بهترین آتلیه کودک در اصفهان
  • بهترین آتلیه کودک در اصفهان
  • بهترین آتلیه کودک اصفهان

بهترین آتلیه کودک در اصفهان
بهترین آتلیه کودک در اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در اصفهان در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در اصفهان

بهترین آتلیه کودک در اصفهان با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در اصفهان

بهترین آتلیه تخصصی کودک در اصفهان

بهترین آتلیه کودک اصفهان – پارامترهای مهمی در انتخاب بهترین آتلیه عکاسی کودک وجود دارد که ما در این مقاله شما را با مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل در انتخاب آتلیه عکاسی کودک آشنا می‌کنیم.
عکس با خودش یک دنیا حرف و خاطره دارد. برای همین است که تمام مادرهای مهربان با دقت زیاد همیشه دنبال یک آتلیه خوب می‌گردند. وقتی وارد خانه مادر می‌شوی، اولین چیزی که جلب توجه می‌کند و کلی نگاهش می‌کنی و راجع به آن با مادرت صحبت می‌کنی و یاد خاطرات می‌افتید، یک عکس می‌باشد. عکس یک بچه که مادر با کلی عشق بغلش کرده و اون بچه کسی نیست جز خودت. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین آتلیه کودک را انتخاب کنید. در ادامه به ویژگی‌های یک آتلیه خوب می‌پردازیم.

بهترین آتلیه کودک در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه تخصصی کودک در اصفهان می پردازیم.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک:

1- نظافت:

در آتلیه کودکی که انتخاب می‌کنیم باید دقت کنیم و خیلی مواظب باشیم که نظافت قشنگ رعایت شده باشد. چون بچه‌ها خیلی حساس هستند. لوازم و دکورهای آتلیه کودک، استودیوی عکاسی و مخصوصاً لباس‌های فانتزی که برای عکاسی کودک استفاده می‌شود، می‌تواند میزان تمیزی یک آتلیه کودک را به شما نشان دهد.

2- عکاس کودک:

خود عکاس کودک، مهم‌ترین قسمت عکاسی است. او باید خوش برخورد، خنده رو و خوش اخلاق باشد؛ و با صبر و حوصله با کودک شما بازی کند، برایش شعر بخواند، موسیقی بگذارد تا در نهایت عکس کودک شما در بهترین حالت گرفته شود و یک خاطره خوب در ذهن شما و فرزند عزیزتان از آتلیه کودک نقش ببندد.

3- نمونه کار:

امروزه می‌توانید به راحتی با استفاده از سایت و شبکه‌های اجتماعی، نمونه کارهای آتلیه کودک را با هم مقایسه کنید. تنوع ژست‌ها، تعداد عکس‌ها، دکورها، نورپردازی و از همه مهم‌تر هنر عکاسی کودک از ویژگی‌ها و خصوصیات مهمی هستند که می‌توانید برای انتخاب یک آتلیه کودک خوب به آن‌ها دقت کنید.

4- روتوش:

روتوش زیاد، نور زیاد عکس، رو هوا بودن کودک و کادر ناقص، اصلاً کار یک آتلیه خوب نمی‌باشد. خدا همه بچه‌ها را زیبا و قشنگ آفریده، پس یک آتلیه خوب باید با هنر عکاسی کودک و نورپردازی حرفه‌ای بتواند عکس کودکی بگیرد که کم‌ترین روتوش را لازم داشته باشد.

5- چاپ و رنگ:

کاغذی که از جنس ابریشم می‌باشد و جای دست هم روی آن باقی نمی‌ماند و صدسال نیز عمر می‌کند، کاغذ سیلک می‌باشد که بهترین کاغذ دنیا است. لابراتوارها وظیفه چاپ و آتلیه کودک وظیفه تنظیم رنگ را به عهده دارند. پس یک آتلیه خوب یک متخصص رنگ‌شناسی دارد، از کاغذ سیلک استفاده می‌کند و چاپ عکس را هم به لابراتوارها می‌دهد.

6- پرسنل:

از ویژگی‌های مهم و اساسی یک آتلیه کودک خوب، پرسنل حرفه‌ای، با دقت، صبور و دلسوز می‌باشد که شما از زمانی که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌توانید این موضوع را متوجه شوید. این خصوصیات باعث می‌شود که عکاسی کودک تبدیل شود به یک خاطره بزرگ و به یاد ماندنی.

7- محیط آتلیه:

یکی از خصوصیات مهم محیط یک آتلیه خوب، دما و تهویه مناسب، بزرگی استودیو، محلی برای انتظار و انتخاب عکس و در کل شرایطی می‌باشد که شما احساس آرامش و راحتی داشته باشید و از روز عکاسی کودک خود نهایت لذت را ببرید.

8- مکان آتلیه:

از ویژگی‌های دیگر یک آتلیه مناسب، نزدیکی به اتوبان و خیابان‌های اصلی، محله اصیل، جای پارک مناسب، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل آسانسور، لابی و … می‌باشد.

9- قیمت:

از قدیم گفتند که هیچ گرونی بی‌حکمت نیست و هیچ ارزونی بی‌علت. پس یک آتلیه خوب منطقی نمی‌باشد که قیمت‌هایش پایین باشد، اما دلیل هم ندارد که قیمت‌ها خیلی بالا باشد. وقتی خصوصیات یک آتلیه کودک خوب را در آتلیه‌ها بررسی و تحقیق کنید، معمولاً برای انتخاب نهایی دو تا سه آتلیه می‌ماند که قیمت‌هایشان با هم اختلاف چندانی ندارند. پس اگر اول رفتید سراغ قیمت، آن آتلیه‌هایی که از نظر قیمت خیلی پایین یا خیلی بالا هستند را کنار بگذارید. بعد بروید سراغ ویژگی‌های مهم و اصلی‌تر.

5 اشتباه بزرگ مادران در انتخاب آتلیه کودک:

عکاسی کودک به مهارت نیاز دارد و در کنار آن عکاس باید اصول روان‌شناختی رفتار کودکان را هم بداند تا بهتر آن‌ها را کنترل کند. در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند کیفیت عکاسی یا سابقه کاری قبلی در انتخاب آتلیه در اولویت می‌باشد؛ اما تعداد بسیاری از مادران اشتباهات دیگری نیز مرتکب می‌شوند که هم برای خود آنها خسته‌کننده شده و هم در روند کار آتلیه کودکان لطمه می‌زند.

شما هم به عنوان یک مادر باید معیارهای مختلفی را در انتخاب آتلیه در نظر بگیرید که در ادامه چند اشتباه بزرگ را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب شما را تحت تأثیر قرار ندهد؛ و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در نظر گرفتن قیمت به عنوان اولویت اصلی در آتلیه کودک:

متأسفانه تعرفه عکاسی آتلیه، موضوعی است که مادران در اولین برخورد در مورد قیمت عکاسی می‌پرسند؛ و به عنوان اولین معیار انتخاب، در نظر گرفته می‌شود. ولی پیشنهاد ما در استودیو به عنوان یک گروه حرفه‌ای در زمینه عکاسی کودک این است که قبل از آن، کیفیت عکاسی و نمونه کارهای قبلی آنها را ببینید و قیمت را به عنوان آخرین معیار در نظر بگیرید. در آخر، اگر اطمینان پیدا کردید که کیفیت کار آتلیه برای عکاسی کودک با عکاسی در شرایط مختلف مناسب بود، می‌توانید تعرفه هم از آنها بپرسید.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

عکاسی به سبک آتلیه‌ای مثل عکاسی ساده و پرسنلی نیست که فقط یک چهره 3 در 4 هدف قرار داده شود. در آتلیه کودک که روشی متفاوت دارد، باید از روند خوابیدن، استراحت کردن، بازی کردن بچه‌ها عکس گرفته شود؛ و ژست‌های گوناگونی را به عنوان ژست عکاسی کودک امتحان کنند. به عنوان مثال در استودیو شیوه‌ها و متدهای مختلف عکاسی از کودکان مانند عکاسی کودک در فضای باز، در ساحل، یا در پارک را هم فراهم می‌کند تا شما به عنوان مادر امکان انتخاب ایده‌های گوناگون و متنوع را داشته باشید.

اصرار به انجام ایده‌های غیرمعمول:

مادران معمولاً طبق عادت قبل از حضور در آتلیه کودک تحقیقاتی در مورد ژست عکاسی کودکان در اینترنت انجام می‌دهند؛ و دوست دارند هر طور شده این ژست‌ها را پیاده کنند. ولی ممکن است بعضی از این ایده‌ها قابل اجرا نباشند و بهتر است مادران از اصرار بیش از حد خودداری کنند. خدمات ما در گروه استودیو شامل شیوه‌های مختلف عکاسی می‌شود که عکاسی کودک در منزل یا در شرایط مختلف در آن آورده شده است؛ بنابراین ایده‌های گوناگون و خاص خود را با ما در میان بگذارید تا مجبور به تغییر آنها نشوید.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه:

در هنگام انتخاب آتلیه کودک، حتماً به آنجا بروید و اطمینان پیدا کنید که پیش نیازها و الزامات اولیه آنها را فراهم می‌کنید تا در مورد شرایط خاص عکاسی آماده باشند. چون حضور در آتلیه فقط یک زمان کوتاه نیست و ممکن است یک دوره زمانی چند ساعت هم طول بکشد؛ بنابراین هر چه کودک برای حضور در این فضا آماده باشد و خانواده‌ها در مورد رفتارهای مناسب در آتلیه به آنها توضیح داده باشند، کار عکاس نیز راحت‌تر خواهد بود؛ و خانواده‌ها هم دردسر کمتری را تحمل خواهند کرد.

دخالت در روند عکاسی:

دخالت در روند عکاسی و کار عکاسان، یکی دیگر از اشتباهات خطرناکی است که مادران در هنگام حضور در آتلیه انجام می‌دهند. این کار باعث سخت‌تر شدن کار عکاسان شده و تحمل رفتار کودکان برای آنها سخت می‌شود. در گروه استودیو به شما اطمینان می‌دهیم که روند عکاسی کودک شما توسط یکی از بهترین عکاسان آتلیه کودک انجام می‌شود؛ و نیازی به دخالت و اظهارنظر در کار آنها نمی‌باشد.

معرفی خدمات استودیو:

یکی از بهترین استودیوها در زمینه کودک که به کمک عکاسان حرفه‌ای و دوربین‌های پیشرفته و فوق حرفه‌ای انجام می‌شود، استودیو می‌باشد. اگر شما مادر یا خانواده کودک هستید که نسبت به کیفیت عکاسی کودک خود نگران هستید و نمی‌دانید چگونه آتلیه‌ای را انتخاب کنید، حتماً وب‌سایت ما را ببینید و از شماره‌های داخل سایت استفاده کنید. در این گروه ما خوشحالیم که امکانات لازم برای عکاسی کودک با کیفیت فراهم کنیم و از پرسنل آموزش دیده با توانایی بالا برای رفتار با کودکان بهره ببریم. در آخر پیشنهاد می‌کنیم که از سایت استودیو بازدید کنید و برای دیدن امکانات و خدمات ما هم تماس بگیرید تا بیشتر آشنا شوید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک چیست؟

در انتخاب آتلیه کودک موضوعات چون نظافت، عکاس کودک، نمونه کار، روتوش، چاپ و رنگ، پرسنل، مکان و قیمت را مد نظر داشته باشید

ویژگی مهم عکاس کودک چیست؟

در کار خودش مهارت و تخصص و سابقه کار کافی داشته باشد و همچنین به اصول روانشناختی کودک مسلط باشد.

یکی از رایج ترین خطاهای همراها کودک در عکاسی چیست؟

دخالت در روند عکاسی و کار عکاسان، یکی دیگر از اشتباهات خطرناکی است که مادران در هنگام حضور در آتلیه انجام می‌دهند. این کار باعث سخت‌تر شدن کار عکاسان شده و تحمل رفتار کودکان برای آنها سخت می‌شود.

منظور از حضور در آتلیه جهت عکاسی کودک چیست؟

حضور در آتلیه فقط یک زمان کوتاه نیست و ممکن است یک دوره زمانی چند ساعت هم طول بکشد؛ بنابراین هر چه کودک برای حضور در این فضا آماده باشد و خانواده‌ها در مورد رفتارهای مناسب در آتلیه به آنها توضیح داده باشند، کار عکاس نیز راحت‌تر خواهد بود؛ و خانواده‌ها هم دردسر کمتری را تحمل خواهند کرد.

برای گرفتن عکس از کودک چقدر هزینه باید بپردازم؟

هزینه عکاسی به المان های خاصی وابسته است که بهتر است جهت اطلاع از هزینه ها با آتلیه تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در اصفهان، بهترین آتلیه عکس کودک در اصفهان، بهترین آتلیه تخصصی کودک در اصفهان، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!