بهترین اصلاح ابرو در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اصلاح ابرو در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اصلاح ابرو در اصفهان
  • بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در اصفهان

بهترین اصلاح ابرو در اصفهان
اصلاح ابرو در اصفهان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اصفهان

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در اصفهان در آرایشگاه هایپر بیوتی اصفهان

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در اصفهان

بهترین اصلاح ابرو در اصفهان

بهترین اصلاح ابرو در اصفهان – فرم و شکل‌دهی زیبا به ابروها در ظاهر هر فرد خیلی تأثیر دارد. منظور فقط تغییر سبک نیست، بلکه حالت و فرم چهره هر فرد است. ابروهایی که فرم زیبایی دارند، مانند قاب برای چشمان هستند. درست مثل موهای آرایش کرده که قاب چهره هر فرد است. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل و فرم ابرو می‌تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد.

بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در اصفهان می پردازیم.

نحوه صحیح برداشتن ابرو برای انواع چشم‌ها:

1- چشم گرد
2- چشم کشیده و درشت
3- چشم‌های درشت و خمار
4- چشم‌های افتاده
5- چشم‌های ریز

چشم‌های گرد:

ابروهایی که ما برای چشم‌های گرد در نظر می‌گیریم باید کمی از حالت گردی آن بکاهد. در نتیجه باید به طورکلی ابروی کمان را حذف کنیم ابروهایی که شکست داشته باشند به دلیل اینکه چشم را تا حدودی حالت می‌دهد نیز حذف می‌شود؛ بنابراین می‌توان فقط برای چشم‌های گرد ابروی صاف را انتخاب کرد. برای این منظور آرک را کامل از بین می‌بریم.

چشم‌های کشیده و درشت:

بهترین ابرو برای این نوع چشم‌ها همان تقسیم بندی‌هایی است که در شماره گذشته توضیح دادیم اجرا کنیم. در نظر داشته باشیم که آرک ابرو در قسمت یک سوم بیرونی چشم قرار بگیرد؛ یعنی همان نسبت 2 به 1 تاج تا آرک و دم ابرو.

چشم‌های درشت و خمار:

ما باید این نوع چشم‌ها را بازتر نشان دهیم و نقص آن‌ها را از بین ببریم. پس برعکس چشم‌های گرد عمل کرده و سعی می‌کنیم ابرویی با شکست زیاد ایجاد کنیم و آرک ابرو را حکت داده و کمی به داخل یعنی به وسط حرکت می‌دهیم. برای این کار حجم بیشتری از بالای دم ابرو بر می‌داریم و خالی می‌کنیم و شکست ابرو را زیادتر می‌کنیم و آرک را جلوتر می‌آوریم و زیر شکست ابرو را کمی خالی‌تر می‌کنیم. در ضمن برای این نوع چشم‌ها ابروهای پهن مناسب نمی‌باشد.

چشم‌های ریز:

برای این نوع چشم هر چه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین از قد ابرو کم نکنیم.

نواقص بینی و تأثیر بر ابرو:

اگر یک خط کش را از تاج تا گودی پره‌های بینی عمود در نظر بگیریم خط مستقیمی که ایجاد می‌شود محل تاج را به ما نشان می‌دهد؛ اما اگر بینی در قسمت پایینی پهن‌تر از بالای بینی باشد ما باید این نقص را از بین ببریم. هرچه فاصله بین دو تاج بسته‌تر باشد بینی را باریک‌تر و هر چه بیشتر باشد بینی را پهن‌تر نشان می‌دهد.

بنابراین برای از بین بردن پهنای بیتی سعی نمی‌کنیم فاصله دو تاج را کم کنیم و اگر بینی در قسمت بالا باریک‌تر باشد، فاصله دو تاج را زیاد می‌کنیم. ما همه گفته‌هایمان را برای ابرویی فرض کردیم که پر و کامل باشد؛ اما اگر ما به ابرویی برخورد کردیم که کم‌پشت و بی‌مو باشد، حتماً باید از سایه‌پردازی استفاده کنیم؛ و برای این منظور از سایه ابرو و یک برس کمک می‌گیریم و با در نظر گرفتن تمام چیزهایی که آموخته‌ایم با سایه، ابروهایی زیبا برای خود و یا مشتریان بسازیم.

استفاده از سایه ابرو:

می‌دانیم که مواد شیمیایی برای ابروها و موهای سر زیاد خوب نیست. به همین دلیل استفاده از سایه ابرو مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد. استفاده از مدادهای چرب باعث آسیب به حجم و رشد ابرو می‌شود. برای تقویت ابروها بهترین و مقوی‌ترین دارو روغن بادام می‌باشد.

طراحی و درست کردن ابروها، دقیقاً مثل انتخاب عینک می‌باشد. به‌طوری‌که اگر ابروها به فرم و چهره شما نخورند چهره شما به هم می‌ریزد و شکل آن تغییر پیدا می‌کند.

بیشتر افراد سعی دارند فرم صورت خود را به شکل بیضی درآورند. این فرم از صورت مورد دلخواه اکثر افراد می‌باشد. این نکته در آرایش تکمیلی و ترمیمی اجرا می‌شود که اکثر خانم‌ها این نکته را نادیده می‌گیرند.

برای کاهش درد ابرو می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. قبل از شروع اصلاح ابرو، بهتر است نکات زیر را بیاموزید:

ابروهای شما از کجا باید آغاز شوند؟

نقطه تلاقی مداد ابرو که آن را به صورت عمودی در کنار بینی نگه داشته‌اید، همان محل شروع ابروی شماست.

بلندترین نقطه ابرو باید کجا باشد؟

به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) مدادی را در کنار بینی نگه‌دارید. محل برخورد مداد با ابرو محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشخص می‌کند.

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

محل تلاقی مداد با ابروی شما دقیقاً نقطه پایانی ابروی شماست. مداد را طوری نگه‌دارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد.

شکل درست ابرو را پیدا کنید؟

هنگام نگاه کردن به ابروهایتان باید دو خط مرئی وجود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

نکته: اگر تاکنون ابروهایتان را برنداشته‌اید، بگذارید اولین بار توسط یک شخص متخصص این کار برای شما انجام شود و ابروهایتان را شکل دهد؛ و همچنین این را در نظر داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو، ابروهایتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کاهش می‌دهد.

چگونه ابروهایتان را بردارید؟

• ابتدا ابروهایتان را به سمت بالا برس بکشید؛ و قسمت‌های اضافه آن را با قیچی بچینید. بعد روی شکل و کمان ابرویتان کار کنید. در نظر داشته باشید که فاصله بین ابروهای شما باید به اندازه پهنای چشمتان باشد و بخش داخلی ابرو باید از بالای سوراخ بینی آغاز شود. برای اینکه این نقطه به راحتی مشخص شود در کنار بینی‌تان مدادی را به سمت بالا به صورت عمودی نگه‌دارید تا نقطه ابتدای ابرو مشخص شود.
• برای مشخص شدن طول ابروهایتان، مداد را از کنار ابرو طوری نگه‌دارید تا امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد و به ابرویتان برسد. پس نقطه پایانی ابرو این‌گونه مشخص می‌شود. سپس، باید مشخص شود که بالاترین نقطه ابروها کجاست.
• برای این کار مداد را در کنار بینی قرار دهید تا امتداد آن از کنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد. روز قبل از مهمانی این کار را انجام دهید. چون آثار قرمزی را به سختی می‌توان با کرم پودر پنهان کرد و اگر روی محل تحریک شده کرم پودر بزنید، امکان جوش زدن و زخم شدن آن خواهد بود.
• با یک برس کوچک مثل مسواک، ابروهایتان را به حالت طبیعی برس بکشید.
• برای آسان‌تر برداشته شدن ابروهایتان، بهتر است یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید.
• برای چک کردن ابروها بعد از برداشتن بهترین حالت با چشمان بسته است که مسلماً توسط شخص ثالث می‌توان انجام داد.
• ابروهایتان را به خاطر توصیه دوستان یا دنباله‌روی از مد بر ندارید. ابروها باید به نسبت شکل و فرم صورت خودتان که مایل هستید برداشته شوند.
• موها را یکی‌یکی بچینید. آن‌ها را محکم و در جهت رویش مو بکشید.
• اصلاح ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.
• در پایان، یک پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد. هماهنگی ابروهایتان را در آینه چک کنید.
• برای کاهش درد می‌توانید قبل از ادامه مقداری خمیردندان روی ابروها بمالید و چند دقیقه بگذارید بماند. این کار حالت بی‌حسی به پوست می‌دهد.
• برای اینکه به درد آن عادت کنید، بهتر است از وسط ابرو، بالای بینی شروع کنید، چون این قسمت نسبت به پوست بالای چشم از حساسیت کم‌تری برخوردار می‌باشد.
• برای اینکه هنگام اصلاح ابرو، موی ابرو نشکند، بهتر است از موچین جنس خوب و دارای لبه‌های نازک و کیپ استفاده کنید. این کار ممکن است باعث عفونت شود.
• زمانی که فاصله ابروها را زیادتر می‌کنید، چهره بازتری خواهید داشت و اگر چشمان کشیده می‌خواهید بهتر است ابروهایتان به هم نزدیک‌تر باشند.

به یاد داشته باشید:

هرگز ابروهایتان را بیش از حد بر ندارید تا همیشه طبیعی به نظر برسند. نگه داشتن شکل اولیه‌ای که به ابروهایتان داده‌اید، آسان می‌باشد. ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد. کمان ابرویتان نیز باید با خط بالای چشمتان هماهنگ باشد.

درست کردن ابروی نازک و پراکنده:

دقیقاً بالای گوشه داخلی چشم، قسمت ابتدای ابرو باید پر باشد. اگر ابروهایتان نازک یا کم‌پشت است، می‌توانید بامداد ابرو، آن قسمت را با خطوط نازک مو مانند پر کنید. سپس با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فرو کرده‌اید، کارتان را ادامه دهید. به این ترتیب با این کار، رنگ مداد ابرویتان بیشتر می‌شود. هر چقدر به کمان ابرویتان نزدیک‌تر می‌شوید، خطوط را نازک‌تر کنید.

چگونه بهترین کمان ابرو را ایجاد کنیم ؟

کمان ابرو ترجیحاً، بهتر است از ابتدای شروع کره چشم آغاز شود. برای مشخص کردن آن، یک گوش پاک‌کن را در کنار بینی خود قرار دهید و بر روی پلک بالایی چشم خم کنید. محل برخورد گوش پاک‌کن و ابرو، بالاترین نقطه کمان ابرو را مشخص می‌کند. ابرو اصولاً باید یک سوم اینچ بعد از گوشه خارجی چشم به صورت کمی سربالا به پایان برسد.

چگونه کمان ابرو را بالاتر ببریم؟

بهتر است برای این کار، زیر بالاترین قسمت کمان ابرو را در نظر بگیرید و آن را نازک‌تر کنید؛ تا کمان ابرو بالاتر رود. به این ترتیب ظاهر چشمتان نیز بازتر می‌شود.

چه موچینی بهتر است؟

از موچین‌های سر کج برای برداشتن موهای اضافی استفاده کنید. برای پر نشان دادن ابروها، آن‌ها را به سمت بالا و برای نازک نشان دادن، آن‌ها را به سمت چپ و راست برس بکشید. برای حفظ حالت ابرو می‌توانید از ژل ابرو استفاده کنید. موچین‌های نوک کجی بهترین موچین‌های هستند که قسمت انتهایی زبری دارند و گرفتن مو با آن‌ها راحت‌تر می‌باشد. برای کشیدن مو زور نزنید. برای کنترل کردن بهتر این عمل برخی از موچین‌ها به حالت قیچی هستند. موچین خود را هر دو سه سال، وقتی نوک آن شل شد عوض کنید. موچین همیشه باید تمیز باشد. با استفاده از یک گوش پاک‌کن که آغشته به مواد ضدعفونی یا الکل می‌باشد نوک آن را تمیز کنید. به خاطر اینکه آثار سرخی اطراف ابرو قبل از آرایش صبح محو و برطرف شود، بهتر است همیشه ابرو را هنگام شب بردارید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین اصلاح ابرو در اصفهان:
  • سالن زیبایی هادیان
  • سالن زیبایی صدف
  • سالن زیبایی نیکا کیان
  • سالن زیبایی عروس نهال
  • سالن زیبایی میم
  • سالن زیبایی
  • سالن زیبایی طحانی
  • سالن زیبایی قریانی
  • سالن زیبایی صمدی
  • سالن زیبایی مانیا
  • سالن زیبایی عابدی
  • سالن زیبایی هنر دهم
  • سالن زیبایی گیلدا
  • سالن زیبایی ماه پیشونی
  • سالن زیبایی آزمند

امینی
0913709 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رها طحانی
0913105 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رجبی
0933402 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهتاب سجادی
0913210 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هادیان
0921688 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیکان
0313441 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

امکان استحمام قبل از اصلاح نیست چه راهکاری را پیشنهاد می‌دهید؟

• میتوانید یک حوله را با آب داغ خیس کرده و به مدت ۲ دقیقه روی ابرو بگذارید.
• میتوانید کل صورت را با آب گرم شسته و سپس خشک نمایید.

مهمترین نکته در برداشتن موها چیست؟

توجه به جهت رویش موها مهمترین نکته در برداشتن مو است.

نحوه گرفتن موچین در دست چگونه است؟

موچین را همانند گرفتن مداد در دست بگیرید و قسمت باز موچین باید سمت بالا باشد.

از چه موچینی باید استفاده نمود؟

موچین هایی که نوک آنها تیز باشد و قسمت سر باز آن، تمیز باشد.

چرا موچین نوک پهن مناسب اصلاح نیست؟

چون روند اصلاح را کندتر خواهد نمود و احتمال بروز درد خیلی بیشتر خواهد شد.

هزینه اصلاح ابرو چقدر است؟

با توجه به شرایط مشتری هزینه‌ها متغییر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین اصلاح ابرو در اصفهان، اصلاح ابرو خوب در اصفهان، متخصص اصلاح ابرو در اصفهان، اصلاح تخصصی ابرو در اصفهان، مرکز اصلاح ابرو در اصفهان، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در اصفهان، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در اصفهان، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اصفهانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!