حلزون تراپی در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

حلزون تراپی در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • حلزون تراپی در شرق تهران
  • حلزون درمانی در شرق تهران

حلزون تراپی در شرق تهران
سالن حلزون تراپی در شرق تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



سالن حلزون تراپی در شرق تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات تخصصی حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی حلزون تراپی در شرق تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای حلزون تراپی



حلزون تراپی در شرق تهران

حلزون تراپی در شرق تهران – طبیعت بسیار گسترده است و موجودات و گیاهان آن خاصیت‌هایی دارند که اکثر ما از وجود خیلی از آن‌ها بی‌خبریم. یکی از این جانداران پرفایده حلزون است! حتماً اکنون فکر می‌کنید که قرار است آن را مانند قرص میل کنیم اما این‌طور نیست! این روش درمانی هم مانند روش‌های دیگر با استفاده از ابزار خاصی انجام می‌شود و از هر نوع حلزونی استفاده نمی‌شود. این موجود یک داروی زنده است و روش درمانی که در آن از حلزون استفاده می‌شود را حلزون درمانی یا حلزون تراپی می‌گویند.

حلزون تراپی در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی حلزون تراپی در شرق تهران می پردازیم.

حلزون تراپی تأثیر زیادی در مشکلات پوستی و کارهایی مانند بازسازی سلول‌های پوست، جوان‌سازی و شفاف کردن پوست و مبارزه با عفونت‌های پوستی که فرد را درگیر می‌کند دارد. در بعضی از سالن‌های زیبایی از حلزون تراپی استفاده می‌کنند و از تأثیرات بسیار خوب و خیره‌کننده‌ی آن بهره‌مند می‌شوند. ما در ادامه، در مورد حلزون تراپی توضیحاتی را به شما عرضه خواهیم کرد تا بتوانید با آن آشنا شوید.

ویژگی‌های حلزون‌ها:

اگر به یک کشاورز مراجعه کنید، احتمالاً حلزون‌ها را به عنوان یک آفت و موجود مزاحم می‌شناسد! چرا که وقتی به باغات حمله می‌کنند، درصدد مقابله و مبارزه با آن‌ها بر می‌آیند.

اما این فقط تأثیر منفی آن بود. تأثیرات مثبت آن بیشتر می‌باشد و کارایی‌های زیادی در سرتاسر دنیا دارد؛

این موجود یک خوراکی پرطرفدار در برخی کشورهاست و از آن تغذیه می‌کنند و غذاهای فراوانی از آن درست می‌کنند.

از مواد موجود در حلزون، برای تولید برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود و از آن، کرم‌های جوان‌سازی، ژل‌های لاغری، خمیردندان و شامپو تولید می‌شود.

حلزون می‌تواند به عنوان یک حیوان خانگی، موجبات تفریح و شادی بچه‌ها را فراهم کند. البته به شرطی که آن‌ها را نابود نکنند و باعث آزار و اذیت این موجودات نرم‌تن مظلوم نشوند!

در جدیدترین کشفیاتی که از این موجود به دست آمده، پژوهشگران متوجه شده‌اند که حلزون با خواصی که دارد برای پوست خیلی مفید است پس برای خانم‌هایی که خواهان پوستی جوان و زیبا هستند در سالن‌های زیبایی از آن استفاده می‌شود.

تاریخچه و روش حلزون تراپی یا حلزون درمانی:

اولین کسی که حلزون را به عنوان یک درمان پوستی توصیه کرد، یک دانشمند معروف یونانی به نام بقراط بود. او درصدد تهیه‌ی یک ضماد و مرهم برای درمان التهابات پوستی، این جاندار را تکه‌تکه کرد و سپس آن‌ها را در شیری که ترش مزه بود قرارداد که از مخلوط آن توانست این مرهم را به دست آورد.

سقراط متوجه شد که این ماده، پوست را روشن و درخشان می‌کند و به دلیل خواص اعجاب‌انگیز و با رطوبت بالا، در ترمیم التهابات پوستی نقش بسزایی دارد.

پس از بقراط، دانشمندان از این ماده‌ی کشف شده استفاده‌های دیگری کردند. از ریسه‌ها یا ترشحات حلزون، به عنوان یک درمان طبیعی استفاده شد و سپس در سال‌های اخیر در کشور ژاپن با استفاده از این ماده به پوست خانم‌ها طراوت و زیبایی بخشیده می‌شود.

شاید فکر کنید که این روش، یک کشف جدید است که به تازگی از آن استفاده می‌شود، اما این‌طور نیست. حلزون در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی از زمان‌های کهن به عنوان درمان کاربرد داشت اما به تازگی وارد ایران شده است. در یونان قدیم هم از مخاط حلزون برای برخی بیماری‌های داخلی مانند سوءهاضمه یا سرفه استفاده می‌شده است.

حال می‌رویم به سراغ روش انجام شدن این درمان…

حلزون، (به‌خصوص در هنگامی که در استرس و اضطراب باشد) از منافذی که روی بدنش قرار دارد مخاطی را ترشح می‌کند. در این روش درمانی، یک پزشک یا طبیب مجرب در زمینه‌ی طب سنتی یا حتی آرایشگر ماهر و آموزش دیده به عنوان یک حلزون تراپیست وارد عمل می‌شوند و چند حلزون را به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار می‌دهند.

هنگامی که این حلزون روی پوست حرکت می‌کنند، مخاطش را ترشح کرده و تمام سطح پوست آغشته به آن می‌شود. پس از آن به مدت پنج دقیقه پوست را ماساژ می‌دهند تا جذب شوند. حدود نیم ساعت صبر کرده تا از جذب مواد اطمینان حاصل شود. در این مرحله نباید عجله به خرج داد تا تأثیرات بیشتری را ببینید و سپس، پوست را شستشو دهید.

مواد موجود در این مخاط خاصیت درمانی دارد و مانند یک ماسک طبیعی، به ترمیم و دوباره سازی سلول‌های پوست و سلول‌هایی که در اثر اشعه‌ی ماورا بنفش از بین رفته‌اند، کمک می‌کند؛ همان‌طور که حلزون در هنگام شکستگی و آسیب‌دیدگی صدفش از این مخاط برای بازسازی آن استفاده می‌کند. اگر بیماری پوستی هم داشته باشید، مخاط این حلزون برای درمان شما پیش‌قدم خواهد شد.

پوست حلزون و انسان باهم شباهت دارد:

مطمئناً هنگامی که مخاط چنین موجودی چنان تأثیرات مثبتی بر پوست ما می‌گذارد، دارای شباهت‌هایی با ما هست و نمی‌تواند ناسازگار باشد! البته نه از لحاظ ظاهری؛ بلکه از لحاظ ترکیبات موجود در پوست.

همان‌طور که میدانید در پوست انسان ترکیبات الاستین و کلاژن موجود است که برای بازسازی سلول‌ها و دفع سلول‌های مرده کاربرد دارد. در پوست حلزون نیز، این ترکیبات وجود دارد و فقط میزان مقدار آن متفاوت است اما تعادلی که بین این دو ماده است، در هر دو مشابه است. پس هنگامی که این جاندار مخاطش را به روی پوست ما به جا می‌گذارد، این مواد در پوستمان موجب پاک‌سازی و جوان‌سازی می‌شود.

ترکیبات مفید و مؤثر مخاط حلزون برای پوست و اثرات آن:

1- آلانتوئین:

از بین بردن سلول‌های مرده، ایجاد سلول‌های جدید، جوان‌سازی و ترمیم کنندگی، حفاظت از پوست در مقابل آثار مخرب مواد شوینده و شیمیایی از تأثیرات اعجاب‌انگیز این ماده در حلزون است. هنگامی که پوست شما دچار خراش دیدگی و آسیب و سوختگی باشد، این ماده به کمک شما می‌آید و موجب می‌شود جای این آسیب‌دیدگی‌ها از بین برود. همچنین جای جوش و خراش‌های پوستی را کمرنگ می‌کند.

2- ویتامین‌ها و پروتئین‌ها:

مخاط حلزون دارای برخی از ویتامین‌ها مانند ویتامین ای، آ و سی می‌باشد که به‌واسطه‌ی همین ویتامین‌ها قادر به حفاظت از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی و خارجی است. وجود پروتئین در آن نیز موجب نرمی و لطافت پوست شما می‌شود.

3- آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی:

گاهی در اثر عوامل مختلف، پوست انسان دچار عفونت‌هایی ازجمله بیماری آکنه می‌شود. بی‌شک مخاط حلزون با خاصیت ضد میکروبی و داشتن آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی دشمن خوبی در برابر این عفونت‌هاست و به انسان برای داشتن پوستی بدون آکنه و عفونت کمک زیادی خواهد کرد.

4- کلاژن و الاستین:

کلاژن ماده‌ای است که موجب نرمی و استحکام پوست می‌شود وآلاستین به پوست خاصیت ارتجاعی و کشسانی می‌دهد و باعث می‌شود پوست در هر حالتی که قرار بگیرد، سرانجام به حالت اولیه‌ی خود بازگردد.

متأسفانه به دلیل افزایش سن، بی‌توجهی‌هایی که نسبت به مراقبت از پوست می‌شود، و یا اتفاقات و عوامل مختلفی که روی می‌دهد، مقدار این مواد در پوست کاهش یافته و این خصوصیات نیز رفته رفته کاهش می‌یابد؛ اما جای نگرانی نیست چراکه این مواد در مخاط حلزون موجود است و با استفاده از حلزون تراپی یا کرم‌های آن می‌توان موجب بازیابی این خصوصیات شوید.

5- اسید گلیکولیک:

این ماده‌ یک نوع لایه‌بردار عمیق تلقی می‌شود و می‌تواند ضمن برداشتن سلول‌های مرده‌ی شما، سلول‌های جدیدی را جایگزین و پوست شمارا جوان‌سازی کند. این ماده به لایه‌های عمیق‌تر پوست شما نفوذ می‌کند و این تأثیرات را ماندگارتر و عمیق‌تر خواهد کرد.

6- مواد آنتی‌اکسیدانی:

رادیکال‌های آزاد باعث ایجاد شدن لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست می‌شوند و همچنین موجب کاهش کلاژن سازی و افزایش چین و چروک بر روی پوست می‌شوند مواد آنتی‌اکسیدانی موجود در مخاط حلزون این تأثیرات مخرب را از بین می‌برد و موجب جوان‌سازی پوست شما می‌شود.

اثرات دیگر حلزون تراپی:

• افزایش قدرت نوسازی پوست
• درمان قرمزی پوست
• داشتن خواص ضد میکروبی
• روشن و درخشان کردن پوست
• التیام زخم‌های آکنه با سرعت زیاد

نکاتی درباره‌ی حلزون تراپی:

• تعداد جلسات انجام حلزون تراپی به سن و شرایط پوستی شما بستگی دارد اما ما به شما توصیه می‌کنیم که معمولاً ماهی یک‌بار نسبت به انجام آن اقدام کنید. اگر در روز دو بار از این روش استفاده می‌کنید، بعد از گذشت هر 15 روز،5 روز به خود استراحت دهید.

• حلزون تراپی معمولاً بی‌خطر و بدون عوارض می‌باشد اما ممکن است پوست بعضی‌ها نسبت به آن حساسیت نشان دهد. به هر حال برای اطمینان بیشتر بهتراست این کار را توسط یک متخصص انجام دهید و ابتدا مخاط را در قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کنید و در صورت مشاهده نشدن حساسیت، با خیال راحت به استفاده از آن ادامه دهید.

قبل از حلزون تراپی:

• پوست را کاملاً با آب و صابون بشویید و تمیز کنید.
• در صورت امکان بخور پوست، برای باز شدن منافذ پوستتان نسبت به انجام آن اقدام کنید.
• موهای خود را توسط پوشاننده‌ای مانند کلاه بپوشانید تا حلزون‌ها فقط روی پوستتان حرکت کرده و تأثیر بگذارند.
• قبل از حلزون تراپی، حلزون‌ها را زیر آب بگیرید و شستشویشان دهید تا بیدار شوند و سپس با دستمال کاغذی خشکشان کنید.

توصیه‌هایی برای حلزون تراپیست‌های گرامی:

• بهتر است برای هر فرد، یک حلزون جدا استفاده شود.
• مراجعین خود را از خوردن داروهایی مانند کورتیزول ها و آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای شیمیایی منع کنید چرا که موجب مرگ حلزون‌ها می‌شود.
• اگر این امکان برایتان نبود که برای هر فرد از یک حلزون جدا استفاده کنید، به مدت یک هفته حلزون‌ها را به خاک برگردانید تا بتوان برای شخص دیگر از آن‌ها استفاده کرد.
• قبل از استفاده، به حلزون‌ها غذای کافی بدهید.
• از حلزون‌ها بدون هیچ فشار و اذیتی استفاده کنید.
• از یک حلزون در یک هفته بیش از سه بار استفاده نشود.

حلزون تراپی در منزل:

• شما می‌توانید این روش را در منزل نیز انجام دهید اما به شرطی که از شرایط نگهداری آن‌ها آگاه باشد و بتوانید به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید.
• برای مکان نگهداری آن‌ها می‌توانید از ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای که سطوح بزرگی دارند استفاده کنید و در آن‌ها را با استفاده از پارچه یا توری بپوشانید که به آن‌ها اکسیژن‌رسانی شود.
• محیط آن‌ها و غذای آن‌ها که برگ برخی از درختان است، باید تمیز، مرطوب و تازه باشد و از سموم و آفت‌کش‌ها دور باشند. هر روز مقداری آب به داخل ظرفشان اسپری شود.
• برای آنکه حلزون‌ها بتوانند تولیدمثل کنند و به زندگی‌شان ادامه دهند، باید زیر آن‌ها خاک باشد. همچنین هر چند وقت یک‌بار باید آن‌ها را شستشو کنید.
• حلزون تراپی به شرط آنکه از حلزون آفریقایی و حلزون مخروط دریایی در آن استفاده نشود خطری ندارد و سمی نیستند. آن‌ها قادر به گاز گرفتن پوست ما نیستند. حلزون تراپی طبیعی، تأثیر بیشتری نسبت به کرم‌های حلزون دارند. چرا که ممکن است در طی تولید این کرم‌ها از خاصیت آن‌ها کاسته شود. قیمت این کار، در سالن‌های مختلف و با توجه به نوع و سطح کار، متفاوت است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های حلزون تراپی در تهران:
  • سالن زیبایی آرامیس
  • سالن زیبایی بحجتی
  • سالن زیبایی حریر
  • سالن زیبایی لی لی
  • سالن زیبایی یگانه
  • سالن زیبایی سحر
  • سالن زیبایی جعفری

حریر
0910277 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0993189 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جعفرآبادی
0912588 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جعفری
0901563 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0993189 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لی لی
0216650 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه و قیمت حلزون تراپی و حلزون درمانی چقدر است؟

هزینه‌ها متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می‌گردد.

چقدر حلزون سمی است؟

حلزون‌های مخروطی دریایی سمی هستند ولی سایر حلزون ها سمی نیستند.

آیا حلزون‌ می‌تواند گاز بگیرد؟

بله. ولی دندان های حلزون بسیار ضعیف بوده پس نگران نباشید.

چه حلزون تراپی مناسب است؟

از روش‌های ارگانیک و طبیعی جهت حلزون تراپی استفاده کنید.

آیا مخاط حلزون برای انسان خطرناک است؟

در حالت عادی به هیچ عنوان مخاط حلزون خطرناک نیست. اما بلعیدن آن می‌تواند مشکلاتی برای شما داشته باشد.

فواید حلزون تراپی چیست؟

اگر می‌خواهید پوستتان رطوبت کافی داشته باشد و جوش های صورتتان رفع شود از این روش استفاده کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین حلزون تراپی در شرق تهران، مرکز تخصصی حلزون تراپی در شرق تهران، حلزون تراپی در شرق تهران، حلزون تراپی در شرق تهران، حلزون تراپی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!