[

آموزش خودآرایی در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش خودآرایی در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش خودآرایی در اصفهان
  • کلاس آموزش خودآرایی در اصفهان

آموزش خودآرایی در اصفهان
آموزش خودآرایی اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش خودآرایی در اصفهان

کلاس آموزش خودآرایی در اصفهان

آموزش خودآرایی در اصفهان – می دانیم که داشتن یک ظاهر زیبا و آراسته، خواسته ی بسیاری از افراد به ویژه بسیاری از خانم ها است. از این رو خانم ها، همواره در پی یافتن راه هایی برای رسیدن به چهره ی مطلوب خود هستند تا هم جذاب تر دیده شوند و هم اعتماد به نفس خود را تقویت کنند.

یاد گیری هنر خود آرایی، کمک بزرگی به خانم ها، جهت رسیدن به ظاهر مطلوب آنها می کند. خود آرایی، یعنی توانایی افراد در انجام خدمات آرایشی و پیرایشی بر روی صورت خود، مثل انجام انواع میکاپ های متناسب با موقعیت های گوناگون و متناسب با فرم چهره ی افراد، یاد گیری نکاتی مثل؛ نحوه ی صحیح آرایش چشم ها و مژه گذاشتن، یاد گیری نحوه ی کانتور کردن صورت و…
از این رو سازمان فنی حرفه ای، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه ی خود آرایی، جهت شرکت علاقه مندان در این دوره ها کرده است. هنرجویان بعد از سپری کردن این دوره های آموزشی و شرکت در آزمون های فنی حرفه ای، می توانند مدرک معتبر این سازمان را دریافت کنند.

آموزش خودآرایی در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش خودآرایی در اصفهان می پردازیم.

دوره ی آموزشی خودآرایی

• ابزار و لوازم مورد نیاز برای خود آرایی
• نحوه ی صحیح انجام خود آرایی

در طی این دوره ی آموزشی، هنرجویان ضمن یاد گیری اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون های فنی حرفه ای و کسب مدرک معتبر این سازمان، هر آنچه که برای آرایش و پیرایش خود لازم است که بدانند، می آموزند. چند نمونه از این آموزش ها را ذکر می کنیم؛
یاد گیری انواع میکاپ متناسب با فرم چهره ی فرد و مناسبت های گوناگون، هماهنگ کردن رنگ های مختلف در آرایش خود، یادگیری صحیح مراحل انجام میکاپ، نحوه ی درست استفاده کردن از لوازم آرایشی های گوناگون، شناسایی ایرادات موجود در چهره و مشکلات پوستی وآموختن چگونگی رفع آنها.

نحوه ی برگزاری این دوره

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره ی آموزش خود آرایی، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، به سه صورت؛ خصوصی با تعداد شرکت کنندگان یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی، با تعداد شرکت کنندگان سه تا پنج نفر و یا کلاس های گروهی از پنج تا پانزده شرکت کننده، برگزار می شوند. اگر کلاس ها به حد نصاب برسند، پس از مشورت با مربی سه بار در هفته تشکیل خواهند شد.
در ضمن برای خانم های شاغل و یا خانم هایی که به هر دلیلی نمی توانند در ساعات عادی، در کلاس ها شرکت کنند، کلاس هایی در تایم های عصر و یا ایام تعطیلات و نیز آخر هفته ها بر گزار می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و لوازمی که در این دوره ی آموزشی استفاده می شوند، ابزار تخصصی نیستند. بلکه همان لوازمی هستند که اغلب خانم ها در اختیار دارند. بعضی از این لوازم شامل؛ خط چشم های مایع و جامد، پالت رژ لب جامد، رژ لب مایع، برق لب، رژ گونه ی پودری، کانسیلر، پرایمر، فون متعادل سازی چهره ی چرب، خشک و نیمه چرب، کرم زیر سازپوست، کرم پودر مناسب، پودر فشرده یا پنکک، شیر پاک کن، ریمل، مرطوب کننده ی پوست و لوسیون، قلمو و اسفنج های آرایشی، لوازم اصلاح صورت و ابرو.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنید؟

بعد از سپری کردن این دوره ها، هنرجویان مهارت های لازم برای آرایش و پیرایش خود را می آموزند، علاوه بر آن با شرکت کردن در آزمون های فنی حرفه ای، مدرک معتبر این سازمان را کسب می کنند و در صورت تمایل می توانند به تدریس در این حرفه مشغول شوند.

بازار کار:

هنر جویان، بعد از سپری کردن دوره های آموزش خود آرایی و کسب مدرک فنی حرفه ای، اگر علاقه داشته باشند می توانند به عنوان مربی در این رشته فعالیت کنند؛ اما دست آورد مهم این دوره ها، این است که افراد می توانند در زمینه ی آرایش و پیرایش خود، به استقلال برسند و نیازهای آرایشی خود را در هر زمانی از شبانه روز رفع کنند، واضح است که افراد از رفتن به سالن های زیبایی بی نیاز می شوند که این امر از نظر اقتصادی هم بسیار به نفع افراد است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش خودآرایی در اصفهان:
  • مرکز آموزش الهه ونوس
  • مرکز آموزش صدف نو
  • مرکز آموزش افراشته
  • مرکز آموزش شهرزاد بیوتی
  • مرکز آموزش عدالت
  • مرکز آموزش جعفری
  • مرکز آموزش شاملو بیوتی
  • مرکز آموزش ایرانیان
  • مرکز آموزش آموده
  • مرکز آموزش زارعی
  • مرکز آموزش مرادی
  • مرکز آموزش جعفری
  • مرکز آموزش عدالت

عدالت
0913817 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زارعی
0214209 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموده
0913167 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
افراشته
0913126 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلاس خودآرایی
0991792 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الهه ونوس
0913022 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه آموزش خودآرایی در اصفهان چقدر است؟

کلاسها به شیوه های مختلفی برگذار میشود بنابراین هزینه ها متغییر بوده جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

بازار کار و کسب درآمد خودآرایی در اصفهان چگونه است؟

خودآرایی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ ترین هنرها برای بانوان است. افراد باتجربه و ماهر می‌توانند در زمینه آموزش این هنر پر کاربرد جایگاه مناسبی برای خود در بازار کار و آرایشگران پیدا کنند.

برگذاری دوره آموزش خودآرایی برای کارمندان و افراد شاغل چگونه است؟

برای افرادی که کارمند هستند یا از شهرستان برای شرکت در کلاس‌ها تشریف می‌آورند. کلاس‌ها در آخر هفته یا روزهای تعطیل در ساعت‌های عصر برگذار می‌گردد.

برای آموزش خودآرایی چه وسایل و ابزاری نیاز داریم؟

برای خودآرایی نیاز به ابزار یا وسایل ندارید. تمام آنچه برای خودآرایی نیاز دارید همان وسایل و لوازم‌آرایشی است که هریک از خانم ‌ها در کیف یا لوازم‌آرایشش دارد. مثل خط چشم مایع ، خط چشم جامد ، فوم متعادل‌سازی پوست چرب و خشک ، یا معمولی ، مداد چشم چرب ، رژ گونه پودری ، رژلب ماتیکی و پالتی ، انواع ریمیل های رنگی ، مرطوب کننده ، پاک‌کننده مخصوص پوست ، انواع لوسیون مایع ، قلم خط چشم صفر و یک و خط لب در آموزش و انجام خودآرایی این لوازم بسیار کارآمد هستند و می‌توانند به کیفیت خودآرایی و به سهولت انجام خودآرایی کمک می‌کند.

چه سر فصل هایی در رشته خودآرایی در اصفهان آموزش داده میشود؟

دو سر فصل مهم یکی آشنایی با ابزار و وسایل موردنیاز خودآرایی و دیگری نحوه انجام خودآرایی آموزش داده میشود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در اصفهان، آموزش گریم و خودآرایی در اصفهان، کلاس آموزش خودآرایی در اصفهان، کلاس های آموزش خودآرایی در اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!