بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران
  • مرکز تخصصی کراتینه مو در شرق تهران

بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران
سالن کراتینه مو در شرق تهران
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • شرق تهران

  • تماس



مرکز کراتینه مو در آرایشگاه هایپر بیوتی شرق تهران

خدمات حرفه ای کراتینه در آرایشگاه کراتینه هایپر بیوتی در شرق تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در شرق تهران با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کراتینه



بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

مرکز تخصصی کراتینه مو در شرق تهران

بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران – آیا شما هم از موهای وز یا فر خود خسته شده اید؟ ساعت های زیادی وقت صرف شانه کردن آنها می کنید، اما در نهایت با موهای پف کرده ای رو به رو هستید که خیلی زود گره می خورند. یا احتمالا برای صاف کردن آنها به سراغ سشوار و اتو مو می روید، اما بعد از چند ساعت، مجددا موهایتان به حالت قبلی خود بر می گردد و در نهایت متوجه می شوید که بهتر است بیش از حد از حرارت داغ استفاده نکنید، چون به موهای خود آسیب بیشتری خواهید زد.

خیلی ها در این مرحله نا امید می شوند و سعی می کنند با موهای خود کنار بیایند و داشتن موهای براق و سالم و زیبا برای آنها، تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی می شود.

خوشبختانه امروزه، روش های مختلفی وجود دارند که به کمک آنها، می توانید آرزوی داشتن موهای براق و صاف و سالم را برآورده کنید. یکی از این روش ها، کراتینه کردن موها است.

کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موها وجود دارد، بنا به دلایل مختلفی مثل؛ کمبودهای تغذیه ای مثل کمبود آهن، قرار گیری طولانی مدت در معرض نور آفتاب، استفاده مکرر از دکلره و رنگ مو، افزایش سن و یا حتی کلر استخرهای شنا، این پروتئین در موها از بین می رود که نتیجه ی آن خشکی و وز شدن موها خواهد بود.

کراتینه کردن روشی موثر برای بر گرداندن این پروتئین به بافت موها و درخشان و براق کردن آنها است

بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در شرق تهران می پردازیم.

روش کراتینه مو:

کراتین – مو را به صورت یک دست به مواد آغشته می کنیم سپس با استفاده از اتوی سرامیکی مخصوص کراتین، مواد را به خوبی به خورد مو می دهیم و باعث جذب مواد می شویم. در واقع با این کار مواد شیمیایی در عمق مو نفوذ می کند و با تغییر در ساختار مو موجب صافی مو می شود.

اگر شما هم موهای خشکی دارید و قصد کراتینه کردن دارید، توجه فرمایید: ماده کراتینه ماده ایست که به طور طبیعی در ناخن ها؛ دندان ها و موها وجود دارد؛ و به مرور زمان با توجه به آسیب هایی که به این اجزا می رسد ممکن است کم شده و از بین برود. در این بین موها بیشتر دچار آسیب شده و کراتین را از دست می دهند.

فرمالدئید موجود در کراتین ماده شیمیایی خطرناکی است که در صورتی که آرایشگر به نکات ایمنی توجه نداشته باشد در اثر استفاده مکرر از انی روش می تواند به خود آسیب برساند. لازم به ذکر است که این ماده در اثر برخورد زیاد می تواند خطرناک باشد پس برای مشتری ها مسئله ای ایجاد نمی کند. کراتین ها به صورت های مختلف تولید و عرضه می شوند. تفاوت آن در درصد صافی و درصد احیاء که ایجاد می کنند می باشد.

کراتین چیست؟

کراتین یک نوع پروتئین طبیعی در بدن است که در ناخن ها، دندان ها و موها وجود دارد و باعث صاف شدن و درخشندگی موها می شود. این پروتئین مفید، عامل لطافت و سلامت موهای شماست و به عنوان یک محافظ از موهایتان مراقبت می کند. به خاطر عواملی مانند؛ استفاده ی بیش از حد از مواد شیمیایی مضری مانند رنگ مو، سبک زندگی غلط، آلودگی های محیطی و یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، یا تغذیه نادرست، پروتئین کراتین در موها به تدریج کم می شود که نتیجه ی این اتفاق، موهای ناسالم، ضعیف و بیش از حد خشک یا وز است.

کراتین های مورد استفاده در روش کراتینه ی مو، یا به صورت مصنوعی تولید می شوند و یا از منابع حیوانی تامین می گردند که 70 درصد باعث احیای مو و 30 درصد باعث نرم شدن آن می شوند. اگر به بیماری پوستی پسوریازیس مبتلا هستید، قبل از کراتینه کردن موهای خود، حتما با یک متخصص پوست مشورت کنید.

کراتینه کردن موها چیست؟

در این روش موها را با مخلوط کراتین مایع پوشش می دهند و سپس حدود 90 دقیقه صبر می کنند تا کراتین تاثیر خود را بر روی موها بگذارد؛ و به کمک این روش، موها را صاف و براق کرده و باعث افزایش ضخامت تارهای مو می شوند. بسته به میزان مراقبت های اشخاص از موهای کراتینه شده ی خود و کیفیت مواد مورد استفاده، این روش 4 تا 6 ماه دوام خواهد داشت.

کراتینه با مو چه می کند؟

حین انجام کراتینه، پروتئین کراتین به صورت مصنوعی، به موها اضافه می شود و آنها را احیا می کند. مویی که پروتئین کراتین طبیعی خود را از دست داده باشد، متخلخل شده و و شکننده و وز می شود. با انجام فرآیند کراتینه کردن، این پروتئین مفید مجددا به موها اضافه شده و موها را احیا می کند.

انواع کراتین مو:

به‌طورکلی دو نوع کراتین مو وجود دارد:

نوع اول: کراتین احیا کننده ی مو
نوع دوم: کراتین برزیلی یا کراتین صافی

کاربرد کراتین مو:

• درمان کننده و تقویت کننده ی ساقه ی موها
• صاف و درخشان کردن موها
• از برنده ی وزی و زبری موها

البته کراتین صافی به تازگی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و ریباندینگ و المنت موها، جایگزین آن شده است. تنها عاملی که باعث تمایز این دو روش کراتینه کردن مو شده، نوع محلولی است که در هر کدام از آنها استفاده می شود.

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

این نوع کراتین در کشور برزیل ساخته می شود، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می شوند، یکی از ترکیبات به کار رفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث افزایش تاثیر گذاری مواد کراتین بر روی موها می شود. البته فرمالدئید یک ماده ی سمی است، اما برای کسانی که موهای خود را کراتینه می کنند، خطری نخواهد داشت.

در این روش، آرایشگر ابتدا مو های شما را به کراتین آغشته می کند، سپس برای گرفتن نتیجه ی بهتر، موهایتان را اتو می کشد، درجه ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای شما می شود.

مواد مورد استفاده در کراتین مو، ممکن است برای خانم های باردار مضر باشد، پس بهتر است در این ایام موهای خود را کراتینه نکنند.

کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده‌ی مو:

شاید برای موهای آسیب دیده و سوخته، کوتاه کردن گزینه ی مناسبی باشد، اما اگر دوست ندارید موهای خود را کوتاه کنید و در عین حال به دنبال احیا کردن مجدد آنها هستید، کراتین احیا روش مناسبی برای شما محسوب می شود.

کراتین احیا، یک روش موثر و مفید برای تقویت کردن موهای آسیب دیده ی شما است که کراتین از دست رفته ی تارهای مو را به آنها بر می گرداند.

این روش بسته به میزان آسیب وارد شده به مو هایتان، باید هر چند وقت یک بار تکرار شود. پس ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید تا بدانید به چند مرتبه کراتینه کردن، برای گرفتن نتیجه ی بهتر نیاز دارید.

در صورتی که از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کنید، حدود 40 درصد از موهای خود را به این طریق احیا خواهید کرد.

دوام کار کراتین بر روی موها:

دوام کراتین بر روی موهای شما، کاملا به خود شما و مراقبت و نگهداری کردن از موهایتان بستگی دارد. در صورتی که مواد مورد استفاده در کراتینه کردن موها، مواد با کیفیت و مرغوبی باشند و فردی که موهایش را کراتینه کرده است، به خوبی از آنها مراقبت کند، کراتینه می تواند تا 6 ماه بر روی موها دوام داشته باشد.

برخی از مراقبت های لازم برای موهای کراتینه شده شامل؛ استفاده کردن از شامپو و ماسک موهای مناسب برای تقویت بیشتر موها و خود داری از رنگ کردن و دکلره ی بیش از حد موها است.

اما برای افرادی که در محیط های نا مناسب قرار می گیرند و پولک های موهایشان باز می شود و یا با شامپو و ماسک موهای مناسب، موهای خود را تقویت نمی کنند، یا بعد از کراتینه کردن، بیش از اندازه موهای خود را رنگ و دکلره می کنند، این روش دوام خیلی زیادی نخواهد داشت.

همچنین باید به این نکته اشاره شود که؛ اصلا این طور نیست که موها بعد از یک دوره کراتینه کردن، دچار خشکی و آسیب شوند. بلکه چنان چه افراد مراقبت های لازم را انجام دهند، هرگز چنین اتفاقی نمی افتد.

کراتین احیاکننده‌ی مو و ریزش مو:

یکی از تصورات اشتباهی که در زمینه ی کراتینه کردن وجود دارد، این تصور است که کراتینه کردن باعث ریزش مو می شود؛ اما در اصل این طور نیست. البته شرکت های تولید کننده ی مواد کراتین مو، توصیه می کنند که بهتر است مواد کراتینه، با فاصله ی چند سانتی متر از ریشه ی موها به ساقه ی مو زده شود؛ که البته باز هم به نوع مواد مورد استفاده و کیفیت آنها بستگی دارد.

نکته ی قابل توجه در این زمینه، مراقبت و نگهداری از موها بعد از کراتینه کردن آنها است که در صورت رعایت نکات لازم، می توانید از موهای لخت و درخشان خود لذت ببرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کراتینه مو در شرق تهران:
  • سالن زیبایی مروارید
  • سالن زیبایی مهرگان
  • سالن زیبایی بانو گلی
  • سالن زیبایی گلوریا
  • سالن زیبایی آسا
  • سالن زیبایی لاویسا
  • سالن زیبایی معصومی
  • سالن زیبایی مروارید
  • سالن زیبایی آرمیتا
  • سالن زیبایی قهرمانی

کراتینه مو
0912725 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو گلی
0912299 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مروارید
0217747 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهرگان
0919539 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0214438 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلوریا
0935654 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

من بیماری اعصاب دارم میتوانم کراتینه مو را انجام بدم؟

به هیچ وجه بیماران اعصاب نباید از کراتینه استفاده نمایند.

از چه سنی میتوان احیاء موها را پیشنهاد کرد؟

از سن ۹ سال به بالا

از چه سنی میتوان کراتینه را پیشنهاد کرد؟

از 12 سال به بالا

در کراتینه هایی که به منظور صاف کنندگی به کار برده میشود درصد ماده فرمالین چقدر است؟

۰.۰۲ درصد

کاربرد کراتینه چیست؟

کراتینه دو نوع کاربرد اصلی یعنی احیا و صاف کنندگی دارد.

من موهایم را کراتینه کردم از چه شامپویی استفاده کنم که اثرات کراتینه ازبین نرود؟

استفاده از شامپوهای فاقد سدیم و سولفات باعث میشود که اثرات کراتینه حفظ شود.

انجام کراتینه و احیا مو را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهید؟

• افرادی که موهایشان را دائما رنگ و مش می‌کنند.
• افرادی که موهایفرفری دارند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران، مرکز تخصصی کراتینه مو در شرق تهران، کراتینه مو شرق تهران، بهترین کراتینه مو در شرق تهران، کراتینه مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شرق تهرانی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، مایونز، ژلاتین، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!