• بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان
  • بهترین مرکز کاشت ناخن در اصفهان

بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان
آموزشگاه کاشت ناخن شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه شهرزاد اصفهان
خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه شهرزاد در اصفهان

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اصفهان در سالن شهرزاد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان

بهترین مرکز کاشت ناخن در اصفهان

بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان – ناخن ها به عنوان عضوی بی روح قابلیت تغییرات و طرحی را داشته و می توانند در زیبایی دست ها بسیار مؤثر باشند.

امروزه کاشت ناخن به عنوان یک حرفه ی تخصصی مورد توجه قرار گرفته است. برخی ناخن ها به صورت طبیعی نازیبا به چشم می آیند و همچنین قابلیت رشد زیادی ندارند و یا شکنند ه اند. لذا برای این دوستان توصیه می شود از کاشت ناخن استفاده کنند. امروز در روش کاشت و طراحی ها تفاوت به قدری زیاد است که انتخاب راحت تر صورت می گیرد.

بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن در اصفهان می پردازیم.

دلایل استفاده از کاشت ناخن

همانطور که گفته شد بعضی ناخن ها صدف کوچکی دارند و یا قابلیت رشد ندارند و شکننده اند، در این مواقع از کاشت ناخن استفاده می گردد. از جمله مهمترین علت کاشت ناخن علاقه به زیبایی هاست که می توان گفت دست بدون داشتن ناخن زیبا اصلاً خوب به نظر نمی آید.

کاشت ناخن چیست؟

به ایجاد ناخن و طراحی بر روی آن کاشت ناخن گفته می شود. برخی ناخن ها رنگ و روی زیبایی ندارند و همچنین ضعیف و نازک اند. به این افراد نیز توصیه می شود حتماً ناخن بکارند. در افرادی که ناخن هایشان را می جوند نیز بسیار تأثیر می گذارد و مفید است. کاشت ناخن در اندازه های مختلف و سبک های مختلف و طرح های بسیار متنوع انجام می شود. در کاشت ناخن رعایت موارد بسیاری، ضروری و مهم است پس اگر قصد کاشت نان دارید حتماً زیر نظر بهترین متخصص این کار را انجام دهید.

انواع روش های کاشت ناخن:

ناخن های مصنوعی به طور عمده به سه دسته تقسیم می شوند:
• ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه ها نیز عرضه می گردند (ناخن قالبی)
• پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن فرد قرار می گیرند. (ناخن پودری)
• ژل های VV که امروزه بسیار پر طرفدارند (ناخن ژله ای)

1- کاشت ناخن قالبی:

کاشت ناخن قالبی در واقع قدیمی ترین و بی کیفیت ترین نوع کاشت که امروزه کمتر استفاده می گردد. در این نوع کاشت ابتدا مواد ضد قارچ به ناخن زده می شود سپس ناخن مصنوعی به وسیله مواد کاشت بر روی ناخن نصب می شود.
در این نوع کاشت به دلیل عدم سوهان کشی، ناخن زود هوا می گیرد.

کاشت ناخن قالبی برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای کسانی که ناخن های نامتقارن دارند اصلاً توصیه نمی شود چرا که قالب ناخن باعث نمایان تر شدن نامتقارنی و در نهایت نامرتبی دست ها می شود. از معایب این نوع کاشت می توان به هوا گیری، ماندگاری کم و مصرف زیاد مواد اشاره کرد.

2- کاشت ناخن پودری:

از لحاظ زیبایی و مقاومت بهترین نوع کاشت محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن مصنوعی یا همان تیپ به بالای ناخن چسبانده می شود. بعد مواد ضد قارچ زده می شود و بعد مواد کاشت زده می شود. این نوع از کاشت به سوهان کشی بسیار و دقیق احتیاج دارد و بسیار زمان بر است.

3- کاشت ناخن ژله ای:

در این نوع از کاشت ابتدا مواد ضد قارچ بر روی ناخن زده می شود سپس مواد ژله ای آماده که در بازار موجود است، بر روی ناخن زده می شود و برای خشک شدن سریع ماده ی ژله ای باید از دستگاه UV استفاده کرد.
در کل کاشت ناخن ژله ای مثل کاشت پودری ناخن است و تنها مواد آنها متفاوت است.

محاسن و معایب کاشت ناخن ژله ای:

در این روش، آسیبی به ناخن فرد زده نمی شود. تا زمانیکه ناخن رشد می کند و فرد به ترمیم نیاز پیدا می کند نشان گر سلامت ناخن می باشد. در کل چسب ناخن حساسیت زا نیست ولی در برخی موارد ممکن است افراد به مواد کات حساسیت پیدا کنند که در این صورت پوست آنها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر برای درمان ناخن ها ریموو کنند.

همانطور که از اسم این کاشت مشخص است از میکس دو روش پودری و ژله ای ایجاد می شود. در واقع ناخن به روش پودری کاشته می شود و در بعد از سوهان کشی یک لایه مواد ژل را روی ناخن می گذارند و در دستگاه VV خشک می کنند.
در این روش ناخن ها زیباتر و محکم تر از سایر روش ها و گران تر هم هستند.

روش کاشت پودری در واقع روش مادر است و همیشه وجود دارد. می توان این روش را با سایر روش ها ترکیب کرد. در هر روش کاشتی با توجه به اجرای کار می توان استحکام را بالا برد. در مناطق شرجی روش کاشت ژله ای دوام بیشتری دارد.

اگر از کاشت ناخن پشیمان شدید یا از مدل کاشته شده رضایت ندارید می توانید آن را بردارید.
با استفاده از استون 100 درصد، سوهان ناخن و باخر و پولیش دست به کار شوید. ابتدا ناخن ها را 5 تا 7 دقیقه درون استون نگه دارید. سپس دست هارا با دستمال تمیز خشک نمایید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا فقط یک لایه ی نازک از مواد روی ناخن تان باقی بماند. باقی کار را می توانید با استفاده از سوهان باخر برطرف سازید. حتماً ناخن هایتان را تقویت کنید. در کاشت ناخن دقت کنید که ناخن کارتان حتماً از ضد قارچ و مواد مرغوب استفاده نماید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

اهمیت اندازه تیپ ناخن در ابزار کاشت در چیست؟

اندازه‌ی تیپ ناخن بسیار حائز اهمیت است چون در بلندتر شدن قد ناخن شما موثر بوده و ناخن ها را ضخیمتر خواهد کرد.

آیا تیپ های ضخیم و بلند مناسب هستند؟

خیر هرچه قد ناخن بلندتر و ضخیم تر باشد انجام کارهای رومزه برای شما سختتر و دشوار خواهد بود

بابت کاشت ناخن چقدر پول باید بپردازم؟

با توجه به مواد استفاده شده و طرحی که سفارش داده‌اید هزینه ها متفاوت خواهد بود.

تیپ مناسب برای کاشت ناخن چیست؟

انتخاب تیپ بسیار مهم است هر چه کاشت ناخن به ناخن های طبیعی نزدیکتر باشد یعنی ناخن نازک‌تر و کوتاه‌تر باشد امکان انجام کارهای روزمره بهتر و آسان‌تر خواهد بود.

آیا به کاشت ناخن عادت میکنم؟

در عرض چند هفته نحوه‌ی کار کردن با ناخن های بلند را یاد خواهید گرفت و به شیوه‌ای متفاوت از انگشتان دست و خود دست استفاده خواهید کرد.

آیا امکان برداشتن کاشت ناخن وجود دارد؟

بله


کلمات کلیدی:
بهترین سالن کاشت ناخن در اصفهان، مرکز تخصصی کاشت ناخن در اصفهان، کاشت ناخن در اصفهان، کاشت ناخن در اصفهان، کاشت ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس های، لوازم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!