• بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان
  • بهترین فیبروز کار ابرو در اصفهان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان
سالن زیبایی شهرزاد
  • 0913 303 5377
  • 031 3629 6186
  • shahrzadbeautycenter.com
  • اصفهان، فلکه ارتش، خیابان وحید، نرسیده به چهارراه رودکی، ساختمان امام علی (ع)، طبقه زیرین، سالن شهرزاد

  • تماس



بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان در آرایشگاه شهرزداد در اصفهان
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه شهرزداد در اصفهان

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در اصفهان در سالن شهرزداد با مدیرت خانم میرزایی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای آموزش فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان | بهترین فیبروز کار ابرو در اصفهان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان شاید اسم متد فیبروز ابرو به گوش شما خورده باشد؛ امروز در این مبحث راجع به آن بیشتر می‌خوانید.

فیبروز ابرو، یکی از متدهای مناسب برای آرایش و اصلاح ابرو می‌باشد که امروزه علاقه‌مندان زیادی در شرق و غرب دنیا پیدا کرده است؛ نام‌گذاری این متد به شرکت بنیان‌گذار این روش واقع در صربستان، گرفته شده است؛ در کشور ما نیز این روش طرفدارانی پیدا کرده و انجام می‌شود.

بهترین فیبروز کار ابرو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین فیبروز کار ابرو در اصفهان می پردازیم.

فیبروز ابرو:

فیبروز ابرو، یک روش نیمه دائمی است یعنی پس از مدتی مشخص از بین می‌رود اما بعد از انجام آن شاهد زیبایی طبیعی ابروهای خود می‌شوید.

این متد به صورت دستی و با سوزن‌های یک‌بارمصرف نیز قابل انجام است؛ امروزه افراد زیادی خصوصاً خانم‌ها با آن آشناییت دارند.

البته در صورت رضایت، می‌توان از این متد با روش دائمی استفاده کرد؛ که برای این کار دو راهکار وجود دارد:

1. خرید دستگاه فیبروز ابرو، آشنا شدن با مراحل و روش‌های آن و آرایش ابروها در منزل
2. مراجعه به کلینیک‌های زیبایی

هدف از انجام فیبروز ابرو چیست؟

1. زیبایی طبیعی به ابروهای خود می‌بخشید.
2. باعث برطرف کردن و ارائه راه حل برای پوشیده شدن نواقص می‌شود.
3. صاحب ابروهایی با طرح و رنگ مختص خود می‌شوید.

مراحل فیبروز ابرو:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان – اگر شما اهل تاتو و یا آرایش‌های دائمی باشید، به احتمال زیاد برانکو، ابداع کننده این متد را می‌شناسید؛ با توجه به اینکه علاقه‌مندان و طرفداران این روش زیاد شدند برانکو به ابداع متدهایی جدید مثل فیبروز لب، مژه و خط چشم نیز پرداخت.

فیبروز ابرو گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های خوش‌سلیقه و زیباپسند است.

مراحل فیبروز ابرو به شرح زیر است:

1. اجرای خطوط در بخش تاج ابرو و تمدید هر خط در دو بار
2. شوک دادن ره رنگ
3. پس از 3 الی 4 دقیقه که ابرو رنگ گرفت نوبت بی‌حسی می‌شود.
4. ترسیم آرک ابرو و دم ابرو
5. دو برابر کردن ضخامت استروک ها در جهت جلوگیری از کم‌رنگ نبودن تاتو
6. تکرار مراحل فیبروز ابرو بر اساس نوع پوست فرد

چند نکته که در اجرای بهتر این متد مؤثر هستند، اول اینکه 10 روز قبل از انجام متد فیبروز ابرو، نباید ابروها را رنگ کرد و دوم اینکه برای بهتر انجام شدن این روش پوست‌های خشک و نرمال مناسب‌تر هستند.

انواع مدل‌های هاشور ابرو، بر اساس فیبروز:

مدل هاشور spine-3:

در مدل‌های هاشور، همیشه هاشورها نقطه کانونی دارند؛ در این مدل این نقطه کانونی در انتهای ابرو قرار داده می‌شود؛ این مدل به تیغ ماهی نیز معروف است.

مدل هاشور spine-5:

در این مدل، نقطه کانونی هاشور در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار می‌گیرد؛ این مدل نیز به ابروی آسیایی معروف است.

مدل هاشور spine-6:

در این مدل، نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابرو، واقع می‌شود و همه هاشورها در همین جهت قرار می‌گیرد؛ این مدل نیز، به مدل کلاسیک معروف است.

مدل هاشور upper spine:

در این مدل نیز نقطه کانونی هاشور، در بالای هاشور قرار می‌گیرد و همه هاشورها در بالای ابرو، قرار می‌گیرد.

بررسی مزایا و معایب فیبروز ابرو:

1-مزایای فیبروز ابرو:

همیشه باید کار را به دست‌کاردان سپرد، پس این متد هم اگر توسط افراد ماهر و هنرمند انجام شود، موهای نقش بسته به صورت طبیعی دیده شده و ابروهای شما در حالت طبیعی، زیبا به نظر می‌رسند، اگر دنبال جواب این سؤال هستید که: بهترین و اصلی‌ترین مزیت این متد چیست؟ باید گفت که با توجه به اینکه در این متد رنگ‌دانه‌ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کنند، پس پاک کردن و تغییر رنگ یا حالت ابروها به آسانی قابل انجام است.

مزایای دیگر این روش زیبایی:

1. به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش‌ها
2. دقت بالا و درآخر داشتن ابروهایی زیبا و به ظاهر طبیعی
3. ایجاد تراکم بالا در این قسمت
4. تغییر آسان مدل ابرو
5. وجود مدل‌های متعدد برای انجام این متد
6. داشتن هزینه بسیار مناسب
7. بهترین گزینه برای ایجاد قرینگی بین ابروها
8. فرم دادن به تاج ابروها
9. سوزش و درد کمتر
10. دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
11. فرم دادن به آرک ابروها

اگر شما از این متد استفاده کنید علاوه بر اینکه در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود از مزیت‌های بالا هم برخوردار می‌شوید.

2-معایب فیبروز ابرو:

1. شاید با مزایایی که در بالا خواندید، شما نیز به این متد علاقه‌مند شده باشید، اما باید گفت که کسانی که در زمان قبل از تاتو استفاده کرده‌اند، نمی‌توانند از متد فیبروز ابرو برای زیبایی ابروهای خود استفاده کنند.
2. در این متد کاربر با استفاده از دستگاه میکروبیلیدینگ این کار را انجام می‌دهد که این دستگاه با فشار دست‌ کار می‌کند و ممکن است در اواخر کار به علت درد گرفتن مچ کاربر، این روش به خوبی انجام نگیرد و نتیجه مطلوب را ندهد.
3. تیغ مربوط به دستگاه میکروبیلیدینگ، ارتباط مستقیم با دست‌ کاربر دارد و ممکن است به دست کاربر، آسیب برساند پس افرادی که متد فیبروز ابرو را انجام می‌دهند باید احتیاط کرده و مراقب دست خود باشند.
4. بعضی از مراکز برای اینکه سود بیشتری ببرند، از رنگ‌های نامرغوب استفاده می‌کنند که پس از مدتی رنگ ابروها کم‌رنگ و نامناسب می‌شود، پس بهتر است برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه و زمان خود، قبل از انجام این متد با مشورت از آشنایان به مراکز معتبر، قابل اعتماد و قابل اطمینان مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب را از آن خود کنید.

رنگ‌های مورد استفاده در فیبروز ابرو:

بهترین فیبروز کار ابرو دراصفهان – در روش‌های دیگر که خانم‌ها برای زیبایی استفاده می‌کنند، پس از مدتی دچار کم‌رنگ شدن رنگ ابروها می‌شوند؛ و یا به علت‌های مختلف، پس از پاک‌سازی ته رنگ قرمز بر روی پوست باقی می‌ماند.

باید گفت که در متد فیبروز ابرو، اتفاقات بالا پیش نمی‌آید، پس از پاک‌سازی هیچ‌گونه ته رنگی قرمزی به جا نمی‌ماند.

رنگ‌های مورد استفاده در این متد که توسط موسسه‌ای به نام phi تولید و ارائه می‌شود؛ در تولید این رنگ‌های هیچ‌گونه فلزی نظیر سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی‌شود بلکه از انواع مواد معدنی استفاده می‌شود تا ابروهایی با ظاهر زیبا اما به نحوی که طبیعی به نظر برسد داشته باشید؛ البته کمپانی‌های معتبر دیگری هم این رنگ‌ها را تولید می‌کنند که در مواردی دیده شده، از لحاظ کیفی حتی بهتر از برند فیبروز می‌باشند.

ماندگاری فیبروز ابرو:

معمولاً برای افراد ماندگاری روش‌های آرایشی نکته مهمی است و روش‌هایی که کمتر نیاز به ترمیم دارند را ترجیح می‌دهند.

باید گفت که هاشورهای ابرو در متد فیبروز به علل‌های زیادی بستگی دارد؛ اما در کل به علت اینکه هاشورهای انجام شده توسط دستگاه میکروبیلیدینگ انجام می‌شود و به عمق پوست نفوذ ندارد بین شش ماه تا یک سال دوام و ماندگاری دارد ولی اگر هاشورها عمیق‌تر انجام شود و از رنگ‌هایی با کیفیت بالاتر استفاده کرد، ماندگاری این متد بیشتر خواهد شد.

درنهایت، این در حالی است که ماندگاری تاتو ابرو از ماندگاری فیبروز ابرو بیشتر است.

قیمت و هزینه فیبروز ابرو:

قیمت و هزینه فیبروز ابرو، با توجه به علت‌های مختلف متفاوت می‌باشد؛ ازجمله این علت‌ها:

1. تخصصی
2. مهارت تکنسین
3. میزان رنگ
4. نوع رنگ
5. مارک رنگ
6. تعداد سوزن‌ها
7. موقعیت جغرافیایی مرکزی که به آن مراجعه کرده‌اید.

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان – تاتو کردن روشی قدیمی برای آرایش ابرو است؛ در این روش با توجه به حالت و مدل ابروی مورد نظر، جوهر یا رنگ به طور به هم پیوسته به محل ابرو تزریق می‌شد.

ازجمله ایرادهای این روش می‌توان به غیرطبیعی بودن به علت تزریق به روش پیوسته، پاک‌سازی دشوار به علت نفوذ رنگ به عمق پوست اشاره کرد.

در فیبروز ابرو به علت اینکه تکنسین می‌تواند ابروی شما را مانند تار مو، طراحی کند، مدلی طبیعی و زیبا خواهید داشت؛ همچنین به علت اینکه رنگ‌دانه به عمق پوست شما نفوذ نخواهد کرد، درنتیجه به آسانی قابل پاک‌سازی، تغییر مدل (پهن یا باریک کردن) و تغییر رنگ ابرو خواهد بود.

همچنین در این متد پس از پاک‌سازی به هیچ وجه ته رنگ قرمز بر روی پوست باقی نمی‌ماند.

دستگاه فیبروز ابرو:

در متد فیبروز ابرو، به غیر از کار هاشور و سایه که هیچ دستگاهی ندارد، افراد ماهر تاتوکار با استفاده از دستگاه قلم میکروبیلیدینگ، به صورت ماهرانه خطوط بسیار طبیعی را بر روی محل مورد نظر ایجاد می‌کنند که این کار با توجه به اجزا و شکل صورت شخص، به طور ظریفی ایجاد می‌شود، بنابراین سبب داشتن ابروهایی کاملاً طبیعی برای شخص می‌شود.

نکته قابل توجه این است که سوزن‌های این دستگاه پس از هر بار استفاده و انجام کار باید تعویض گردد تا مسائل بهداشتی رعایت و مشکلی پیش نیاید.

اما بازهم درصورت ایجاد مشکل یا حساسیت‌های پوستی باید به پزشک زیبایی سلامتی مراجعه کرد.

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب نیست؟

به طور کلی دو گروه از افراد به دلیل برخی علل‌ها نباید از متد فیبروز ابرو استفاده کنند:

1. افرادی که از قبل برای زیبایی ابروهای خود از روش تاتو استفاده کرده‌اند، چون متد فیبروز ابرو، روشی ظریف می‌باشد و اصلاً روی ابروهای تاتو شده قابل مشاهده نیست.
2. افرادی که پوست آنها در این محل دچار هرگونه آسیب یا زخم باشد، البته مشکل این افراد دائمی نیست و به‌گونه‌ای نیست که هیچ‌گاه نتوانند از روش فیبروز ابرو استفاده کنند؛ فقط باید تا زمانی بهبودی برای انجام این متد، صبر کنند.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و این روش‌های گوناگون، شما با انتخاب روش فیبروز ابرو، می‌توانید رضایت خاطر خود را دریافت و زیبایی طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

شما به غیر از فیبروز ابرو، می‌توانید با آشنا شدن و انجام متد فیبروز لب، چشم و دیگر شاخه‌های آن زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

نکات پایانی درباره فیبروز ابرو:

اشاره به نکات ضروری و تکنیک‌های این روش:

1- اگر رنگ‌هایی دیدید که پایه آنها، آب یا روغن بود به طور یقین آن را نامناسب و دلیل ریزش ندانید؛ زیرا بعضی کمپین‌ها و تولیدکنندگان، در تولید ازفرمولاسیونی برای جبران آب و روغن استفاده می‌کنند که این امر نه تنها باعث ریزش می‌شود؛ بلکه ماندگاری رنگ را بیشتر می‌کند.

2-بهتر است با مشورت مناسب، انجام متد فیبروز ابرو را به دست افراد ماهر و باتجربه بسپارید؛ تا نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید.

3-به علت اینکه ممکن است در بعضی موارد، پوست دچار حساسیت و عواقب جبران‌ناپذیری شود، قبل از انجام این متد، به پزشک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کرده و از مناسب و سازگار بودن این روش اطمینان حاصل کنید.

4-تاتو کارهایی که متد فیبروز ابرو را انجام می‌دهند، باید مدرک فیبروز داشته باشند و نام آنها در سایت اصلی فیبروز به عنوان تاتو کار برتر ثبت شده باشد؛ به افراد دارای این مدرک، لوگوی مختص این متد، ارائه می‌شود؛ خوب است بدانید تاتو کارها برحسب استعداد و مهارت خودداری درجه هستند!

ترتیب درجه‌های تاتو کارها:

1. تاتوکار
2. تاتوکار برتر
3. استادیار
4. استاد ماهر
5. استاد بزرگ


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

به چه کسانی فیبروز ابرو پیشنهاد نمیشود؟

به افرادی که از قبل برای زیبایی ابروهای خود از روش تاتو استفاده کرده‌اند و افرادی که پوست آنها در این محل دچار هرگونه آسیب یا زخم باشد انجام فیبروز ابرو پیشنهاد نمیشود.

مهمترین تفاوت فیبروز ابرو با تاتو در چیست؟

در فیبروز ابرو ابروی مانند تار مو طراحی میشود در حالی که در تاتو ابرو جوهر یا رنگ به طور به هم پیوسته به محل ابرو تزریق می‌شود در ضمن پاک‌سازی تاتو ابرو به علت نفوذ رنگ به عمق پوست دشوار است.

قیمت و هزینه فیبروز ابرو به چه عواملی وابسته است؟

قیمت و هزینه فیبروز ابرو به به عواملی چون تخصص و مهارت تکنسین، میزان و نوع و برند رنگ و تعداد سوزنها و موقعیت جغرافیایی وابسته است.

ماندگاری فیبروز ابرو به چه عاملی وابسته است؟

ماندگاری فیبروز ابرو به میزان نفوذ رنگ در پوست بستگی دارد هر چه رنگ در عمق بیشتری نفوذ کند دوام بیشتری خواهد داشت.

ماندگاری فیبروز ابرو با نفوذ رنگ در عمق کم پوست چقدر است؟

ماندگاری فیبروز ابرو با نفوذ رنگ در عمق کم پوست بین 6 ماه تا 1 سال است.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز فیبروز ابرو در اصفهان، مرکز تخصصی فیبروز ابرو در اصفهان، مراکز فیبروز ابرو در اصفهان، بهترین فیبروز کار ابرو دراصفهان، قیمت آموزش فیبروز ابرو در اصفهان، آموزش فیبروز ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های، نی نی سایت

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!