آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران
  • آموزش گریم عروس در شرق تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران
آموزشگاه تخصصی گریم عروس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در شرق تهران

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در شرق تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران

آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران – بعنوان ابتدایی ترین نکته در این زمینه باید بدانید که این رشته از زیر شاخه‌های گریم و میکاپ میباشد اما این کار حساسیت، ظرافت و درامد بیشتری دارد. آموختن این حرفه نسبتا صرف وقت زیادی را میطلبد اما شما را به درآمد موردنظرتان خواهد رساند.

این کار در آرایشگاه‌ها و توسط میکاپ آرتیست انجام میشود؛ که میکاپ ارتیست با توجه به فرم و حالت چهره مشتری و سلیقه او و همچنین تجربیاتش در زمینه استفاده از ابزارآلات آرایشی مثل نحوه استفاده‌ی درست از لوازم آرایشی و ترکیب کردن و ساخت لوازم آرایشی مختلف مثل رژلب، مداد ابرو، کرم پودر، ریمل و…، این کار را انجام میدهد.

کار او این است که به زیبایی های فرد جلوه ی بیشتری ببخشد و نواقص پوست را، مثلا پوست پرتقالی، کمرنگ‌تر کند. اگر بتوانید کاری با کیفیت بالا را با تسلط بر انواع متدها و سبک‌های آرایشی مثل خلیجی، لبنانی و مصری و… به مشتری خود ارائه کنید، حتما خواهید توانست به درامد مطلوبی در سالن‌های زیبایی دست پیدا کنید.

شما با استمرار و تمرین خواهید توانست علاوه به میکاپ و گریم عروس به ست کردن ارایش صورت با اجزای دیگر بدن دست یابید.

آموزش گریم فوق تخصصی عروس در شرق تهران

در این صفحه به معرفی آموزش گریم فوق تخصصی عروس در شرق تهران میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

کسب درآمد از گریم عروس:

متخصص گریم عروس یکی از نیازهای اساسی هر سالن زیبایی است چرا که در سالیان قبل این گونه بود که متخصص سالن دار خود دارای مدرک آرایش پیرایش بود و تمامی کارهای تخصصی سالن را انجام می داد ولی امروزه هر لاین سالن زیبایی دارای متخصص مخصوص به خودش است که در آن زمینه آموزش لازم را دیده و مهارت کسب کرده مثل متخصص گریم عروس، میکاپ کار، شینیون کار، ناخن کار و …

تفاوت گریم با میکاپ:

تفاوت گریم با میکاپ این است که میکاپ به طور کلی همان آرایش صورت است در صورتی که گریم زاویه سازی و متعادل سازی صورت است که می توان با یک گریم حرفه ای کلیه ی عیب ها و نواقص صورت را پوشاند.
می توان با گریم چهره را طبیعی تر جلوه داد طوری که آرایش خیلی هم به چشم نیاید. چرا که آرایش زیاد چهره را غیر طبیعی جلوه می دهد.

در دوره های آموزش میکاپ عروس با این مباحث آشنا میشویم:

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه ای بر چگونگی انجام میکاپ و گریم عروس
• اصول میکاپ و گریم عروس
• نحوه انجام آن
• آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

صحبتی کلی درباره دوره میکاپ و گریم عروس:

قدم اول:

تمامی دوره های فنی حرفه ای توسط مربیانی که تحت نظر این سازمان هستند انجام خواهد شد. پس بدون شک شما میتوانید پس از پایان این دوره با داشتن یک مدرک معتبر در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید، به خصوص در این زمینه‌ی آرایشی که درامد بسیار زیادی برای شما به ارمغان میاورد. در ابتدای دوره شما با مباحثی پایه ای مثل شناختن فرم انواع چهره و صورت و انواع رنگ پوست ها آشنا میشوید و سپس با پاکسازی صورت و تمیز کردن چربی‌ها از روی پوست، استفاده از کرم‌ها و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیر سازی صورت، رنگ شناسی و انتخاب رنگ‌های مناسب با توجه به رنگ پوست و… اموزش میبینید.

قدم دوم:

همانطور که میدانید این روزها رشته‌های آرایشگاهی مخصوص مثل میکاپ و گریم عروس نیز همانند چیزهای دیگر دستخوش تغییراتی میشوند. پس داشتن اخرین خبرها و به روز بودن اطلاعات درمورد ابزار آلات و برند‌های لوازم آرایشی، متدها و مدل‌های ژورنال روز دنیا و همچنین دنبال کردن صفحات اجتماعی سلبریتی‌ها میتواند به توانایی شما در این امر بیفزاید. پس به یاد داشته باشید یکی از ملاک‌های مهم در دادن بهترین خدمات به عروس خانم‌ها به روز بودن و اپدیت کردن اطلاعات و توانایی‌هایتان در این زمینه‌ی کاری است. به این نکته توجه کنید که با توجه به حساس بودن این رشته‌ی آرایشگاهی، کیفیت بالا و دادن خدمات بهتر برای دختر خانم‌هایی که از شما نمونه کار خواهند دید، بسیار مهم و اساسی میباشد.

قدم سوم:

پس از تمرین زیاد و استفاده به جا و مناسب از لوازم و رعایت ترتیب مواد آرایشی، شما باید توجه ویژه ای به طراحی ناخن‌ها و حالت دادن به موها و همچنین در صورت لزوم طراحی بدن نشان دهید. ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که در دوره آموزش میکاپ و گریم شما تمامی این موارد را فرا خواهید گرفت.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

آموزش گریم عروس در شرق تهران – پس از به حد نساب رسیدن کلاس‌ها و با هماهنگی مربی تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای یک تا سه نفر، سه تا پنج نفر و پنج تا پانزده نفر، به سه شکل خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهند شد. در صورتیکه شما در ساعات تعیین شده قادر به حاضر شدن در کلاس‌ها نباشید، آموزشگاه‌ ‌این دوره‌ها را در ساعات پایانی روز، آخر هفته‌ها و حتا در روزهای تعطیل برای شما برگزار خواهد کرد. خواسته و هدف ما این است که شما را هر چه سریعتر به مرحله تسلط کامل و کسب درآمد برسانیم.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره میکاپ و گریم عروس:

همه ما خانم‌ها تا حدودی با لوازم آرایشی آشنایی داریم اما اکنون که قرار است به عنوان یک میکاپ ارتیست و ارایشگر حرفه‌ای مشغول به کار شویم، به جای تنها یک رنگ از هر لوازم آرایشی، مثلا پنکیک، به یک پالت از آن با رنگ بندی‌های متنوع تر و به شکل حرفه ای تر نیاز داریم. این رنگ بندی اکثر لوازم ارایشی مثل رژ گونه ‌، مداد ابرو، رژ لب و… را شامل شده و شما به عنوان یک میکاپ آرتیست که کار آرایش و میکاپ عروس را انجام میدهد نیاز به وسایل و امکاناتی برای شینیون مو و طراحی ناخن عروس نیز دارید.

پس از اینکه دوره‌های گریم و میکاپ عروس را گذراندیم چه توانایی‌هایی خواهیم داشت؟

شما در طول آموزش در این دوره، به انواع چهره و انواع پوست مسلط خواهید شد و حتما در طی این اموزش‌ها می‌آموزید که چگونه با کمک استفاده و ترکیب درست انواع لوازم آرایشی نواقص پوست را بپوشانید و زیبایی ها را برجسته‌تر، نمایان‌تر و جذاب‌تر کنید. فراموش نشود که همیشه لوازمی تکمیل و به روز داشته باشید تا یک فرد حرفه‌ای محسوب شوید تا اگر در حین کار به چیزی نیاز داشتید بتوانید خیلی ماهرانه و حرفه‌ای نیازتان را برطرف کنید. به طور مثال:

وسایل جانبی اما ضروری:

داشتن آیینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو؛ دسته تیغ، پیشبند و هد بند اصالح، دستکش نخی، چندان هم بد نیست زیرا ممکن است طبق فرم صورت مشتری‌تان مجبور به اصلاح، مرتب کردن و فرم دهی به ابروهای وی شوید. همچنین پیگیری شبکه های اجتماعی سلبریتی‌ها و افراد مشهور در زمینه مد و ژورنال‌ها به توانایی‌ها و اطلاعات شما خواهد افزود و میتواند بسیار کمک کننده باشد. بدون شک تمرینات مستمر و آموزش دیدن در این دوره‌ی پولساز و پرطرفدار شما را به یک میکاپ ارتیست حرفه ای عروس تبدیل خواهر کرد و قادر خواهید بود به راحتی از این راه کسب درآمد کنید.

و به عنوان سخن آخر:

در صورت لزوم و ثبت نام، حتما با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. موفقیت شما هدف و آرزوی ماست.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن تخصصی گریم عروس شرق تهران:
  • سالن زیبایی آتوسا
  • سالن زیبایی رویال بیوتی
  • سالن زیبایی رز صورتی
  • سالن زیبایی زمانیان
  • سالن زیبایی گلبوته
  • سالن زیبایی آرشیدا
  • سالن زیبایی سما
  • سالن زیبایی مرجان
  • سالن زیبایی رامونا
  • سالن زیبایی لاویسا
  • سالن زیبایی گل گیس
  • سالن زیبایی گل رز

مرجان
0912230 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رامونا
0912205 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل گیس
0910137 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سما
0217771 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلبوته
0930214 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زمانیان
0912693 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

جزوه آموزشی دارد؟

بله

نحوه گریم صورت به چه صورتی است؟

ابتدا فرم صورت را باید تشخیص دهید. بعد با نهایت دقت از سایه روشن و سایه تیره استفاده نمایید.

هزینه کلاسهای گریم عروس چقدر است؟

با توجه به نوع ثبت نام هزینه ها متغییر است.

آیا بین گریم با میکاپ فرقی وجود دارد؟

تمرکز آرایشگر در گریم بر روی متعادل سازی برجستگی‌‌های صورت و اصلاح فرم صورت است در حالی که در میکاپ تمرکز آرایشگر بر روی طرح و مدل و اصلاح رنگ و لعاب صورت است.

هزینه دوره گریم عروس چقدر است؟

با توجه به اینکه کلاس به صورت فشرده برقرار شود یا نه و بر اساس تعداد شرکت کنندگان هزینه متفاوت است جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزشگاه تخصصی گریم عروس شرق تهران، بهترین آموزش گریم عروس شرق تهران، آموزش میکاپ عروس شرق تهران، آموزش فوق تخصصی گریم عروس شرق تهران. میکاپ و گریم، دوره، کلاس، با مدرک بین المللی، با مدرک فنی حرفه ای، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، شرق تهرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!