آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان
  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان
  • بهترین کوتاهی مو در ستارخان

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • ستارخان

  • تماس



سالن کوتاهی مو در ستارخان در آرایشگاه هایپر بیوتی ستارخان

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در ستارخان

مرکز تخصصی کوتاهی مو در ستارخان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان | بهترین کوتاهی مو در ستارخان

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان

بهترین کوتاهی مو در ستارخان

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان -یکی از درگیری‌های ذهنی در بانوان، در خصوص اندازه و مدل موهایشان است. اینکه آیا موهایی بلند داشته باشند یا کوتاه؟ البته که موهای بلند در طول تاریخ همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد، اما مدل موی کوتاه نیز دهه هاست که بسیار مد شده و مطلوب خیلی‌ها گردیده است.

بسیاری معتقدند موی کوتاه به آن‌ها حس راحت‌تری را می‌دهد و مراقبت از آن و بخصوص شانه کردن آن راحت‌تر بوده و چندان وقت‌گیر نیست. به‌علاوه اینکه بد نیست، برای تنوع گاهی مدل موی خود را از بلند به کوتاه تغییر دهیم.

یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب و انجام مدل موی کوتاه بدان توجه نمود، چگونگی فرم سروصورت و بدن شماست. برای هر فرم از صورت نمی‌توان تمامی مدل‌ها را اجرا کرد چراکه ممکن است جلوه‌ی زیبایی نداشته باشد. انتخاب بهترین حالت کوتاهی توسط یک آرایشگر ماهر و البته باسلیقه‌ی شخص شما می‌تواند نهایت جذابیت و تنوع را به شما هدیه دهد.

بهترین کوتاهی مو در ستارخان

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کوتاهی مو در ستارخان می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یکی از اصلی‌ترین هنرهای یک آرایشگر این است که بتواند نوع چهره فرد را تشخیص دهد و بر اساس آن بتواند مدل مویی را انتخاب کند که برازنده حالت چهره شخص باشد. برای راحتی شما دوستان ما در اینجا به چند حالت رایج چهره‌اشاره می‌کنیم:

صورت بیضی‌شکل:

برای این شکل از صورت، چندان محدودیتی در خصوص انتخاب مدل مو وجود ندارد. تقریباً انواع مدل‌های کوتاهی برای صورت‌های بیضی‌شکل کاربرد دارند. مدل‌های بلند به همراه چتری زدن، مدل‌های فر، کوتاهی‌های زاویه‌دار و مکمل و هماهنگ با چانه و… همگی می‌توانند برازنده‌ی این صورت‌ها باشند. در صورتی هم که قصد این رادارید کمی از میزان کشیدگی صورت کم کنید، چتری زدن گزینه‌ی خوبی خواهد بود.

صورت گرد:

برای افرادی که صورت گردی دارند توصیه می‌کنیم مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت بالای صورت طول و ارتفاع بیشتری داشته باشند، موهای پایین‌تر از خط گونه هم باید طوری کوتاه شود که چهره فرد حالت باریک و ظریفی به خود بگیرد.

مدل موی پیکسی مدل مویی است که از پشت موهای شما کوتاه‌تر است که می‌تواند گردی صورت شمارا کمتر کند، می‌توانید این مدل مو را انتخاب کنید؛ اما اگر یک مدل موی بلندتر می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم مدل مویی انتخاب کنید که لایه‌لایه باشد و موهایتان را موج‌دار کند. اگر طرفدار سبک‌های جدید و طبق مد روز هستید، سعی کنید موهایتان را به شکلی آشفته درست کنید و یا لایه‌های جلوی موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

اگر شما هنوز در کوتاه کردن موهایتان مردد هستید توصیه ما به شما این است که موهایتان را کوتاه کنید. شما می‌توانید تعداد زیادی آرایش مو موجود را انتخاب و امتحان کنید که اکثراً هم برای فرم صورت شما مناسب می‌باشد. اگر مدل موهایتان را از بلندی‌های یکنواخت دور کنید بهتر است.

صورت‌های قلبی شکل:

این صورت‌ها همان‌گونه که از نامشان مشخص است، در قسمت بالایی عریض‌تر از قسمت پایینی می‌باشند. برای این نوع از صورت، بهتر است از مدل مویی استفاده شود که در قسمت‌های پایینی صورت، بیشتر جلوه کند تا در قسمت بالایی، یعنی سعی به راین باشد که بیشتر موهای جلوی صورت را در قسمت پایینی صورت پیرایش کنیم تا از حالت قلبی مانند چهره تا حد امکان خارج شویم.

درکل مدل‌هایی که در آن، موها تا چانه و فک امتداد میابند برای صورت‌های قلبی شکل، گزینه‌ی خوبی است. برای پرتر به نظر آمدن موها هم می‌توان آن‌ها را به‌طرف گونه متمرکز نمود. هم‌چنین اگر موهای روی سر شخص نسبت به موهای اطراف گونه‌ها و صورت کم‌پشت‌تر و کم تراکم‌تر باشد سبب می‌گردد پیشانی، کوتاه‌تر به نظر بیاید.

صورت مربع:

افرادی که دارای صورت مربع گونه هستند، مدل موی چتری بسیار برازنده‌شان می‌باشد. ازآنجایی‌که چهره این‌گونه افراد حالتی مربعی شکل را در ذهن تداعی می‌کند بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش‌ازاندازه صاف و لخت نباشد.

در صورت‌های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخص است؛ پس مدل موی کوتاه یا متوسط موج‌دار و حالت دار بهتر است، زیرا به گردی صورت شما می‌افزاید. با موهای چتری یا موهای بلند می‌توانید توجه بیننده را نسبت به چهره خودتان جلب کنید. از کوتاهی‌های یکدست و یا مدل مویی با اندازه یکنواخت پرهیز کنید، چراکه فک زاویه‌ای شمارا نمایان‌تر جلوه می‌دهد.

صورت مستطیل شکل:

در افرادی که صورت‌هایی شبیه به مستطیل دارند، ارتفاع پیشانی زیاد است. ازآنجایی‌که بهتراست تمامی اجزای صورت در اندازه‌ی استاندارد و متعادل باشند، برای استاندارد و متعادل‌تر کردن این چهره‌ها، بهتراست موهای شخص را به بهترین و زیباترین حالت ممکن در یک طرف صورت برده و حالت دهیم. این کار تا حد زیادی از بلندی پیشانی کم خواهد کرد.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو هم به چهره و ظاهر شما تنوع و زیبایی خاصی می‌بخشد، هم بسیاری مزایا دارد که در ادامه آن مزایا را برای شما عنوان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جذابیت و تنوع:

کوتاهی مو جذابیتی خاص به فرم صورت شخص می‌دهد و همچنین چهره را از حالت یکنواختی داشتن موی بلند در می‌آورد.

نگهداری و مراقبت آسان:

پیش‌تر نیز اشاره شد که بدون شک موهای کوتاه، مراقبت آسان‌تر سریع‌تری دارد. به‌راحتی شانه می‌شود و به هنگام استحمام به‌راحتی شسته می‌گردد. ضمن اینکه کوتاهی می‌تواند جان تازه‌ای به موها بخشد. این موارد سبب شده بسیاری از خانم‌ها بخصوص کسانیکه به هر دلیلی ازجمله اشتغال، فرصت چندانی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، به کوتاهی و هر کات مو روی‌آورند.

برس کشیدن راحت:

خانم‌هایی که موهای بلندی ندارند و دارای موهای کوتاه هستند زمان زیادی را صرف برس زدن و شانه کشیدن موهای خود نمی‌کنند و با این کار می‌توانند به‌جای اینکه چند ساعت مشغول موهای خود باشند، در وقت و زمان خود بسیار صرفه‌جویی کنند.

رفع موخوره‌ی مو:

حتماً همه‌ی ما دچار موخوره شده‌ایم. موخوره معمولاً هنگامی پدیدار می‌شود که اندازه‌ی موها بلند باشد. علت این عارضه عوامل مختلفی است که به‌عنوان‌مثال اتو کردن و حرارت دیدن ساقه‌ی مو یکی از این عوامل است. بهترین کار برای خلاص شدن از شر موخوره و حالت شکستگی موها، این است که هر ۳ ماه یک‌بار موهایمان را کوتاه کنیم تا هم از موخوره رها شویم و هم اینکه زیبایی و یکدستی را به موهایمان برگردانیم.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت‌دهنده مو:

شما عزیزان با داشتن موهایی کوتاه می‌توانید مصرف شامپوها، نرم‌کننده‌ها و دیگر شوینده‌های موهایتان را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهید. همچنین می‌توانید با مصرف مقدار کمی از ماسک‌های مو، کریستال‌ها و … موهای خود را تقویت کنید و به آن‌ها فرم و حالت دهید.

افزایش رشد مو:

اگر موهای خود را در فواصل زمانی نزدیک به هم کوتاه کنید، حتی به مقدار کم مثلاً یک سانتی‌متر، سرعت رشد موهای شما بسیار افزایش خواهد یافت زیرا باعث می‌شود سلول‌های مو زنده گردد و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود. به همین دلیل است که آقایان هر یک ماه و یا هر دو ماه یک‌بار برای کوتاهی موی خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ستارخان، بهترین کوتاهی مو در ستارخان، آرایشگاه زنانه، بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در ستارخان، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ستارخانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!