مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران
  • کلینیک پاکسازی پوست در شرق تهران

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران
پاکسازی پوست
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



بهترین مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی پاکسازی پوست در شرق تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و مرکز پاکسازی پوست



مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران

مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران – اکثر افراد دغدغه‌ی پیری و چروک شدن پوست خود را دارند و دوست دارند تا جوانی و شادابی پوست خود را برای مدت بیشتری حفظ کنند. به همین دلیل روش‌های زیادی برای مراقبت از پوست به وجود آمده است. این روش‌ها با استفاده از مواد طبیعی و یا مصنوعی انجام می‌شود و تمام تلاششان در این است که از روند پیری جلوگیری کنند و تأثیر آن را کاهش دهند.

پوست ما، اولین لایه‌ی دفاعی بدن ما است که با دنیای بیرون در ارتباط است و سموم بدن را از راه تعریق خارج می‌کند. به همین دلیل بیشتر در برابر آسیب قرار دارد و در صورت مراقبت نکردن از آن، چروک و پیر می‌شود. در لایه‌ی خارجی پوست چربی، لکه، جای جوش، آلودگی و جوش وجود دارد. این آلودگی‌ها رنگ پوست را تیره کرده و پوست شادابی خود را از دست می‌دهد. شما برای برطرف کردن این مشکل چه راهی را پیشنهاد می‌کنید؟

ما به شما پاک‌سازی پوست را پیشنهاد می‌دهیم. به برداشتن سطحی از روی پوست پیلینگ (peeling) گفته می‌شود. با این روش، یک لایه از پوست‌های مرده برداشته می‌شوند و جای جوش، لک‌ها و تیرگی‌های پوست از بین می‌رود. اگر از پوستمان مراقبت نکنیم، به سرعت پیر و چروک می‌شود.

کلینیک پاکسازی پوست در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی کلینیک پاکسازی پوست در شرق تهران می پردازیم.

تاریخچه پاک‌سازی پوست:

انسان در طول تاریخ، همواره در تلاش برای مراقبت از پوست خود بوده است. اولین تلاش‌ها برای مراقبت از پوست، به زنان مصر باستان برمی‌گردد. آن‌ها با استفاده از شیرترش از پوست خود مراقبت و منافذ پوست خود را پاک‌سازی می‌کردند. امروزه کشف شده که اسید لاکتیک موجود در شیرترش برای پاک‌سازی منافذ پوست بسیار مؤثر است.

علاوه بر این، انسان‌ها از میوه‌ها و ترکیب‌های طبیعی نیز استفاده می‌کردند تا پوست خود را پاک‌سازی کنند.

آموزش پاک‌سازی پوست صورت:

پوست صورت، از مهم‌ترین اعضای بدن ما است که سن، شادابی و یا پیری را به خوبی نمایان می‌کند. پوست ما با دنیای بیرون ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل بیشتر در معرض خطر پیری می‌باشد.

اگر به پوست خود رسیدگی کنیم، باعث می‌شود تا پوستی شاداب داشته باشیم و این در چهره‌ی ما تأثیر زیادی دارد. به همین دلیل پاک‌سازی پوست یکی از بهترین روش‌های مراقبت‌های پوستی شناخته‌شده است.

معرفی خدمات پاک‌سازی پوست:

مراقبت از پوست باعث جوان ماندن پوست و شادابی آن می‌شود. به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان سن افراد را از روی ظاهر آن‌ها حدس زد.با استفاده از ماسک‌های مختلف و ماساژ به همراه پاک‌سازی پوست می‌توانید پوستی شفاف‌تر داشته باشید. از اهداف پاک‌سازی پوست می‌توان به برطرف کردن آلودگی‌های سطحی پوست، از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه، کاهش چربی روی پوست و برداشتن لایه مرده‌ی پوست خارجی اشاره کرد.

سرفصل‌های دوره آموزش پاک‌سازی پوست:

مانند هر دوره‌ی آموزشی دیگر، این دوره هم دارای سرفصل‌های ویژه‌ای می‌باشد که به هنرجویان ارائه می‌شود. از این سرفصل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شناخت انواع پوست
• ساختن انواع ماسک‌ها
• بستن منافذ پوست
• آب‌رسانی به پوست
• ساخت انواع ماسک‌های ژله‌ای و گیاهی
• لایه‌برداری پوست صورت
• اولتراسونیک های فرکانسی

تمامی این آموزش‌های توسط مربیان با تجربه ارائه می‌شوند.

دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

دوره‌ی آموزشی پاک‌سازی پوست جز پرطرفدارترین دوره‌ها در حوزه‌ی زیبایی و آرایش می‌باشد. در این دوره نکات زیر به هنرجویان آموزش داده می‌شود:

شناخت و آنالیز ساختمان پوست، روش‌های آماده‌سازی پوست مشتریان، پاک‌سازی انواع پوست‌ها، مراقبت‌های بعد از پاک‌سازی پوست، استفاده از ماسک‌های مختلف، چگونگی رفع آلودگی سطحی روی پوست، از بین بردن دانه‌های سیاه روی پوست، تقویت و ترمیم پوست با استفاده از اضافه کردن مواد معدنی و اکسیژن‌دار به لایه‌ی درمیست (لایه زیرین پوست) و تمیزی منافذ پوست.

معرفی دوره فیشیال و پاک‌سازی پوست صورت:

این دوره با دو جلسه‌ی تئوری و یک جلسه عملی برگزار می‌شود. در این دوره همه‌ی نکات مربوط به پاک‌سازی و مراحل مختلف آن به هنرجویان آموزش داده می‌شود. مواردی مانند نحوه مشاوره صحیح به مراجعه‌کنندگان، آنالیز و شناخت انواع پوست‌ها، آماده‌سازی پوست، میکرو درم (پیلینگ)، اولتراسونیک (درمااف)، شناخت ماسک‌های مختلف و نحوه صحیح درست کردن هر کدام، نکات لازم جهت برطرف کردن مشکلات پوستی از جمله سرفصل‌های این دوره می‌باشند.

دستگاه‌های مورد استفاده در دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

– در اولین جلسه از دستگاه‌های میکرو نیدلینگ (مزو تراپی صورت، بدن، مزو وایت BBGLOW، آشنایی با ویال ها و کوکتل‌ها، استادتر) استفاده می‌شود.

– در جلسه‌ی دوم از دستگاه RF های فرکانسی استفاده می‌شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

این دوره‌ی آموزشی همانند هر دوره‌ی آموزشی دیگری، نیاز به وسایل مخصوصی دارد. این وسایل را در طول دوره به هنرجویان می‌دهند. همچنین چگونگی استفاده از آن‌ها به صورت صحیح را به هنر جویان آموزش می‌دهند. این وسایل شامل: دستگاه بخور، قلم‌مو، کاسه، دمارولر، کاردک، پد پاک کننده، پیش‌بند، حوله، کرم، انواع ماسک‌ها، کرم آب‌رسان، ماسک‌های زیبایی، محلول‌های گیاهی، اسکراپ، شیرپاک‌کن، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرو درم، دستگاه‌های فرکانسی، سرسوزن، سرم سدیم کلراید، دستگاه FR می‌شود.

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی پاک‌سازی صورت:

این دوره‌ی پرطرفدار، زیر نظر مربیان مجرب و حرفه‌ای تشکیل می‌شود. پس از گذراندن این دوره هنرجویان می‌توانند با شرکت در آزمون‌های مربوطه، مدرک معتبری را از فنی حرفه‌ای دریافت کنند. این کلاس‌ها اکثراً در روزهای تعطیل و روزهای آخر هفته، در ساعات بعدازظهر تشکیل می‌شود تا افراد شاغل و کسانی که از راه‌های دور می‌آیند بتوانند به راحتی در این دوره‌ها شرکت کنند.

توانایی کسب شده پس از طی دوره آموزشی پاک‌سازی صورت:

در انتهای این دوره، هنرجو توانایی لازم جهت رفع نیاز مشتریان را پیدا می‌کند. دوره‌های پاک‌سازی پوست شامل دوره‌ی مبتدی، پیشرفته و تخصصی است. با گذراندن هر دوره، هنرجو مدرک آن دوره را دریافت می‌کند و خدماتی نظیر پاک‌سازی پوست، آب‌رسانی و ترمیم پوست صورت، مراقبت‌های پوستی را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد و می‌تواند رضایت مشتریان را کسب و از این راه درآمد به دست آورد. هرچه کیفیت کار ارائه شده بالاتر باشد، مشتریان بیشتری به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

بازار کار پاک‌سازی پوست:

در حوزه‌ی آرایشی و بهداشتی، اینکه در یک رشته و تخصص ماهر باشید و تسلط کافی داشته باشید باعث می‌شود مشتری‌های زیادی پیدا کنید. شما می‌توانید با به روز نگه داشتن مهارت خود، درآمد خوبی از این راه کسب کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران:
  • مرکز دستخوش
  • مرکز سابرینا
  • مرکز حسینی
  • مرکز مریم
  • مرکز باربد
  • مرکز الهه شرق
  • مرکز ونوس طلایی
  • مرکز زر گنج فرد
  • مرکز سیب سبز
  • مرکز نیکو
  • مرکز رضایی
  • مرکز علمایی
  • مرکز آسمان
  • مرکز نیک آفرید
  • مرکز گلبرگ

پاکسازی پوست
0217788 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلینیک ماهورا
0212637 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشتگان
0912839 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زرگنج فرد
0912737 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلبرگ
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس طلایی
0935228 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

رایج‌ترین روشهای پاکسازی چیست؟

سنگ داغ، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، هیدرودرمی، ماساژ، پاکسازی، کلاژن درمانی، خاویار درمانی

اهداف پاکسازی پوست چیست؟

سفت شدن پوست
حفظ شادابی پوست
ضدچروک و ضد افتادگی
مانع از چروک دور چشم
مانع از انقباضات ناشی از خط اخم
تامین رطوبت پوست
رفع آلودگی های موجود در پوست
حفظ بالانس چربی پوست
برداشتن لایه کدر از روی پوست
بهبود گردش خون در پوست
رفع حس خستگی پوست
افزایش جذب کرم در پوست

چگونه میتوان یک متخصص پاکسازی پوست شد؟

باید دوره‌های مخصوص به پاکسازی پوست را گذرانده باشد.

پاکسازی پوست به چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

آقایان، خانمها و نوجوانان و کودکان

برای پاکسازی پوست چقدر زمان لازم است؟

بین ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

پاکسازی پوست در چند جلسه انجام می‌شود؟

به صورت سه تا چهار جلسه در ماه است. البته شرایط پوست شخص مراجعه کننده مهم است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز پاکسازی پوست در شرق تهران، مرکز تخصصی پاکسازی پوست در شرق تهران، پاکسازی پوست شرق تهران، کلینیک پاکسازی پوست در شرق تهران، مرکز فوق تخصصی پاکسازی پوست، قیمت، مرکز، کلینیک پاکسازی پوست در شرق تهران، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!