بهترین آتلیه عروس در اصفهان
  • بهترین آتلیه عروس در اصفهان
  • بهترین آتلیه عکاسی عروس و داماد در اصفهان

بهترین آتلیه عروس در اصفهان
بهترین آتلیه عروس در اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در اصفهان در تالار هایپر بیوتی
بهترین آتلیه عروس در اصفهان

بهترین آتلیه عروس در اصفهان با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه عروس در اصفهان

بهترین آتلیه عکاسی عروس در اصفهان

بهترین آتلیه عروس اصفهان – جشن عروسی شاید مهم‌ترین اتفاق زندگی هر فرد باشد و بنابراین ثبت خاطره‌ی این شب تکرار نشدنی مهم‌ترین دغدغه‌ی عروس و دامادهاست.

فیلم‌برداری و عکاسی از مراسم عروسی یکی از بخش‌های مهم آن است. استخدام یک عکاس و یا فیلم‌بردار و یا همکاری با یک آتلیه عروسی بخش زیادی از مجموع هزینه‌های عروسی را به خود اختصاص خواهد داد. این روزها باوجود انواع و اقسام آتلیهها، انتخاب یک فیلم‌بردار و عکاس حرفه‌ای که بتواند مراسم شما را به خوبی ثبت کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برای آن‌وقت گذاشت.

لذا سؤالی که مطمئناً برای شما پیش می‌آید این است که چطور می‌توانیم یک آتلیه‌ی خوب و مناسب انتخاب کنیم. نکات ریز و ظاهراً ساده‌ای وجود دارد که کافی است فقط کمی دقت و حوصله به خرج دهید تا نتیجه‌ای را که می‌خواهید به دست بیاورید.

زمانی که به یک آتلیه فیلم و عکس برای دیدن نمونه کار مراجعه می‌کنید توجه کردن به ژست عکس‌ها، شیوه نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکس‌ها می‌تواند از ساده‌ترین راه‌های مقایسه و انتخاب آتلیه مناسب برای شما باشد.

همچنین برای اینکه خیالتان از هر جهت راحت باشد می‌توانید از مدیر آتلیه درباره‌ی تجهیزاتی مانند دوربین‌ها، فلش‌ها، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده می‌شود و …صحبت کنید.

همچنین وجود تعداد دوربین بیشتر در مراسم و حتی هلی شات ها ی بیشتربه شما کمک خواهد کرد عکس‌ها و ویدئوهای خاص‌تر و جذاب‌تری داشته باشید. بیشتر باشد عکس‌ها و ویدیو جذاب‌تر و بهتری خواهید داشت.

شما می‌توانید درباره تعداد دوربین‌ها و رفلکتورها و همچنین هلی شات ها با تیم عکاسی و فیلم‌برداری صحبت کنید اما درعین‌حال به این نکته هم توجه داشته باشید که این موضوع روی هزینه‌های عکس و فیلم مراسم شما تأثیر خیلی زیادی خواهد داشت.

در انتخاب آتلیه عروس باید به نکات زیادی توجه کرد اما اکثر مردم فقط به دیدن نمونه کار اکتفا می‌کنند درحالی‌که برای انتخاب آتلیه عروس خوب نکات بیشتری وجود دارد که برخی از آن‌ها را می‌توانید در لیست زیر مشاهده فرمایید پس در این نوشته با ما همراه باشید.

بهترین آتلیه عروس در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه عکاسی عروس در اصفهان می پردازیم.

راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس:

• سابقه کار
• داشتن مجوز رسمی
• ساخت فیلم عروسی مشابه نمونه کارهای قبلی
. متعهد بودن و همراه بودن در کل روز مراسم عروسی
• امنیت عکس‌ها و فیلم‌ها
• نوع دوربین‌های فیلم‌برداری
• دارا بودن کادر آقا و خانم
• مشخص کردن تعداد افرادی که در روز عروسی شما حاضر خواهند شد.
• حتماً قبل از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عکس یا درست کردن آلبوم روی هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید اعمال می‌شود یا نه.
• اگر عکاسی روی روتوش خیلی تأکید می‌کند، دو برابر حواستان را جمع کنید. چون روتوش بیش‌ازحد چهره شما را با آن همه آرایش و… بسیار مصنوعی جلوه دهد. درواقع باید گفت یک عکاس حرفه‌ای سعی می‌کند با کمترین روتوش ممکن بهترین عکس‌ها را بیافریند.

نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد نکات لازم است ولی کافی نیست. جزئیات دیگری نیز اهمیت دارد که در ادامه درباره‌ی آن‌ها صحبت می‌کنیم.

آیا فردی مذهبی هستید؟

اگر فردی مذهبی باشید انتخاب آتلیه مناسب برایتان سخت‌تر می‌شود چراکه تمامی آتلیه‌های عروسی بخشی از تیمشان آقایان هستند و ممکن است شما با این موضوع راحت نباشید.
توجه داشته باشید که ممکن است در روز عروسی‌تان باغی که برای عکاسی انتخاب می‌کنید هم‌زمان چند عروس داماد دیگر در آنجا مشغول عکاسی باشند.
پس پیشنهادی که برای شما داریم این است که چند روز قبل‌تر از مراسم عروسی به‌صورت فرمالیته برای عکاسی در محل مشخص‌شده آماده شوید و حتماً این موضوع را با آتلیه و تیم عکاسی و فیلم‌برداری هماهنگ کنید.

اخلاق و نوع برخورد تیم با عروس و داماد:

این موضوع را به خاطر داشته باشید که برخورد تیم عکاسی و فیلم‌برداری با عروس و داماد و حتی ساقدوش‌ها خیلی می‌تواند مهم باشد چون شما قرار است یک روز کامل را که بهترین روز زندگی‌تان هست در هر زمان و هرکجا در کنار عکاسان و فیلم‌برداران بگذرانید پس میزان صمیمیت آن‌ها با شما بسیار مهم خواهد بود. این صمیمت به شما کمک می‌کند مقابل دوربین عکاسی احساس راحت‌تری داشته باشید و عکس‌هایی با احساسات واقعی و خوب ثبت خواهند شد.

اعتماد به تبلیغات زبانی و مجازی:

درست است که به قول معروف نباید گول تبلیغات را خورد ولی این جمله‌ی کلیشه‌ای را خیلی هم جدی نگیرید چراکه تبلیغ اگر باصداقت همراه باشد شما را از سردرگمی نجات خواهد داد. پس برندهایی که زیاد به گوشتان رسیده‌اند را جدی بگیرید، درواقع اسم‌هایی که سر زبان‌ها می‌افتند بدون شک از یک پشتوانه‌ی قابل‌اعتماد برخوردار هستند.

پس به دنبالشان بروید تا اطلاعات بیشتری درباره‌شان به دست بیاورید. تحقیق و بررسی کنید و سپس انتخاب نمایید.

عکاسی فرمالیته:

مطمئناً در روز عروسی عکس‌های اصلی مراسم را با ژست‌های دلخواه و متفاوت خواهید گرفت اما علاوه بر آن پیشنهاد ما به شما عکاسی فرمالیته است. شما با در نظر گرفتن تاریخ عروسی می‌توانید چند روز قبل‌تر از مراسم بالباس عروس متفاوت و آرایش متفاوت نسبت به روز عروسی‌تان در لوکیشن هایی خارج از شهر و یا خارج از ایران و در مناطقی که دسترسی به آن‌ها در روز عروسی دشوار است برای عکاسی و فیلم‌برداری آماده شوید.

این کار حسن مزیت خاصی دارد و آن صرفه‌جویی در وقت است. شما می‌توانید با خیال راحت تمام‌روز را صرف عکاسی کنید و تمام فیگورهای مدنظرتان را امتحان کنید. بدون اینکه نگران از دست دادن زمان باشید و در روز عروسی با خیال راحت همراه با عزیزان و خانوادتون عکس بگیرید.

شاید بتوان گفت تنها چیزی که از یک جشن عروسی باقی می‌ماند عکس و فیلم‌های یادگاری و خاطره‌انگیز است.

برای اینکه خاطرات این روز تکرار نشدنی را به بهترین نحو ثبت کنید ما برای شما پیشنهادهایی داریم که به شما در انتخاب بهترین آتلیه فیلم و عکس عروس کمک خواهد کرد.

۱۱ سؤال مهمی که باید از مدیر آتلیه بپرسید:

1- زمانی که برای انتخاب آتلیه و عقد قرارداد مراجعه می‌کنید حتماً از شخصی که آنجا حضور دارد بپرسید که آیا عکاس شما در روز عروسی خود ایشان خواهد بود یا خیر؟
2- آیا امکان دیدن نمونه آلبوم از عروسی‌های قبلی وجود دارد یا خیر؟
3- آیا آن‌ها این توانایی و امکان را دارند که عکس‌هایی از شما بگیرند که در ذهن تصور می‌کنید؟
4- حداقل هزینه‌ها چقدر است؟
5- آیا هزینه شامل فیلم‌برداری هم می‌شود یا هزینه جداگانه دارد؟
6- آیا از دستیار استفاده می‌کنند؟ آن دستیار کارآموز است یا حرفه‌ای؟
7- برنامه روز عکاس چیست؟ درواقع مطمئن شوید که عکاس در روز جشن شما برای جشن دیگری وقت
نگذاشته باشد
8- آیا عکاس حاضر است حرف‌ها و خواسته‌های شما را با دقت و حوصله گوش داده و اجرا کند؟
9 -برای انجام پیشنهادات شان چه جور ضمانتی دارند؟
۱۰-چه مدت پس از جشن، آلبوم عروسی آماده خواهد شد؟
11- عکاس برای عکس اسپرت عروسی دقیقاً چه برنامه‌ای دارد؟

آلبوم‌های عروس چند نوع هستند؟!

آلبوم‌های عروس به دو دسته‌ی کلی ساده و ژورنالی تقسیم می‌شوند. جلد و پوشش آلبوم‌ها می‌تواند چرم یا جیر باشد که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و زیبا ارائه می‌گردد.

اما یک تفاوت اساسی بین آن دو است.

آلبوم‌های ساده که در کشورهای اروپایی به آلبوم‌های Matted هم معروفند، معمولاً توسط برنامه‌های کامپیوتری آماده طراحی می‌شوند. این آلبوم‌ها طرفدار زیادی ندارند. در این آلبوم‌ها معمولاً عکس‌ها با کادرها و الگوهایی از قبل آماده در صفحات قرار می‌گیرند و به عنوان آلبوم‌های هدیه عروس و داماد در همان شب عروسی چاپ و صحافی شده و به آن‌ها تقدیم می‌شود.

همچنین برخی از آتلیه‌ها به‌عنوان خدمات جانبی به عروس و دامادهایی که ترجیح می‌دهند به‌جای آلبوم‌های گران‌قیمت فقط عکس‌هایشان را چاپ کنند این گزینه را که قیمت کمتری دارد پیشنهاد می‌کنند.

آلبوم‌های دیگر انواع طراحی شده یا mount-Flush هستند که با اسم آلبوم‌های ژورنالی، ژورنال عروس ایتالیایی (آلبوم ایتالیایی) یا آلبوم‌های مجله‌ای (style magazine) هم شناخته می‌شوند.

مزیت این آلبوم‌های عروس این است که از نظر طراحی هیچ محدودیتی نداشته و طراحی این ژورنال‌ها به مهارت و تخصص شخصی که آن‌ها را طراحی می‌کند؛ بستگی دارد. از طراحی‌هایی شبیه به همان آلبوم‌های قبلی یا صفحاتی خاص و فانتزی شبیه به مجلات مد متفاوت است و به همین دلیل قیمت آن‌ها بسته به دستمزد شخصی که روی آن کار می‌کند بسیار متفاوت خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مهم این آلبوم‌ها استفاده از عکس‌ها به‌صورت ترکیبی است. به‌طوری‌که کمترین لبه‌های عکس را شامل شده و عکس‌ها به‌گونه‌ای قرار می‌گیرند که در همدیگر و در زمینه ادغام می‌شوند.

آلبوم دستی، پرهزینه یا یک ضرورت؟

عکس‌هایی که شما می‌گیرید عکس‌های خام یا به‌اصطلاح فایل خام هستند و باید در آتلیه با تکنیک‌های فتوشاپ روتوش شوند و مخصوصاً به لحاظ روشنایی و رنگ و تناسب تنظیم شوند.

عکاسان آتلیه‌ها با استفاده از تکنیک‌های عکاسی، بازی با لنز و فضا و نور، فیگورهای مختلف، آرایش سوژه‌ها، عکس‌های مدلینگ که گاهی با نمونه‌های روز دنیا نیز برابری می‌کند، چهره‌ای خاص و متفاوت از عروس و داماد می‌سازند.

همچنین آلبوم‌هایی که این روزها مد شده، شامل ۱۱ برگ ۱ در ۱ است که مانند مجله‌های مد، عکس عروس و داماد را در خود صفحات آلبوم چاپ می‌کنند و درنتیجه حس خوشایندی در مشتری ایجاد می‌شود.

قیمت این آلبوم‌ها معمولاً از 1 میلیون تومان شروع می‌شود.

اندازه‌های پرهزینه :عکس‌های شما ممکن است پرتره و اسپرت باشد که قرار است روی شاسی چاپ شود.شما برای سایزهای مختلف که برای استفاده‌های مختلف مدنظر دارید هزینه‌های متفاوتی باید پرداخت کنید.

عکس‌هایی که باید در آلبومتان داشته باشید:

1.کارت دعوت عروسی
2. لباس عروسی آویزان شده روی رخت‌آویز
3. حلقه نامزدی و عروسی
4. عروس و ساقدوش‌های
5. داماد و ساقدوش‌هایش
6. جواهرات عروس
7. لحظه قرار دادن تور روی سر عروس در آرایشگاه
8. لحظه‌ای که داماد کتش را می‌پوشد و مشغول درست کردن یقه یا گره زدن کروات است
9. لحظه‌ای که داماد جلوی در آرایشگاه عروس از ماشین پیاده می‌شود
10. عروس و داماد وقتی‌که اولین بار دم در آرایشگاه همدیگر را می‌بینند
11. عروس، داماد، همه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها
12. لحظه امضای قباله سر سفره عقد
13. برش کیک
14. لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده

برای انتخاب آتلیه به این نکات هم توجه کنید:

1. از میزان تجربه تیم عکاسی و فیلم‌برداری مطلع شوید.
۲.اطمینان پیدا کنید که آتلیه موردنظر دارای مدرک معتبر عضویت در اتحادیه عکاسان است یا نه.
3. همه موارد حقوقی را از قبل بررسی کنید.
4. مراقب کلاه‌برداران باشید و به‌واسطه اعتماد نکنید
5. یادتان باشد که در قرارداد جزئیات کاری که می‌خواهید و آلبوم موردنظرتان به‌طور دقیق قید کنید.
6. ایده‌های مدنظر عکس عروسی‌تان را برای عکاس توصیف کنید.
7. حتماً قبل از قرارداد بستن بپرسید هزینه چاپ عکس یا درست کردن آلبوم روی هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بوده یا هزینه‌های جدا به دنبال خواهد داشت.
8. آتلیه‌ای را انتخاب کنید که به آن اعتماد دارید و خیالتان از امنیت عکس‌هایتان راحت است.
9. اگر عکاس روی روتوش عکس خیلی تأکید می‌کند، حواستان را بیشتر جمع کنید. روتوش بیش‌ازحد،چهره شما را مصنوعی جلوه خواهد داد و یک عکاس حرفه‌ای عکاسی است که با کمترین روتوش بهترین تصویر را ثبت و خلق کند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آلبوم عروسی چند نوع است؟

آلبوم عروسی را میتوان به دوشکل ساده و ژورنالی تهیه نمود.

آلبوم عروسی ساده چه نوع آلبومی هستد؟

آلبوم‌های ساده که در کشورهای اروپایی به آلبوم‌های Matted هم معروفند، معمولاً توسط برنامه‌های کامپیوتری آماده طراحی می‌شوند. این آلبوم‌ها طرفدار زیادی ندارند. در این آلبوم‌ها معمولاً عکس‌ها با کادرها و الگوهایی از قبل آماده در صفحات قرار می‌گیرند و به عنوان آلبوم‌های هدیه عروس و داماد در همان شب عروسی چاپ و صحافی شده و به آن‌ها تقدیم می‌شود.

مزیت آلبوم های ژورنالی چیست؟

مزیت این آلبوم‌های عروس این است که از نظر طراحی هیچ محدودیتی نداشته و طراحی این ژورنال‌ها به مهارت و تخصص شخصی که آن‌ها را طراحی می‌کند؛ بستگی دارد.

عکاسی فرمالیته چیست؟

شما با در نظر گرفتن تاریخ عروسی می‌توانید چند روز قبل‌تر از مراسم بالباس عروس متفاوت و آرایش متفاوت نسبت به روز عروسی‌تان در لوکیشن هایی خارج از شهر و یا خارج از ایران و در مناطقی که دسترسی به آن‌ها در روز عروسی دشوار است برای عکاسی و فیلم‌برداری آماده شوید.

مزیت عکاسی فرمالیته در چیست؟

این کار مزیت خاصی دارد و آن صرفه‌جویی در وقت است.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه عروس در اصفهان، بهترین آتلیه عکاسی عروس در اصفهان، بهترین آتلیه عروس و داماد در اصفهان، استودیو عکاسی عروس در اصفهان، آتلیه عکاسی عروس با کادر خانم در اصفهان، باغ برای عکاسی عروس در اصفهان، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!