• آموزش لیزر موهای زائد در شیراز
  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان
  • مرکز آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان

دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 143 1867
  • 0991 143 1867
  • اصفهان، چهار باغ بالا، حدفاصل 33 پل و چهار راه نظر، کوچه 16 (خیابان قبل از چهار راه نظر)

  • تماس



مرکز آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان

دوره آموزشی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان
  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکز آموزشی لیزر موهای زائد در اصفهان

دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکزآموزش لیزر موهای زائد در اصفهان -در زمان یادگرفتن شغل پرطرفدار لیزر پوست شما با رعایت نکات‌ و اصول بهداشت و ایمنی راه و روش فعالیت با اشکال گوناگون لیزر پوست را متناسب بارنگ پوست اشخاص متفاوت و خصوصیت های پوستی آنان خواهید آموخت. زمان فراگرفتن فعالیت با لیزر پوست برای تک تک اشخاصی که به لیزر پوست و ارائه ی خدمات مرتبط با آن علاقه مند هستند.

مایلند ازمهارت‌های خویش درآمدزایی نمایند بسیار مطلوب بوده و گزینه مناسبی است؛ و شما می‌توانید در انتهای این عصر علاوه بر درآمد خوب یک رده و جایگاه فوق العاده اجتماعی بدست بیاورید.

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی دوره آموزش لیزر موهای زائد در اصفهان می پردازیم.

توضیحات کلاس آموزش کار با لیزر پوست:

آشنا شدن شما با انواع و اقسام لیزرها و کاربردهای اختصاصی آنها که متناسب با رنگ پوست افراد است، از دیگر مباحث آموزشی است که شما با شرکت در دوره های آموزشی لیزر موهای فراخواهید گرفت. بازار کار لیزر موهای زائد نیز مقرون صرفه و به نظر نمی رسد که تا مدت زمان زیادی بی نیاز اپراتور از های فعال در این زمینه شود. از مهم ترین مزایای حضور یافتن در این دوره های آموزشی این است که عمدتا با شایع ترین خطرات ناشی از استفاده از لیزر آگاه شده و می توانید درصد رخ داد این خطرات محیطی را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

هزینه و نحوه برگزاری کلاس آموزش لیزر:

معمولاً هزینه های شرکت و حضور یافتن در دوره های آموزش لیزر موهای زائد آموزشگاه های مختلف متناسب تمام بودجه بندی های طراحی شده است البته بستگی به نظر مدیران آکادمی دوره های آموزشی ممکن است به شکل خصوصی یعنی یک تا سه نفر و یا نیمه خصوصی با حضور سه تا هشت نفر برگزار شود. شایان ذکر است که در برخی از آموزشگاه های لیزر سعی بر تشکیل امکانات لازم برای بانوان شاغل و افرادی است که از شهرستان‌ها به آموزشگاه ها مراجعه می کنند شده است.

ابزارهای موردنیاز لیزر موهای زائد:

به تبع برای طی کردن دوره های آموزشی لیزر موهای زائد مثل سایر کلاس های آموزشی تهیه برخی ابزار های مورد نیاز از واجبات برای شروع دوره آموزشی است؛ که برخی از این ابزارها عبارتند از کرم بی حس کننده مخصوص بدن، عینک مخصوص برای محافظت از چشم، دستگاه لیزر موهای زائد و… که در طول دوره استفاده از هر کدام از این وسایل حساس آموزش داده خواهد شد.

علت شرکت در دوره های آموزشی:

در دنیای امروزی اینکه یک فرد هنر مخصوص خود را داشته باشد و آن درآمد زایی داشته باشد امتیاز بزرگی به شمار می آید از همین رو شما می توانید خود را از بازار کار مناسب و سودآوری آن استفاده داشته باشید شما همچنین برای افزایش درآمد و دستمزد خود رقیبان چندان زیاد در این عرصه نخواهید داشت. کلاس های آموزش لیزر موهای زائد نسبت به آموزش پاکسازی و میکروبیلدینگ متقاضی کمتری داشته و این مهم به شما کمک می کند تا خیلی سریع تبدیل شدن به یک تکنسین ماهر را تجربه کنید ضمن اینکه مراکز زیبایی نیز به دنبال افرادی با چنین ویژگی هایی می گردند.

شروع کار:

راه های زیادی وجود دارد که شما بعد از سپری کردن و به پایان رساندن دوره های آموزشی به بازار کار وارد شوید. اپلیکیشن های فعال در زمینه آگهی ها تواند مراکز زیبایی را که نیازمند تکنسین هستند را به شما نشان دهند البته بعضی از آموزشگاه ها پس از این که مدارک لازم را در زمینه آموزش لیزر موهای زائد دریافت کردید و در واقع واجد شرایط شروع کار شدید سالن های مختلفی را به شما معرفی می کنند تا راحت تر کار را شروع کرده و فعالیت خود را شروع و مشغول ارائه خدمات شوید.

بازار کار لیزرموهای زائد:

همانگونه که مستحضر هستید وجود موهای زائد روی سطح پوست بدن یک دغدغه بسیار مهم برای افراد و اقشار مختلف جامعه بخصوص بانوان و ورزشکاران به شمار می ‌رود. به همین علت افراد دست به امتحان کردن روش لیزر موهای زائد میزنند که شیوه ای مطمئن ایمن دقیق و تاثیر گذار برای دفع موهای زائد بدن است. این روش علاوه بر اصلاح کامل موهای زائد سطح بدن، موجب کاهش موهای موجود در زیر پوست میشود. شایان ذکر است از آنجایی که بسیاری از روشهای فعال در این حوزه کاری موقتی هستند و لیزر موهای زائد دائمی در صورتی‌ که افراد بتوانند از یک فرد متخصص رضایت کافی را بگیرند قطعاً تکنسین می تواند درآمد زایی خوبی را تجربه کند و درآمدی درخور برای گذران زندگی به دست بیاورد.

مزیت های لیزر موهای زائد:

زیبایی و تمیزی پوست برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. از این رو لیزر موهای زائد که یک روش دائمی حذف موهای زائد سطح بدن می باشد که طرفداران بسیاری داشته و شاید علت این پرطرفدار بودن را در مزایای بسیار این روش اصلاحی نیز بدانیم.
این که بدون هیچ مشکل و دردسر خاصی شما زیبایی خود را در ناحیه مورد نظر پوست خود به دست می آورید از شاخص ترین ویژگیهای لیزر موهای زائد است؛ به زبانی دیگر بدن شما پس از استفاده از لیزر موهای زائد دقیقاً مشابه زمانی می شود‌ که این موها روی بدن نروییده بود.

از دیگر مزیت کلی به هر حال لیزر موهای زائد را برای شما در مثال کوتاه توضیح می دهیم. معمولاً افراد در دهه های اخیر برای اصلاح موهای روییده شده در سطح بدن خود از روش‌های سنتی مثل تراشیدن و استفاده از تیغه های برنده، استفاده می کردند اما در روش لیزر که یک روش دائمی است درد و دردسر قابل توجهی به همراه ندارد و شیوه ای موثر و کارآمد برای ریشه کن کردن و دفع دائمی موهای بدن می باشد.

به طور کلی مزیت‌های استفاده از لیزر موهای زائد را می‌توان درعناوین مختلفی برای افراد شرح داد که ما در این مقاله از برخی از آنها نام برده و در ادامه آنها را یک به یک معرفی خواهیم کرد.

عوارض و خطرات جانبی کمتر:

در واقع در روش لیزر موهای زائد خبری از درد های وحشتناک و کلافه کننده نیست و به همین علت است که این روش را راهکار ایمن و مناسب برای دفع زائده های پوستی بر می شمارند. البته خوب است بدانید که ممکن است بعد از پاکسازی موهای موجود در سطح پوست با استفاده از لیزر چند التهاب و عارضه خفیف و ناچیز را شما دچار شوید که البته به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد چرا که فاقد درد زیاد است و در مدت زمان خیلی کم چیزی حدود یک هفته برطرف می‌شود انجام دادن لیزر موهای زائد در مراکز معتبر با امکانات تکمیلی می تواند سبب اطمینان خاطر شما منباب موضوع وجود نداشتن عارضه های پوستی و جای زخم باشد.

لیزر موهای زائد و هزینه ای مناسب:

اگر به دقت به اطراف و پیرامون خود نگاه کنید به خوبی در می یابید که که افراد برای اصلاح و رفع موهای زائد سطح بدن خود ضمن اینکه زمان زیادی را می گذارند هزینه های گزافی را برای اپیلاسیون و کس و دیگر روش های موجود می گذارند؛ اما شما با بهره گیری از روش درمانی لیزر موهای زائد علاوه بر اینکه در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید و به راحتی می توانید به امور روزمره خود را بدون هیچ مشکل و دغدغه رسیدگی کنید و بدون پرداخت هزینه های مداوم و مرحله مرحله ای مشکل پوستی خود را رفع نمایید هزینه ای مناسب پرداخت کنید.

البته ممکن است برای عموم افراد هزینه استفاده از لیزر در نگاه اول گرانقیمت به نظر بیاید اما واقعیت این است که شما به جای پرداخت های متوالی برای بهره وری از روش های سنتی و قدیمی هزینه به نسبت کمتر برای یک شیوه بروز می کنید.

جلوگیری موثر از رشد مو:

پس می توانیم متوجه شویم که استفاده از لیزر برای اصلاح موهای زائد بر خلاف شیوه های عمده مانند اپیلاسیون بند انداختن اپیلینگ تراشیدن و غیره که در آنها موهای زائد پوستی مجدداً رشد خواهند کرد خبری از رویش مجدد نیست چرا که در واقع شما پس از طی کردن فرآیند های انجام لیزر موهای زائد در یک مدت زمان بسیار کوتاه خواهید دانست که این زائده های پوستی برطرف و ریشه کن شده و دیگر رویش نخواهند کرد.

مکانیسم روش ‌های سنتی ذکر شده به این صورت است که افراد باید برای اصلاح موهای زائد درد ناشی از تراشیدن، سوختگی، زخم و خونریزی را حتی تجربه کنند اما در متد لیزر در واقع یک پروسه علمی صورت می گیرد به این صورت که با استفاده از لیزر رنگدانه های فولیکول جذب شده و این ماده از بین می رود که این مژده ی ریشه کن شدن همیشگی موها را به شما می دهد.

روشی دقیق:

شاید برای شما به وجود آمده باشد که آیا امکان صدمه دیدن اعضای درونی بدن با استفاده از لیزر وجود دارد یا خیر ما در پاسخ به سوال به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که اشعه لیزر دقیق عمل کرد و تنها به فولیکول های مو در لایه پوست می رسد.

در واقع این لیزر برای عبور کردن از این لایه طراحی نشده و رونده لیزر توسط تکنسین کاملا دقیق و مطمئن و بدون نگرانی و ترس ادامه خواهد یافت بنابر مطالب ذکر شده. لازم نیست هیچ نگرانی در این رابطه داشته باشید.


صفحات مرتبط:

سوالات متداول لیزر موهای زائد

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان، مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان، بدن، خانم ها، بانووان، لیزر موهای زائد اصفهان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!