بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن اپیلاسیون در شیراز
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز

بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز
سالن اپیلاسیون شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



سالن اپیلاسیون در شیراز در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی اپیلاسیون در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز

بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز

بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز – آیا میدانید بهترین شیوه‌ی از بین بردن موهای زائد بدن چیست؟ به نظر شما از بین بردن موهای زائد بدن با تیغ روش مناسبی است؟ این مطلب را دنبال کنید تا با یکی از بهترین شیوه‌های از بین بردن موهای زائد آشنا شوید.
می‌دانید اپیلاسیون چیست؟ اپیلاسیون یعنی از بین بردن موهای زائد بدن از ریشه، اپیلاسیون انواع مختلفی دارد که ما در اینجا یکی از آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

اپیلاسیون با وکس؛ یکی از شیوه‌های نابود کردن موهای زائد بدن است. این روش نه‌تنها بین خانم‌ها محبوب است، بلکه در بین آقایان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. باوجود اینکه این روش کمی دردناک است اما طرفداران بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان دارد. در ادامه این مطلب با مزایا و معایب اپیلاسیون آشنا می‌شوید.

موزدایی با اپیلاسیون یکی از روش‌هایی است که در ایران معمولاً با کمک وکس یا موم انجام می‌شود. این روش مانند دیگر روش‌های موزدایی مزایا و معایب خودش را دارد که ما نکات مهمی از آن‌ها را برای شما عزیزان در این مطلب آورده‌ایم.

بهترین سالن اپیلاسیون در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:

اپیلاسیون یکی از راه‌های از بین بردن موهای زائد بدن است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و به علت مزایای زیر مورد توجه همگان واقع ‌شده است:

-عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

اپیلاسیون بدن با موم یا وکس باعث می‌شود موهای زائد بسیار دیرتر رشد کنند. اگر می‌پرسید چرا باید بگوییم زیرا در این روش ریشه موهای زائد نابود می‌شود و در نتیجه باعث می‌شود رشد آن‌ها کندتر شود. این روش نسبت به دیگر روش‌ها نیاز به تکرار زیادی ندارد و حدود یک ماه تا یک ماه و نیم بعد از اپیلاسیون خبری از موهای زائد نیست. رشد موها معمولاً پس از یک ماه و نیم پس از اپیلاسیون آغاز می‌شود؛ اما هرچه بیشتر بگذرد و اپیلاسیون چندین بار انجام شود، کم‌کم باعث سوزاندن ریشه موها شده و رشد آن‌ها بسیار کمتر می‌شود.

-صرفه ‌جویی در وقت:

با کمک روش اپیلاسیون، در زمان حمام کردن صرفه‌جویی می‌شود و شما نیاز نیست هر بار و به مدت طولانی در حمام مشغول از بین بردن موهای زائد خود باشید، زیرا این فرایند بسیار وقت ‌گیر است؛ اما اگر قرار باشد شما در هر بار حمام رفتن زمان زیادی وقت بگذرانید، مجموع زمان بسیار زیادی را برای نظافت خود هدر می‌دهید. اپیلاسیون با وکس حدود یک ماه تا دو ماه شما را از هر روش موزدایی بی‌نیاز می‌کند.

-جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

همچنین موزدایی با روش اپیلاسیون با وکس مانع از رشد موهای زیرپوستی می‌شود. یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند رشدهای زائد زیرپوستی است. یکی از دلایل ایجاد این عامل شیو کردن با تیغ است؛ مخصوصاً در افرادی که همیشه با تیغ موهای زائد خود را از بین می‌برند این امر زیاد اتفاق می‌افتد؛ اما در اپیلاسیون با وکس یا موم این مشکل به‌طور زیادی کاهش پیدا می‌کند.

مشکلات اپیلاسیون:

در کنار دانستن مزایای اپیلاسیون باید معایب آن را بدانید تا بتوانید آن‌ها را هرچه سریع‌تر رفع کنید. ادامه مطلب را دنبال نمایید:

-دردناک بودن:

اپیلاسیون کردن روش دردناکی است. پوست بدن در همه نقاط یکسان نیست و در برخی از نواحی بدن پوست بسیار حساس‌تر می‌باشد. پس نباید انتظار داشته باشید با انجام اپیلاسیون هیچ دردی بر شما وارد نشود.

-احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

افرادی که دارای پوست بسیار حساسی هستند، ممکن است پس از اپیلاسیون با وکس پوستشان دچار قرمزی و التهاب شود، پس توصیه می‌شود پس از انجام این عمل حتماً از کرم‌های آب‌رسان استفاده کنید تا پس از چند ساعت رد قرمزی و تورم از بین برود؛ ما اگر این اتفاق نیفتاد حتماً باید به پزشک مراجعه کنید تا با درمان‌ها و یا کرم‌هایی خاص پوستتان را بهبود ببخشد. رفع التهاب و قرمزی پس از اپیلاسیون راه‌های متعددی دارد.

-هزینه بالا:

اپیلاسیون با وکس نسبت به روش‌های موزدایی دیگر مانند استفاده از پودرها یا کرم‌های موبر و یا استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور هزینه بیشتری را در بر می‌گیرد؛ اما یک‌بار هزینه کردن شما را از شر موهای زائد به مدت طولانی خلاص می‌کند.

نکاتی مهم درباره اپیلاسیون:

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که برای از بین بردن موهای زائد بدن روش اپیلاسیون را برگزیده‌اید بهتر است چند نکته را برای موزدایی بهتر و راحت‌تر در نظر بگیرید. در ادامه این چند نکته را خواهیم گفت.

• قبل از اپیلاسیون کردن با وکس یا موم باید پوست خود را لایه‌برداری کنید. آیا میدانید لایه‌برداری پوست یعنی چه؟ لایه‌برداری پوست یعنی پاک‌سازی سلول‌های مرده پوست که به‌طور طبیعی هر یک ماه باید لایه‌برداری پوست باید انجام شود؛ زیرا اگر پوست لایه‌برداری نشود می‌تواند موجب خشک شدن یا چروک شدن پوست شود. لایه‌برداری پوست قبل از اپیلاسیون باعث می‌شود تا دیگر هیچ مویی زیرپوست شما باقی نماند.

• مهم‌ترین نکته‌ای که باید آن را در نظر گرفت این است که هیچ‌گاه در نزدیکی عادت ماهانه خود اپیلاسیون نکنید؛ زیرا در این زمان پوست و بدن خانم‌ها نسبت به درد حساسیت بیشتری دارد و باعث می‌شود تحمل شما در هنگام درد کاهش پیدا کند. پس در نتیجه انجام اپیلاسیون در نزدیکی این ایام می‌تواند برای شما بسیار دردناک باشد.
• هیچ‌گاه پس‌ازاینکه اپیلاسیون کردید بدن خود را با تیغ شیو نکنید؛ زیرا این کار باعث می‌شود دفعه‌ی بعدی که بخواهید اپیلاسیون کنید مجبور باشید درد بیشتری را تحمل‌کنید و همچنین پوستتان دیگر آن حالت نرمی را به خود نمی‌گیرد.

• اگر می‌خواهید برای اولین بار اپیلاسیون کنید باید این موضوع را مدنظر بگیرید که حداقل 2 تا 3 هفته از رشد موهای زائد شما گذشته باشد؛ زیرا اگر موها بسیار کوتاه باشد انجام اپیلاسیون با وکس کار مشکلی می‌شود. معمولاً برخی از سالن‌های زیبایی خدمات اپیلاسیون از انجام اپیلاسیون با موهای کوتاه امتناع می‌کنند.

• شما نباید هر سالنی را برای اپیلاسیون انتخاب کنید. انجام اپیلاسیون خوب نیازمند تجربه و مهارت است و این عمل در سالن‌های زیبایی معتبر انجام می‌شود. پس حتماً قبل از انتخاب سالن برای اپیلاسیون در مورد نحوه کار آن‌ها و میزان معتبر بودن آن‌ها تحقیقات لازم را داشته باشید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

قبل از انجام دادن اپیلاسیون حتماً باید پوست خود را برای انجام آن آماده کنید، مخصوصاً اگر بار اولی است که می‌خواهید اپیلاسیون انجام دهید انجام این کار الزامی است. با در نظر گرفتن مواردی که برایتان بیان می‌کنیم می‌توانید درد اپیلاسیون را کمتر کنید:

• هنگام و یا در نزدیکی عادت ماهانه اپیلاسیون نکنید؛ در این زمان بدن خانم‌ها نسبت به درد از بقیه زمان‌ها حساس‌تر است و واکنش شدیدتری از خود نشان می‌دهد.
• قبل از انجام اپیلاسیون با وکس حتماً دوش آب گرم بگیرید؛ زیرا آب گرم باعث می‌شود بدن شما مرطوب‌تر شود و منافذ پوست را باز می‌کند، در نتیجه موها راحت‌تر از بدن خارج می‌شوند.
• پس از انجام اپیلاسیون از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسب خودداری کنید زیرا باعث تحریک پوست می‌شود و ممکن است حساسیت به همراه داشته باشد. پس از انجام اپیلاسیون از لباس‌های نخی و گشاد برای پوشیدن استفاده کنید.
• هنگام اپیلاسیون سعی کنید کوتاه و سریع تنفس کنید؛ زیرا با این کار می‌توانید تحمل خود را نسبت ب درد افزایش دهید.
• یک شب قبل از انجام اپیلاسیون حتماً پوست خودتان را لایه‌برداری کرده تا هیچ سلول مرده‌ای روی پوست شما باقی نماند.
• اگر موهای زائد شما کوتاه است انجام اپیلاسیون توصیه نمی‌شود زیرا کار دشوار و سخت می‌شود. بهتر است مو به‌اندازه کافی رشد داشته باشد و مقداری بلند شود، سپس اپیلاسیون انجام دهد.
• اگر پوست شما بسیار حساس یا ملتهب، کبود و یا ورم کرده است به هیچ عنوان اپیلاسیون نکنید، زیرا باعث می‌شود وضع پوستتان بسیار وخیم شود، بهتر است در این باره حتماً به پزشک مراجعه کنید.
• اگر نمی‌توانید در برابر درد تحمل‌کنید یا توانایی شما در برابر درد اپیلاسیون کم است بهتر است قبل از اپیلاسیون از کرم‌ها و یا اسپری‌های بی‌حس‌کننده استفاده کنید تا از شدت درد شما بکاهد.
• موم و یا وکس داغ را در همان لحظه و فوری روی پوست قرار ندهید زیرا باعث تورم و سوختگی پوست می‌شود، بهتر است بگذارید کمی خنک شود سپس از آن استفاده کنید.
• برخی از نقاط بدن مانند اطراف ابروها، چشم‌ها و یا موهای بینی بسیار حساس هستند. از انجام اپیلاسیون در نواحی حساس بدن خودداری کنید.
• در هنگام اپیلاسیون به یک‌باره همه نواحی دست و پا را اپیلاسیون نکنید؛ بهتر است این کار را کم‌کم و در نواحی کوچک‌تر انجام دهید تا به مشکل بر نخورید.
• برای کاهش درد اپیلاسیون، حتماً قبل از انجام آن حرکات کششی انجام دهید. شاید فکر کنید تأثیر بسزایی نداشته باشد، اما انجام حرکات کششی باعث می‌شود در هنگام اپیلاسیون درد کمتری را تحمل‌کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز:
  • سالن زیبایی عمارت سفید
  • سالن زیبایی الهه بیات
  • سالن زیبایی رها بیوتی
  • سالن زیبایی شمیم یاس
  • سالن زیبایی رزم آرا
  • سالن زیبایی سعادت فر
  • سالن زیبایی آقا خانی
  • سالن زیبایی خوشی
  • سالن زیبایی مهران
  • سالن زیبایی سیمین رخ
  • سالن زیبایی هفت رخ
  • سالن زیبایی گل چهره
  • سالن زیبایی مه رو
  • سالن زیبایی سبز ایران
  • سالن زیبایی الهه زیبایی

رازبانو
0713626 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رایکا
0936447 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارشین
0713732 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شلال
0713636 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آریسان
0713649 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
وحدانی
0713628 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه اپیلاسیون در شیراز چقدر است؟

قیمتها براساس المان هایی چون روش اپیلاسیون و ناحیه اپیلاسیون متغییر است. تماس بگیرید.

انجام اپیلاسیون عارضه ای هم دارد؟

در بعضی از افراد که پوستهای حساسی دارند سرخی و خارش و سوزش پوست به همراه التهاب گزارش داده شده است.

چند نوع اپیلاسیون داریم؟

اپیلاسیون موقت و اپیلاسیون دائم

میزان درد انجام اپیلاسیون برای خانم ها و آقایان چقدر است؟

میزان درد انجام اپیلاسیون برای خانم ها و آقایان به آستانه و تحمل درد آنها بستگی دارد.

اگر اپیلاسیون را از طریق وکس انجام دهم به ابزاری هم احتیاج چیدا میکنم؟

بله. به یک دستگاه گرم کن جهت داغ کردن موم و به پدهای مخصوص جهت برداشتن موهای زاید احتیاج دارید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز، بهترین سالن اپیلاسیون در شیراز، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در شیراز، بهترین مرکز اپیلاسیون در شیراز، اپیلاسیون در شیراز، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!