف صریح بگوییم می‌توانیم به: انجام عملیات زیبایی و بهداشتی بر روی چهره که توسط ابزاری به نام Esthatician (زیبایی کار) صورت می‌گیرد اشاره کرد.
فیشیال: عملیات زیبایی درواقع شامل: زیبایی فوری، احیا و ترمیم می‌شود که فرایند انجام آن معمولاً بین 45 تا 90 دقیقه زمان می‌برد.

اهداف فیشیال:

1- التیام روند گردش خون
2- ضد افتادگی پوست
3- ممانعت از چروکیدگی
4- برای بالا رفتن و بیشتر شدن جذب کرم‌ها سطح کدر و شاخی (کراتینی) از پوست جدا می‌کند
5- پیشگیری از به وجود آمدن انقباضات در اثر: خطوط، خط اخم و چروک دور چشم و صورت
6- تزریق و بازگرداندن حس نشاط و جوانی به پوست
7- استعانت به مرطوب شدن پوست
8- کمک به بالانس چربی
9-مساعدت در بی‌تأثیر کردن اثر آلودگی‌های هوا و حس کسالت و خستگی ناشی از آن بر روی پوست صورت
10- تأثیرگذاری بسزا در سفت شدن و زیادشدن tone پوست

خدمات فیشیال:

1- پوست صورت نوجوانان Teen Facial:

ویژگی: مباحث و مسائلی که در این حوزه به نوجوانان مرتبط می‌شود،2 مقصود مجزا از هم را تشکیل می‌دهند. در مرحله اول دو مورد را به مکان‌های مشهور و حرفه‌ای خدماتی حفاظت صحیح از پوست آشنا و یا به‌عبارتی‌دیگر معرفی کرده و سپس نحوه چگونگی مراقبت از پوست را به آن‌ها تعلیم می‌دهند.

2- پوست صورت آقایان Men Facial:

ویژگی: اغلب مردان به ‌طور معمول به تمیزی و مرتب بودن چهره خود اهمیت بسیار داده و این موضوع سبب شده آن‌ها به‌طور روزانه و روتین اصلاح صورت را در برنامه خود داشته باشند و در واقع همین امر معضلات مختلف پوستی را ازجمله خشک‌شدگی را برایشان به همراه می‌آورد.

3- پوست صورت بانوان Woman Facial:

ویژگی: مشخص است که برای زنان خدمات بیشتری در زمینه پوست وجود دارد؛ اعم از: جوان‌سازی، ویتامینه کردن پوست پاکسازی، متعادل‌سازی، دفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید، ماساژ و فرم دهی صورت و نهایتاً رفع کردن معایب و مشکلات پوست صورت بانوان، می‌باشد.

سبک‌های مختلف مراقبت از پوست:

همان‌طور که مستحضر هستید پوست صورت و بدن ازآنجایی‌که یک عضو خارجی محسوب می‌شود نیاز به حفاظت و مراقبت بیشتری دارد؛ افراد بزرگ‌سال بالای ۳۰ سال باید بیشتر به این موضوع توجه داشته باشند زیرا پوست در این مواقع آسیب‌پذیرتر است و به ‌احتمال زیاد ممکن است پوست صورتتان در این برهه سنی دستخوش دگرگونی‌ها و تغییراتی شود که تا به آن حال دچارش نشده بودید؛ اما بهترین راه‌های مراقبت از پوست چه روش‌هایی هستند؟ چگونه به سبکی درست از پوست حفاظت کنیم؟ باید بگوییم راه‌حل‌های زیادی در حوزه مواظبت صحیح از پوست وجود دارد که ما قصد داریم شمارا با آن‌ها آشنا کنیم.

پاکسازی پوست:

توصیه می‌شود برای مراقبت بهتر از پوست، آن را به‌طور مرتب و منظم تمیز و پاکیزه کنید، زیرا راز حفاظت از پوست یک رابطه مستقیم با مرتب بودن برقرار می‌کند. برای تمیز شدن این لایه سطحی بدن کافی است به‌محض بیدار شدن از خواب صورت خود را شست‌وشو کرده و پس از گذشت هر شب صورت باید عاری از هرگونه مواد آرایشی و شیمیایی باشد. توجه به موارد فوق و رعایت کردن آن‌ها، سرعت بخشیدن به ترمیم پوست را به همراه دارد. مواد آرایشی تنها عناصر نیستند که باید به طور منظم پاک‌سازی شوند عواملی چون آلودگی‌ها به‌راحتی روی پوست نشست می‌کنند و راه تنفس آن را می‌بندند برای پاک کردن آنان نیز پیشنهاد می‌شود با مشاورین در این حوزه مشاورت مکفی انجام داده تا‌ پاک‌کننده‌های مرغوب و باکیفیتی را به شما معرفی کنند البته کلینیک‌ها نیز سبک‌های پاکسازی مختص خود را دارند که می‌توانید در صورت اختیار از آن‌ها نیز استفاده کنید؛ بنابراین از بین بردن و رفع این آلودگی‌ها مسلماً خالق شادابی و نشاط پوست می‌باشد.

لایه‌برداری از پوست:

در این سبک از محافظت از پوست که جوانی و زیبایی صورت را به همراه دارد و بهتر است شب‌هنگام صورت بگیرد، انواع گوناگونی از لایه‌بردارها وجود دارند که هرکدام متناسب با ساختارهای پوست مختلف هستند. لایه‌برداری در شب بهتر جواب می‌دهد زیرا از آن جایی که بدن ما در شب در حالت استراحت قرار می‌گیرد، جدا شدن پوست مرده و زائد علاوه بر ترمیم و بازسازی یاخته‌های پوستی، راحت‌تر انجام می‌شود. اشخاصی که پوست صورتشان چرب یا دارای جوش‌های مختلف بوده است بهتر است دو بار در طول هفته لایه‌برداری انجام دهند و یا در غیر این صورت یک بار لایه‌برداری هم کفایت می‌کند.

محافظت از پوست:

ترکیب آنتی اکسیدان و ویتامین C می‌تواند مخلوطی قدرتمند برای حفاظت از پوست باشد. برای بهره‌جویی از آن‌ها کافی است در طول زندگی روتین و روزمره خود این دو ماده که اغلب در قالب سرم هستند را تهیه کنید؛ البته توجه داشته باشید قبل از استفاده باید پوست صورت خود را به کرم ضد آفتاب آغشته کنید.

آبرسانی به پوست:

بدن کم آب طبیعتاً دارای پوست خشک است بنابراین باید از این عامل جلوگیری کنید. مدت‌زمان دوش گرفتن با آب گرم نباید بیشتر از 5 دقیقه باشد زیرا مدت‌زمان زیاد موجب می‌شود چربی و رطوبت پوست از بین بروند، راه‌حل خیلی ساده این است که شما آب ولرم را جایگزین آّب گرم کنید مخصوصاً در دوران بزرگسالیِ بعد از 30 سال؛ چرا که در این مدت، مقدار ترشح چربی به داخل پوست کمتر می‌شود و علت آن دگرگونی‌ها و تغییرات هورمونی است که در آن دوره سنی صورت می‌گیرد. به هر حال اگر بعد از این دوره دچار خشکی پوست شُدید جای نگرانی نیست و تنها لازم است از شامپوها و شوینده‌های مرطوب‌کننده و سپس از کرم‌های که رطوبت را به پوستتان بر می‌گردانند استفاده کنید البته توجه داشته باشید لزومی نداردکه بعد از خشک شدن پوست این موارد را رعایت کنید، شما می‌توانید درزمانی که دچار این مشکل نشدید نیز با رعایت و ملاحظه موارد فوق به گونه از پوست خود مراقبت کنید.

استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

UVA و UVB از مؤثرترین عوامل برای لطمه زدن به پوست هستند. برای حفاظت از این قشر خارجی بدن در برابر موارد ذکرشده نیاز به بهره‌وری از یک کرم ضد آفتاب مرغوب با درجه SPF که مناسب‌ترین درجه به شمار می‌آید، است. این کرم را باید به‌طور روزانه استفاده کنید؛ خوب است بدانید اشعه UVA تأثیرات مخرب گوناگونی ازجمله: افزایش چین‌وچروک‌های صورت و پیری زودهنگام را به همراه دارد. استفاده از ضد آفتاب به شرایط و وضعیت آب و هوایی وابسته نیست و شما باید در هر نوع آب و هوایی که پدیدار شد مثل بارانی، ابری و نیمه آفتابی، شما موظف هستید برای مراقبت از پوست، از ضد آفتاب استفاده نمایید.

استفاده از مرطوب‌کننده مناسب برای پوست:

مرطوب‌کننده انواع مختلفی دارند مثل لوسیون‌ها و برخی کرم‌ها. درصورتی‌که بعد از هر بار استحمام از آن‌ها استفاده کنید می‌توانند به آبرسانی پوست کمک مؤثر کنند. خوب است بدانید مرطوب‌کننده ها در به وجود آوردن تندرستی پوست شما نقش اساسی دارند.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

کلاژن‌ها، یکی از چندین عواملی هستند که سبب شادابی و جوانی پوست می‌شوند. فرایند به وجود آمدن و افزایش کلاژن در افرادی که دوران جوانی و 20 سالگی را پشت سر گذاشته‌اند و وارد 30 سالگی شده‌اند، کاهش می‌یابد و کمتر می‌شود؛ اما سؤال اینجا است که چگونه به تولید کلاژن کمک کنیم؟

شاید بتوان با استفاده از کرم‌هایی که دارای کلاژن هستند این کمبود را جبران کرد، اما مواد غذایی و تغذیه ما نقش اساسی‌تری در زمینه ساخت کلاژن دارد. از مواد غذایی‌ای که می‌توانند ساخت کلاژن پوست را تسریع کنند می‌توان به: ویتامین ث، ماهی، تخم‌مرغ، سبزیجات تازه‌ی سبز، آووکادو، مغز تخم کدو، ژلاتین، سیر و دانه گیاه شیا اشاره کرد. البته مکمل‌های مختلفی نیز وجود دارد که با مشورت همراه یک متخصص می‌توانید آن‌ها را بشناسید.

مراقبت از پوست صورت و دور چشم‌ها:

یکی از نواحی حساس در صورت مراقبت دارد دور چشم است. این ناحیه به دلیل اینکه آسیب‌پذیر است و به نحوی در معرض خطر قرار دارد؛ طبیعتاً نیاز به توجه و محافظت بیشتری نیز دارد. هر روز که از عمر ما می‌گذرد سن ما نیز افزایش می‌یابد با افزایش سن برخی از اعضا و جوارح ازجمله عضوی خارجی مثل پوست چروک و چروک‌تر می‌شوند همانند دور چشم. برای دفع این آسیب کافی است به‌محض رؤیت آن از پاک‌کننده‌های مخصوص دور چشم و سپس بهره‌وری از یک کرم مخصوص است که باید پوست اطراف چشم به آن آغشته شوند.

نوشیدن آب کافی:

روزانه نوشیدن ۸ الی ۱۰ لیوان آب ساده‌ترین راه مراقبت از پوست به شمار می‌آید، البته این مسئله غیرقابل توجهی نباید باشد زیرا انتقال آب به اعضا داخلی بدن امری خطیر و اساسی است. برای اینکه آب تأثیر مستقیم و بیشتری روی پوست شما بگذارد کافی است مقداری آب‌لیمو و یا تکه‌های لیموترش را به آب افزوده کنید. سعی کنید از خوراکی‌ها و مواد غذایی‌ای میل کنید که دارای فیبر بالا هستند زیرا بالا بودن این عنصر در بدن کمک مؤثری به گوارش کرده و سبب می‌شود بدن آب کمتری از دست بدهد.

ورزش کردن و پرهیز از اضطراب:

همیشه ورزش کردن برای کاهش استرس را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهید زیرا در صورت تنها ۳۰ دقیقه پیاده‌روی یا ورزش اضطراب به وجود کمتر و کمتر می‌شود. همه‌ی ما به عوارض ناخوشایند استرس آگاه هستیم حتی حداقل یک یا دو مورد آن. خوب است بدانید این فشار روانی علاوه بر اینکه سبب مضاعف سازی دستگاه دفاعی بدن ما می‌شود، بازسازی یاخته‌ها را نیز اندک‌اندک‌ کاهش می‌دهد؛ بنابراین در این حوزه راه چاره انجام فعالیت بدنی و ورزش آن‌هم به‌اندازه کافی است. ورزش، به‌خوبی از پوست در برابر عوامل مخرب، حفاظت و مشغله خون را دوچندان کرده و نهایتاً التیام‌بخش انتقال اکسیژن است؛ اما سؤال اینجا است که فعالیت بدنی چگونه با دفع اضطراب به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند؟

پاسخ این است که ورزش کردن تپش و ضربان قلب را افزایش داده و سبب ترشح هورمون‌هایی می‌شود که در جوان ماندن پوست تأثیر بسیار کاربردی و مفیدی دارد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه ثبت نام چقدر است؟

هزینه‌ی دوره‌ی خصوصی با دوره‌ی نیمه خصوصی فرق دارد جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس بگیرید.

مدرک دوره‌ی آموزش اسکین کر معتبر است؟

بله. مدرک دریافتی از سازمان فنی حرفه‌ای خواهد بود.

آیا پس از این دوره میتوان در بازار کار مشغول شد؟

بله. دوره‌های آموزشی به نحوی تدریس داده می‌شود که هنرجو بعد از اتمام دوره بتواند در بازار کار مشغول به کار شوند.

آشنایی با تجهیزات پزشکی چقدر در آموزش این دوره کمک می‌کند؟

یکی از مباحث مهم در دوره‌ی آموزشی اسکین کر آشنایی و آموزش با تجهیزات پزشکی بوده بنابراین آشنایی شما کمک بزرگی در روند آموزشی خواهد داشت.

دوره‌ی آموزشی اسکین کر چند جلسه است؟

هر آموزشگاهی یک شیوه‌ی خاصی جهت آموزش داشته و تعداد جلسات و ساعت آموزشی بستگی به نوع آموزش فشرده یا نیمه فشرده بودن دارد. مهمولا تعداد ساعت آموزشی اسکین کر بین 6 تا 10 ساعت است.

من در شهرستان زندگی می‌کنم آیا می‌توانم در دوره‌ی آموزشی اسکین کر ثبت نام کنم؟

له. افراد شهرستانی با توجه به شیوه‌نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، می‌توانند در دوره‌های آموزشی که در آخر هفته ها تشکیل میشود شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

نحوه‌ی کسب و کار اسکین کر چگونه است؟

بازار کار اسکین کر جدید بوده و افرادی که تخصص کافی در این زمینه کسب کنند درآمد بیشتری به دست می‌آورند.

بعد از کسب مهارت در دوره‌ی آموزشی کجا می‌توان مشغول به کار شد؟

در کلینیک‌های سالن های زیبایی می‌توانید کار کنید و همچنین به عنوان یک دستیار پزشک متخصص هم می‌توانید کار کنید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان، دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در اصفهان، دوره های آموزش اسکین کر در اصفهان، دوره های آموزش اسکین کر، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!