بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران
  • بهترین آموزش کوتاهی مو در شرق تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران
سالن کوتاهی مو شرق تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



سالن کوتاهی مو در شرق تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در شرق تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران

آموزش کوتاهی مو شرق تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران – قطعاً برای اکثر خانم‌ها و دختر خانم‌های جوان، یکی از سخت‌ترین کارها، کوتاه کردن موهایشان می‌باشد! مخصوصاً اگر موهای بلندی نیز داشته باشند.اگر می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، حتماً باید نکاتی را قبل از کوتاه کردن در نظر داشته باشید. در این مطلب نکاتی را که باید قبل از کوتاهی مو بدانید، آماده کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این بخش را مطالعه بفرمایید.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران می پردازیم

کوتاه کردن مو:

چندین سال بود که موهایم بلند بود. وقتی به کالج رفتم موهای خیلی بلندی داشتم؛ اما کمی بعد به خاطر یک شکست عاطفی موهایم را کاملاً کوتاه کردم. موهایم را صاف می‌کردم و آن‌ها را در قسمت چانه، حالت می‌دادم. بسیار زیبا و چشمگیر بود و من عاشقش شده بودم تا اینکه متوجه شدم به خاطر جلب توجه موهایم را کوتاه کردم.

من در حال فکر کردن به چه چیزی بودم؟ منظورم این است که اشتباه نکردم. با موهای کوتاه زیبا به نظر می‌رسیدم. عاشق مدل موهایم بودم؛ اما با شخصیت من سازگاری نداشتند. بعد از دو هفته به نفرت از موهایم پایان دادم.

به این نتیجه رسیدم که دفعه بعد اگر خواستم موهایم را کوتاه کنم، باید به یک تصمیم و نتایج نهایی برسم. یک لیست تهیه کردم و طبق آن پیش رفتم که آیا می‌خواهم دوباره موهایم را کوتاه کنم و جوابم منفی بود؛ بنابراین به داشتن موهایی بلند و سنگین اما زیبا ادامه خواهم داد.

اما اگر شما واقعاً می‌خواهید به صورت جدی موهایتان را کوتاه کنید، در اینجا نکاتی گفته شده که قبل از اینکه به سراغ قیچی بروید باید درباره‌شان کمی فکر کنید.

آیا شما به صورت مکرر موهایتان را دم اسبی، گوجه‌ای و یا می‌بافید؟

زمانی که موهایتان را کوتاه کردید، دیگر نمی‌توانید به صورت دم اسبی یا گوجه‌ای و بافتنی آن‌ها را ببندید. من علاقه زیادی به بافتن موهایم دارم و دوباره کوتاه کردن آن‌ها من را اذیت خواهد کرد.

نوع موهایتان را در نظر بگیرید:

جنس موهای شما هر چی باشد، می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید؛ اما به موهایتان فکر کنید. ریشه موهای من فر هستند، به این معناست که به خوبی دختری با موهای صاف، نمی‌توانند مدل کوتاه داشته باشند.

مطمئن شوید آرایشگرتان کامل درک کرده:

نظر آرایشگرتان را بپرسید و با او صحبت کنید. از آرایشگرم سپاسگزارم به خاطر اینکه از دوباره کوتاه کردن موهایم مخالف بود، او متوجه شده بود که در این زمینه به من ضربه وارد شده بود. قبل از انجام کار، نظرات متفاوت را بشنوید و با آرایشگرتان حتماً صحبت کنید.

به نگهداری‌اش فکر کنید:

آیا مدل دادن و نگهداری موهای کوتاه سخت‌تر می‌باشد؟ هنگامی که موهایم را کوتاه کردم موهایم نیازمند نگهداری بسیار زیادی بود، چون مجبور بودم هر روز به آن‌ها مدل دهم و دوستش هم نداشتم. همیشه کاری را انجام دهید که زندگی‌تان را آسان‌تر کند.

نمی‌توانید آن را به عقب بازگردانید:

درست است که موهایتان بلند می‌شوند، اما مطمئن باشید، نمی‌توانید موهایتان را بازگردانید.

همیشه می‌توانید موهایتان را بیشتر کوتاه کنید:

زمانی که 100 درصد اطمینان ندارید که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، قسمت کمی از موهایتان را در نظر بگیرید و کوتاه کنید. همیشه فرصت برای کوتاه کردن موهایتان وجود دارد؛ بنابراین از مقدار کوتاه‌تر شروع کتید تا ببینید اول چه احساسی به آن دارید.

مدل صورتتان را در نظر بگیرید:

دردرست است که هرکسی دوست دارد هر کاری انجام دهد؛ اما باید چیزی را انتخاب کتید که به چهره شما بیاید و صورت شما را زیباتر کند.

خودتان انجامش ندهید:

موهایتان را خودتان همیشه کوتاه می‌کنید. ولی همچین کوتاهی زیادی را خودتان انجام نمی‌دهید. اگر می‌توانید بعضی اصلاحات را انجام دهید، اما بهترین کار این است که همیشه قبل از خراب کردن موهایتان مشورت کنید.

به گردنتان فکر کنید:

زمانی که موهایتان را کوتاه می‌کنید دیگر مویی وجود ندارد که گردنتان را پشت آن پنهان کنید. آیا شما با گردنتان مشکلی ندارید و راحت هستید؟ بعضی دخترها با این کار راحت نیستند!

اگر واقعاً دوست دارید این کار را انجام دهید، پس انجام دهید!

فرقی نمی‌کند، زمانی که موهایتان را می‌خواهید کوتاه کنید احساس نگرانی خواهید کرد؛ اما اگر آمادگی دارید انجامش دهید و پیش روید!

چند گزینه برای مدل کوتاهی مو داشته باشید:

وقتی به آرایشگاه جهت کوتاه کردن موهایتان می‌روید، ممکن است آرایشگر به شما بگوید این مدلی را که انتخاب کرده‌اید به چهره شما نمی‌آید و نسبت به جنس موی شما، مناسب نیست. در نهایت باید چند مدل دیگر را هم در نظر داشته باشید و با آرایشگرتان مشورت کنید تا در رضایت کامل به خانه بازگردید.

بهتر است موهای طبیعی را در حالی که خشک هستند کوتاه کنید:

اگر موهایتان حالت طبیعی دارند، بهتر است موقع کوتاه کردن، موهایتان خشک باشد. در این حالت نتیجه کار بهتر خواهد بود. البته تشخیص این موضوع را به آرایشگر خود بسپارید.

قبل از کوتاهی، موهایتان را با شامپو نشویید:

بعد از کوتاهی، به هر حال باید موهای خود را بشویید. پس نیازی نیست که دو بار موها و پوست سر را شسته و خشک کرده و به آن‌ها آسیب بزنید.

کوتاهی موها سریع باعث رشد آن‌ها نمی‌شود:

کوتاه کردن موها تنوع و ایده خوبی می‌باشد. فرقی نمی‌کند موها را خیلی کوتاه کنید یا فقط یک سانت کوتاه کنید. کوتاهی مو به سلامت آن‌ها کمک می‌کند و مستقیم بر روی رشد آن‌ها تأثیر نمی‌گذارد. انتهای موی شما با فولیکول‌های روی پوست سرتان ارتباطی ندارد. این فولیکول‌ها سرعت و میزان رشد موی شما را تعیین می‌کنند.

با قیمت کم‌تر موهایتان را کوتاه کنید:

اگر می‌خواهید موهایتان را با قیمت کم‌تر کوتاه کنید. در اینترنت یا جاهای دیگر دنبال کسانی بگردید که کارآموز و در حال آموزش هستند و به دنبال مدل می‌گردند. نگران نباشید این کار زیر نظر مربی حرفه‌ای صورت می‌گیرد و نمی‌گذارند که موهایتان خراب شوند.

زمان مناسب کوتاه کردن انواع موها:

موهای بلند:

کسانی که موهای بلندی دارند بهتر است هر 8 هفته یک‌بار برای نوک گیری به آرایشگاه بروند. چون که آن‌ها مدل موهایشان را زیاد تغییر می‌دهند، یا با موهایشان بازی می‌کنند که باعث شکستن موها می‌شود. موها را دم اسبی می‌بندند، برس می‌کشند، صاف می‌کنند، اتو می‌کشند و … پس بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنند.

موهای کوتاه:

کسانی که موهایشان کوتاه است برای حفظ مدل موهایشان، نه لزوماً کمک به سلامت موها، هر 4 تا 6 هفته به آرایشگاه مراجعه کنند. تا مدل موهایشان همیشه حفظ شود.

موهای ضخیم و فر:

این دسته افراد لازم نیست زود به زود برای نوک گیری به آرایشگاه بروند.

کسانی که موهای ضخیم با فر ریز دارند، به دلیل اینکه چربی طبیعی پوست سر به تارهای مو برسد، هر 12 هفته توصیه می‌شود موها را نوک گیری کنند. این چربی به حفظ هر چه بهتر سلامت فولیکول‌های مو به طور طبیعی کمک می‌کند.

برای این دسته افراد بعضی آرایشگرها توصیه می‌کنند، دفعات بیشتری را برای جلوگیری از موخوره و گره خوردن موها باید هر 6 تا 8 هفته را برای نوک گیری به آرایشگاه مراجعه کنند.

موهای نازک:

فرقی نمی‌کند که موهای صاف داشته باشید یا موج‌دار، اگر موهایتان نازک است، هر 4 تا 6 هفته آن‌ها را نوک گیری کنید. موهای نازک اگر به طور مرتب نوک گیری نشوند، حالت شلخته و ناسالمی پیدا می‌کنند. پس بهتر است برای حفظ ظاهر موها این کار را انجام دهید.

اگر به دفعات زیاد از وسایل حرارتی برای موها استفاده می‌کنید، هر 4 هفته توصیه می‌شود.

چون مو به مرور زمان آسیب دیده و تنها راه ترمیم واقعی آن، جدا کردن بخش آسیب دیده‌ی مو می‌باشد.

موهای رنگ شده:

اگر موهای رنگ شده‌ای دارید و به خوبی از آن مراقبت می‌کنید (زیاد از وسایل حرارتی مخصوص مو استفاده نمی‌کنید، موهایتان را سشوار نمی‌کشید و دائماً با آن بازی نمی‌کنید) لازم نیست خیلی زود به زود به آرایشگاه بروید و آن را کوتاه کنید. هر ۸ هفته برای نوک گیری کافی می‌باشد.

برای بلند کردن موها:

اگر می‌خواهید موهایتان بلند شود، هر 10 تا 12 هفته به آرایشگاه بروید تا موها فرصت رشد داشته باشند؛ و برای پیاده‌سازی یک مدل موی جدید آماده شوند.

کارشناسان می‌گویند، اگر می‌خواهید موهایتان رشد کنند آن‌ها را دم اسبی ببندید. این کار باعث می‌شود نه با وسایل حرارتی به آن‌ها حالت دهید و نه با آن‌ها بازی کنید، به این ترتیب موها مستحکم‌تر می‌شوند و رشد می‌کنند.

با توجه به فرم، شکل و چهره صورتتان موهایتان را کوتاه کنید:

1- صورت‌های بیضی شکل:

هر سبک مو باید با چهره شما تناسب داشته باشد. می‌توانید هر مدل مویی را امتحان کنید. می‌توانید یک مدل موی بلند تا استخوان ترقوه‌تان را امتحان کنید و سپس با موهای چتری‌تان کاری کنید تا صورتتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

معمولاً این نوع چهره‌ها، هر نوع مویی را می‌توانند داشته باشند. مثلاً می‌توانید یک موی بلند فرفری را تا کمرتان داشته باشید. همچنین می‌توانید یک کوتاهی زاویه‌دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد، چتری‌های صاف و یا موج‌دار نیز باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد.

2- صورت‌های گرد:

یک مدل پشت کوتاه می‌تواند گردی صورت شما را کم کند، پس می‌توانید مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید. اگر می‌خواهید موهایتان بلندتر باشد، می‌توانید از یک مدل موی لایه لایه استفاده کنید و موهایتان را موج‌دار کنید. اگر طرفدار سبک‌های جدید هستید، سعی کنید آن را به سبک آشفته درست کنید و یا لایه‌های جلوی موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

اگر هنوز به اینکه آیا موهایتان را کوتاه کنید یا خیر فکر می‌کنید؟ باید بگوییم جواب بله است. شما می‌توانید مدل‌های زیادی را امتحان کنید که اکثراً مناسب فرم صورت شما هستند. از بلندی‌های یکنواخت و یکدست اجتناب کنید.

3- صورت‌های مربعی شکل:

این نوع چهره‌ها خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند. برای اینکه صورتتان گرد به نظر برسد، می‌توانید از مدل موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو استفاده کنید. موهای بلند با چتری می‌توانند، برای جلب توجه بیشتر به شما کمک کند. از کوتاهی‌های یکدست و مدل مویی با اندازه یکنواخت که فک زاویه‌ای شما را نمایان‌تر می‌کند، جلوگیری کنید.

4- اگر صورت قلبی شکلی دارید، پیشانی عریض و چانه باریک دارید:

این نوع چهره‌ها پیشانی عریض و چانه باریک دارند. برای صورت‌های قلبی داشتن مو تا بلندی چانه یا موهایی که از چانه شما کوتاه‌تر می‌باشند، مناسب هستند. به همین خاطر بهتر است از مدل موهایی که تا کنار فکتان است استفاده کنید. اگر می‌خواهید موهایتان پر به نظر برسد، بهتر است که موهای کنار گونه‌هایتان پرتر باشد و موهای روی سرتان را کوتاه‌تر کنید تا پیشانی‌تان کوتاه‌تر به نظر بیاید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران:
  • مرکز آموزش پازوکی
  • مرکز آموزش هانی
  • مرکز آموزش دو بانو
  • مرکز آموزش مجیدی
  • مرکز آموزش سراقی
  • مرکز آموزش افق
  • مرکز آموزش رز سفید
  • مرکز آموزش روژان
  • مرکز آموزش رادنوش
  • مرکز آموزش روناز
  • مرکز آموزش سحرناز
  • مرکز آموزش زارع

دوبانو
0939582 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رادنوش
0214450 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سراقی
0214458 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زارع
0214452 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روناز
0214551 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روژان
0935611 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه مدل کوتاهی را باید انتخاب کنم؟

مدل کوتاهی مو براساس فرم صورت باید انجام شود.

من مدل کوتاهی چند لایه را دوست دارم چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

برای کوتاهی مدل ساده چقدر هزینه باید پرداخت کنم؟

جهت اطلاع از انواع قیمتها تماس بگیرید.

انواع موها از لحاظ مزاج چگونه است؟

موها دارای دو مزاج تر و خشک است.

برای موها با مزاج تر جهت شستشویی چه پیشنهادی دارید؟

برای موها با مزاج تر شستشو باید به صورت یک در میان انجام دهید.

برای موها با مزاج خشک جهت شستشویی چه پیشنهادی دارید؟

برای موها با مزاج خشک شستشو باید در هفته دو مرتبه انجام دهید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در شرق تهران، مرکز آموزش کوتاهی مو در شرق تهران، آموزش کوتاهی مو در شرق تهران، بهترین کلاس کوتاهی مو در شرق تهران، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!