بهترین اکستنشن مژه در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اکستنشن مژه در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اکستنشن مژه در شیراز
  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در شیراز

بهترین اکستنشن مژه در شیراز
سالن اکستنشن مژه در شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در شیراز در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



بهترین اکستنشن مژه در شیراز

بهترین اکستنشن مژه در شیراز

بهترین اکستنشن مژه در شیراز – موها، ابروها و مژه‌ها تأثیر خاصی بر زیبایی ما دارند. برای همین هم این روزها همه به دنبال راهکارهایی برای پرپشت‌تر و خوش‌حالت تر کردن آن‌ها هستند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های زیادی به کمک ما آمده تا به بتوانیم کم‌پشتی مو، ابرو و مژه‌هایمان را جبران و درواقع ترمیم گنیم. یکی از این روش‌ها کاشت مو، ابرو و مژه بوده که در آن از بانک موی افراد که معمولاً پشت سر محسوب می‌شود، مو برداشته‌شده و در محل موردنظر کاشته می‌شود اما این نه‌تنها هزینه‌بر است بلکه نیاز به‌صرف وقت و زمان زیادی دارد و علاوه بر آن مراقبت‌های خاص بعد از کاشت را نیاز خواهد داشت. ما در این نوشته قصد داریم شمارا با روشی آشنا کنیم که راحت و از هر لحاظ به‌صرفه است. اکستنشن مژه؛ با ما همراه باشید تا شمارا با این تکنیک جذاب و متفاوت آشنا کنیم.

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی مرکز اکستنشن مژه در شیراز می پردازیم.

اکستنشن مژه این روزها خیلی موردتوجه خانم‌ها قرارگرفته است؛ راه‌حلی ساده و در دسترس که مشکل کم‌پشت بودن مژه‌ها را برطرف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مژه‌هایی پرپشت، بلند و حالت دار داشته باشید.

داشتن مژه‌های ضخیم و پرپشت برای همه‌ی افراد ایده آل است اما گاهی به دلیل عوامل ژنتیک و وراثت و یا عوامل محیطی، برخی افراد از این مزیت بهره‌مند نمی‌شوند و بسیاری از آن‌ها برای رفع این مشکل به روش‌های بسیاری دست می‌زنند.

احتمالاً شما هم درباره درمان‌های خانگی برای پرپشت شدن ابرو و مژه چیزهایی شنیده‌اید که برای مثال می‌توان به قطره رز ماری و یا روغن سیاه‌دانه اشاره کرد. این روش‌ها مسلماً بدون تأثیر نخواهد بود اما فوق‌العاده زمان‌بر است؛ اما اگر تصمیم دارید خیلی سریع به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید می‌توانید به‌طورجدی درباره‌ی اکستنشن مژه تحقیق کنید… در این روش
اکستنشنها تک‌تک به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ها را بهبود دهند. اکستنشن ها انواع مختلفی دارند گاه از مواد مصنوعی مثل ابریشم و گاه کاملاً طبیعی و از موی انسان ساخته می‌شوند.

مدل‌های اکستنشن مژه:

کاشت تک به تک مژه‌ها یا همان اکستنشن کلاسیک مژه:

در این روش مژه‌ای مصنوعی به‌صورت تک‌تک به مژه‌های شما وصل می‌شوند و این کار به کمک چسبی مخصوص و بادوام که به می‌تواند به رنگ روشن و یا مشکی باشد انجام خواهد شد.

طول عمر مژه‌ها در این روش ۶-۴ هفته می‌باشد و برای هر چشم می‌توان از ۸۰-۶۰ دانه مژه استفاده کرد.

جنس مژه‌های مخصوص اکستنشن می‌تواند از موارد مختلف باشد مثل فیبرهای مصنوعی و یا موی برخی حیوانات مانند اسب و سمور اما توصیه می‌شود از اکستنشن های حیوانی استفاده نکنید چراکه نمی‌توان از آلوده نبودن آن اطمینان حاصل کرد و ممکن است باعث حساسیت شود.

اکستنشن مژه والیوم (سه‌بعدی):

در این روش به‌جای یک دانه مژه، ۵-۲ دانه مژه به مژه‌های شما چسبانده می‌شود. البته از نوع اکستنشن های فوق‌العاده نازک و ابریشمی استفاده خواهد شد.

اکستنشن والیوم علاوه بر سبک‌تر و راحت‌تر بودن روی پلک، دوام بیشتری نیز دارد.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

ممکن است فردی علاقه‌مند به داشتن مژه‌های فوق‌العاده پرپشت و مشکی باشد که در این صورت می‌توان از مژه‌های ابریشمی در حجم خیلی بیشتری استفاده کرد که البته به تحمل پلک چشم بستگی دارد ولی معمولاً بین ۱۲-۷ دانه مژه را استفاده می‌کنند.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

مژه مصنوعی از اسمش مشخص است مصنوعی؛ و این به این مناسبت که شما در همان نگاه اول متوجه مصنوعی بودن مژه‌های یک فرد خواهید شد اما زمانی که شما اکستنشن مژه انجام داده‌اید انگار مژه‌های خودتان پرشده‌اند و تفاوت زیادی با مژه‌های طبیعی شما نخواهد داشت.

نکته‌ی دیگر اینکه درروش اکستنشن، ماندگاری نسبتاً بالایی را شاهد خواهیم بود که این نکته خود مزیتی ویژه تلقی می‌شود‌.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه:

کاشت مژه مبحثی کاملاً متفاوت است. درروش کاشت، از موهای طبیعی فرد استفاده می‌شود، به‌صورت شش‌ماهه است و معمولاً دو هفته یک‌بار نیاز به ترمیم دارد. در اکستنشن اما از تارهای مصنوعی استفاده می‌شود که طول عمر کوتاه‌تری دارند.

نکاتی در مورد کاشت و اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه حدود یک ماه ماندگاری کامل دارد ولی با ریزش هر مژه طبیعی، معمولاً اکستنشن آن‌هم میافتد.
• ملاک تعداد مژه در این روش، تعداد مژه‌های خود فرد می‌باشد چراکه این مژه‌های مصنوعی قرار است روی مژه‌های طبیعی خود فرد چسبانده شوند.
• میزان بلندی مژه مصنوعی حداکثر باید دو برابر مژه‌های طبیعی باشد چراکه بیشتر از این مقدار مخصوصاً اگر مژه‌های نازک و ضعیفی داشته باشید باعث ریزش مژه‌ها خواهد شد.
• اگر شما پوست حساسی دارید بهتر است قبل از انجام اکستنشن یک تست انجام دهید به این صورت که در مرحله‌ی اول فقط دو عدد مژه روی مژه‌های خود بچسبانید و بعد از گذشت چند روز اگر مشکلی نداشتید ای کار را به‌صورت کامل انجام دهید و از نتیجه‌ی آن بهره‌مند شوید.
• بعد از اکستنشن بهتر است باید خیلی مراقبت کنید برای مثال اینکه چشم‌های خود را نمالید و محکم آن‌ها را نخارانید و یا زمانی که حمام می‌کنید حواستان باشد که فشار آب به یک‌باره با چشم‌ها برخورد نکند.
• و اما نکته‌ی آخر اینکه اگر مژه‌های شما نسبتاً بلند و پرپشت هست لازم نیست این کار را انجام دهید. این روش به افرادی توصیه می‌شود که طول مژه‌های آن‌ها کمتر از سه میلی‌متر است.

آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند؟

شاید شنیده باشید که مژه مصنوعی به مژه‌های شما آسیب می‌رساند اما خوب است بدانید این مو ۱ وضع صرفاً زمانی اتفاق می‌افتد که این کار به‌طور صحیح انجام‌نشده و در چسباندن مژه‌ای نکات لازم رعایت نگردد.

اما نکته‌ای که خود شما وظیفه‌دارید به آن توجه کنید موضوع آلرژی است. چنانچه در حین اجرای اکستنشن توسط آرایشگرتان احساس درد یا سوزش نمودید لازم است کار را متوقف و با آرایشگرتان در این زمینه مشورت نمایید. یادتان باشد که اکستنشن مژه دردی نخواهد داشت پس اگر شما درد یا سوزشی غیرمعمول را احساس کردید ممکن است اشتباهی در کار صورت گرفته باشد.

چسب مورد استفاده در اکستنشن اهمیت زیادی دارد لذا قبل از شروع کار راجع به چسبی که قرار است در مژه‌های شما مورد استفاده قرار بگیرد از آرایشگرتان بپرسید و دقت کنید که این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

نحوه‌ی مراقبت از اکستنشن مژه:

ماندگاری اکستنشن مژه حدود یک ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی، معمولاً اکستنشن آن‌هم می افتد.

روغن‌های مخصوص آرایش به شما کمک خواهند کرد که مژه‌ها مدت طولانی‌تری روی پلک باقی بمانند؛ اما هیچ نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت درصورتی‌که تمایل دارید ریمل بزنید، حتماً بایدریملی را انتخاب کنید که با آب پاک می‌شود و همچنین یادتان باشد که فقط نوک مژه‌ها را ریمل کنید. برای پاک کردن آرایش چشم‌ها نیز از ژل شستشو استفاده کرده و به کمک یک دستمال نرم به‌آرامی اطراف مژه‌ها را تمیز کنید. همچنین شما می‌توانید از شامپو بچه برای شستشوی پوست صورت و چشم‌ها استفاده کنید زیرا ازآنجایی‌که شامپو بچه فاقد مواد شیمیایی مضر در واقع یک پاک‌کننده‌ی ملایم است نه‌تنها در این مورد خاص بلکه در مورد پاک کردن صورت پس از آرایش نیز بسیار توصیه می‌شود.

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه رعایت کنید:

در هنگام انجام اکستنشن ضروری است که صورت و مژه‌ها حتماً خشک باشند پس حواستان باشد که قبل از این کار صورتتان را نشویید.

همچنین لازم است از 24 ساعت قبل از انجام حرکت‌های ورزشی که باعث عرق کردن می‌شود و از 40 ساعت قبل از انجام ورزش‌هایی مانند شنا یا رفتن به سونا خودداری شود.

مزایای اکستنشن مژه:

اکستنشن جایگزین مناسب‌تری نسبت به مژه‌ی مصنوعی و یا حتی کاشت مژه می‌باشد. چراکه نسبت به اولی دوام بیشتر و نسبت به دومی هزینه‌ی کمتری دارد.

علاوه بر این انجام آن فرایندی کوتاه بوده و زمان‌بر نمی‌باشد. همچنین کاملاً بدون هرگونه درد، سوزش و یا حتی سختی خواهد بود.

اکستنشن حداقل یک ماه دوام خواهد داشت و در این مدت شمارا از استفاده از ریمل بی‌نیاز خواهد کرد.

به‌طور کلی می‌توان گفت اکستنشن، تقریباً گزینه‌ی مناسبی برای همه‌ی افراد خواهد بود. حتی اگر از لنزهای چشمی استفاده می‌کنید، مژه‌های کوتاه و یا بلندی دارید و یا حتی اگرچشم‌هایتان حساس است؛ زیرا اگر به روش صحیح انجام بگیرد هیچ‌گونه عوارضی در پی نخواهد داشت بنابراین در قدم اول می‌بایست آرایشگری را انتخاب کنید که متخصص، باتجربه و قابل‌اعتماد باشد. با کمک اکستنشن شما همچنین می‌توانید مژه‌هایتان را هر طور که دوست دارید حالت دهید. فقط کافی است با متخصصتان درباره گزینه‌های مختلف مشورت و هم‌فکری کنید.

عوارض اکستنشن مژه:

از قدیم گفته‌اند کار را به کاردان بسپار. ما هم می‌خواهیم دقیقاً همین را به شما بگوییم.‌اکستشن مژه به نظر زیبا و بی‌خطر می‌رسد اما در صورت اشتباهی کوچک می‌تواند عوارض زیادی برای چشم‌ها داشته باشد. برای مثال اگر شخصی که این کار را انجام می‌دهد ماهر نباشد ممکن است مژه‌های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و درنتیجه مژه‌های طبیعی هم کنده شوند. مورد دیگر ورود چسب به چشم بوده که می‌تواند باعث آلرژی و حتی بدتر از آن عفونت چشم شود. همچنین اگر مژه مصنوعی وارد چشم شود، باعث تحریک و سوزش بسیار شدید خواهد شد.

قیمت اکستنشن مژه:

یک اکستنشن کار خوب ممکن است تعرفه‌ی بالاتری نسبت به افراد تازه‌کار و بی‌تجربه در این رشته داشته باشد که صدالبته این تفاوت کاملاً طبیعی و به‌جاست.

بسیاری از اکستنشن کاران کاملاً حرفه‌ای باکیفیت کار خود برای خود در این هنر آرایشی، برند هستند و با تخصص خود توانسته‌اند اعتبار کافی و اعتماد مشتریان را به دست بیاورند.

ویژگی مهم دیگری که در اکستنشن مژه تأثیر دارد جنس اکستنشن است. اکستنشن مژه مصنوعی، قیمتی بسیار ارزان‌تر از اکستنشن موی طبیعی خواهد داشت.

مورد بعدی کم‌حجم بودن و پرحجم بودن اکستنشن مژه می‌باشد. درواقع اگر می‌خواهید مژه‌هایی پرپشت‌تر و پرحجم‌تر را تجربه کنید باید تارهای مزه بیشتری
در کار اکستنشن مژه شما بکار رود که درنتیجه قیمتش هم بالاتر می‌رود.

و نکته آخر اینکه با توجه به محل سالن و یا کلینیک، هزینه پرداختی شما متفاوت خواهد بود.

مراقبت‌های مژه بعد از اکستنشن مژه:

۱-برای پاک کردن آرایش چشم‌هایتان از پاک‌کننده‌های آرایشی چرب و روغنی استفاده نکنید. شما می‌توانید آرایش اطراف چشم‌ها را با گوش پاک‌کن آغشته به حلال خیلی آرام و بااحتیاط پاک‌کنید.
2 -ریمل نزنید، ریمل زدن ممکن است باعث خراب شدن مژه‌های اکستنشن شود و هم اینکه مژه‌های خودتان سنگین می‌شود و می‌ریزد.
3-اگر عادت داشته‌اید که صورتتان را روی بالشت بگذارید و به عبارتی با صورت توی بالشت فرو روید لطفاً ترک عادت کنید. چون این کار به‌مرور باعث کج‌وکوله شدن مژه‌ها خواهد شد.
4-مژه‌هایتان را دست‌کاری نکنید و آن‌ها را نکشید چراکه با این کار مژه‌های طبیعی خودتان ‌هم کنده خواهد شد.
5-حواستان باشد بعد از انجام اکستنشن از لنز استفاده نکنید و در صورت لزوم استفاده اجازه دهید حداقل نصف روز از زمان کاشت بگذرد.
6-هرروز مژه‌هایتان را شانه کنید. برای این منظور یک برس مژه تمیز فراهم کنید و هر روز آن را برس بکشید تا آشفته و به هم ریخته نشود.
7-اگر ملحفه بالشتان کتان یا نخ باشد زمانی که هنگام خواب غلت می‌زنید اصطکاک ایجاد می‌کند و این اصطکاک به پوست و مژه‌هایتان آسیب می‌زند. پس در اولین فرصت بالشتان را عوض کنید. برای این منظور از پارچه‌های ساتن استفاده نمایید. این پارچه‌ها لطیف و سر هستند و آسیبی به پوست و مژه‌ها وارد نمی‌کنند.
8-از مالیدن، خاراندن شدید و کشیدن مژه‌ها و چشم خودداری کنید.
9-موقع حمام، سر خود را کمی پایین نگه دارید تا آب با فشار روی مژه‌ها نریزد.
10-همان‌طور که قبلاً گفته شد شما نیاز به استفاده از ریمل نخواهید داشت اما در صورت تمایل می‌توانید از ریمل مخصوص مژه اکستنشن شده استفاده کنید.
11-برای پاک کردن آرایش از پدهای پاک‌کننده‌ی آرایش استفاده کنید.
12-استفاده از فر مژه را کنار بگذارید.
13-رعایت این نکته ضروری است که در ۲۴ ساعت اول اصلاً آب با چشم تماس پیدا نکند.
14-با حرارت مستقیم سشوار نگیرید، چون این کار باعث بی‌حالت شدن مژه‌های اکستنشن می‌شود.
15-سونای بخار و حمام داغ ممنوع!
16-ترمیم را فراموش نکنید. حداقل هر سه هفته یک‌بار نزد آرایشگرتان بروید و مژه‌ها را ترمیم کنید.

نکات مهم درباره چسب اکستنشن مژه:

انتخاب و استفاده از چسب مژه خوب و باکیفیت قدم اصلی در داشتن یک اکستنشن موفق است. پس حتماً درباره‌ی این موضوع از آرایشگرتان سؤال بپرسید.

شما باید یک سالن معتبر و همچنین مژه کار حرفه‌ای که کارهایش را دیده‌اید، انتخاب کنید. در ادامه به چند نکته مهمی که باید درباره چسب مژه و اکستنشن رعایت شود اشاره می‌کنیم.

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه:

ترکیب چسبی که برای اکستنشن استفاده می‌شود اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین یک سالن آرایشی معتبر این موضوع را در اولویت کار قرار خواهد داد.

چسب نامرغوب باعث ریزش مژه‌ها می‌شود:

این خیلی ناراحت‌کننده خواهد بود که شاهد ریزش مژه‌های بلند و زیبایی باشیم که برای داشتن آن‌ها وقت و هزینه صرف کرده‌ایم. چسبی که برای اکستنشن استفاده‌شده تا زمانی ماندگاری دارد که مژه اصلی شما نروییده باشد. اگر قبل از رویش مجدد مژه شما، اکستنشن ها شروع به ریزش کنند پس حتماً مشکلی در فرایند نصب آن وجود داشته است که می‌تواند به علت استفاده از چسب نامرغوب باشد.

بنابراین ریسک نکنید حالا که دارید هزینه می‌کنید به یک سالن معتبر مراجعه کنید و از آرایشگر درباره‌ی برند چسب اکستنشن سؤال بپرسید.

چسب نامرغوب باعث حساسیت می‌شود:

چسب اکستنشن مژه در دو رنگ سیاه و بی‌رنگ دربازار وجود دارد. جالب است بدانید برخی از چسب‌های اکستنشن مژه برای چشمان حساس طراحی شده‌اند. این چسب‌ها ضد آلرژی و حساسیت می‌باشند؛ مانند چسب‌های پیشرفته شرکت blink که از چسب ضعیفی استفاده می‌کند و دوام آن بین 2 تا 3 هفته است و به‌آرامی خشک می‌شود. چسب‌های دیگر معمولاً تا ۶ هفته هم دوام دارد، بنابراین در رابطه با این موضوع حتماً با آرایشگر خود مشورت کنید.

چسب‌های حرفه‌ای:

چسب‌های حرفه‌ای فقط خشک نمی‌شوند بلکه تبدیل به جزئی از مژه می‌شوند و در مجاورت هوا میزانی از رطوبت خود را حفظ می‌کنند. پس اگر خلاف این موضوع اتفاق افتاد علت را از آرایشگر جویا شوید!

جدا کردن مژه‌ها:

هرگز این کار را نکنید چراکه می‌تواند باعث آسیب‌های جدی و دائمی به مژه‌های شما شود.

بوی خاص چسب:

چسب‌های بهداشتی و پزشکی ممکن است بوی کمی بدی داشته باشد اما بهتر است که آن را تحمل‌کنید زیرا بوی بد چسب نهایتاً 2 ساعت ادامه خواهد داشت اما در عوض از شر عوارض چسب‌های اکستنشن غیربهداشتی در امان خواهید بود.

رطوبت:

آرایشگران معمولاً از ترفند کوچکی به نام رطوبت استفاده می‌کنند تا کارشان را سریع‌تر و راحت‌تر انجام بدهند، به این صورت که در محلول چسب مقدار کمی مرطوب
کننده وجود دارد. این مرطوب‌کننده باعث می‌شود کار چسباندن مژه‌های مصنوعی به طبیعی آسان‌تر انجام شود.

چون اگر در هوای خشک این پیوند صورت بگیرد مدت‌زمان بیشتری را باید منتظر خشک شدن بمانید و همچنین کیفیت خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

حمام نکنید:

این نکته خیلی مهم است که تا ۲۴ ساعت از رسیدن آب به چشم‌ها جلوگیری کنید بنابراین این مدت‌زمان کوتاه را از حمام کردن صرف‌نظر کنید.

استفاده از روغن:

اگر دیدید چسب مژه‌تان خیلی سفت شده و اذیتتان می کند می‌توانید با مقدار بسیار کمی روغن نارگیل و یا روغن‌زیتون مژه‌هایتان را چرب کنید. البته حواستان باشد که به مقدار خیلی کم از روغن استفاده کنید چراکه اگر این مقدار زیاد باشد ممکن است کل اکستنشن تان جدا شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مراکز اکستنشن مژه در شیراز:
  • سالن زیبایی پریوش
  • سالن زیبایی آدلی
  • سالن زیبایی آیران
  • سالن زیبایی سلمانی
  • سالن زیبایی ستوده
  • سالن زیبایی خوبکار
  • سالن زیبایی لیلی اسپا
  • سالن زیبایی آوا اسپا
  • سالن زیبایی تانری
  • سالن زیبایی الهه ناز
  • سالن زیبایی فیروزه
  • سالن زیبایی کمند نو
  • سالن زیبایی بالسا
  • سالن زیبایی عباسی
  • سالن زیبایی نیلوفر نیل اسپا

گل نیلوفر اسپا
0917226 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تانری
0713832 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیضی
0917809 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سلمانی
0713235 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرجانا
0917808 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسا ستوده
0917272 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا انجام اکستنشن مژه به مژه آسیب می‌زند؟

خیر. انجام اکستنشن مژه به مژه هیچ آسیبی نمی‌زند.

انجام اکستنشن مژه به چه کسانی پیشنهاد می‌دهید؟

افرادی که سابقه ی اختلالات روانی جهت کندن مو نداشته باشند. افرادی که سابقه‌ی آلرژی در چشم نداشته باشند و همچنین افرادی که در دوره درمان شیمی درمانی و پرتودرمانی نباشند در ضمن افرادی که دچار طاسی منطقه‌ای نباشند میتوانند اکستنشن مژه انجام دهند.

برای اکستنشن مژه چقدر پول باید بپردازم؟

هزینه اکستنشن مژه متغیر خواهد چون مواد بکار رفته میتواند متغییر است.

سایز و اندازه تارها برای انجام اکستنشن مژه چقدر است؟

بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر

چرا اکستنشن مژه را پیشنهاد می‌دهید؟

برای زیباتر کردن چشم ها و حفظ مژه ها به سادگی و برای مدت زمان طولانی اکستنشن مژه پیشنهاد میشود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن مژه در شیراز، مرکز تخصصی اکستنشن مژه در شیراز، اکستنشن مژه حرفه ای در شیراز، اکستنشن مژه در شیراز، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!