مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز
  • خرید موی طبیعی شیراز

مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز
خرید موی طبیعی در شیراز
  • 0912 345 ****
  • 026 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



مرکز خرید موی طبیعی در شیراز

خرید و فروش موی طبیعی شما در سالن تخصصی هایپر بیوتی در شیراز

یکی از بهترین مراکز خرید موی طبیعی در شیراز



مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز | خرید موی طبیعی شیراز

خرید موی طبیعی شیراز | مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز

تهیه و خرید موی طبیعی در شیراز – ااز زمان های قدیم بسیاری از افراد موهای بلند خود را برای تولید گلاه گیس می فروختند. امروزه نیز این تجارت نقش مهم و جدی به خود گرفته است. در صورت تمایل افرادی که موهای بلند، پرپشت و زیبایی دارند می‌توانند جهت فروش موهای خود به سالن های خرید و فروش موی طبیعی در شیراز مراجعه نمایند.

خرید موی طبیعی شیراز | مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز

مراکز خرید موی طبیعی اکستنشن در شیرازدر اینجا به بررسی و معرفی در شیراز می پردازیم.

خرید موی طبیعی:

افرادی که در قدیم موهای خود را می فروختنمد بیشتر برای تولید کلاه گیس به کار برده میشد. اما امروزه موها بیشتر برای تولید موهای اکستنشن شده به کار می رود. بلندی موهای استفاده شده بیشتر از 50 سانتی متر خواهد بود.

قابل ذکر است که بیشتر، افرادی موهای خود را می فروشند که مشکل مالی داشته و از طریق فروش موهای خود تامین معاش می کنند. خرید و فروش موهای طبیعی ممنوعیتی نداشته و شما می توانید بدون نگرانی اقدام به این کار بکنید. برای موها نمی توان یک قیمت ثابت را اعلام کرد. هر مویی با توجه به یکسری فاکتورهای مشخص تعیین میشود.

از فاکتورهای مهم تعیین قیمت فروش موها می توان به رنگ، بلندی و سالم بودن موها اشاره نمود. در صورتی که تمامی فاکتورها در بهترین وضعیت باشند قیمت موها تا بیش از 5 میلیون تومان خواهد رسید.

جهت انجام اکستنشن علاوه بر استفاده از موهای مصنوعی از موهای طبیعی نیز استفاده میشود. موهای طبیعی ماندگاری بالاتری نسبت به موهای مصنوعی دارد به همین دلیل بیشتر افراد تمایل دارند تا از موهای طبیعی جهت اکستنشن موها استفاده نمایند.

اکستنشن مو در مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز:

با توجه به اینکه داشتن موهای زیبا و بلند آرزوی همه افراد و به خصوص بانوان جوان است تمایل به داشتن چنین موهایی بیشر و بیشتر خواهد شد. گاهی برای رسید به این آرزو باید زمان زیادی را منتظر ماند تا موهای سر به اندازه مورد نظرتان رشد کنند.

اکستنشن مو بهترین راه حل موقتی جهت بلند کردن موها است. شما می توانید موهای طبیعی خریداری کنید سپس به نزد یک ارایشگر توانمند رفته و موهای طبیعی خریداری شده را به موهای خودتان وصل کنید و آنها را پر پشت و بلند کنید.

اگر اکستنشن مطابق اصول اصلی وصل شده باشند ریزشی نخواهد داشت و همچنین مادگاری آنها با رعایت اصول بهداشتی بیشتر خواهد شد.به عبارت دیگر میتوان گفت که موهایی که جهت اکستنشن مو به کار رفته میشود انواع متفاوتی خواهد داشت. که حجم و عمق موها را تغییر خواهد داد. اکستنشن ها کاملا ایمن و قابل اطمینان هستند و امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا به این کار روی آورده اند، دلیل اصلی این اعتماد پنهان کردن مشکلاتی مانند ریزش مو، نازک شدن و ضعیف شدن مو و حتی طاسی و کچلی است.

هر فردی در هر سنی می تواند موهای خود را بفروشد و محدودیتی برای این کار وجود ندارد. . یکی از بهترین اکستنشن هایی که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، اکستنشن طبیعی است که از موهای طبیعی افراد بریده و کوتاه شده و در اختیار ما قرار می گیرد. و بهره گیری از آنها بسیار راحت است.

انواع روش های اکستنشن:

چسب: معمولا یک ساعت طول می کشد تا موها به وسیله چسب های مخصوص به موهای شما وصل شوند. تنها افرادی از این روش استفاده نمایند که به ماده چسب آلرژی و حساسیت نداشته باشند.

میکرو لینک: یکی از طبیعی ترین تکنیک های افزایش طول مو میکرولینک است. معمولا موهای اکستنشن شده را به تک تک ساقه های مو وصل میکننند توجه داشته باشید که هر 3 تا 4 هفته یکبار به آرایشگاه خود مراجعه کنید تا ضمائم برای شما سفت شود.

دوخت: ابتدا باید موهای فرد بافته شود موهای بافته شده به موهای فرد مورد نظر دوخته می شود. این روش زمان بر و ارزان و با دوام است.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن:

رنگ مو: موهایی را جهت اکستنشن مو استفاده کنید که رنگش با موهای سر شما تطابق داشته باشد. هر چه این تطابق بیشتر باشد زیبایی موهای اکستنشن روی سر شما بیشتر خواهد شد.

قیمت: قیمت انجام اکستنشن متناسب با روشی که انتخاب می کنید فرق خواهد داشت.

انتخاب بهترین اکستنشن ها: اولین نکته در انتخاب اکستنشن های مناسب این است که بسیار بادوام باشند. در صورت امکان از اکستنشن های ارزان قیمت استفاده نکنید، زیرا به راحتی آسیب می بینند و از ماندگاری کمی برخودار هستند.

نوع موی طبیعی:

رنگ موی طبیعی شما باید کاملاً با اکستنشن مطابقت داشته باشد. همچنین باید به جزئیات دیگر موهایتان توجه کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا اکستنشن موهایتان بسیار طبیعی در دید افراد جلوه کند. حتی باید به سایه رنگ موهای خود نیز توجه کنید. اگر موهای شما به طور طبیعی صاف است، می توانید از هر نوع اکستنشنی استفاده کنید، اما اگر موهای موج دار یا مجعد دارید، بهتر است از روش دوخت یا چسبی که به بافت و حالت موهایتان نزدیکتر است، استفاده کنید.

حتما از شامپوها و نرم کننده های بسیار ملایم استفاده کنید: در موهای خود زیاده روی نکنید. مواظب باشید هنگام شستشو مو و اکستنشن گره نخورد. اگر هنگام شستن اکستنشن ها شل شدند، نگران نباشید. شامپو را بیشتر در ریشه موها بمالید. به آرامی بمالید و با آب گرم آبکشی کنید و به انتهای موها نرم کننده بزنید.

کیفیت: موهای مصنوعی به طور کلی با کیفیت ترین نوع اکستنشن هستند و قیمیت و کیفیت با یکدیگر با همخوانی دارند. البته روی این اکستنشن ها نباید از حرارت زیاد استفاده کنید. وسایلی مانند اتو یا سشوار را در نظر بگیرید و استفاده از آنهارا بکاهید. با اکستنشن نمی توانید به استخر بروید، اگر به خوبی از این اکستنشن ها مراقبت کنید به نوعی ماندگاری آن را برای خود تمدید کنید و مدت زمان بیشتری از این محصول بهره وری کنید.

موهای مصنوعی هندی و چینی موهای با کیفیتی هستند و می توانید مدلی را انتخاب کنید که شباهت زیادی به موهای طبیعی خود داشته باشد. اگر از اکستنشن های با کیفیت استفاده کرده اید، نباید نگران مدل مویی باشید که قرار است روی موهای خود بزنید. فقط باید کمی به آرامی با آنها رفتار کنید هنگام برس زدن، از موهای اکستنشن خود مراقبت کرده و با ملایمت برخورد کنید. از برس های دندانه پهن استفاده کنید تا از شکننده شدن موها جلوگیری کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز:
  • سالن زیبایی خالدی
  • سالن زیبایی گیسو کمند رز
  • خرید و فروش موی طبیعی
  • خرید و فروش موی طبیعی رز

گیسو کمند رز
0933479 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیسو کمند
0933479 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0919647 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0939787 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0933124 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرید و فروش موی طبیعی
0936500 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

سن فروشنده‌ی مو چه تاثیری دارد؟

فروشنده‌ی کم سن موهای سالم تری خواهد داشت.

موی زنان باردار برای خرید مو مناسب است؟

خیر. به دلیل تغییرات هورمونی در بدن زنان باردار، موی آنها مناسب نیست.

برای خرید مو، چه مویی مناسب است؟

موهایی که موخوره نداشته و آسیب دیده نباشه و حجم مناسبی داشته باشد.

آیا افرادی که موهایشان را میفروشند افرادی نیازمند هستند؟

خیر. آنها براساس نیاز موهایشان نمیفروشند بلکه عقیده دارند که فروختن بهتر از دور ریختن موها است.

قیمت‌ موها بر چه اساسی تعیین می‌گردد؟

براساس بلندی، حجم و سلامتی مو قیمت موها تعیین می‌گردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز خرید و فروش موی طبیعی در شیراز، خرید موی طبیعی شیراز، هزینه خرید موی طبیعی در شیراز، سالن آرایشگاه خرید مو در شیراز، قیمت موی طبیعی در شیراز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، با کیفیت‌ترین، جدیدترین، خوب، سالن، آرایشگاه، مراکز خرید، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، خرید موی طبیعی برای خانم‌ها، خرید موی طبیعی برای مردان، مراکز خرید موی طبیعی در شیراز، خریدار موی طبیعی در شیراز، اکستنشن در شیراز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!