• بهترین اکستنشن کار مو در اصفهان
  • اکستنشن کار خوب در اصفهان

بهترین اکستنشن کار مو در اصفهان
سالن اکستنشن مو شهرزاد در اصفهان
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن شهرزاد اصفهان

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن شهرزاد در اصفهان

آرایشگاه اکستنشن شهرزاد در اصفهان با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین اکستنشن کار مو در اصفهان

بهترین اکستنشن کار مو در اصفهان – احتمالا شما هم با من هم عقیده هستید که داشتن موهای پر پشت و زیبا یکی از خواسته های هر شخصی به خصوص کسانی است که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند. اگر به شما بگویم تحقق چنین خواسته ای در مدت زمانی کوتاه مثلا در طول مدت یک روز امکان پذیر است احتمالا حرف مرا باور نمی کنید یا دست کم تعجب خواهید کرد چرا که به باور خیلی ها چنین فرآیندی وقت گیر و زمان بر است.

اما من قصد دارم در این مقاله روشی را به شما معرفی کنم که در زمانی اندک شما را به خواسته تان یعنی موهای زیبا و پر پشت می رساند. ضمنا شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیلی از بازیگران هالیوودی که در ظاهر صاحب موهای زیبایی هستند از این روش استفاده میکنند اما این روش شگفت انگیز چیزی نیست جز اکستنشن موها!

احتمالا یکی از مهم ترین سوالاتی که به ذهن شما خطور کرده این است که آیا این روش باعث ریزش موهای من می شود یا نه؟ در ابتدا اجازه دهید قدری راجب آن با شما صحبت کنم

اکستنشن کار خوب در اصفهان

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای انتخاب بهترین اکستنشن کار خوب در اصفهان باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن ها موهایی هستند که برای افزایش بلندی و حجم موهای طبیعی افراد به موهای آنها اضافه می شود، این محصولات از نظر نوع و جنس مو و همین طور قیمت و هزینه متنوع هستند که افراد می توانند با مشاوره گرفتن از کسانی که در این زمینه تخصص دارند محصول مناسب خود را انتخاب کنند.

اگر در مورد مضرات این روش نگران هستید خیالتان راحت باشد چون اکستنشن ها محصولات کاملا امن و بی خطر هستند و امروزه افراد بسیار زیادی در سرتاسر دنیا به این روش برای مخفی کردن موهای کم پشت ضعیف و حتی کچلی خود روی آورده اند که این هم شاهدی به این ادعاست که این روش ایمن بوده و اعتماد افراد را به خود جلب کرده است

انواع اکستنشن:

در یک تقسیم بندی کلی اکستنشن ها از نظر جنس موهای به کار رفته به دو دسته تقسیم می شوند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنش ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم؛

اکستنشن طبیعی:

اکستنشن طبیعی: که از تارهای موی طبیعی انسان ساخته شده اند طرفداران بیشتری دارند و مزایای دیگر آن این که این موها مثل موهای طبیعی حالت پذیری بالا و قابلیت رنگ پذیری دارند و ظاهری زیباتر را به شما می بخشند اما نسبت به انواع مصنوعی قیمت بالاتری دارند.

اکستنشن مصنوعی:

اکستنشن مصنوعی: که به طور مصنوعی و در کارخانه ساخته می شوند. مزیت و برتری آنها نسبت به انواع طبیعی قیمت پایین تر آنها است اما نسبت به اکستنشن های طبیعی عمر و دوام کمتری دارند و به مراقبت بیشتری محتاج اند و چه بسا که برای تولید آنها از روش های نا مناسب و غیر بهداشتی استفاده شده باشد به علاوه امکان دارد در برابر حرارت سشوار و اتوی مو مقاومت کمی داشته و خراب شوند.

تشخیص اکستنشن طبیعی از موهای مصنوعی:

شاید نگران تشخیص اکستنشن طبیعی از موهای مصنوعی باشید، این کار راحت است کافی است چند تار از موهای مورد نظر را بسوزانید اگر موها طبیعی باشند بوی کز خوردگی موهای طبیعی را خواهند داد.

اکستنشن های طبیعی در مقابل شامپوها و مواد شوینده معمولی از خود واکنش نشان نمی دهند و استفاده از آنها برای افراد راحت تر است در مقابل برای نصب اکستنشن های مصنوعی باید به چند نکته توجه کرد؛

طول موهای اکستنشن شده در این روش نباید از 30 سانتی متر بلند تر باشد و مناسب ترین طول 22 سانتی متر است، چون در غیر این صورت وزن موها زیاد شده و به پوست سر فشار وارد کرده و باعث ریزش موهای طبیعی فرد می شود. مدت زمان ماندگاری این اکستنشن ها به سرعت رشد موها و سن افراد بستگی دارد زیرا افراد در سنین بالاتر رشد موهای کمتری دارند.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

دسته بندی دیگری برای انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده آنها وجود دارد از این نقطه نظر اکستنشن ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند.

اکستنشن های موقتی:

اکستنشن های موقتی؛ شاید یکی از مزایای این دسته از موها این باشد که شما میتوانید آنها را هر هفته و یا هر روز از موهای خود جدا و یا با کمک گرفتن از کیلیپس یا چسب های مخصوص دوباره نصب کنید.

اکستنشن های نیمه دائمی:

اکستنشن های نیمه دائمی؛ ماندگاری این دسته از اکستنشن ها حدود 6 تا 8 هفته است و به صورت نواری که با چسب های نامرئی چسبانده می شود عرضه میگردند. این اکستنشن ها نسبت به انواع کلیپسی در دسته های کوچک تری چسبانده میشوند و باید بگویم از مزایای آنها این است که زمانی که موهای شما افتاده اند تقریبا تشخیص آنها از موهای طبیعی خودتان بسیار بعید است.

اکستنشن های دائمی:

اکستنشن های دائمی؛ همان طور که از اسم آنها بر می اید مدت زمان ماندگاری و استفاده آنها نسبت به دو دسته قبلی طولانی تر است و در واقع تا چندین ماه دوام می آورند که در دسته های باریک و فراوان به موهای فرد اضافه می شوند.

نحوه اتصال اکستنشن:

برای نصب اکستنشن ها روش های گوناگونی وجود دارد که بررسی بعضی از رایج ترین آنها می پردازیم؛

1. میکرولینک: اگر بخواهم یکی از طبیعی ترین روش های اکستنشن در دنیا را معرفی کنم بی شک این روش است. در این روش موهای اکستنشن به ساقه موهای فرد اضافه می شود که البته ممکن است این اتصال بعد از مدتی شل شود پس احتیاج خواهید داشت که هر 3 تا 4 هفته جهت بررسی موهایتان به آرایشگر خود مراجعه کنید. هزینه استفاده از این روش به نسبت به صرفه است چرا که اگر از انواع با کیفیت اکستنشن استفاده کنید مدت نسبتا زیادی برای شما کار خواهند کرد.

2. چسب کراتین: ممکن است آرایشگرتان برای نصب اکسنشن ها آنها را با چسب مخصوص بی ضرری لا به لای موهای شما بچسباند این روش مخصوصا برای ناحیه ی جلوی سر استفاده می شود و زمان زیادی هم نخواهد برد.

3. باند کردن: در این روش نصب اکستنشن از چسب های مختلف و همچنین کراتین استفاده می شود و نیز در حین انجام آن از حرارت اتوی مو بهره می برند با این روش اکستنشن ها مدت زمان بیشتری بسته به مراقبت فرد دوام می آورند.

نکات مهم در مراقبت و استفاده از اکستنشن ها:

اول از همه باید یادآوری کنم که این روش زیبایی مثل سایر روش ها نیاز به مراقبت خاص و ویژه خود دارد، در اولین قدم لازم است نوع اکستنشن خود را به دقت انتخاب کنید و از موهای ارزان تر صرفا به خاطر تفاوت قیمت شان استفاده نکنید چون استفاده از انواع با کیفیت در طول زمان به خاطر دوام بیشتری که دارند مقرون به صرفه تر هستند.

نکته ی دیگر این که سعی کنید اکستنشن هایی که انتخاب می کنید با موهای طبیعی خود از نظر رنگ یا حالت تناسب بیشتری داشته باشند تا ظاهری طبیعی تر به موهای شما بدهند.

بیش از حد موهای خود را نشورید و هنگام شستشو از شامپوهای ملایم و نرم کننده ها استفاده کنید.
قرار گیری طولانی مدت در نور آفتاب و یا قرار گیری در هوای آلوده می توانند به اکستنشن شما آسیب وارد کنند.
بهتر است موهای خود را به آرامی شانه کرده و برای این کار از شانه هایی که دندانه های درشت تری دارند استفاده کنید.
استفاده ی زیاد و مداوم از وسایلی مثل کیلیپس یا کش مو ممکن است اکستنشن های شما را به مرور زمان شل کند.
هنگام استفاده از سشوار یا اتو مو از محصولات مراقبتی در برابر حرارت استفاده کرده و سعی کنید تا حد امکان استفاده از اتو مو و سشوار را کاهش دهید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بهترین مدل اکستنشن مو چیست؟

بهترین مدل اکستنشن مو، حالتی است که موهای شما به بهترین حالت با موهای اکستنشن شده ترکیب شده باشد.

مزیت‌های اکستنشن مو چیست؟

• افزایش حجم مو
• صرفه جویی در زمان
• سادگی در حالت دادن به موها
• تغییر در استایل مو
• افزایش قد مو
• داشتن هایلایت های زیبا بدون آسیب به مو

آیا انجام اکستنشن مو آسیبی به موها وارد می‌کند؟

خیر

مدت زمان اکستنشن مو چقدر است؟

اکستنشن‌های دائمی: در اکستنشن های دائمی تا سه ماه ادامه خواهد داشت.
اکستنشن‌های نیمه دائمی: در اکستنشن‌های نیمه دائمی بین 6 تا 8 ادامه خواهد داشت.

چه شامپویی بعد از اکستنشن مو استفاده کنیم؟

استفاده از شامپوهای ارگانیک بدون سولفات و الکل انجام بعد از اکستنشن پیشنهاد می‌شود

با اکستنشن گیره‌ای می‌توان وارد استخر شد؟

قبل از ورود به استخر اکستنشن گیره‌ای را باز کنید تا نمک موجود در آب استخر اکستنشن مو را خراب نکند.

هزینه اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه روشی را برای اکستنشن مو انتخاب می‌کنید هزینه متغییر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها تماس حاصل فرمایید.

آیا انجام اکستنشن برای کودکان خطرناک است؟

انجام اکستنشن گیره‌ای برای کودکان مناسب است ولی برای بقیه روش های اکستنشن بهتر است با پزشک مشورت نمایید.

یکی از بهترین روش‌های اکتنشن مو از لحاظ استحکام، زیبایی و کیفیت چیست؟

اکستنشن مو به روش لیزری از استحکام، زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است.


کلمات کلیدی:
اکستنشن کار خوب در اصفهان، بهترین اکستنشن کار مو در اصفهان، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!