بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز بافت مو در اصفهان
  • بافت مو آفریقایی در اصفهان

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان
سالن بافت مو اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



بهترین مرکز بافت مو در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

خدمات حرفه ای بافت مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی بافت مو در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای بافت مو



  • بهترین مرکز بافت مو در اصفهان
  • بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

بافت مو در اصفهان

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان – بافت مو یکی از روش های مرسوم آراستن مو و زیبا سازی ظاهری موهایتان هستند و تا امروزه طرفداران زیادی داشته است و روز به روز این متد پیشرفت چشمگیری داشته است؛ این روش ترند مورد علاقه بسیاری از خانم ها می باشند. این سبک از زیبایی ظاهری از تنوع بالایی برخوردار می باشد که به مرور زمان پیشرفته تر شده است. آراستن موها به روش بافت مو هیچگاه قدیمی نشده و همیشه طرفداران خاصی را داشته است و جایگاه خود را در مد و زیبایی حفظ نموده.

بافت مو در اصفهان – از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین روش‌ها جهت آرایش مو می‌توان به بافت مو اشاره نمود که امروزه، هم زنان و هم آقایان از روش‌های مختلف بافت مو به‌صورت گسترده استفاده می‌کنند. آیا تابه‌حال به این نکته فکر کرده‌اید که رسیدگی به موها و آرایش آن‌ها به شکل‌های مختلف از چه زمانی شروع‌شده است؟ و چه تاریخچه‌ای را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده است؟ و یا ابزار بافت‌های مختلف مو چه چیزهایی هستند؟ و هر یک از مدل‌های بافت، نشانه‌ی چه چیزی است؟

بافت مو آفریقایی در اصفهان – بافتن مو تاریخچه خیلی طولانی دارد؛ به‌طوری‌که با صراحت می‌توان گفت که از دوران باستان، بافت مو و تزئینات مو شروع‌شده است. در این مقاله سعی شده تا شما را با تاریخچه بافت مو و نکات مهم و روش‌های مختلف جهت بافت مو آشنا کند.

بهترین مرکز بافت مو در اصفهان

بافت مو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز بافت مو در اصفهان می پردازیم.

تاریخچه بافتن مو:

بافت مو از چه بازه زمانی آغاز شد و تاریخچه آن به چه زمانی باز می گردد؟

شاید این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که تاریخچه بافت مو مربوط به چه زمانی است و مدل مو از چه زمانی مورد توجه خانم ها و برخی از آقایان قرار گرفته است؟

جالب است بدانید که زمان و تاریخ بافت مو از چندین سال گذشته عبور کرده و به دوران باستان می رسد.

طبق تحقیقات و شواهد موجود انسان ها از ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد (تقریبا حدود ۵۵ قرن پیش) از این روش برای زیبا سازی و آراستگی ظاهری خود بهره می بردند. بافت مو در اوایل ابداع آن به صورت سنبلی ساده مرسوم بوده است؛ اما به مرور زمان این مدل مو نیز مانند سایر مدل موها پیشرفت چشمگیری یافت و تنوع آن افزایش پیدا کرد. لازم به ذکر است که این روش در گذشته بدون ابزار و وسایل لازمه شکل می گرفت.

برخی از این مدل بافت موها که امروزه ترند شده اند و به فرهنگ هر جامعه ای مرتبط است عبارتند از: بافت فرانسوی، بافت آلمانی، بافت مصری، تیغ ماهی، بافت چهارتایی و…

به طور کلی این نوع مدل مو دارای قدمت بالایی در صنعت زیبایی و مد می باشد.
برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر ما را در این مقاله و مطالب همراهی فرمایید تا شما را نسبت به این مدل مو و متد آگاه سازیم.

تاریخچه بافت مو در میان آفریقایی ها:

طبق آمار و اطلاعات اولین بافت مو در میان آفریقایی ها شکل گرفته است و همچنان آفریقایی ها اعم از زن و مرد هم اکنون از این روش برای زیباسازی ظاهر خود بهره می برند. لازم به ذکر است موهای آفریقایی ها دارای ویژگی های مفیدی است که برای این مدل مو بسیار مهم و کاربردی می باشد؛ زیرا موهای سیاه پوستان بسیار ضخیم و با کیفیت می باشد از این رو برای بافتن موها بسیار مناسب است. گزینه دیگری که سبب می شود آفریقایی ها به این نوع مدل مو روی بیاورند فر بودن موهایشان می باشد؛ زیرا با بافت موها از فر بودن موهایشان خلاص می شوند.

تاریخچه بافت مو در میان مصریان:

بافتن موها در هر کشور، دارای آداب و رسوم و نشانه های مختص به خود می باشد. بافت مو در برخی از کشور ها و ملت ها نشانگر اشرافی و سلطنتی بودن، بود و در برخی دیگر از ملت ها نشانگر پاکیزگی و رعایت بهداشت است. همانطور که ذکر شد در مصر، بافته شدن موها بیشتر در میان فرعونیان مرسوم بود و آن ها حتی برای زینت بیشتر این نوع مدل مو، زیور آلات به آن می افزودند تا جلوه ظاهری خود را چندین برابر به نمایش بگذارند.

تاریخچه بافت مو میان هندی ها:

هندی ها نیز مانند سایر کشورهای دیگر از این مدل مو برای زیبا سازی ظاهر خود و موهایشان بهره می بردند؛ اما این نوع مدل مو در میان هندی ها به روش ساده صورت می گیرد و از این آرایش مو برای مراسمات خاصی همچون عروسی و مهمانی هایشان استفاده می کنند.

تاریخچه بافت مو در کشورهای شرق آسیا:

برخی از کشورهای شرق آسیا مانند چین، ژاپن و دیگر کشورها از این رو ش استفاده می‌کردند تا زیبایی موهای خود را چندین برابر به نمایش بگذارند. این نوع مدل مو در شرق آسیا مانند مصریان میان اشرافی ها مد بوده است و خانواده های سلطنتی از این روش بهره میبردند.
خانواده های سلطنتی برای نشان دادن هرچه بیشتر اشرافی بودن شان، موهایشان را سنگین تر می بافتند.

رابطه بافت مو متناسب با فرهنگ جوامع و ملل های مختلف:

این سبک از مدل مو از گذشته تا کنون در کشور های مختلف کاربردی بوده است و می توان گفت تقریبا نشانگر آداب و رسوم و فرهنگ های متفاوت می باشد؛ بدین جهت از این متد، متناسب با فرهنگ هر ملیت، در مراسم های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد.

تعریف بافت مو:

به طور کلی بافت مو تعریف معینی ندارد و اسم آن نشانگر این هنر می باشد. در واقع این اصطلاح زمانی تعریف می شود که موها به صورت منظم و مرتب در هم تنیده شوند. بافت مو انواع متفاوتی دارد که سبب روی آوردن خیلی از خانم ها و حتی آقایان به این سبک از مدل مو شده است.

انواع مدل های متنوع بافت مو عبارتند از:

• بافت موی ساده
• بافت موی تیغ ماهی
• بافت موی آبشاری
• بافت موی دو طرفه ساده
• بافت موی یک طرفه حرفه ای
• بافت موی فرانسوی دو طرفه
• بافت آفریقایی
• بافت خرگوشی
• بافت موی تاجی
• بافت موی مدل تل مانند
• بافت موی خطی
• بافت موی چهارتایی
• بافت موی حصیری
• بافت موی مجلسی

ابزار های لازمه برای انجام بافت مو:

برای زیبا سازی و آراستگی موهایتان به روش بافت مو الزامیست که برخی از وسایل لازمه را برای انجام این متد همراه داشته باشید. البته برای شکل دادن موهایتان به روش بافت ساده نیاز به داشتن وسایل و لوازم حرفه ای نمی باشد تنها با داشتن یکی دو مورد از موارد زیر می توانید از این مدل مو بهره ببرید و بافت مویی را که در خور شخصیت تان است را به کار ببرید.

برخی از این لوازم مورد نیاز به شرح زیر می باشند:

• سشوار و اتو مو:از آن جا که این دو ابزار نام برده شده هر دو ابزار حرارتی و مناسب برای صاف کردن و حالت دادن مو می باشند، بهترین گزینه برای پیش از شروع به بافت مو محسوب می شوند؛ زیرا موهایی که صاف و یکدست هستند بهتر و مرتب تر بافته می شوند که این امر برای بافت مو و زیبایی آن یک حسن به حساب می آید. به طور کلی برای شروع یک بافت موی جذاب لازم است که موهایتان را به کمک سشوار یا اتو صاف و نرم کنید.

• انواع شانه و برس برای بافت مو: یک روش دیگر برای صاف کردن موها استفاده از شانه و برس های مختلف است. باید این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از شانه کردن موها باید آنها را به کمک سشوار مرتب و صاف کرده باشید و سپس به کمک شانه های متناسب با اندازه و کیفیت موهایتان آنها را دسته بندی و شانه کنید تا موهای تان به راحتی و با نظم خاصی بافته شود.

• کلیپس های ریز مناسب برای بافت مو:از این کلیپس ها به عنوان نظم دهی به موها حین انجام بافت استفاده می شود. کلیپس ها مدل های متفاوتی دارند از جمله: کلیپس چوبی، کلیپس فلزی یا کلیپس پلاستیکی، شما می توانید برای بافتن موهای تان از هر یک از این کلیپس ها بهره ببرید.

• کش مو:کارایی و استفاده کش مو، مانند کارایی کلیپس ها به شمار می آید و برای دوام بیشتر بافت مو کاربرد دارد.تعداد کش مو به کار رفته در بافت مو، بستگی به سادگی یا پیچیدگی مدل مو دارد که در برخی از بافت مو ها از تعداد کمی کش مو استفاده می شود اما در برخی دیگر به صدها کش مو احتیاج است.

• در مرحله پایانی، بافت مو نیاز به مواد نگهدارنده دارد:نمونه های زیادی از مواد نگهدارنده یا تثبیت کننده مو وجود دارد؛ که شما می توانید از هر یک از این مواد نگهدارنده برای تداوم بیشتر بافت مو استفاده کنید. برخی از این مواد عبارتند از: کرم، واکس مو، چسب مو، ژل مو، تافت مو و.

برای انجام بافت مو باید تمامی این نکات را مورد توجه تان قرار دهید:

• تراکم مو ها نکته اساسی به شمار می آید:تراکم مو در انجام بافت مو یک نکته اساسی و حائز اهمیت به شمار می آید؛ زیرا برخی از افراد دارای حجم زیادی از مو هستند و بالعکس برخی دیگر از افراد موهایشان تراکم و حجم کمی دارد یا بخشی از موهایشان کم پشت می باشد در چنین شرایطی باید برای فرد مورد نظر از بافت های سنگین و پیچیده استفاده نکرد و همچنین قسمت کم حجم مو را در بافت مو به نمایش نگذاشت.

• بافت مو متناسب با موهای آسیب دیده و ضعیف شده:موهای بیشتر خانم ها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و رنگ موها و بی رنگ کننده ها و یا استفاده از داروهای خاص، دچار آسیب دیدگی و ضعیف شدن، شده است؛ در چنین مواردی به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه از بافت موهای سنگین و طولانی استفاده نکنید؛ زیرا این گونه بافت مو ها به نوبه خود سبب آسیب دیدگی بیشتر مو میشود.
• بلندی مو را در نظر داشته باشید:یکی از نکات مهم برای انجام بافت مو، داشتن موهای بلند است. اگر شما هم میخواهید از به روز ترین روش های بافت مو استفاده کنید بهتر است بگذارید موهایتان به قدر کافی رشد کند. با داشتن موهای بلند شما می توانید هر گونه بافت مویی را طبق علاقه تان استفاده کنید و به زیبایی بدرخشید.

• برخورداری از بهداشت مو:داشتن موهای سالم و بهداشتی یک گزینه اساسی به شمار می آید تا شما بتوانید بافت موهای مورد علاقه تان را به کار بگیرید.

• بافت مو باید متناسب با مدل چهره باشد:همانگونه که ذکر نمودیم بافت مویی، زیبا به نظر می رسد که با فرم صورت تان مطابقت داشته باشد تا بتواند زیبایی ظاهری تان را چندین برابر به نمایش بگذارد. به طور مثال اگر دارای صورت کشیده و ظریف هستید مدل مو ها را باید به سمت عقب بکشید تا با چهره مدل مورد نظر تان مطابقت داشته باشد.

مزایای بافت مو در شب:

جالب است بدانید بافته شدن موها در شب ویژگی های مثبتی دارد از این رو خیلی از خانم ها موهایشان را در شب می بافند.
بافتن موها در شب از آسیب دیدگی و ضعیف شدن موها می کاهد، این امر از، از بین رفتن رطوبت موها جلوگیری و پیشگیری می نماید و همچنین از گره خوردن موها هنگام جلوگیری می کند.

آیا برای شروع به کار در این حرفه نیازمند سرمایه چندانی هستید؟

برای یادگیری و اقدام در شروع به کار این مدل مو نیازمند سرمایه آنچنانی نخواهید بود و شما با داشتن کمترین سرمایه می توانید در این زمینه شروع به کار کنید. برای شروع به کار در این زمینه تنها کافی است که در دوره های تخصصی مربوط به این روش زیبایی موها شرکت کنید و سپس مرکز مربوط به خود را تأسیس کنید و یا این که در سالن های آرایشی شروع به کار کنید.

آیا بافت مو یک روش کسب درآمد به شمار می آید؟

بافت مو دارای مزایای خاصی است که آن را به یک روش پر درآمد و کارآمد در دنیای زیبایی و مد تبدیل کرده است. برخی از این مزایا عبارتند از: زیبایی شکیلی که به مو ها می بخشد، متنوع بودن مدل های آن، پرطرفدار بودن، عدم نیاز به ابزار های پیشرفته، ارزان بودن دوره های آموزشی و…

نکات مهم قبل از بافت مو:


تراکم و حجم مو را در نظر بگیرید و با توجه به آن مدل مو را انتخاب نمایید.

اگر موها آسیب‌دیده هستند از مدل‌هایی با بافت‌های طولانی جهت بافت موی خود استفاده نکنید.

بلندی موها را در نظر بگیرید و متناسب با آن مدل بافت مو را انتخاب نمایید.

بهداشت سر را مدنظر بگیرید؛ جهت بافت‌های پیچیده سلامت پوست و موی سر الزامی است.

متناسب با چهره و صورت فرد مدل بافت را انتخاب نمایید. چراکه هر مدلی از بافت مناسب یک چهره نیست.

اگر متناسب با حجم، جنس و بلندی موها، نوع بافت را مشخص کنید؛ هنگام بافت، موهای شما کشیده نخواهد شد و دچار آلوپسی کششی نخواهید شد و درنهایت ریزش مو نخواهید داشت. مثلاً فردی که دارای موی نازک و ظریف است؛ بافت موها به شکل‌های پیچیده برای آن مناسب نخواهد بود.

عوارض انتخاب نادرست مدل بافت و طولانی بودن زمان بافت:

• کشش آلوپسی
• ریزش
• زخم شدن و پوسته‌پوسته شدن سر


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های بهترین مرکز بافت مو در اصفهان:
  • سالن زیبایی صادقی
  • سالن زیبایی طراوت
  • سالن زیبایی آهنج
  • سالن زیبایی فشارکی
  • سالن زیبایی نقوی
  • سالن زیبایی فولادگر
  • سالن زیبایی صوفی
  • سالن زیبایی طاهری
  • سالن زیبایی ستاره عباسی
  • سالن زیبایی آرام بیوتی
  • سالن زیبایی مائده سالاری
  • سالن زیبایی دلسا
  • سالن زیبایی ازاده
  • سالن زیبایی محمدی
  • سالن زیبایی فروزنده

آتنا
0903366 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حاتمی
0936694 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آهنج
0913130 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
محمدی
0913670 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طاهری
0913572 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تمیزی
0930433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

سوالات متداول لیزر موهای زائد

در انتخاب مدل بافت مو چه عوملی موثر است؟

عواملی چون فرم صورت، ضخامت مو و میزان کشش مو در انتخاب مدل مو موثر ست.

بهترین مدل انتخاب مو کدام است؟

انتخاب بهترین مدل عملا امکان پذیر نیست چون برای هر فردی یک مدل خاص مناسب است.

برای کودکان ساده‌ترین مدل بافت مو کدام است؟

بافت سه تایی یکی از مدل های ساده برای کودکان است.

قبل ازبافت مو چه اقدامی باید انجام داد؟

موها را باید تمیز و سشوار کنید سپس موها را با کلیپس و جداکننده‌های مناسب جهت بافت تقسیم کنید. و مقداری مواد نگهدارنده به موها بزنید آنگاه طبق مدل انتخابی موها را ببافید.

برای بافت مو چه ابزاری احتیاج است؟

برای بافت مو به وسایلی چون سشوار یا اتوی مو، مواد نگه دارنده‌ی مو، شانه و برس، کلیپس تقسیم کنده‌ی مو و کشش مو احتیاج خواهید داشت.

کشش آلوپیس چیست؟

اگر هنگام بافت مو، موها بیش از حد موها کشیده شود موها درداک شده و حالت کشش آلوپیس به وجود می‌آید.

بافت مو را برای چه قسمتی از سر می‌توان استفاده نمود؟

برای تمامی موهای سر بافت مو امکان پذیر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین بافت مو در اصفهان، مرکز بافت مو در اصفهان، بافت مو در اصفهان، سالن بافت مو در اصفهان، بافت مو آفریقایی در اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند، گیسو، کمند،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!