بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران
  • بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران
آرایشگاه رنگ مو در شرق تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس




بهترین رنگ مو در شرق تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی رنگ مو در شرق تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران – یکی از محبوب‌ترین امور بین زنان آرایش است و مهم‌ترین عضوی که برای خانم‌ها در زمینه‌ی آرایش حائز اهمیت است در کنار چهره و صورت، مو است. زیباتر سازی گیسوان در بین زنان به دو بخش اصلی رنگ مو و مدل مو تقسیم می‌شود و مجزا بودن این دو نوع آرایش مو بسیار عاملی کمیاب است زیرا حتی باز بودن موها نیز خود یک مدل به‌حساب می‌آید اما با همه‌ی این تفاسیر تمایل زنان به رنگ مو نسبت به مدل آن بیشتر است چرا که یک رنگ موی زیبا دلپسند بسیار در زیبایی و ظرافت چهره مؤثر است اما به‌شرط آن که انتخاب رنگ درست باشد.

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران می پردازیم.

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران – از آنجا که خانم‌ها برای زیبایی خود ارزش بسیار زیادی قائل هستند بنابراین رنگ کردن مو نیز برایشان از جذابیت زیادی برخوردار است. داشتن یک چهره‌ی متنوع برای یک زن امری اساسی است و به همین علت است که آن‌ها به سمت آرایش به خصوص رنگ کردن مو می‌روند تا چهره‌ی خود را زیبا و متفاوت‌تر از همیشه نشان دهند؛ اما در این زمینه این که پوست بیشتر با چه رنگ و رنگ‌هایی همخوانی و موافقت دارد و قبل و بعد زینت‌دهی مو با رنگ باید نکاتی رعایت شود.

گاهی اوقات نداشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ی انتخاب و ترکیب رنگ‌ها ممکن است عواقب خوبی نداشته باشد در حالی که با کمی مطالعه و بالا بردن معلومات و آشنایی بادانش ترکیب رنگ و تنوع رنگ‌ها می‌توان به‌ویژه بودن مو نزدیک و نزدیک‌تر شد.

انواع رنگ مو:

رنگ موها را می‌توان به دو گروه کلی تقسیم کرد:

در گروه اول از رنگ موها، محصولاتی اعم از: شامپو، اسپری، محلول، ماژیک و پدر فشرده توزیع می‌شوند اثر این فراورده‌ها همیشگی نیست و قابلیت به نفوذ به ساختمان مو را ندارند و فقط با ایجاد پوششی که از رنگ‌دانه‌ها ایجادشده روی کوتیکول مو که خارجی‌ترین سطح مو شناخته شده‌اند، سبب ایجاد تغییر در رنگ مو می‌شوند. از آنجایی که این دسته از رنگ‌ها موقتی هستند با شست‌وشو پاک می‌شوند هرچند که نوع کالا در دوام رنگ تأثیرگذار است. این نوع رنگ مو با یک بار شست‌وشو برخلاف دیگر محصولات رنگی که برای پاک شدن نیاز به 6 تا 8 بار شست‌وشو نیاز دارند، پاک می‌شود. کاربرد این سبک از رنگ موها اغلب در میهمانی‌ها است به‌عنوان مثال آرایشگر برای ایجاد یه رنگ خاص و فانتزی روی رنگ اصلی دائمی از یک هایلایت آبی بر روی یک دسته‌ی کوچک برای میهمانی یا هر جایی که نیاز به رنک موی موقتی داشته باشید استفاده می‌کند.

در فرقه‌ی دوم از رنگ‌ها متداول‌ترین شکل رنگ مو، رنگ موی دائمی نام دارد؛ بالعکس رنگ موی موقتی این نوع از رنگ دارای ترکیبات و موادی است که دارای ویژگی تداخل به عمق ریشه و ساقه‌ی مو یعنی کورتکس مو را دارد. رنگ‌دانه‌هایی که در ساختمان مو وجود دارد در این روش رنگ مو تغییر می‌کند و با یک یا چند بار شست‌وشو به هیچ عنوان نمی‌توان آن را پاک کرد در این صورت دکلره تنها راه تغییر رنگ دائمی به رنگ‌های روشن خواهد بود.

انتخاب رنگ مو:

باید توجه داشته باشید رنگ مو را طبق سلیقه‌ی خود انتخاب نکنید چرا که ده‌ها نکته را باید برای یک رنگ موی مناسبی که با پوست و موی شما سازگاری دارد را باید در نظر بگیرید زیرا وسعت جهان رنگ‌ها خیلی بیشتر از آن است که در ذهن و تخیل ما می‌گنجد.

یکی از ملاک‌های رایج در انتخاب رنگ مو، رنگ چهره است که البته باید توجه داشت این فقط کلیت یک قانون را نشان می‌دهد چرا که رنگ صورت با آرایش و باسلیقه‌ی شخصی قابل‌تغییر می‌باشد. مخصوصاً درزمانی های که هدفتان بهره‌وری از یک نوع رنگ فانتزی و خاص است. در انجام هر امری نیاز به تجارب دیگران است، توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین نوع رنگ موی موردنظر از افرادی که در این حوزه تخصص کافی دارند ازجمله آرایشگرهای حرفه‌ای پرس‌وجو شود زیرا از آنجا که ممکن است در رنگ موی اصلی فرد تناژ فرعی وجود داشته باشد بعد از استفاده از رنگ موی انتخابی متوجه می‌شوید شباهت آن با آنچه که شما مدنظرتان است، تفاوت دارد اما اگر بخواهید سازگاری رنگ موردنظر با تناژ موی فرعی را تشخیص دهید نیازمند اطلاعات کافی دارید که می‌توانید این معلومات را از آرایشگران حرفه‌ای جویا شود.

در جهان رنگ‌ها آنان به دودسته‌ی گرم و سرد تقسیم می‌شوند که لازم است رنگ مویی که انتخاب می‌کنید با رنگ زمینه واصلی پوست خود هماهنگی و سازگاری داشته باشد اما چند روش برای تشخیص رنگ زمینه‌ی پوست وجود دارد: یک آن که رنگ‌ها زیر نور خورشید و نور هالوژن درست‌تر دیده می‌شوند، در مچ دست رگ‌هایی وجود دارد که با نگاه کردن به آن‌ها و آبی یا سبز بودنشان می‌توانید رنگ زمینه‌ی پوستتان را تشخیص دهید، در صورتی که رنگ رگ مچ‌ها آبی بود رنگ پوست سرد و اگر سبز بود بالعکس این موضوع اثبات می‌شود.

پنج عامل مؤثر در انتخاب رنگ مو تأثیر بسزایی دارند:

• رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری مرد
• شخصیت فرد

باید توجه داشته باشید برای بهره‌جویی از یک رنگ موی مناسب در برهه‌ی اول باید به مرغوبیت آن رنگ سپس سلیقه‌ی افراد و مدت‌زمان استفاده از آن توجه کرد. رنگ‌های تیره غالباً اولین انتخاب زنان هستند که به‌تدریج و یک درجه‌یک درجه رنگ‌های روشن‌تر استفاده می‌کنند در صورتی که رنگ موی مدنظرتان پوشاننده‌ی موهای سفیدتان که ممکن است انتخاب هر فردی باشد، نیست باید سعی کنید و رنگ موی مطلوب‌تر با درجه‌ی بالاتری نسبت به رنگ موی اصلی خود انتخاب کنید تا سرانجام به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

استفاده از افراد ماهر و باتجربه برای رنگ کردن مو:

از آنجا که هر خانمی از آرایشگر خود انتظار بهترین کار را دارد بنابراین باید چند نکته در انتخاب وی رعایت شود: رنگ کردن مو نیاز به تخصص دارد پس آرایشگر انتخابی باید در: ترکیب کردن و مخلوط رنگ‌ها، شناخت از رنگ‌ها یعنی رنگ‌شناسی، دانستن زمان کافی برای رنگ و دکلره موها، شناخت نوعی مویی که قصد رنگ شدن دارد و… عواملی هستند که یک آرایشگر متخصص و آموزش‌دیده رعایت کنند؛ پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به هر آرایشگاهی در مورد آرایشگر آن تحقیق و پرس‌وجو شود توجه داشته باشید در انتخاب یک آرایشگر به سابقه‌ی کار و تبحر او دقت شود.

استفاده از مواد و رنگ‌های مرغوب و باکیفیت:

مواد شیمیایی ترکیبات اصلی رنگ موها هستند که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و سلامت مو می‌گذارند بنابراین اگر رنگ‌های انتخابی ما از وضعیت و کیفیت خوبی برخوردار نباشد و عواقب خوبی در انتظار موها نیست چرا که یک رنگ موی بی‌کیفیت سبب کاهش درخشش مو می‌شود.

از آنجا که رنگ مو در سلامت و زیبایی گیسوان تأثیر بسزا و پررنگی دارد مشورت قبل از استفاده با یک آرایشگر خبره و متخصص توصیه می‌شود و یا برای اطمینان بیشتر از کیفیت کار می‌توانید رنگ و مواد موردنیاز را خودتان انتخاب کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های رنگ مو در شرق تهران:
  • سالن زیبایی عروس شرق
  • سالن زیبایی الی
  • سالن زیبایی گل سرخ
  • سالن زیبایی ویونا
  • سالن زیبایی گل رخ
  • سالن زیبایی پرنسس
  • سالن زیبایی ملکه
  • سالن زیبایی گل گیس
  • سالن زیبایی الی فلاور
  • سالن زیبایی الهه
  • سالن زیبایی بورگ
  • سالن زیبایی پردیسان
  • سالن زیبایی الماس شرق

گل سرخ
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرنسس
0912445 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0910137 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0901607 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پردیسان
0935849 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل رخ
0912504 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا بعد از رنگ مو می‌توانم موهایم را با آب داغ بشویم؟

خیر. موهای رنگ شده را باید با آب سرد یا آب ولرم بشویید.

چرا قبل از رنگ کردن مو باید با استفاده از کرم مرطوب کننده اطراف گوش، گردن و صورت را چرب کرد؟

برای اینکه رنگ مو جذب پوست نشود.

چرا قبل از رنگ کردن مو باید موها را شست؟

چون موهای عاری از چربی و کثیفی بهتر رنگ خواهند کرد.

هزینه رنگ کردن مو در این آرایشگاه چقدر است؟

براساس حجم موها و نوع رنگ و درخواست‌های نظیر دکلره، هایلایت و ... هزینه‌ها متغییر است.

پوست صورت من تیره بوده چه رنگ مناسب موهای من است؟

رنگهای فندقی، آجری، شاه بلوطی، شرابی و مسی مناسب است.

چرا تست رنگ مو باید انجام شود؟

تا مشخص شود شما به رنگ حساسیت دارید یا نه. در صورتی که حساسیت داشته نباید رنگ مو را انجام دهید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در شرق تهران، بهترین آرایشگاه رنگ مو در شرق تهران، بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در شرق تهران، بهترین آرایشگاه زنانه شرق تهران برای رنگ مو، بهترین سالن رنگ مو در شرق تهران، بهترین مرکز رنگ مو در شرق تهران، بهترین رنگ کار مو در شرق تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!