• آموزشگاه ماساژ در اصفهان
  • مرکز آموزش ماساژ در اصفهان
  • کلاس آموزش ماساژ در اصفهان

مرکز آموزش ماساژ در اصفهان
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 958 9258
  • 0991 958 9258
  • اصفهان، چهار باغ بالا، حدفاصل 33 پل و چهار راه نظر، کوچه 16 (خیابان قبل از چهار راه نظر)

  • تماس



بهترین مرکز آموزش ماساژ در اصفهان

کلاس آموزش تخصصی ماساژ درمانی در اصفهان در کلینیک شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




مرکز آموزش ماساژ در اصفهان | کلاس آموزش ماساژ در اصفهان

مرکز آموزش ماساژ در اصفهان

مرکز آموزش ماساژ در اصفهان – اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که دچار کمردرد، گردن درد و سردرد های تنشی هستید به شما توصیه می شود که برای کاهش و تسکین درد های تان به مراکز ماساژ درمانی، که امروز گسترش فراوانی یافته است مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید. هنگامی که بدن شما ماساژ داده می شود به طور طبیعی برخی از هورمون ها که نقش تسکین دهنده درد را دارند ترشح می شود؛ که این امر سبب می‌ شود بدن درد کمتری را متحمل شود همچنین هنگامی که درد بدن و ضعف آن کاهش می یابد عمق خواب افزایش یافته فرد احساس راحتی و آرامش دارد.

کلاس آموزش ماساژ در اصفهان

مرکز آموزش ماساژ در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش ماساژ درمانی در اصفهان می پردازیم.

ماساژ درمانی چیست؟

به طور کلی به مالش دادن عضلات و بافت های بدن و دست ورزی پوست و تاندون های بدن و رباط های آن ماساژ درمانی گفته می شود. ماساژ درمانی انواع مختلفی دارد که به میزان فشار وارده بر بدن بستگی دارد و در انواعی از ماساژ ها این فشار متغیر است و در برخی فشار و ست ورزی بیشتری به کار گرفته می شود و در برخی دیگر فشار و دست ورزی کم تری به کار می رود.
با انجام این عمل نه تنها مشکلات فیزیکی شما به مرور حل می شود بلکه در بهبود سلامت روحی شما و سیستم ایمنی بدن تان نیز مؤثر است.

از آنجا که ماساژ درمانی قسمتی از طب جایگزین و مکمل شناخته می شود مراکزی که به انجام این عمل می پردازند، گسترش چشم گیری یافته است.

ماساژ درمانی بهترین گزینه و استانداردی به منظور: بهبود وضعیت سیستم ایمنی، کاهش درد ها عارضه های بدن و بهبود روحیه فرد به شمار می آید.

تاریخچه ماساژ درمانی:

قدمت درمان به‌واسطه‌ی ماساژ به ۲۷۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد. در آن زمان جهت درمان بیماری‌هایی چون فلج و تب و لرز از بیمار می‌خواستند که حرکات ورزشی بر روی دست‌وپا انجام دهد و پوست و عضلات خود را ماساژ دهند. این موضوع به‌صراحت در کتاب امپراطور زرد یا همان کتاب مرجع طب داخلی چین عنوان‌شده است. حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد افرادی که دچار آسیب‌های ورزشی یا حتی جنگی می‌شدند؛ از مالش به‌عنوان یک درمان استفاده می‌کردند و ضرورت استفاده از این روش توسط بقراط اعلام گردید. هنریک لینگ (۱۸۳۹-۱۷۷۶) بنیان‌گذار روش نوین استفاده از ماساژ درمانی است. دو پزشک آمریکایی به نام جورج و چارلز تیلور ماساژ درمانی را به آمریکا معرفی نمودند. این دو برادر تحصیلات خود را در سوئد به اتمام رساندند.

سبک های مختلف ماساژ درمانی کدام ها هستند؟

ماساژ سنتی اروپایی: این تکنیک شامل متد های فیزیولوژی طب غربی می باشد و پنج تکنیک دست ورزی بافت ها و عضلات بدن را در خود جای داده است.
ماساژ در روش های اصلاح ساختار و حرکات بدن: این نوع ماساژ سبب رفع حرکات اشتباه بدن و سازمان یابی ساختار آن می شود. نمونه هایی از این نوع ماساژ عبارتند از: رولفینگ هلر ورک و..
ماساژ معاصر غربی: این تکنیک نیز فراتر از چهارچوب ماساژ سوئدی می باشد و طبق روش های مدرن آناتومیک می باشد.
ماساژ شرقی: این نوع ماساژ طبق اصول سنتی چین بنا شده است و شامل طب فشاری و شیتاسو است.
متدهای انرژی- پایه: این نوع متد برخلاف ماساژ شرقی در طب سنتی چین یافت نمی شود. برخی از روش های این متد عبارتند از: درمان قطبی و لمس شفا بخش و ریکی

فواید ماساژ درمانی چیست؟

طبق تجزیه و تحلیل نتایج و پژوهش ها، انجام این متد همراه با فواید زیادی است که امروز مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است؛ به گونه‌ ای که برخی از افراد از روی احساس رضایت و لذت بخشی ناشی از این امر، ماساژ درمانی را انتخاب می کنند. برخی از این فواید به شرح زیر می باشد:
● تسکین استرس و اضطراب با ترشح برخی از هورمون ها هنگام ماساژ تراپی.
● آرام نمودن سر درد های تنشی که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند.
● ماساژ درمانی تسکین دهنده فیبرو میالژی است.
● تسکین دهنده کشیدگی های ماهیچه ها و بافت های نرم بدن به علت فعالیت های زیاد و ورزش.
● تسکین دهنده و آرام کننده عارضه سندروم درد میوفاسیال.
● بهبود آسیب دیدگی هایی که ناشی از ورزش کردن می باشد.
● آرام کننده درد مفاصل گیجگاهی فکی.
● تقویت نمودن احساس آرامش روحی -روانی فرد.
● ارتقا و بالا بردن کیفیت زندگی افراد.

باید این نکته را در نظر داشت که با وجود فواید فراوان این حرفه، نمیتوان آن را جایگزین درمان های پزشکی کرد و در صورت بروز مشکلات جدی تر باید به پزشک متخصص، در زمینه بیماری تان مراجعه فرمایید و در صورت صلاح دید پزشک تان می توانید از ماساژ درمانی نیز بهره ببرید.

ماساژ درمانی چگونه درد را آرام می کند؟

آزمایش ها و تحقیقاتی که، بر روی افراد بیمار(مبتلا به درد استخوان و عضلات، درد های عمیق و شدید داخلی، فیبرو میالژی و درد نخاعی) انجام شده نشان گر آن هستند که ماساژ درمانی در بهبود این عوارض ها بسیار مؤثر و نتیجه بخش می باشد. این روش بهداشتی درمانی در مقایسه با دیگر روش های پزشکی مانند فیزیوتراپی موثر شناخته شده است و عوارض ناشی از آن بسیار اندک است. عوامل متفاوتی در موثر سازی این متد نقش دارند که به شرح زیر می باشد:

• روانی
• عصبی
• فیزیولوژیک
• زیست مکانیکی

ماساژ درمانی چگونه دردهای مزمن را کاهش و تسکین می دهد؟

امروزه روش های زیادی برای کاهش دردها به شما معرفی می شود که یکی از انواع این روش ها ماساژ تراپی می باشد که برای تسکین درد های مزمن نیز مؤثر و کارآمد است.

اگر شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که روزانه فعالیت های زیادی را انجام می دهید و یا روزانه مشغول به کارهای سنگینی هستید ممکن است تاکنون چندین بار به درد های مزمن دچار شده باشید لازم است بدانید با انجام ماساژ درمانی توسط فرد متخصص در این زمینه دیگر نگران درد های مزمن خود نباشید؛ زیرا با به کارگیری این متد بدن تان به مرور به حالت عادی خود باز می گردد و سلامت جسمانی به تدریج تان مانند قبل خواهد شد.

افرادی که دچار دردهای مزمن هستند باید زمان و جلسات بیشتری را در بازه زمانی کمتر به کار گیرند تا نتایج بهتری حاصل شود.

درد مزمن با افسردگی، کاهش میزان خواب، افزایش استرس و اضطراب همراه است که ماساژ تراپی بر روی تمامی این عوامل نتیجه مثبت و مؤثری دارد و سبب رفع این مشکل می شود.

نقش ماساژ درمانی در کاهش التهاب موضعی و استرس:

با گسترش چشم گیر و روز افزون ماساژ درمانی، از این تکنیک در مراکز توان بخشی و فیزیوتراپی مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. این تکنیک سبب پایین آمدن میزان التهاب و تحریک سازی زیست زایی میتوکندری در دستگاه عضلانی_استخوانی می شود که در نتیجه سبب کاهش ترشح هورمون کورتیزول می شود و میزان استرس و اضطراب بدن کم خواهد شد و در نتیجه فرد به آرامش روحی و جسمی خواهد رسید.

ماساژ درمانی زانو برای چه عوامل و عارضه هایی کاربردی است؟

• پارگی تاندون
• کیست بیکر
• زانوی دوندگان
• افرادی که دچار و مبتلا به بیماری نقرس هستند.
• بی ثباتی و سست شدن و در رفتگی کشکک

روش انجام ماساژ تراپی چگونه است؟

پیش از اقدام به ماساژ تراپی: برای انجام این متد شما نیاز به هیچ گونه کار خاصی که از پیش تعیین شده باشد ندارید. کاری که متخصص پیش از انجام ماساژ درمانی می کند، پرسش راجع به سابقه بیماری فرد و نوع بیماری فرد مراجعه کننده است و طبق بیماری شخص مراجعه کننده نوع ماساژ تراپی را انتخاب می کند.

در حین انجام ماساژ درمانی: فرد بیمار موظف است که لباس های خود را تا جایی که احساس رضایت و راحتی دارد در بیاورد یا در صورت عدم رضایت لباس های گشاد بر تن کند. مرحله بعد فرد بیمار باید روی تخت مخصوص دراز بکشد و ملحفه ای را روی خود بیندازد. لازم به ذکر است که برای انجام برخی از انواع ماساژ نیاز به در آوردن لباس نمی باشد و ماساژ درمانی به صورت نشسته و با لباس های خود فرد انجام می گیرید. پس از این مرحله فرد متخصص به سراغ مرحله بعدی یعنی یافتن نقاط دردناک و ضعیف شده فرد بیمار می رود و فشار و دست ورزی لازم را اعمال می کند. و بر حسب خواسته بیمار از روغن یا لوسیون مخصوص برای کاهش ساییدگی پوست حین ماساژ استفاده می کند.

نکته ضروری در ماساژ درمانی راحتی مراجعه کننده در حین انجام ماساژ و پس از آن می باشد و فرد بیمار موظف است هر گاه احساس درد و نارضایتی داشت نظریه خود را اعلام کند.

آیا میزان جلسات ماساژ درمانی برای همه افراد مشابه است؟

میزان تناوب جلسات ماساژ درمانی برحسب نوع بیماری فرد مراجعه کننده تعیین می شود و جلسات برای افراد مراجعه کننده با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از افراد در همان جلسه نخست بهبودی کامل خود را می یابند و برخی دیگر نیز پس از چند جلسه احساس رضایت و بهبودی نخواهند داشت. علت این امر در میزان ماساژ و دوز به کار گیری این پروسه می باشد.
طبق آمار و تحقیقات، تیم پزشکی یافته اند که هر چقدر میزان این تکنیک بیشتر باشد، عواقب و نتایج آن مؤثر تر خواهد بود مخصوصا اگر ماساژ تراپی در چهار هفته نخست، چندین بار در هفته صورت بگیرد نتیجه آن مفید تر و بهبودی حاصل از آن کامل تر خواهد بود.

علاوه بر افزایش تعداد جلسات و زمان آن، انتخاب متخصص با تجربه در این زمینه بسیار نکته مهم و حائز اهمیتی است که، باید برای دیدن نتیجه رضایت بخش از انجام این متد در نظر بگیرید.

شایان به ذکر است که برای انجام این متد باید متخصصی را بر گزینید که کاملا با تجربه، آموزش دیده و دارای سابقه و مدرک باشد تا بتواند شما را در این زمینه به درستی یاری نماید.

عارضه های ناشی از ماساژ درمانی چه می باشد:

به طور کلی می توان گفت ماساژ درمانی برای بسیاری از افراد، مفید به شمار می آید و افراد زیادی از این تکنیک بهداشتی درمانی نتیجه مفیدی به دست آورده‌اند. اما این روش نیز مانند سایر تکنیک ها دارای استثنائا تی است؛ برای مثال افرادی که دچار بیماری های خاصی هستند نباید از این روش بهره ببرند یا پیش از انجام این روش با پزشک خود مشورت کنند. این بیماری ها به شرح زیر می باشد:
• اختلالات همراه با خون ریزی یا استفاده از داروهای رقیق کننده خون
• بیماری های پوستی، سوختگی یا داشتن زخم هایی که در حال التیام هستند.
• ترومبوز وریدی عمقی
• فردی که دچار پوکی استخوان شدید می باشد.
• فردی که دارای شکستگی استخوان می باشد.
• فردی که اختلال در سلول های خونی و پلاکت های خود دارد.


صفحات مرتبط:

سوالات متداول ماساژ درمانی

ماساژ چگونه می‌تواند استرس و اضطراب درونی را کاهش دهد؟

ترشح بیش‌ازحد ماده‌ی کورتیزول در بدن سبب افزایش استرس و اضطراب فرد می‌شود. زمانی که روی بدن خود ماساژ را انجام می‌دهید؛ ترشح هورمون‌هایی چون دوپامین، آکسی توسین و سروتونین افزایش‌یافته و ۵۰ درصد از هورمون کورتیزول کاهش می‌یابد؛ درنتیجه ازلحاظ روحی و روانی احساس بهتری خواهید داشت و میزان استرس و اضطراب در شما کاهش می‌یابد و حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

انجام ماساژ در چه زمانی مناسب است؟ تأثیر ماساژ بر روی بدن به چه صورتی است؟

امروزه با افزایش استرس و اضطراب و درنتیجه آن، کاهش سیستم ایمنی بدن، افزایش ناراحتی‌های اعصاب و روان، نیاز به گرفتن ماساژ ملموس‌تر شده است. درواقع انجام ماساژ در کاهش بیماری‌های اعصاب و روان، حفظ سطح ایمنی بدن، بهبود گردش خون، انعطاف‌پذیری و افزایش گستره‌ی حرکتی مفصل‌ها و عضله‌های بدن مؤثر است.

فرق بین ماساژ حرفه‌ای و ماساژ غیرحرفه‌ای چیست؟

تفاوت در عملکرد آن‌ها بسیار زیاد بوده چراکه تراپیست حرفه‌ای به‌وسیله آموزش‌هایی که می‌بیند؛ عملکرد بهتری خواهد داشت؛ درنتیجه مشتریان بیشتری به او مراجعه خواهند کرد. تراپیست حرفه‌ای به‌واسطه‌ی برگه‌هایی که شخص مراجعه‌کننده پرکرده است؛ بهترین حالت و تکنیک را جهت ماساژ شما انتخاب می‌کند تا نتیجه بهتری از انجام ماساژ بگیرید. این سطح آگاهی تراپیست سبب کاهش بروز احتمالی مشکلات بعد از ماساژ خواهد شد و مشتری نیز از هزینه‌های گزاف در امان خواهد ماند.

نقش ماساژ در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم چیست؟

انجام ماساژ در ناحیه شکمی سبب شل شدن ماهیچه‌ها و درنتیجه نرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود؛ به همین دلیل میزان استرس کمتر و میزان ریلکسیش افزایش‌یافته و درنتیجه عملکرد سایر دستگاه‌های مختلف بدن ازجمله دستگاه گوارش و هضم بهبود می‌یابد.

روش‌های انجام ماساژ چیست؟ و مدت‌زمان آن‌ها چگونه است؟

روش‌های ماساژ شامل:

• ماساژ سوئدی
• ماساژ دیپ تی شو
• ماساژ اسپرت
• ماساژ رفلسکولوژی
• ماساژ تریگرپوینت
• ماساژ دوران بارداری
• ماساژ جلوگیری از پیری زودرس
• ماساژ سر

هر یک از جلسات بین یک تا یک و نیم ساعت طول می‌کشد که هر چه زمان ماساژ بیشتر باشد؛ میزان تسکین و آرامش بیشتر خواهد شد.

تفاوت انواع ماساژ در چیست؟

تمامی ماساژها بر پایه‌ی ماساژ سوئدی است که میزان فشار، محل فشار، عمق فشار و انتخاب تکنیک ماساژ با توجه به فرد گیرنده‌ی ماساژ مشخص می‌شود.

بعد از تاتو کردن امکان ماساژ وجود دارد؟

افرادی که تاتو کرده‌اند؛ بهتر است که چند هفته از تاتو آن‌ها بگذرد سپس برای ماساژ مراجعه کند چون احتمال خارش، سوزش و درد و تورم در محل تاتو وجود دارد.

اقدامات لازم در هنگام ماساژ چیست؟

1. در هنگام ماساژ، نباید عضلات به هیچ نحوی شل شوند.
2. خانم‌ها معمولاً تمایل دارند؛ بدن خود را از موهای زائد پاک‌کرده و سپس اقدام به ماساژ کنند؛ به‌هرحال تراپیست‌ها در دو حالت توانایی انجام ماساژ را خواهند داشت؛ در مورد مردان نیز این مسئله صدق می‌کند.
3. از خوردن غذاهای سنگین قبل از ماساژ جدا خودداری نمایید؛ در صورت لزوم، خوردن یک غذای بسیار سبک ممانعتی ندارد‌.
4. اگر کیست تخمدان دارید؛ حتماً قبل از ماساژ این موضوع را به تراپیست خود اعلام کنید تا تراپیست هنگام ماساژ دادن اعمال کنترل‌شده‌ای را بر روی ناحیه شکمی شما انجام دهد.
5. افرادی که داروهای بارداری مصرف می‌کنند؛ قبل از انجام ماساژ باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و در صورت رضایت پزشک خود، اقدام به ماساژ کنند.
6. افرادی که در دوران قاعدگی به سر می‌برند؛ نیازی نیست از ماساژ در این دوران پرهیز نمایید چراکه انجام ماساژ در این دوران سبب باز شدن عضلات در ناحیه شکم و رفع دردهای آن‌ها خواهد شد.
7. اگر باردار هستید؛ قبل از ماساژ وضعیت خود را به تراپیست شرح دهید تا تراپیست متناسب بااینکه در چه ماهی هستید؛ اقدامات لازم را انجام داده و تکنیک مناسب شمارا انتخاب نماید تا شما و فرزندتان در راحتی کامل باشید البته توجه داشته باشید که در ۱۳ هفته اول بارداری جهت ماساژ اقدام نکنید.

نقش ماساژ عمیق ماهیچه در رهاسازی سموم بدن چیست؟

ماساژ به‌تنهایی سبب رهاسازی سموم بدن نخواهد شد بلکه بدن سالم عملکرد خوبی در رفع سموم خواهد داشت و برحسب نیاز بدن، سموم و مواد زائد یا مجدد به کار گرفته خواهد شد یا توسط سیستم بدن دفع می‌گردد.

آیا افراد ورزشکار به ماساژ احتیاج دارند؟

توجه داشته باشید که بعد از تمرینات ورزشی، ماساژ ورزشی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مؤثر باشد. قابل‌ذکر است که با افزایش سن فرد، مفاصل بدن بیشتر خشک و سفت می‌شود بنابراین با ماساژ می‌توانید انعطاف‌پذیری و گستره حرکتی مفاصل را بهبود ببخشید و سبب کاهش آسیب‌پذیری مفاصل بدن در سنین بالا شوید.

آیا احتمال حس خستگی، ضعف و یا حتی آسیب‌دیدگی و درد بعد از ماساژ وجود دارد؟

به‌طور طبیعی حس درد هنگام ماساژ و بعد از ماساژ وجود نخواهد داشت ولی مناسب با شخص گیرنده ماساژ، احتمال درد در بعضی از ناحیه‌های بدن وجود دارد که تداومی نخواهد داشت البته در جلسات آتی یا در حین ماساژ باید از وضعیت درد خود، تراپیست را آگاه کنید تا تراپیست اقدامات لازم و احتیاطات لازم را در آن ناحیه هنگام ماساژ انجام دهد. در ضمن بیشتر افراد حس خستگی خوشایند و ریلکسیش بعد از ماساژ را حس خواهند کرد.

آیا تراپیست‌ها توانایی انجام ماساژ سر رادارند؟

بله تراپیست‌ها جهت هر نوع ماساژی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تبحر و مهارت خود را در هر نوع ماساژی افزایش می‌دهند. نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ماساژ سر احتمال به‌هم‌ریختگی موهای سر وجود دارد اگر این مسئله برای مراجعه‌کننده مهم است می‌بایست اقدامات لازم جهت حفظ موهای سر هنگام انجام ماساژ سر را انجام داده و از متقاضی درخواست شود تا کلاه بپوشد.

مهارت تراپیست‌ها در افرادی که دچار انقباضات ماهیچه‌ای هستند؛ اثربخش است یا نه؟

تراپیست‌ها آموزش‌های لازم و تکمیلی را هم به‌صورت عملی و هم به‌صورت تئوری دریافت خواهند کرد و با انواع تکنیک‌های ماساژ و روش‌های تشخیص وضعیت ماهیچه‌های بدن آشنا می‌شوند و تمرینات لازم و تخصصی را در دوره آموزشی ماساژ می‌گذرانند.

میزان فشار ماساژ برای هر متقاضی به چه شکلی است؟

به‌طورمعمول تراپیست‌ها در هر جلسه یک‌روند ثابت جهت میزان فشار و عمق فشار خواهند داشت و تنها در صورت درخواست فرد گیرنده، میزان فشار و عمق فشار را تغییر خواهند داد.

نقش مهارت و تجربه کاری تراپیست در ماساژ چیست؟

هر چه مهارت و تجربه کاری تراپیست جهت انجام ماساژ بیشتر باشد؛ رضایت مشتری بیشتر خواهد بود درنتیجه مشتری تمایل بیشتری به انجام ماساژ توسط شخص شما خواهد داشت.


کلمات کلیدی:
مرکز آموزش ماساژ در اصفهان، کلاس آموزش ماساژ در اصفهان، بهترین مرکز آموزش ماساژ در اصفهان، کلاس آموزش ماساژ درمانی در اصفهان، قیمت، کلینیک، مرکز، کیلینیک، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، مردانه، زنانه، آقایان، خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در اصفهان، اقایان و خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک فنی حرفه ای در اصفهان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!