بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان
  • آموزش آرایشگری دائم اصفهان با مدرک بین المللی

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان
آموزشگاه آرایش دائم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در اصفهان در مرکز آموزشی هایپر بیوتی اصفهان

آموزش آرایش دائم (تاتو ابرو- خط لب- خط چشم) به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز آموزشی تاتو صورت در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان | آموزش آرایشگری دائم اصفهان با مدرک بین المللی

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان

آموزش آرایشگری دائم اصفهان با مدرک بین المللی

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان -همه‌ی خانم ها زیبایی های خود را بیشتر، از ظاهر نامرتب دوست دارند؛ و مایل هستند که همیشه در همه شرایطی زیبا به نظر برسند. یکی از روش های که به زیبا تر شدن، صورت و چهره خانم ها کمک می کند. استفاده از آرایش است البته با این که آرایش کردن یک کار وقت گیر است؛ و هر وقت ممکن است دوباره تجدید شود از این رو خانم ها خواستار روشی هستند که این آرایش و زیبایی را به مدت طولانی داشته باشند که مدت طولانی روی چهره آن ها باشد. این تکنیک که کلید حل این مشکل است روش تاتو نام دارد.

آموزش آرایشگری دائم اصفهان با مدرک بین المللی

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان

بهترین مرکز تاتو ابرو در غرب اصفهاندر اینجا به بررسی و معرفی آموزش آرایشگری دائم اصفهان با مدرک بین المللی می پردازیم.

تاتو یا آرایش دائم چیست؟

همان طور از اسم تاتو یا آرایش دائم معلوم است. این روش ها باعث می شود از انجام روزانه، آرایش و یا مراجعه دائمی به طور مرتب به سالن های زیبایی خودداری کنید. آرایشگران برای انجام تاتو، از وسایل مختلف و خاصی مانند رنگ دانه ها را در داخل پوست قرار می دهند؛ و ترزیق می کنند. این تکنیک برای آرایش دائم، لب خط چشم ابرو و بخش های دیگر بدن استفاده می شود.

تاریخچه تاتو یا آرایش دائم:

تاریخ شروع استفاده از تاتو همان آرایش دائم از انگلستان شروع شده است؛ که به سال 1902 باز می گردد. وقتی که طراح مد و هنرمند با شهرتی، به نام مک ساترلند برای نخستین بار اقدام به انجام این روش کرد. او بعد ازمدت کوتاهی این تکنیک را، به آمریکایی ها نشان و معرفی کرد؛ و در این هنگام دردهه 30 میلادی شیوه تاتو به رایج ترین تکنیک های زیبایی روز در آمریکا تبدیل شد.

دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

مدت دوره آموزشی این تکنیک یکی از سخت ترین، دوره های فنی و حرفه ای می باشد؛ که نه به خاطر آموزش بیشتر برای گرفتن مجوز های مرتبط و مدرک فنی و حرفه ای است؛ و باید در نظر داشت که در آموزش و انجام تاتو ممکن است. احتمال انتقال بیماری به افراد خیلی زیاد و سریع است. پس به همین دلیل است که نیز سخت گیری در آموزش و ارائه مدرک آن نیز زیاد است.

هنرجوی تاتو یا اصطلاحا آرایشگر دائم صورت زنان باید در همه‌ی موارد ضوابط ایمنی و بهداشتی طراحی متناسب چهره و آماده سازی پوست آشنایی کامل داشته باشد. تا بتواند همه آرایش دائم ابرو و هاشور آرایش دائم لب و سایه لب آرایش چشم و نیز ترمیم را به مشتری به صورت خوب ارائه دهد.

بنابراین لازم است که قبل از آموزش تاتو از آموزش ها پیرایشگری صورت و ابرو زنانه و متعادل سازی چهره ای زنانه آشنایی پیدا کنید. یکی از موارد مهم آموزش تاتو داشتن کارت بهداشت از سوی وزارت بهداشت است که ضروری و مهم است؛ و همچنین حین آموزش هنرجو آموزش های مربوط به استرلیزاسیون و گندزدایی، آناتومی پوست و مو را نیز می گذراند.

سرفصل های دوره آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

• تئوری شناسایی انواع پوست و لایه های پوستی
• شناسایی و ترکیب بندی انواع رنگ ها
• شناخت لوازم و نوع آن ها و دستگاه ها و انواع سوزن
• قرینه سازی ابرو کادر ابرودکاپاژ، شیرینگ ابرو سایه ابرو خط چشم خط لب رژلب بن مژه
• ریمو ها
• تمرینات حضوری و عملی هنرجویان بر روی، مدل پوست با نظارت مربی
• پشتیبانی و اطلاعات خرید لوازم ها و کانال آموزشی مخصوص هنرجوهای عزیز

در دوره تاتو (آرایش دائم صورت) با چه نکاتی آشنا می شویم؟

در مدت زمان آموزش تاتو، هنرجو هازیر نظر مربی ها ی تواناو با سابقه خود تمام یکسری نکات که لازم است در تاتو یاد بگیرن به آن ها گفته می شود؛ و سپس این نکات را به طور عملی و با نظارت مربیان تمرین خواهید کرد تا به تسلط کامل برسید.

که موارد آموزشی شامل: شناخت انواع چهره آشنایی، با تئوری نور ورنگ ها و انعکاس آن ها و کنترل شناخت دایره رنگ و رنگ های سرد و گرم، نحوه کاربرد سوزن در عمق لایه های پوست، نحوه به کارگیری سوزن درعضلات صورت، نحوه استفاده ازبی حسی کننده ها و آشنایی با عوارض آن استفاده از ابزار و مواد مصرفی مناسب، چگونگی استفاده کردن از پمادهای مختلف و مخصوص بعد از آرایش دائمی آموزش دوره میکروبلیدینگ و فیبروزابرو و میکروپیگمنتیشن، شناخت انواع مختلف خطوط ابرو، روی پوست طبیعی و مصنوعی خطوط مختلف هاشور زدن ابرو دوره آموزشی تاتو لب آشنایی با خطوط مختلف انواع لب، خطوط مختلف هاشور زدن لب و سایه زدن روش های مختلف لب شناخت و آشنایی با فرم های مختلف چشم و بن مژه های مختلف

دوره آموزشی تاتو بدن:

در دوره آموزشی تاتو بدن با جدید ترین و به روز ترین سبک های تاتو بدن شامل:
تتو سبک لیتل سبک لترینگ، سبک تریبال تتو، سبک جئومتریک، تتو سبک مائوری، تتو سبک پولیگان، تتو سبک بلکورک، تتو سبک داتورک، تتو سبک، اسکچ تتو، سبک پرتره تتو، سبک ابرنگی، تتو سبک کوپل، تتو سبک رئالیسم، تتو سبک سورئالیسم، تتو سبک بئومکانیک، تتو سبک تراش پولکا، تتوسبک هارور و انواع طرح های متداول بدن به شما آموزش داده خواهد شد.

نحوه برگزاری دوره تاتو با آرایش دائمی:

برگزاری کلاس های دوره آموزشی تاتو یا همان آرایش دائم با هماهنگی و زیر نظرمربیان توانا و با سابقه فنی و حرفه ای است. زمان کلاس ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس متفاوت بوده و زمان کلاس ها بر عهده آموزشگاه می باشد؛ و هنگامی که کلاس به حد نصاب تعداد افراد رسید با مشورت مربیان برگزارمی شود؛ که ضمنا برای خانم هایی که به دلایلی مانند کارمند بودن و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها روزهای تعطیل و ساعت عصر وجود دارد.

ما به چه ابزار و وسایلی نیاز خواهیم داشت:

برای انجام تاتو یک سری ابزار و وسایل لازم است؛ که در آموزشگاه نحوه ی به کارگیری این ابزار به شما یاد می دهند.

برخی از این ابزارها مانند:

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرین قلم مو، برای خط چشم کارتریج کاسه رنگ ابرو، برس رنگ ابرو، قلم بلید پوست مصنوعی (فیبروز) گوش پاکن کن کیت تاتو بدن مانند دو عدد ماشین برای خط کشیدن و سایه گذاشتن، رنگ از برترین جوهر، هر تاتو پدال پایی استرلیزه کننده سوزن تاتو کرم بی حس کننده سوزن های مختلف در سایز های گوناگون کاپ جوهرتاتو شابلون کاغذی پوستی

بعد از اتمام دوره از آموزشگاه آرایش دائم در اصفهان چه توانایی هایی کسب می شود؟

بعد از تمام شدن مدت دوره آموزشی، شما می توانید با تسلط و مهارت به انواع گوناگون خدمات آرایش دائم مانند تاتو ابرو“>تاتو ابرو خط چشم، بن مژه خط لب بپردازید. شما با موفق بودن در این دوره آموزشی می توانید دراین رشته پرطرفدار شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب وکار فعلی خودتان را بهتر کنید.

بازار کار تاتو یا آرایش دائم:

آرایشگری حرفه ای است که همیشه در حال تغییر و تحول است و هر روزه متدها و مدهای جدیدتری به بازار می آید. پس باید هرروز اطلاعات، خود را در این زمینه به روز رسانی کنید. تا با توجه به سلیقه مشتریان نیازهای، آن ها را رفع کنید؛ و خدمات عالی تر نشان دهید.

این دوره آموزشی، در بین مشاغل آرایشگری جز مشاغل پر درآمد و پرطرفدار محسوب می شود. اگربه دنبال کسب سود بالا در حرفه ای آرایشگری هستید. حتما دوره پیشرفته تاتو (آرایش دائم) بگذرانید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین اموزشگاه اموزش ارایش دائم در اصفهان:

بانو فرجام
0913974 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فروز بیوتی
0913305 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خشوعی
0313664 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الهه اسکندری
0913022 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموده
0913167 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اشراقی
0912075 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شیوه برگزاری کلاسهای تاتو در اصفهان به چه صورتی است؟

خصوصی بین 1 تا 3 نفر
نیمه خصوصی بین 3 تا 8 نفر
گروهی بین 8 تا 15 نفر
به صورت فشرده یا عادی برگزار میشود.

بازار کار برای حرفه تاتو در اصفهان وجود دارد؟

با توجه به سوق سمت و سوی جوانان به انجام تاتو این حرفه بازار کار خوبی در اصفهان خواهد داشت.

آیا با گذراندن این دوره‌ی تاتو میتوانم کسب درآمد در اصفهان داشته باشم؟

بله. شیوه آموزشی به گونه ای است که بعد از اتمام آموزش شما به تمام اصول کار تاتو مسلط خواهید بود بنابراین درآمد خوبی را در اصفهان کسب خواهید کرد.

برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی به صورت نیمه خصوصی در اصفهان چقدر هزینه باید بپردازم؟

جهت اطلاع از هزینه ها با آموزشگاه در اصفهان تماس بگیرید

آموزشگاه اصفهان برنامه برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در دوره آموزش تاتو دارد؟

بله. آموزشگاه اصفهان برنامه‌ای برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی تاتو در نظر گرفته است به این صورت که با رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب کلاسهای آموزشی در روزهای تعطیل و آخر هفته ها در اصفهان برگزار میشود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین اموزشگاه ارایش دائم در اصفهان، آموزش آرایشگری دائم اصفهان مدرک بین المللی، آرایش و تاتو دائم صورت، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژلب، آموزش، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، کلاس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!