آموزش اسکین کر در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اسکین کر در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • دوره های اسکین کر در شیراز
  • آموزش اسکین کر در شیراز

آموزش اسکین کر در شیراز
آموزشگاه اسکین کر در شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در شیراز در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و دوره های آموزش اسکین کر



آموزش اسکین کر در شیراز

دوره های اسکین کر در شیراز

آموزش اسکین کر در شیراز – اسکین کِر شامل مواردی از قبیل پاک‌سازی، هیدرولیفت، اسید میوه، هیدرودرمی، میکرودرم، جوان‌سازی، GOLD CARE، خاویار درمانی و به همراه آموزش مراقبت از پوست در منزل می‌باشد.

آموزش اسکین کر در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش دوره های اسکین کر در شیراز می پردازیم.

پاک‌سازی:

پاک‌سازی باعث زیبایی و طراوت پوست می‌شود و یکی از مراقبت‌های اساسی پوست می‌باشد. آلودگی‌های سطحی، دانه‌های سرسیاه را از سطح پوست برداشته و باعث رسیدن مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست می‌شود. در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و پاک‌سازی پوست باعث جوان‌سازی می‌گردد.

آب‌رسانی:

آب‌رسانی باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود که برای رطوبت رسانی به لایه بیرونی بسیار مفید می‌باشد. برای پوست‌های خشک نیز بسیار مفید می‌باشد و از چین‌وچروک زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

ماساژ:

ماساژ صورت باعث به حرکت درآمدن خون زیرپوست می‌گردد و نیز باعث آرامش و ریلکسی شده و به جذب مواد اکسیژن رسان کمک می‌کند و به خاطر تحریک پوست موجب دفع مواد زائد می‌گردد.

اسید میوه:

برای بهبود یافتن جوش‌های صورت، جوان‌سازی، تقویت کلاژن سازی، شفاف‌سازی پوست، از بین بردن چین‌وچروک‌های سطحی، همچنین از بین بردن لک (ناشی از بارداری) و جای جوش استفاده می‌شود.

HOT STONE:

برای درمان‌های گوناگون، از جمله در جهت جوان‌سازی پوست، نگهداری و مواظبت از پوست، از سنگ‌های آذرین استفاده می‌شود که با تحریک فیبروبلاست ها باعث کاهش چین‌وچروک‌ها و کم‌عمق‌تر شدن آن‌ها روی پوست می‌شود و بدین ترتیب ظاهری جوان‌تر را برای شخص به ارمغان می‌آورند.

Facial چیست؟:

انجام اقدامات زیبایی و بهداشتی روی پوست صورت را facial می‌گویند که به‌وسیله Esthatician (زیبایی کار) انجام می‌شود.

فیشیال، کارهای زیبایی که 45 تا 90 دقیقه زمان می‌برد. در ابن مدت کارهایی نظیر احیا، ترمیم، زیبایی فوری روی پوست صورت انجام می‌شود.

اهداف فیشیال:

1- ضد چین‌وچروک
2- کمک کردن به بهبود گردش خون
3- جلوگیری از افتادگی پوست
4- جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم، خطوط چروک دور چشم و صورت
5- برای افزایش tone پوست و سفت شدن پوست مؤثر می‌باشد.
6- برداشتن لایه کدر و شاخی (کراتینی) از روی پوست و در نتیجه بالا رفتن جذب کرم‌ها.
7- به تأمین رطوبت پوست کمک می‌کند.
8- کمک به بالانس چربی
9- ایجاد شادابی، طراوت و حس بهتر و بازگرداندن حس جوانی و سبکی در پوست
10- کمک به بی‌اثر کردن آلودگی هوا و حس خستگی ناشی از آن بر پوست

خدمات فیشیال:

1- پوست صورت نوجوانان Teen Facial:

خاصیت: مسائل مربوط به پوست نوجوانان دارای 2 هدف می‌باشد. به آن‌ها می‌آموزد چگونه از پوست خود مواظبت و مراقبت کنند؛ و همچنین آن‌ها را به خدمات حرفه‌ای مراقبت از پوست معرفی می‌کنند.

2- پوست صورت آقایان Men Facial:

خاصیت: پوست صورت آقایان به‌طورمعمول به دلیل اصلاح روزانه با مشکلاتی از قبیل خشکی پوست و التهابات مواجه می‌شود.

3- پوست صورت بانوان Woman Facial:

خاصیت: خدمات پوستی برای بانوان مواردی از قبیل پاک‌سازی، جوان‌سازی، متعادل‌سازی، لیفتینگ، از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید، ویتامینه کردن پوست، ماساژ و فرم دهی صورت و رفع معایب پوست می‌باشد.

روش‌های مراقبت از پوست:

مراقبت و مواظبت از پوست بدن و صورت به‌خصوص در دوران بعد از 30 سالگی باید بیشتر به آن توجه شود و مورد اهمیت بالایی قرار بگیرد. عموماً در این دوران بدن دچار تغییراتی می‌شود که تابه‌حال با آن‌ها روبه‌رو نشده‌اید؛ اما باید برای مراقبت از پوست چه‌کاری کرد. هیچ جای نگرانی نیست! می‌توانید با چند راه حل و راهکار ساده، پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

پاک‌سازی پوست:

هر روز صبح تمیز پوست صورت خود را بشویید و شب‌ها قبل از خواب نیز کاملاً آن را از هر نوع مواد آرایشی پاک و تمیز کنید. مواظبت و مراقبت از پوست، با تمیزی آن ارتباط مستقیم دارد. رعایت این نکته‌ها روند بازسازی پوست را سرعت می‌بخشد. از بین بردن آلودگی‌ها از روی پوست به آن امکان تنفس می‌دهد تا شاداب و جوان بماند. از یک متخصص برای معرفی پاک‌کننده‌های مناسب کمک و مشاوره بگیرید. به‌علاوه روش‌های گوناگونی در کلینیک‌های پوست و زیبایی وجود دارد که برای شما عمل پاک‌سازی را انجام می‌دهند.

لایه‌برداری پوست:

لایه‌بردارهای گوناگونی برای انواع پوست وجود دارد که می‌توانید متناسب با جنس و بافت پوست خودتان آن‌ها را انتخاب کنید. لایه‌برداری باعث جوان شدن پوست می‌شود و بهتر است هنگام شب انجام شود. لایه‌برداری در شب باعث برداشته شدن پوست مرده از سطح صورت شما می‌شود تا عمل بازسازی سلول‌های پوست هنگام استراحت در شب به‌خوبی انجام شود. اگر پوستتان چرب و همراه با جوش می‌باشد، بهتر است عمل پاک‌سازی را دو بار در هفته انجام دهید؛ در غیر این صورت در هفته یک‌بار کافی می‌باشد.

محافظت از پوست:

در طول روز از سرمهای حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین C برای مواظبت از پوست خود استفاده کنید. این دو ماده وقتی‌که باهم ترکیب شوند، یک محافظ قوی می‌سازند. دقت داشته باشید که در ابتدا ضد آفتاب را روی پوست خود بمالید و بعد از این سرم ها استفاده کنید.

آب‌رسانی به پوست:

در اثر کم آبی از خشک شدن پوست جلوگیری کنید. با آب ولرم حمام کنید و بیش از 5 دقیقه دوش آب گرم نگیرید؛ زیرا آب خیلی گرم چربی طبیعی روی پوست شما را از بین می‌برد. معمولاً بعد از 30 سالگی میزان ترشح چربی پوست به خاطر تغییرات هورمونی کم می‌شود و در نتیجه پوست بیشتر در معرض خشکی قرار می‌گیرد. برای مراقبت از پوست از شامپوهای شست و شوی حاوی مرطوب کننده در مقابل خشکی، استفاده و بعد از آن با کرم‌های مرطوب کننده محافظت کنید.

استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

اشعه‌ی UVA در طولانی‌مدت اثرات مضر و مخربی دارد و در افزایش چین‌وچروک و پیری زودرس پوست تأثیر دارد. هر روز روی پوست خود با استفاده از یک کرم ضد آفتاب با درجه مناسب SPF، برای محافظت از پوست در برابر UVA و UVB به‌خصوص روی پوست صورت بمالید. مهم نیست در چه فصل آب و هوایی هستید، باید از پوست خود مواظبت کنید. در تمام شرایط از جمله آفتابی، ابری، بارانی و برفی باید همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده‌های مناسب برای پوست:

مواظبت از پوست با مرطوب کننده‌های قوی را دست کم نگیرید. انواع کرم‌ها و لوسیون بدن را بعد از شست و شوی پوست و حمام استفاده کنید. مرطوب کننده‌ها باعث آب‌رسانی به پوست می‌شوند و در سلامتی پوست مؤثر می‌باشند.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

یکی از موارد مهم در جوان‌سازی و بازسازی پوست، کلاژن می‌باشد. روند تولید کلاژن بعد از 30 سالگی کند می‌شود، پس باید به تولید آن کمک کرد. کرم‌های حاوی کلاژن، اگر چه، به بازسازی پوست کمک می‌کنند، اما در کلاژن سازی، نقش تغذیه مهم‌تر می‌باشد. می‌توانید از متخصص تغذیه برای شناختن مکمل‌هایی که به کلاژن سازی کمک می‌کنند، کمک بگیرید. ماهی، سبزیجات تازه‌ی سبز، تخم‌مرغ، ویتامین ث، گوجه‌فرنگی، مغز کدو، آووکادو و سیر، دانه گیاه شیا و ژلاتین، منابع مهم برای کمک به تولید کلاژن در بدن می‌باشند.

مراقبت از پوست صورت و دور چشم‌ها:

مراقبت از پوست دور چشم را فراموش نکنید. با افزایش سن، پوست دور چشم که بسیار حساس و آسیب‌پذیر می‌باشد، به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. برای دور چشم از پاک‌کننده‌های مخصوص استفاده کنید و بعد از آن یک کرم مخصوص دور چشم را اطراف پوست چشم بمالید.

نوشیدن آب کافی:

نوشیدن آب به‌طور مرتب، برای آب‌رسانی به ارگان‌های داخلی بدن، حیاتی است. با اضافه کردن تیکه‌های لیموترش یا کمی آبلیمو به آب می‌توانید نتیجه مؤثرتری بر سلامت پوست داشته باشید. روزانه نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب برای مراقبت از پوست بنوشید. به همین راحتی! علاوه بر این استفاده از مواد غذایی با فیبر بالا به سیستم گوارش کمک می‌کند که آب کم‌تری از دست بدهید.

ورزش کردن و پرهیز از استرس:

استرس باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن شده و بازسازی سلول‌های بدن را کاهش می‌دهد. یکی از راه‌های کاهش استرس ورزش کردن یا پیاده‌روی روزانه به مدت 30 دقیقه می‌باشد. ورزش کردن باعث می‌شود ضربان قلب بالا رود و هورمون‌های مفیدی در بدن ترشح شود و استرس را نیز کاهش می‌دهد. در نتیجه باعث تسریع روند جوان‌سازی پوست می‌گردد. فعالیت بدنی نه تنها به مراقبت از پوست کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش فعالیت سلول‌های خون می‌شود و اکسیژن‌رسانی را بهبود می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش اسکین کر در شیراز:
  • مرکز آموزش تاش
  • مرکز آموزش معتمدی
  • مرکز آموزش رخ افسان
  • مرکز آموزش هنرمندان
  • مرکز آموزش تالگو یاس
  • مرکز آموزش اکلیل
  • مرکز آموزش ژیلا
  • مرکز آموزش ایران فشیال
  • مرکز آموزش برنز
  • مرکز آموزش شریف
  • مرکز آموزش بصیری
  • مرکز آموزش ارغوان آبی
  • مرکز آموزش شاپ لیزر
  • مرکز آموزش حمیدی
  • مرکز آموزش وفاداری

ارغوان آبی
0713231 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حمیدی
0990241 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
برنز
0930041 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حبشی
0912031 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بصیری
0912050 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رخ افسان
0713627 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه افرادی می‌توانند در دوره ی آموزشی اسکین کر ثبت نام کنند؟

افرادی که مدرک دیپلم دارند.

آیا مدرکی در پایان دوره دریافت میکنم؟

بله. در صورت قبولی به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای اعطا خواهد شد.

آیا می‌توانم با مهارت اسکین کر کسب درآمد داشته باشم؟

بله. بعد از اتمام دوره و کسب مهارت میتوانید وارد بازار کار شده و مهارتی را کسب نمایید..

تعداد جلسات دوره آموزشی اسکین کر یا پاکسازی پوست به چه صورت است؟

متناسب با شیوه نامه آموزشی هر موسسه و یا آموزشگاه و همچنین آیتم های مد نظر، تعداد جلسات متفاوت خواهد بود اما به طور معمول آموزش اسکین کر چیزی حدود ۶ تا ۱۰ ساعت طول خواهد کشید.

نحوه ثبت نام در این دوره چگونه است؟

فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش اسکین کر در شیراز، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در شیراز، دوره های اسکین کر در شیراز، دوره های آموزش اسکین کر در شیراز، آموزش اسکین کر در شیراز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!