آموزش تاتو بدن در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش تاتو بدن در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش تاتو بدن در شرق تهران
  •  آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران

آموزش تاتو بدن در شرق تهران
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه شرق تهران

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی شرق تهران
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش تاتو بدن در شرق تهران | آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران

آموزش تاتو بدن در شرق تهران

آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران

آموزش تاتو بدن در شرق تهران -اگر شما به تاتو و تاتو زدن برای دیگران علاقه دارید پس باید تا الان در باره ی آموزشگاه های آموزش تاتو آشنا شده باشید. این آموزشگاه ها دوره ی کامل تاتو ی بدن را با بالاترین کیفیت و برترین اساتید این حوزه برگزار می کنند. در این دوره با مباحث زیادی از جمله چگونگی رعایت بهداشت، جلوگیری از آلودگی متقابل، طراحی هنری، آناتومی و فیزیولوژی آشنا خواهید شد.

آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران

آموزش تاتو بدن در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران می پردازیم.

سر فصل های بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در شرق تهران شامل موارد زیر می شود:

• شابلون سازی و برگرداندن طرح تاتو بدن بدون نیاز به مهارت در نقاشی
• شناخت سبکهای تاتو بدن و آنالیز
• شناخت پوست
• شناخت و کار با دستگاه ها تاتو بدن
• شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها در تاتو بدن
• طرز انتقال طرح روی بدن
• آموزش کامل سایه کاری در تاتو
• اجرا و آموزش فوق حرفه ای تتو بدن به شیوه متحیر کننده با جدید ترین متد روز دنیا
• تئوری تاتو
• طرز کاور و ترمیم طرح های قدیمی
• آموزش کامل لاین (خطها)
• شناخت تمام سبک ها
• آموزش پر کردن طرح های مختلف
• طرز درست انتقال رنگ به زیر پوست
• آموزش کامل طریقه سه بعدی کردن طرح های مختلف در تاتو های بدن سه بعدی
• آموزش و اجرای تمامی سبکهای تاتو بدن از جمله: تاتو طرح پرتره، تاتو گریواش، تاتو گری وایت، تاتو مائوری، تاتو تریبال، تاتو دات ورک، تاتو آبرنگی، تاتو تری دی (سه بعدی)، تاتو فونت تاتو، تاتو بیو
• تاتو مکانیک، تاتو هارور، تاتو رئالیسم تاتو، تاتو اسکچ ورک، تاتو ژئومتریک، تاتو تراش پولکا، تاتو سورالیسم، تاتو نئوجاپنز، تاتو لترینک

تاتو بدن چیست و تاریخچه آن به کجا برمی گردد؟

ریشه کلمه ی تاتو برگرفته شده از کشور تاهیتی در اقیانوس آرام است. این کلمه در زبان انگلیسی به معنای علامت گذاشتن بر روی چیزی استفاده می شود. تاتو یا همان خالکوبی کلمه ای است که برای هک کردن تصویر یا نوشته ای به صورت دائمی بر روی بدن استفاده می شود. هر چند در گذشته تاتو ی بدن معنای خوبی نداشته و اکثر افراد یاغی و سرکش از آن استفاده می کردند.

امروز طرفداران زیادی در بین بازیگران و چهره های مطرح رسانه ها دارد از این رو جوانان زیادی به آن علاقه مند شده و همواره به دنبال طرح هایی زیبا می گردند. در این بین هستند کسانی که تاتو ی بدن را به عنوان حرفه انتخاب می کنند تا از این راه کسب در آمد داشته باشند.

اگر به تمدن کشورمان دقت کنیم، متوجه می شویم که تاتو در ایران باستان نیز وجود داشته قدمت تاتو به دوره های خیلی قبل برمی گردد. در لرستان و پازیریک تندیس هایی از دوره ی هخامنشی یافت شده که بر روی بدن آن ها تاتو هایی به چشم می خورد.

تاتو قدمتی بیش از چهار هزار ساله دارد و در بین اقوام مختلف معنای متفاوتی داشته است. برای مثال در بین بانوان خرافاتی وجود داشته مبنی بر اینکه تاتو ی بدن چشم بد را از آن ها دور می کند و باعث افزایش مهر و محبت شوهر نسبت به همسر می شود. به همین دلیل بانوان آن زمان اقدام به تاتو می کردند.

از دلایل پر طرفدار بودن تاتو در بین دختران و پسران امروز، زیبایی چشمگیری است که تاتو بر روی پوست به وجود می آورد. از کاربرد های تاتو می توان به رفع عیب های پوستی مانند زخم و یا پوشاندن جای بخیه می باشد. البته انجام تاتو در این نواحی که دچار آسیب شده اند حساس تر بوده و به آموزش ویژه نیاز دارد.

در انجام تاتو باید نکات بهداشتی به صورت کامل رعایت شود تا از بروز عوارض و مشکلات پوستی برای فرد جلوگیری شود. گاهی قیمت پایین مراکز نا معتبر باعث می شود تا جوانان به آن ها مراجعه کنند و این باعث بروز مشکلات پوستی زیادی برای آن ها می شود.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

تاتو کردن بر روی بدن در ایران غیر قانونی نمی باشد و جرم یا قانونی برای آن وجود ندارد. همچنین برگزاری دوره های آموزش تاتوی بدن نیز غیر قانونی نبوده و هیچ ایرادی ندارد. البته وزارت بهداشت تاکید کردهاست که این کاار باید در شرایطی کاملا استریل و توسط افراد حرفه ای انجام شود.

در دین اسلام هر کاری بر روی پوست که مانع رسیدن آب وضو و یا غسل به پوست شود باعث باطل شدن آن ها می شود؛ اما تاتو بر روی بدن مانع رسیدن آب بر روی سطح پوست نمی شود چرا که جوهر به زیر پوست تزریق می شود و هیچ مشکلی بر روی سطح پوست ایجاد نمی کند. پس آب وضو و غسل به راحتی با پوست ارتباط خواهد داشت. از نظر تمامی مراجع تقلید وضو گرفتن و غسل کردن با تاتو صحیح است و تاتو بر روی عملی حرام نمی باشد.

انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در کشور ایران:

اگر می خواهید تاتو را به عنوان حرفه ی خود انتخاب کنید اولین قدم شرکت در کلاس های آموزش تاتو ی بدن است. این کلاس ها پیش نیازی ندارند و لازم نیست از قبل تاتو بلد باشید. اینکه طراحی شما خوب باشد برای شما یک امتیاز محسوب می شود اما در صورتی که طراحی بلد نباشید هم مشکلی پیش نمی آید و شما می توانید طرح را بر روی بدن کپی کنید.

اگر می خواهید در زمینه ی تاتو ی بدن حرفه ای شوید به مراکز آموزش تاتو مراجعه کنید. این مراکز در مدت زمان نسبتا کوتاهی شما را تاتو کاری حرفه ای تبدیل می کنند و در پایان دوره نیز مدرک معتبر ب شما اعطا خواهد شد.

آیا تاتو بدن دردناک است؟

در کل انجام تاتو با مقداری درد و خونریزی همراه است اما اگر زیبایی تاتو را می خواهید باید درد آن را نیز تحمل کنید و آستانه ی درد خود را بالاتر ببرید. درد احساس شده در افراد مختلف متفاوت است. همچنین پیشنهاد می شود که تاتو کار های حرفه ای مراجعه کنید. درد تاتو در قسمت های مختلف متفاوت است.

درد درقسمت هایی که رشته های عصبی بیشتری دارند بیشتر است. هر چه قسمتی به استخوان نزدیک تر باشد عصب و تاندون بیشتری در آن وجود دارد. از این قسمت ها می شود به مچ دست و پا، شانه، شانه و ساعد اشاره کرد. همچنین در قسمت هایی که چربی بیشتری وجود دارد درد کمتری احساس می شود.

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید:

روش های مورد استفاده در تاتو به مرور زمان تغییر کرده است به طبع روش های قدیمی تر دردناک تر و سخت تر هستند؛ اما تاتو های امروزی با استفاده از روش ها و ابزار های جدیدی انجام می شوند که درد کمتری دارند و همچنین از نظر بهداشتی هم مطمئن تر هستند. دوره های حرفه ای تاتو ی بدن با آموزش روش های مدرن تر باعث می شوند تا تاتو با درد کمتری انجام شود.

تاتو های قدیمی به این صورت انجام می شدند که ابتدا طرح مورد نظر را با سوزن بر روی پوست می کشیدند و بعد از خون آمدن، ماده ی رنگی را بر روی آن قرار می دادند. این ماده ی رنگی شامل سرمه، نیل، آب تره، دوده و هر نوع رنگ طبیعی که ماندگاری بالایی دارد بوده. این روش از لحاظ بهداشتی مورد تائید نبوده و سلامت فرد را به خطر می انداخت.

در روش های امروزی به افراد در کلاس های آموزش تاتوی بدن، نحوه ی استفاده از یک نوع سوزن به نام سوزن سر طلایی را آموزش می دهند. در روش های مدرن، ابتدا طرح مورد نظر را با خودکار کم رنگ بر روی پوست می کشند و سپس با استفاده از سوزن سر طلایی طرح مورد نظر را بر روی پوست تاتو می کنند. جوهر نیز توسط سوزن و به صورت همزمان به پوست وارد می شود. این روش درد و خونریزی کمتری دارد و همچنین از نظر بهداشتی مورد اطمینان تر است.

ارائه نکاتی درباره آموزش تاتو بدن در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در شرق تهران:

در ایران مراکز معتبر زیادی وجود دارند که نحوه ی تاتو ی بدن را به هنرجویان آموزش می دهد. فاصله ی شما تا یک تاتو کار حرفه ای شدن تنها شرکت در این کلاس ها است. در آموز های تاتو ی بدن سه قسمت مهم وجود دارد.

این قسمت ها عبارتند از:

تکنیک تاتو: تاتو یک هنر است. از آن جایی که هر هنری تکنیک های خاص خود را دارد، تاتو تیز تکنیک های ویژه ی خود را دارد. این که یک تاتو کار حرفه ای تکنیک های تاتو را بداند یک امر مهم است. اگر با این تکنیک ها آشنایی ندارید می توانید با شرکت در دوره های ویژه ی تاتو این تکنیک ها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو: تاتو نیز مانند سایر هنر ها نیازمند به لوازم و وسایل مخصوصی است. درست مانند هنر نقاشی که به رنگ و قلم و بوم نیاز دارد. شما برای شرکت در دوره های آموزش تاتو به ابزار و لوازم مخصوص این کار احتیاج دارید. برای شناختن این لوازم و آشنایی با آن ها باید به کلاس های آموزش تاتو ی بدن مراجعه کنید.

طراحی: از مهم ترین قسمت های تاتو، طراحی و نقاشی است. هستند تاتو کار های حرفه ای که بدون داشتن مهارت طراحی پول خوبی از این را در بیاورند اما داشتن مهارت طراحی و گذراندن دوره های مربوط به آن شما را به یک تاتو کار فوق حرفه ای تبدیل می کند. اگر نقاشی شما خوب نیست این دوره ها به بهتر شدن نقاشی شما کمک می کند.

سبک های متفاوت آموزش حرفه ای تاتو بدن

انجام تاتو سبک های مختلفی دارد. در این جا به چند مورد از پرطرفدار ترین سبک ها اشاره شده است:

سبک سه بعدی آموزش تاتو روی بدن:
این سبک مناسب آقایان بوده و با استفاده از تکنیک پرسپکتیو و تکنیک سایه زدن تصاویری را طراحی می کنند که انگار برجسته یا فرو رفته هستند. این سبک نیاز به حرفه ای بودن در تاتو ی بدن و طراحی خوب دارد.

تاتو به سبک انیمال:
این سبک از ترکیب سه سبک رئال، سه بعدی و انیمال انجام می شود. در این سبک از جزئیات بدن حیوانات به عنوان طرح استفاده می کنند. این سبک نیاز به حرفه ای بودن در طراحی دارد و معمولا با طرح های تمام آبرنگی تاتو می شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های تاتو بدن در شرق تهران:
  • مرکز آموزش نیکوپسند
  • مرکز آموزش روشنایی
  • مرکز آموزش مروارید
  • مرکز آموزش نارمک شرق
  • مرکز آموزش محمد
  • مرکز آموزش گل رخ

آموزش تاتو
0912025 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو
0912610 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو
0910667 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش تاتو
0912004 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
محمد
0912792 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارمک شرق
0936308 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس های تاتو بدن به چه صورتی است؟

کلاس ها در طول 14 جلسه به مدت 28 ساعت برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

آیا دوره‌ی آموزشی تاتو بدن جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

مهارت کافی برای کشیدن هر طرحی روی بدن مشتری بدست می‌آورم؟

بله. مطابق سرفصل های آموزشی مهارت لازم و کافی برای کشیدن هر طرحی را به دست می‌آورید.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی تاتو بدن و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت تاتو بدن خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش تاتو بدن در شرق تهران، آموزشگاه تاتو روی بدن شرق تهران، بهترین آموزش تاتو بدن شرق تهران، گام به گام،از مبتدی تا پیشرفته، حرفه ای، از صفر تا صد، هزینه، قیمت، انواع سبک تتو روی بدن، تاتو بدن، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!