آموزش کاشت ناخن در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش کاشت ناخن در شرق تهران
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شرق تهران

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران
سالن کاشت ناخن شرق تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی کاشت ناخن در شرق تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در شرق تهران

آموزشگاه کاشت ناخن در شرق تهران

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران – همان‌طور که مستحضر هستید زیبایی برای بانوان بسیار حائز اهمیت است؛ این زیبایی و خوبرویی نه تنها شامل اعضای صورت می‌شود بلکه مشتمل دست و ناخن‌ها نیز می‌شود و بهترین راه زینت بخشی هرچه بیشتر به آن‌ها از کاشت ناخن استفاده می‌کنند. زیبایی تزیین شدن دست و ناخن‌ها تنها یکی از فواید کاشت ناخن است چراکه دیگر مزایای این امر این است که سبب جلوگیری جویدن ناخن‌ها در افرادی که این عادت رادارند نیز شامل می‌شود.

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران – در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شرق تهران می پردازیم.

همان‌طور که گفته شد تنها علتی که باعث کاشت ناخن می‌شود زیبایی و زینت دهی آن‌ها نیست بلکه برخی از زنان برای ترمیم ناخن‌های آسیب‌دیده خود و یا شکل و جلوه دادن به این استخوان نازک روی انگشت‌های دست‌وپا، است.

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران – یکی از عمل‌های زیبایی که در کشور ما بسیار رایج است کاشت ناخن نام دارد؛ هرچند که دلایل انجام این عمل عمدتاً زیبایی نیست و دیگر دلایل نداشتن ناخن و یا ناخن مستعدی که رشد کافی و مناسبی ندارند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی که به دست‌ها و ناخن‌ها می‌بخشد برای افرادی ناخن‌هایشان رشد طبیعی ندارند نیز بسیار مناسب است.

کاشت ناخن چیست؟

آموزش کاشت ناخن در شرق تهران – وقتی برای عواملی چون: افزایش ضخامت و ارتفاع ناخن و زیبایی شکل طول آن‌ها، یک‌ لایه از ماده‌ای ژل مانند یا پودری شکل روی ناخن قرار می‌گیرد، کاشت ناخن می‌گویند. روی آوردن به این نوع عمل زیبایی علل‌های زیادی دارد که عبارتند از: زیبا نبودن بافت اصلی و ثابت ناخن‌ها، بدرنگ بود آن‌ها، داشتن عادت آزاردهنده‌ی جویدن ناخن‌ها، ظریف و شکننده بودنشان و نبود وقت کافی و مناسب برای وارسی و رسیدگی همیشگی به ناخن‌ها و نبود ناخن مستعد برای رشد مناسب، کافی و طبیعی.

در ابتدا لازمه‌ی این عمل این است که لایه‌ی خارجی روی ناخن که درواقع همان سطح آن محسوب می‌شود را توسط یک سوهان برقی کمی تراش می‌دهند؛ علت مهم انجام این کار این است که این عمل به استحکام و خشک بودن سطح خارجی آن‌ها کمک کرده و سبب می‌شود هوا به آن نفوذی نداشته باشد. خوب است بدانید کمتر بودن برجستگی و برآمدگی ناخن‌ها باعث می‌شود که طبیعی‌تر به نظر برسد و جلوه زیباتری به خود بگیرد. علائمی که نشان می‌دهد کاشتی که انجام داده‌اید خوب و باکیفیت است این است که در کنار زیبایی و لطافتی که دارد محکم و مستحکم است و پایدار و بادوام. زدن ضد قارچ و پرایمر روی ناخن‌ها به ترتیب مراحل بعد از سوهان‌کاری آن‌ها است. در عمل کاشت ناخن نفوذ هوا عامل مخربی محسوب شده و باید از تداخل آن جلوگیری کرد که این عمل توسط چسب زیر مواد به نام پرایمر انجام می‌شود. مراحل فوق در تمام سبک‌ها کاشت ناخن امری مشترک است. دومین عامل اشتراک همه آن‌ها سوهان زدنی است که درنهایت و پایان کار انجام می‌شود علت این کار هم برای شکل و فرم دادن و پولیش کردن با بافر است که مشترکا انجام می‌شود. در صورت تمایل برای خواندن مقالات میکروبلیدینگ ارغوان در ادامه ما را همراهی کنید.

انواع روش کاشت ناخن:

1- کاشت ناخن پودری:

اگر به دنبال سبکی از کاشت ناخن هستید که پایدار و متداوم باشد، ما کاشت ناخن پودری را به شما معرفی می‌کنیم. این سبک از کاشت ناخن که با موادی چون پودر اکریلیک (عمدتاً با سه رنگ اصلی صورتی، شیشه ای و هلویی همراه است) و لیکوئید لایه‌ای مستحکم ساخته‌شده و سبب فرم دهی به ناخن‌ها می‌شود.

2- کاشت ناخن ژله‌ای:

یکی دیگر از سبک‌های کاشتن ناخن، روش ژله‌ای است که در آن سه نوع ژل مختلف در سه لایه بر روی سطح ناخن زده می‌شود. در هر مرحله ناخنی که به ژل آمیخته شده است برای خشک شدن زیر دستگاه UV گذاشته و درنهایت کار برای از بین بردن چسبندگی‌های ایجادشده از ماده کلینز استفاده می‌کنند.

3- کاشت ناخن قالبی یا دوآل:

وسایل مهمی که در این نوع از کاشت ناخن بسیار مهم است و درواقع کاشت به وسیله آن‌ها انجام می‌شود قالب‌ها هستند لازم به ذکر است که سایز این قالب‌ها با اندازه‌ی ناخن طبیعی تنظیم‌شده و انجام می‌شود. روش کار به این صورت است که ابتدا موادی که برای کاشتن ناخن استفاده می‌شود را در قالب ریخته سپس آن را روی ناخن قرار داده و پس از لحظاتی کوتاه، قالب را از روی ناخن برمی‌داریم.

4- کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی:

اگر به دنبال روشی طبیعی برای داشتن ناخن‌های زیبا و طبیعی هستید ما معرف این سبک از کاشت ناخن هستیم. برای شروع در ابتدا از الیاف طبیعی که وجه مهم کار هستند به‌عنوان تیپ که همچون تکه‌های بریده شده کاغذ هستند، کاشت ناخن انجام می‌شود. شاید فیبر همانند مواد ژله‌ای بوده اما دارای ترکیب و فرمولاسیون متفاوت و مجزایی هستند. پس از اتمام هر مرحله باید دست‌های آغشته را درون دستگاهی به نام UV هستند.

5- کاشت ناخن اکلیلی:

بعضی از زنان درخشندگی دائمی را برای ناخن‌های خود می‌پسندند؛ اما برای کاشت این نوع از ناخن‌ها ابتدا مانند کاشت ناخن پودری، از اکلیل‌های زیبا که تأثیر بسیار زیادی در متجلی بودن دست‌ها دارد، در بخش فرنچ ناخن‌ها، به صورت دائم و همیشگی طراحی اکلیلی انجام می‌شود.

6- کاشت ناخن دوپینگ:

برای داشتن ناخن‌های پرحجم این سبک از کاشت ناخن یعنی دوپینگ توصیه می‌شود. برای شروع باید ابتدا سطح ناخن را به یک‌لایه پرایمر آمیخته کرده و سپس همه‌ی ناخن را به‌طور هم‌زمان در پودر فرو می‌بریم که البته باید این امر باید به‌گونه‌ای صورت بگیرد که ناخن‌ها را در حالت عمودی قرار داده باشیم؛ اما اگر با یک بار فرو کردن ناخن‌ها در پودر به حجم دلخواه دست پیدا نکردید می‌توانید این عمل را چند مرتبه‌ی دیگر هم تکرار کنید.

7- لمینیت ناخن یا لاک ژل (ژلیش):

در این روش ناخن با کاوری از جنس پودر و لیکوئید و یا لاک ژل (ژلیش)، می‌پوشانند. خوب است بدانید منظور از کاور درواقع یک‌لایه نازک است.

8- کاشت ناخن آکواریوم:

یکی از زیباترین سبک‌های کاشت ناخن، کاشت به روش آکواریوم است. در این حالت خاص، دو تیپ را بر روی یکدیگر چسبانده و با ایجاد فاصله‌ای اندک‌بین آن دو، فضایی به وجود می‌آید که اگر درش چند قطره آب مقطر تزریق شود درون آن به‌یک‌باره و هم‌زمان از اکلیل‌های رنگی بهره‌وری شود، نمایی متحرک همانند آکواریوم به وجود آمده و جلوه فوق‌العاده زیبایی را تجلی می‌کند.

9- کاشت ناخن سیلک:

ضمن این که در این روش ناخن‌ها حالت طبیعی خود را حفظ می‌کنند، با چسباندن لایه‌ای ابریشمی و یا تیپ گذاری شده، ضخامتی متناسب بر روی ناخن‌های ایجاد می‌شود. چسب‌های مخصوصی که در این روش مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد برای استحکام هرچه بیشتر ناخن‌ها است و لازم به ذکر است که در هر مرحله‌ای که پیش می‌رویم از اسپری فیکس استفاده و بهره‌جویی می‌کنیم.

10- کاشت ناخن میکس:

این نحوه از کاشتن ناخن‌ها یک ترکیب خاص از کاشت ناخن پودری است که در مرحله پایانی آن از تاپ شاید استفاده می‌شود.

11- کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی:

پود اکریلیک سفید یا ژل فشرده سفید از مهم‌ترین عوامل در این نوع از کاشت هستند. روش کاشتن به صورت فرنچ یا فرنچ دائمی به این‌گونه است که باید پودر اکریلیک یا سفید یا ژل هم‌رنگ آن را در بخش فرنچ ناخن و در مرحله پایانی کار از پودر اکریلیکی به رنگ صورتی ملایم به این سبب که کلیه قسمت‌های مربوط به صدف ناخن کاور شود، استفاده می‌کنیم.

12- کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت:

هدف اصلی از این نوع کاشت ناخن درواقع استفاده مقارن دو رنگ اصلی در بخش ریشه و نوک پایانی ناخن و درهم فشردن این رنگ است. به‌طوری که رنگ‌ها در یکدیگر محو و ناپیدا شده و مرزی بین آن دو رنگ قابل‌تشخیص و دیدن نباشد.

13- کاشت ناخن مرمریت:

شاید مقصود اصلی در این کاشت ناخن مشابه با سبک اکلیلی باشد زیرا هر دو درخشندگی و جلوه زیبایی به ناخن می‌بخشند اما تفاوتی آشکاری که وجود دارد این است که پایه و اساس این سبک از کاشت ناخن بر سنگ‌ریزه‌های مرواریدی براق و درخشان در بخش فرنچ ناخن باشد؛ در حالی که در روش اکلیلی بنیان کاشت بر اساس اکلیل‌ها می‌باشد.

14- کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری:

در این نحو از زینت دهی ناخن‌ها تشابه به ناخن مصنوعی وجود دارد اما دارای یک تفاوت مجزا است که گذاشتن تیپ و لاک زدن آن نام دارد.

مقایسه انواع کاشت ها با هم:

در بین چهارده کاشت ناخنی که در فوق از آن‌ها نام‌برده شده، پرطرفدارترین کاشت پودری است که حدود 80 درصد مردم از آن استفاده می‌کنند. در رتبه دوم کاشت ژله‌ای وجود دارد که 15 درصد و تنها 5 درصد از مردم دیگر کاشت ناخن‌ها را مورد بهره‌وری قرار می‌دهند. همان‌طور که گفته‌شده تمایل افراد به کاشت پودری که اصطلاحاً به آن کاشت مادر نیز می‌گویند، بیشتر است غالباً این سبک از کاشتن ناخن را با دیگر روش‌ها ترکیب کرده و سبب افزایش پایداری و داوم آن می‌شود. البته شایان ذکر است که تداوم هر کاشت ناخنی که انجام داده‌اید به سبک اجرا و نوع آن وابسته است.

اگر روزی برای ناخن‌هایتان از کاشت ژله‌ای استفاده کردید باید بدانید که در مناطقی که آب‌وهوای شرجی دارند ثبات بیشتری دارند، اما درصورتی‌که مواد اولیه‌ای که برای کاشت استفاده می‌شود باکیفیت و مرغوب باشند، دیگر هیچ آب‌وهوایی در آن کاشت مؤثر نخواهد بود و برای مداومت یک ماهه مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

دیگر روش‌های کاشتن ناخن‌ها یا به صورت ترکیبی و ترکیب‌شده است و یا به سبک‌های مختلفی مثل کاشت سیلک، کاشت فیبری و یا کاشت دوپینگ صورت می‌گیرد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی کاشت ناخن شرق تهران:
  • مرکز آموزش هلنی
  • مرکز آموزش رسالت
  • مرکز آموزش گل گیس
  • مرکز آموزش دوبانو
  • مرکز آموزش یعقوبی
  • مرکز آموزش روشنایی
  • مرکز آموزش سعیدی
  • مرکز آموزش پازوکی
  • مرکز آموزش مروارید
  • مرکز آموزش نگین
  • مرکز آموزش پرنیان
  • مرکز آموزش ماندگار
  • مرکز آموزش درخشنده
  • مرکز آموزش الی
  • مرکز آموزش جلالی

پارزوکی
0912179 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
غزل پرنیان
0919731 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نگین
0912017 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فاطیمان
0919819 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روشنایی
0217720 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش کاشت ناخن
0912450 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برگزاری کلاس در این آموزشگاه کاشت ناخن به چه صورتی است؟

کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. که شرط ورد به مرحله پیشرفته قبولی در دوره‌ی مبتدی است.

هزینه ثبت نام در دوره کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

روی ناخنهای واقعی در طول دوره آموزشی کاشت ناخن تمرین خواهیم داشت؟

بله. بر روی ناخن واقعی کار خواهید کرد.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه مدرکی دریافت میشود؟

به شما مدرک فنی حرفه ای بعد از قبولی در آزمون داده خواهد شد.

محل سکونت من شهرستان بوده میتوانم در کلاسها شرکت کنم؟

بله. دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در شرق تهران، آموزشگاه کاشت ناخن در شرق تهران، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شرق تهران، کلاس کاشت ناخن در شرق تهران، دوره کاشت ناخن در شرق تهران، کاشت ناخن، مدرک فنی حرفه ای، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!