• بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان
  • بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان
سالن کوتاهی مو شهرزاد در اصفهان
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



سالن کوتاهی مو در اصفهان در آرایشگاه شهرزاد اصفهان

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه شهرزاد در اصفهان

مرکز تخصصی کوتاهی مو در اصفهان در سالن شهرزاد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان – موها تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره ی افراد دارند،اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد،این است که هر فردی مدل موی متناسب با فرم چهره ی خود را داشته باشد.ممکن است یک مدل مو بسیار زیبا به نظر برسد اما فقط به یک فرم خاص چهره بیاید. از سوالاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، این است که آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ چه مدل مویی برای چهره ی من مناسب تر است؟

آرایشگرهای حرفه ای، می توانند در این زمینه به کمک شما بیایند، و شما را در انتخاب مدل موی مناسب تان راهنمایی کنند. چرا که کوتاه کردن مو ها ترفندهای خاص خود را دارد، و یک آرایشگر حرفه ای در واقع یک هنرمند است. اما باز هم تصمیم نهایی به عهده ی خود مشتری ها خواهد بود.

بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت افراد:

پیش تر اشاره کردیم که یک آرایشگر شبیه به یک هنرمند عمل می کند، هنر اصلی او این است که فرم های مختلف چهره را تشخیص دهد، و سپس موهای هر فرد را متناسب با فرم چهره ی او کوتاه کند.در این جا قصد داریم چند فرم صورت را به شما معرفی کنیم؛

فرم صورت بیضی شکل:

یکی از فرم های صورت که می توان هر مدل مویی را بر روی آن اجرا کرد، فرم صورت بیضی شکل است.می توان با چتری کوتاه کردن موی این افراد، صورت آنها را کوتاه تر نشان داد، و یا طوری موها را کوتاه کرد که تا استخوان ترقوه برسند. همچنین یک مدل موی بلند و فرفری زیبایی افراد با صورت بیضی را بیشتر می کند، و یا چتری های صاف و موج دار هم گزینه ی خوبی به نظر می رسد، یا اگر بخواهند آرایشگر می تواند یک کوتاهی زاویه دار انجام دهد، که مکمل چانه ی آنها باشد. همان طوری که قبلا هم گفتیم برای افراد با این فرم چهره، هر مدل مویی زیبا و مناسب است.

حالت صورت گرد:

هنگام کوتاه کردن موهای افراد با چهره ی گرد و دایره مانند، آرایشگر باید به نحوی موها را کوتاه کند که صورت فرد باریک تر به نظر برسد. به این ترتیب مدل مویی مناسب این افراد است که، موها در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند. یک مدل موی پشت کوتاه، مانند مدل پیکسی می تواند گزینه ی خوبی برای آنها باشد، که گردی صورت مشتری را کم تر می کند. اگر صاحب یک صورت گرد هستید، برای زیباتر به نظر رسیدن، موهای خود را موج دار کنید. و اگر طرفدار سبک های جدید و مد روز هستید، موهای خود را به سبک آشفته درست کنید، و لایه های جلوی سر خود را از لایه های پشتی بلند تر کوتاه کنید.

حالت صورت قلبی شکل:

اگر عرض صورت شما در قسمت بالایی و پیشانی تان، از قسمت پایینی و چانه بیشتر است، فرم چهره ی شما قلبی شکل است. برای این فرم صورت، بهتر است مدل مویی انتخاب شود که در آن، موها در قسمت پیشانی کمتر و در قسمت چانه بیشتر نمایان باشند. مدل موی مناسب برای شما، کوتاه کردن موها تا کنار فک تان است، اگر قد موها تا چانه برسد و یا کمی کوتاه تر از چانه باشد، بسیار برای چهره ی قلبی مناسب است. برای کوتاه تر به نظر رسیدن پیشانی ، بهتر است که موها در قسمت پیشانی کم پشت تر باشند، و اگر موها طوری کوتاه شوند که اطراف گونه ها پر پشت تر باشد، موهای تان پر تر به نظر خواهند رسید.

فرم صورت مربعی:

چون صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی تیز تر و مشخص تری دارند، بهتر است برای افراد با این فرم صوت، مدل موهایی در نظر گرفته شود که صورت آن ها را گرد تر می کند. پس باید از کوتاه کردن یک دست موها و یا موهایی با مدل و اندازه ی یکنواخت، برای این افراد اجتناب شود، بنابراین یک مدل موی چتری، می تواند برای آنها بسیار مناسب و برازنده باشد.

فرم صورت مستطیلی شکل:

اگر صاحب صورت مستطیلی شکل هستید، بهتر است که موها خود را به یک طرف حالت دهید، چرا که با این کار باعث می شود تا پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد.

مزایای کوتاه کردن مو:

جذابیت و تنوع دادن به چهره:

موهای کوتاه، به چهره ی افراد جذابیت بیشتری می دهند. شما می توانید به جای همان مدل موی ساده ی همیشگی تان، موهای خود را به نحوی که با فرم چهره ی شما هم خوانی دارد، کوتاه کنید و از تنوع دادن به چهره ی خود لذت ببرید.

نگهداری راحت تر:

اگر شما هم از آن دسته خانم های پر مشغله ای هستید که بیرون از منزل فعالیت دارند، بهتر است موهای خود را کوتاه کنید. با این کار هم به چهره ی خود تنوعی داده اید، و هم رسیدگی کردن به موهای کوتاه تان، بسیار راحت تر خواهد بود.

برس کشیدن راحت تر مو ها:

اگر موهای شما بلند باشد، حتما باید مدت زمان زیادی را صرف برس کشیدن و مرتب کردن آنها کنید. اما در صورتی که موهای کوتاهی داشته باشید، انجام این کار برای شما بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود.

دوش گرفتن سریع تر:

یکی از مشکلاتی که خانم های مو بلند با آن مواجه هستند، صرف کردن زمان طولانی برای شستن موهایشان زیر دوش است. اما کوتاه کردن مو ها این زمان را به حداقل آن کاهش می دهد.

صرفه جویی کردن در مصرف شوینده ها و حالت دهنده های مو:

واضح است که اگر موهای کوتاه تری داشته باشید، هنگام شستن آنها در حمام، از مقدار کمتری شامپو یا نرم کننده استفاده می کنید، و بعدا هم به حجم کمتری ماسک مو یا سرم مو برای حالت دادن به موهای خود نیاز دارید. پس به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

جلوگیری کردن از ایجاد مو خوره و آسیب به نوک مو:

چون خانم ها اغلب از وسایل حالت دهنده ی مو ها مثل؛ سشوار، اتو مو و بابلیس استفاده می کنند،نوک موهای آنها در معرض آسیب دیدن، شکسته شدن و مو خوره است. پس بهتر است که هر سه ماه یک بار، قدری موهای خود را کوتاه کنند، تا با حذف کردن قسمت های آسیب دیده ی مو، جلوه ی بهتر و سالم تری به آن بدهند.

افزایش رشد مو ها:

اگر دوست دارید که سرعت رشد موهایتان را بیشتر کنید، بهتر است در فواصل زمانی نزدیک موهای خود را کوتاه کنید، این کار باعث زنده شدن سلول های مو می شود و سرعت رشد مو ها را افزایش خواهد داد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای رشد بهتر موها، می‌توان موها را کوتاه کرد؟

خیر. چون رشد موها از ریشه‌ها بوده نه از ساقه‌ی مو و جهت کوتاهی مو، از ساقه‌ی مو کوتاه میشود.

آیا میتوان برای کوتاهی مومیتوان اختیار را به دست آرایشگر سپرد؟

خیر. شما باید مدل کوتاهی خود را متناسب با فرم صورتتان انتخاب نمایید.

کوتاهی مو برای بار اول چگونه باید باشد؟

بهتر است که برای بار اول یک تا دو سانت موهایتان را کوتاه کرده سپس نتیجه را بررسی کنید در صورت تمایل موهای خود را بیشتر کوتاهکنید.

برای کوتاه کردن موی خود به کجا باید مراجعه کنم؟

به آرایشگاهی مراجعه کرده که مدرک معتبر داشته و در این زمینه تبحر و مهارت کافی را داشته باشد.

آیا همه مدل های کوتاهی به من می آید؟

خیر. توجه داشته باشید که متناسب با فرم صورت، مدل کوتاهی موی باید انتخاب شود.

آیا مدل موی کوتاه با لایه های نامتقارن مناسب همه است و آیا نگهداری آن ساده است؟

مسلما خیر چه که کوتاه کردن مو باید متناسب با فرم و حالت صورت فرد باشد. شما جهت نگهداری این مدل مو باید قابلیت آرایش موها و خشک کردن آن را داشته باشید.


کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان، مرکز تخصصی کوتاهی مو در اصفهان، بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان، آرایشگاه عالی برای کوتاهی مو در اصفهان، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در اصفهان، بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند، نی نی سایت، بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در اصفهان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!