بهترین آتلیه کودک در شرق تهران
  • بهترین آتلیه کودک در شرق تهران
  • آتلیه کودک خوب در شرق تهران

بهترین آتلیه کودک در شرق تهران
بهترین آتلیه عکس کودک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در شرق تهران در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

بهترین آتلیه کودک در شرق تهران با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در شرق تهران | آتلیه کودک خوب در شرق تهران

بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

آتلیه کودک خوب در شرق تهران

بهترین آتلیه کودک شرق تهران -برای انتخاب بهترین و مناسب ترین آتلیه کودکان پارامترهایی وجود دارد که با مطالعه کردن این مقاله می توانید به این نکات مهم و حائز اهمیت پی ببرید.

آتلیه کودک خوب در شرق تهران

بهترین آتلیه کودک در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه تخصصی عکس کودک در شرق تهران می پردازیم.

نکات کاربردی انتخاب آتلیه کودک

مناسب ترین و بهترین زمان برای ثبت و درج خاطره زمان کودکی می باشد؛ زیرا یکی از زیبایی های خلقت خداوند آفرینش کودکان زیبا و دلربا است و یکی از بهترین سوژه های عکاسی در سراسر جهان کودکان می باشند.

اگر قصد دارید از کودک خود بهترین و زیباترین عکس ممکن را بگیرید باید در انتخاب آتلیه عکاسی کودک دقت زیادی فرمایید.
اکثر مادران برای گرفتن عکس های ماندگار از کودکان خود در پی آتلیه خوب هستند.

در این مقاله شما را برای انتخاب آتلیه مناسب یاری نموده ایم.

ویژگی های مهم یک آتلیه خوب:

نظافت:

یکی از اساسی و مهم ترین ویژگی های هر آتلیه عکاسی، مخصوصاً آتلیه عکاسی کودکان، رعایت نکات بهداشتی و نظافت آن است؛ زیرا کودکان نسبت به این مسائل حساس و شکننده هستند.
کف استودیو عکاسی، لباس هایی که برای کودکان استفاده می شود و لوازم عکاسی از مواردی هستند که می توانید به بهداشتی بودن محیط عکاسی پی ببرید.

بیشتر کودکان نسبت به لوازم آلوده حساسیت نشان می دهند یکی از لوازم که در متن های بالا ذکر کرده ایم لباس های فانتزی است که برای کودکان در آتلیه استفاده می شود. این لباس ها اگر پاکیزه و تمیز نباشند باعث بروز بیماری پوستی، در کودک می شود.

عکاس کودک:

مهم ترین و برگزیده ترین ویژگی یک آتلیه خوب داشتن عکاس خوب می باشد. عکاس کودک، باید مهربان و صبور و با حوصله باشد تا بتواند با بازی کردن با کودک نظر او را جلب کند و با اشتیاق و علاقه از سوژه مورد نظر عکس برداری کند.
هنگامی که کودک با عکاس خود احساس راحتی داشته باشد عکاس به آسانی می تواند بهترین عکس های خود را از کودک در حالت های متفاوت بگیرد.

نمونه کار:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری می توانید هر آنچه را که می خواهید از طریق وب سایت ها و یا شبکه های اجتماعی دریابید. یکی از راه های مقایسه نمونه کارهای آتلیه ها با یکدیگر مراجعه به سایت یا شبکه اجتماعی آن ها است.

خصوصیاتی که باید برای مقایسه کردن نتیجه کار آتلیه ها در نظر داشته باشید عبارتند از:
نورپردازی مناسب، تنوع ژست ها، دکور آتلیه و هنر عکاس. با در نظر گرفتن این نکات میتوانید بهترین آتلیه را برای کودک خود انتخاب کنید.

نمونه کار هر آتلیه عکاسی نشان دهنده نتیجه کار آن آتلیه می باشد بنابراین یکی از راه های پی بردن به کارهای آتلیه خوب نمونه کارهای آن می باشد.

روتوش:

کودکان زیباترین آفریده های خدا هستند؛ بنابراین عکاس باید به کمک نورپردازی مناسب و هنر و تکنیک های خود به نحو احسن، از کودک عکاسی کند و کمترین روتوش را به کار ببرد. به کار بردن روتوش زیاد باعث غیرطبیعی جلوه دادن عکس می شود.
اگر عکاسی از نور زیاد و روتوش زیاد استفاده کند نشان دهنده این است که در این زمینه تخصص و مهارت کافی را ندارد.

چاپ و رنگ:

با کیفیت ترین و مناسب ترین کاغذ برای عکس کاغذ سیلک می باشد این کاغذ دارای بافت نرم و صافی است که جای دست و انگشت بر روی آن باقی نمی ماند و جنس آن از ابریشم می باشد و عکس چاپ شده بر روی آن مات است‌. این کاغذ از ماندگاری طولانی مدتی برخوردار می باشد.
کار چاپ عکس بر عهده لابراتوار می باشد و تنظیم رنگ عکس از هنرهای عکاس خوب است. یک آتلیه خوب دارای متخصص رنگ شناسی و لابراتوار می باشد و عکس ها را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ می رساند.

پرسنل:

آتلیه ای خوب است که دارای بهترین پرسنل و تیم عکاسی باشد. پرسنل عکاسی باید دارای رفتار خوب و خوش برخورد با مراجعه کننده باشند. رفتار و اخلاق پرسنل را می توان از اولین ارتباط با آنها فهمید.

محیط آتلیه:

محیط آتلیه باید به گونه ای باشد که فضای آن دارای دمای مناسب و تهویه باشد، مکانی برای انتظار داشته باشد، سالن عکاسی به اندازه کافی بزرگ باشد به گونه ای که محیط آتلیه احساس لذت و آرامش را به مراجعه کنند گان خود منتقل کند.

مکان آتلیه:

موقعیت آتلیه باید به خیابان اصلی، اتوبان نزدیک باشد و دارای پارکینگ و محله اصیل باشد. همچنین مکان و محیط آتلیه باید دارای امکانات رفاهی نظیر لابی، آسانسور و… باشد.

قیمت:

هر آتلیه ای به نسبت کیفیت و مهارت کاری خود هزینه را دریافت می کند. آتلیه ای که بابت انجام کار خود هزینه پایین دریافت کند به معنای خوب بودن آتلیه نمی باشد و یا بالعکس آتلیه ای که هزینه ای گزاف بابت انجام کار خود میگیرد نیز به معنای خوب بودن آتلیه نمی باشد.
هنگام مقایسه آتلیه های مد نظرتان می توانید آتلیه ای را انتخاب کنید که مناسب بودجه و هزینه تان می باشد.

5 اشتباه بزرگ مادران هنگام انتخاب آتلیه کودک

مادران هنگام انتخاب آتلیه دچار اشتباهاتی می شوند که این اشتباهات ممکن است آن ها را هنگام انتخاب مناسب ترین آتلیه گمراه کند. عکاس کودک باید دارای تخصص و مهارت کافی باشد همچنین از اصول و روابط روانشناختی آگاه و مطلع باشد.

در نظر گرفتن قیمت به عنوان اولویت اصلی:

اگر قیمت را به عنوان بعد اصلی در نظر داشته باشید نمی توانید به خوبی به سراغ آتلیه خوب و مناسب بروید. مادران قیمت را اولویت اول و اصلی خود برای انتخاب آتلیه کودک می دانند و در اولین برخورد خود با عکاس راجع به این موضوع پرسش میکنند.

توصیه استودیو ما به عنوان تیم عکاسی حرفه ای این است که مسئله تعرفه را به عنوان آخرین اولویت خود بیان کنید. بهتر است برای کسب اطلاعات در مورد آتلیه مورد نظرتان، ابتدا کیفیت کار و نمونه کار های آتلیه را به عنوان اولویت قرار دهید. پس از اعتماد و اطمینان خاطر نسبت به آتلیه مورد نظر می توانید راجع به تعرفه های آن نیز سوال فرمایید.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

در آتلیه عکاسی کودک، عکاس موظف است که از کار های متفاوت و زیبای کودک مانند بازی کردن، خندیدن کودک، خوابیدن کودک عکاسی کند و ژست و فیگور های متفاوتی را برای عکس گرفتن از کودک در نظر داشته باشد و اجرا کند. همچنین عکاسی می تواند در فضاهای مختلفی نظیر پارک فضای سبز و… صورت بگیرد.

اصرار به انجام ایده های غیر معمول:

گاهی اوقات برخی از مادران تعیین کننده ژست کودکانشان هستند و خواستار این هستند که ژست هایی که به آن علاقمندند را اجرا و عملی کنند. برخی از ژست ها ممکن است قابل اجرا و عمل نباشد؛ بنابراین مادران می توانند با همکاری تیم عکاسی بهترین ژست را برای کودکان خود انتخاب کنند و از اصرار های بیش از حد و بیهوده اجتناب کنند.

به عکاس مورد نظرتان اجازه دهید تا خلاقیت خود را در این زمینه به شما نشان دهد زیرا عکاس با تخصص و تکنیک هایی که در نظر دارد میتواند بهترین عکس ها را در کیفیت بالا برای کودک زیبای شما اجرا کنند.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه کودک:

کودک باید نسبت به محیط آتلیه آشنا باشد تا هنگام حضور در این محیط احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشد؛ زیرا کار عکاسی نیازمند زمان و وقت زیاد است.

هر چقدر کودک با محیط آتلیه آشنا باشد و خانواده نیز کودک شان را نسبت به این محیط و رفتارهایی که باید داشته باشد راهنمایی کنند کار عکاس آسان تر خواهد شد و نتایج حاصله نیز مطلوب تر خواهند بود. هر چقدر کودک آرامش داشته باشد خانواده نیز دردسر کمتری احساس خواهند کرد. به شما توصیه می کنیم که کودک خود را هنگام تحقیق و جست و جو آتلیه همراه داشته باشید تا نسبت به محیط آگاه شوند.

دخالت در روند عکاسی:

میتوان گفت یکی از بدترین رخداد های ممکن دخالت در کار و حرفه دیگران است که این کار نه تنها نتیجه مطلوب ندارد بلکه باعث تاثیر منفی در کار میشوند.

یکی از اشتباهات بزرگ مادران این است که در کار و حرفه عکاس و تیم آن دخالت می کنند و باعث بهم ریختگی روند کاری عکاس می شوند.
برای پیش بردن بهتر کار، کافی است که کار را به دست متخصص این کار بسپارید؛ زیرا فرد متخصص با داشتن مهارت بالا بدون نیاز به اظهار نظر، عکاسی را به بهترین شکل پیش خواهد برد.


برخی سوالات متداول شما:

آیا در آتلیه کودک، عکس خانوادگی هم گرفته می‌شود؟

بله. معمولا خانواده ها دوست دارند همراه فرزندشان عکسی بگیرند جهت این کار تدابیری اندیشه شده است.

آیا عکاسی کیک اسمش برای کودکان وجود دارد؟

بله. بیشتر خانواده‌ها برای تولد کودکان خود هنگامی که کودک با کیک بازی میکند می‌خواهند یک سری عکس به عنوان یادگاری گرفته شود.

آیا امکان عکاسی از کودک در منزل وجود دارد؟

جهت این کار باید تدابیری اندیشیده شود. جهت اطلاع از امکان عکاسی لطفا تماس بگیرید.

هزینه‌ی عکاسی کودک در آتلیه شما چقدر است؟

با توجه به اینکه هنگام عکاسی به چه جور امکاناتی احتیاج دارند هزینه عکاسی کودک متغیر است.

همراهان کودک جهت عکاسی چند نفر باید باشد؟

اگر تنها از کودک میخواهید عکس بگیرید بهتر است که فقط مادر کودک یا فردی که کودک در کنار او احساس راحتی میکند کافی است.

صفحات مرتبط:


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در شرق تهران، آتلیه کودک خوب در شرق تهران، آتلیه عکس کودک شرق تهران، بهترین آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!