• آموزش اکستنشن مژه در اصفهان
  • قیمت آموزش اکستنشن مژه در اصفهان


آموزش اکستنشن مژه در اصفهان
سالن زیبایی شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



آموزش اکستنشن مژه در اصفهان در مرکز آموزشی شهرزاد
آموزش لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در مرکز تخصصی و آموزشی شهرزاد در اصفهان

آموزش اکستنشن مژه در اصفهان در مرکز شهرزاد با مدیرت خانم میرزایی با ارائه کننده مدرک معتبر فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش اکستنشن مژه در اصفهان

قیمت آموزش اکستنشن مژه در اصفهان

آموزش اکستنشن مژه در اصفهان

آموزش اکستنشن مژه در اصفهان -مژه های بلند و پرپشت در زیبایی چشم ها تاثیر بسیاری دارد و به چشم ها حالتِ زیبایی می‌دهد؛ اما بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف مژه های کم پشتی دارند و برای پرپشت کردن مژه ها، روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. روش های درمان خانگی هم می‌توانند برای پرپشت شدن مژه ها موثر باشد، اما روشی بسیار طولانی و زمان‌بر است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برای زیبا کردن مژه ارائه شده که بسیار سریع مژه های بلند و پرپشت به شما می‌دهد؛ مانند مژه مصنوعی، کاشت مژه و اکستنشن مژه.

آموزش اکستنشن مژه در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزشی اکستنشن مژه در اصفهان می پردازیم.

تعریفی از اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه تارهایی از جنس مو هستند که تک به تک لابه‌لای مژه‌ها چسبانده می‌شوند و به این شکل مژه‌ها را پرپشت و بلند تر می‌کنند. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی مانند موی سمور، ابریشم و یا موی انسان ساخته می‌شود. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی‌شود؛ زیرا ما از پاکیزه بودن و استریل بودن آنها نمی‌توانیم اطمینان پیدا کنیم. همچنین ممکن است موی حیوانات احتمال حساسیت را افزایش بدهد.

آموزش اکستنشن مژه:

همه خانم‌ها با روش کاشت مژه و مژه مصنوعی آشنا هستند. اکستنشن مژه روش دیگری است برای پرپشت کردن و بلند کردن مژه‌ها. بسیاری از افراد این روش را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند، در حالی که اکستنشن مژه با کاشت مژه کاملاً متفاوت است بنابراین جهت آموزش هنرجویانی با استعداد و ماهر در حوزه زیبایی. آموزشگاه‌هایی برای آموزش اکستنشن مژه برپا شدند. میزان بلندی و پرپشتی مژه‌ها در خانمها متفاوت است و بسیاری از خانمها از داشتن این زیبایی محروم هستند. تکنیک اکستنشن مژه روش جدیدی است که این مشکلات را حل می‌کند؛ مژه های شما پرپشت و بلند می شود درحالیکه طبیعی بنظر می رسد و ریمل و مژه مصنوعی را کنار می گذارید. این دوره آموزشی در قسمت آموزش خدمات اکستنشن ارائه شده که با آموزش صحیح و کاربردی، هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

انواع روش‌های اکستنشنی که آموزش می‌بینید عبارتند از:

1. کاشت تک به تک مژه ها (اکستنشن کلاسیک مژه): در این روش، مژه های مصنوعی به صورت یکی یکی به مژه‌های طبیعی شما وصل می‌شود. برای وصل کردن این مژه‌ها از چسب‌‌های روشن یا مشکی مخصوص و بادوام استفاده می کنند. برای هر چشم می توان ۶۰ الی ۸۰ مژه چسباند.
2. اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی): در این روش دو تا پنج تار مژه ابریشمی بسیار نازک به هر تار مژه طبیعی چسبانده می‌شود. این روش هم سبک تر از اکستنشن کلاسیک است هم دوام بیشتری دارد.
3. اکستنشن مژه مگا والیوم: در این روش با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه بین ۷ تا ۱۲ مژه ابریشمی بر روی هر تار مو چسبانده می‌شود. این روش اکستنشن برای افرادی که دوست دارند مژه‌های خیلی پر پشت و مشکی داشته باشند، استفاده می‌شود.

به طور کلی سرفصل‌های دوره آموزش اکستنشن عبارتند از:

1. نکات لازم برای رعایت بهداشت
2. شناخت انواع مژه ها
3. روش های اکستنشن مژه
4. انجام اکستنشن مژه
5. بایدها و نبایدها در اکستنشن مژه

آموزش مفهومی و کاربردی تفاوت کاشت و اکستنشن مژه:

بین کاشت و اکستنشن مژه تفاوت هایی وجود دارد. کاشت مژه یک فرایند سخت و پیچیده است و به دلیل جراحی و پیوند مژه که بسیار به چشم نزدیک است، خطرناک است. در کاشت مژه، مژه‌های کاشته شده بسیار شبیه به مژه های طبیعی است. مژه‌های کاشته شده مانند مژه های طبیعی رشد می کنند. مژه‌های کاشته شده هر هفته نیاز به ترمیم دارند. اکستنشن مژه چسباندن مژه لابلای مژه‌های طبیعی است. اکستنشن مژه به صورت شش ماه چسبانده می‌شود و عمر اکستنشن مژه حدود یک ماه است و هر دو هفته یکبار نیاز به ترمیم هم دارد. تعداد مژه های چسبانده شده بستگی به تعداد مژه های طبیعی خود فرد دارد زیرا تارهای مژه بر روی مژه های طبیعی چسبیده میشود. قیمت کاشت مژه اکستنشن مژه هم با یکدیگر متفاوت است. در کاشت مژه، هزینه به مژه های کاشته شده و پزشک مربوطه بستگی دارد. اکستنشن مژه، هزینه به جنس تار مژده استفاده شده، کم پشت یا پرپشتی و مرکز مربوطه بستگی دارد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در اکستنش مژه:

در مراحل انجام اکستنشن مژه از وسایلی مانند مژه، چسب، مواد و محلول‌های خاص جهت تقویت مژه استفاده می شود، تمام این وسایل در طول دوره آموزشی از طریق آموزشگاه در اختیار کلیه هنرجویان قرار گرفته و نحوه استفاده صحیح از هریک به هنرجویان آموزش داده می شود.

آموزش انتخاب بهترین چسب جهت اکستنشن مژه:

انتخاب چسب یکی از مهم ترین مراحل اکستنشن مژه می باشد زیرا اگر از چسب بی کیفیت استفاده شود مژه ریزش پیدا میکندو یا ممکن است، چشم آسیب ببیند. چسب های استفاده شده در اکستنشن تا زمانی دوام دارد که مژه‌ی اصلی شما نروید. اگر قبل از رویش مجدد مژه های شما اکستنشن ها ریزش کند، مشکلی در نصب آن وجود دارد. دانلود چسب اکستنشن وجود دارد رنگ سیاه و بی رنگ. برخی از چسب‌های اکستنشن مژه برای چشم های حساس طراحی شده است؛ مانند چسبهای شرکت blink کفش چسبی ضعیف استفاده میکنند و دوام آن بین یک تا سه هفته است و بعد از ۱۰ الی ۲۰ ثانیه خشک میشود. به هر سالنی که مراجعه می‌کنید، آرایشگر موظف است که برند چسب را به شما معرفی کند تا شما از کیفیت جنس اطمینان پیدا کنید. آرایشگر از گفتن برند چسب خودداری کرد، مطمئن باشید یک جای کار ایراد دارد. چسب های بهداشتی و پزشکی مقداری بوی بد دارند و این بوی بد نهایتا تا دو ساعت ادامه دارد. ممکن است که چشم‌هایتان مرطوب شود و حالت چسبندگی داشته باشد، اما پس از گذشت یک روز این حالت‌ها از بین می رود. اگر اکستنشن مژه در هوای خشک صورت بگیرد، مدت زمان طولانی را باید منتظر بود تا چسب خشک شود. همچنین ممکن است کیفیت خوبی هم حاصل نشود. برای همین آرایشگران در محلول جسب کمی مرطوب کننده استفاده می کنند تا کار چسباندن مژه های مصنوعی به طبیعی آسان تر صورت بگیرد.

نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی:

این دوره آموزشی باحضور مربیان مجرب برگزار شده و کلیه نکات و فنون اساسی آموزش داده می شود.
جهت رضایت هنرجویان شاغل یا افرادی که از شهرستانها تشریف می آورند، این دوره ها آخر هفته ها یا روزهای تعطیل در ساعتهای عصر برگزار می شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش اکستنشن مژه در اصفهان :
  • سالن زیبایی شهرزاد
  • سالن زیبایی نوید کیا
  • سالن زیبایی تاج بانو
  • سالن زیبایی بیوتا
  • سالن زیبایی مرادی
  • سالن زیبایی آموده
  • سالن زیبایی فروزنده
  • سالن زیبایی قاسمی
  • سالن زیبایی سارا قیطانی
  • سالن زیبایی اسکندری
  • سالن زیبایی مهبانو
  • سالن زیبایی فرنوشا
  • سالن زیبایی محمدی
  • سالن زیبایی رشا
  • سالن زیبایی پویا منش

اکستنشن مژه
0905181343 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاج بانو
0913750 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرنوشا
0938980 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روشا
0313670 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فروزنده
0913328 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرادی
0913205 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا اکستنشن مژه باعث آسیب می‌شود؟

اکستنشن‌ مژه هیچ آسیبی برای مژه ها ندارد. تنها آسیبی که ممکن است داشته باشد این است که به چسب حساسیت داشته باشید. اگرهنگام چسباندن مژه احساس سوزش در کردید، حتماً آرایشگر را در جریان بگذارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که چسب حاوی فرمالدئید نباشد. اکستنشن مژه هیچ دردی ندارد. اگر احساس درد و سوزش کردید، بدانید که اشتباهی در روند کار رخ داده است.

نکات مثبت پس از تکمیل دوره آموزشی چیست؟

در طی دوره با این موارد آشنا می شوید:
حفظ بهداشت چشم ها
انواع مژه ها
انتخاب طول مژه مناسب
تعداد تارهای بکاررفته در اکستنشن
آشنایی با انواع چسب ها در اکستنش مژه و کاربرد هر کدام
انجام صحيح و عملی اکستنش مژه
مراقبت های پس از اکستنشن
هریک از موارد فوق توسط مربیان باتجربه آموزش داده می شود و هنرجویان باتسلط کامل براین موارد دوره خود را تکمیل و به پایان می رسانند.

آیا با گذراندن این دوره‌ی آموزشی من میتوانم به طور مستقل کسب درآمد داشته باشم؟

هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ی آموزشی همین است که شما با آموزش و کسب مهارت کافی بتوانید در این حوزه مشغول به فعالیت شوید. البته پیشنهاد می‌دهیم تا زمانی که اعتماد بنفس کافی در این زمینه به دست بیاورید کار اکستنشن مژه را زیر نظر اساتید مجرب انجام دهید تا هم تسلط کاری شما بالا برود و هم ایرادات کار شما در حین اجرای عملی مشخص و توسط اساتید محترم رفع گردد.

آیا بعد از این دوره نیاز به آموزش داریم؟

در این دوره به صورت کامل مباحث تئوری و عملی ارائه می‌گردد اما با توچه به رشد روز افزون روش‌های جدید جهت اکستنشن، بهتر است که همیشه خود را در این زمینه به روز نگهدارید.

آیا لیفت مژه با اکستنشن مژه یکی است؟

خیر. جهت لیفت مژه یک دوره‌ی آموزشی مجزا لازم است؛ و شما می‌توانید جهت آموزش در این دوره نیز ثبت نام داشته باشید.

آیا آموزش اکستنشن مژه نیاز به پیش زمینه‌ی خاصی دارد؟

خیر. در این دوره‌ی آموزشی شما از پایه با تمامی موارد آشنا خواهید شد و تنها میزان علاقه، پشتکار و تمرین شما را سبب یادگیری بهتر این دوره خواهد شد.

هزینه دوره‌ی پیشرفته نسبت به دوره‌ی مبتدی یکسان است؟

خیر. شما جهت اطلاع از هزینه های دوره می‌توانید به سایت اصلی یا به مرکز آموزشی مراجعه نمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش اکستنشن مژه در اصفهان، قیمت آموزش اکستنشن مژه در اصفهان، بهترین اکستنشن مژه در اصفهان، مرکز تخصصی اکستنشن مژه در اصفهان، اکستنشن مژه حرفه ای در اصفهان، اکستنشن مژه در اصفهان، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفات،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!