• آموزش لیزر موهای زائد در شیراز
  • آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز
  • دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0939 467 6225
  • 0939 467 6225
  • شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، پلاک 116، طبقه دوم

  • تماس



آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز در آموزشگاه شاپ لیزر

دوره های آموزشی تخصصی تزریق ژل و بوتاکس حرفه ای در مرکز آموزشی شاپ لیزر در شیراز

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5



آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز| دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز – بیشتر افراد به‌خصوص خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به زیبایی و زیبا نشان دادن خوددارند؛داشتن هرگونه نقص و ایرادی از لحاظ روحی برای آن‌ها سنگین خواهد بود و بیشتر آن‌ها به دنبال راه‌حل‌های سریع و فوری و بدون عارضه هستند که تزریق ژل و تزریق بوتاکس جز همین راه‌حل‌ها بوده که سریع و فوری جواب داده و تأثیرگذار خواهد بود بنابراین این دو روش در میان خانم‌ها پرطرفدار شده و به‌سادگی و با اشتیاق زیاد به همدیگر پیشنهاد می‌دهند. بوتاکس و روش‌های درمانی که با سم بوتولینوم رقیق‌شده انجام می‌گیرد تحت نام تجاری دیسپورت، بوتاکس و زئومین در سطح بازار به فروش می‌رسد. در ادامه مطلب به بررسی ژل و بوتاکس پرداخته و تعریف جداگانه از آن‌ها خواهیم داشت و موارد استفاده از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در شیراز می پردازیم.

استفاده همزمان از ژل و بوتاکس:

بوتاکس برای درمان چین و چروک های سطحی و نسبتاً سطحی‌و کم عمق صورت استفاده می شود، در حالی که ژل می تواند حتی عمیق ترین خطوط روی پیشانی را از بین ببرد و حتی به آن حجم دهد، خوب، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که چهره ای دارید که هر دو را دارد. برای رفع چین و چروک های سطحی و خطوط عمیق و افتادگی پوست می توانید از ترکیب این دو ماده ی درمانی-زیبایی برای رسیدن به نتیجه ایده آل و مورد نظر خود استفاده کنید. با ترکیب تزریق ژل و بوتاکس، تغییرات صورت شما تا دو برابر مدت زمان تزریق ژل به تنهایی باقی می ماند. این دو ماده را می توان به عنوان کامل کننده یا به اصطلاح مکمل یکدیگر استفاده کرد.

تفاوت عوارض میان تزریق ژل و بوتاکس:

به مانندتمام روش ها و اصول پزشکی، تزریق بوتاکس و ژل می تواند عوارض جانبی ناخواسته ای داشته باشد، اما به طور کلی این تکنیک ها و این فنون بخصوص بسیار ایمن تر از جراحی های بازسازی پوست و جوانسازی پوست هستند و در بیشتر موارد بدون عوارض هستند. البته محدود به موارد خفیف مانند کبودی و قرمزی پوست است که به مرور و گذشت زمان از بین می رود و جای نگرانی برای شما نمیگذارند. البته اگر کاندیدا و متقاضی مناسبی برای این مواد نباشید، بدن شما ممکن است واکنش منفی نشان دهد. در صورت داشتن آلرژی یا یک نوع حساسیت خاص به به تزریق را مشخص کنید و مثلاً سردرد یا واکنش آلرژیک داشته باشید، بنابراین مشورت با پزشک‌و بررسی سابقه پزشکی قبل از تزریق بسیار مهم است.

تفاوت قیمت بوتاکس و ژل:

به طور کلی، تزریق بوتاکس هزینه کمتری نسبت به تزریق ژل دارد. البته هزینه تزریق هر یک از این دو ماده به محل تزریق و تعداد تزریق بستگی دارد. ژل ها می توانند. قیمت بهره گیری از ژل می تواند طیف بسیار وسیعی داشته باشند.

تزریق ژل:

یکی از اولین نشانه های پیری کاهش حجم پوست صورت و بدن و به وجود آمدن چین و چروک است که با روش های غیرجراحی می توان آن را از بین برد و حجم از دست رفته پوست را ترمیم کرد و پوست دوباره شاداب، جوان و با نشاط کرد. اگر می خواهید فرم صورت خود را بازیابی کنید و یا خطوط و چین و چروک را کاهش دهید، تزریق ژل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تزریق ژل یا فیلر چیست؟:

تزریق ژل یا فیلر به طور کی یک انتخاب درمانی غیر جراحی برای مبارزه و رفع اثرات پیری بر روی صورت است. ژل های تزریقی برای برجسته کردن مناطق فرورفته، پر کردن و شکل دادن به خطوط و چین و چروک طراحی شده اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی موجود در بدن است. در بدن انسان به طور طبیعی ژل تزریق شده را در طول زمان متابولیزه و جذب می کند، بنابراین استفاده از این روش بی خطر است و برای انواع پوست در مردان و زنان قابل استفاده است.

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز و رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل:

انواع چروک های صورت را می توان به وسیله ژل های تزریقی از بین برده و رفع کرد. اسکارهای آکنه، خطوط خنده، خطوط اخم، خطوط روی لب و پیرامون دهان را می توان با موفقیت و البته به گونه ای موقت با بهره وری از ژل های تزریقی از بین برد. علاوه بر این می توان وضعیت لب ها را بهبود بخشید و برجسته کرد. تزریق ژل یک درمان ایمن و بسیار مهم برای استفاده در قسمت پایین صورت است.

بهبود شرایط لب با تزریق ژل:

از تزریق ژل برای بهبود وضعیت لب ها و ایجاد ظاهری متراکم و توپر اما طبیعی استفاده می شود. با گذست زمان افزایش سن انسان لب ها نازک می شوند و خطوط عمودی در حول و پیرامون آنها ایجاد می شود که نشانه بارز پیری است. داشتن لب های توپر و جوان در انسان احساس عزت و زیبایی ایجاد می کند، در غیر این صورت اگر لب های نازک و باریکی داشته باشد، صورت را پیر و پژمرده جلوه می کند. این نوع شیوه درمانی برای بهبود ظاهر و بهبود تعادل بر اجزای صورت بدون جراحی بسیار موثر است.

تزریق ژل روشی کم عارضه:

برای کاهش چین و چروک های عمیق پوست و افزایش حجم در نواحی مورد نظر صورت یا بدن می توان از تزریق فیلرهای مختلف مانند اسید هیالورونیک، کلاژن، چربی، هیدروکسی آپاتیت کلسیم و … استفاده کرد. این مواد پیچیدگی‌و دارای عوارض کمتری هستند. آنها اغلب توسط بدن تحمل می شوند و با آن سازش می کنند. پرکننده هایی با حجم و غلظت های مختلف (به صلاحدید پزشک معالج) در سرنگ های از پیش آماده شده قرار می گیرند و پس از بی حسی موضعی در محل مورد نظر تزریق می شوند.

تزریق ژل به زیر چشم:

هیالورونیک اسید یکی از ماده های طبیعی است که در پرکننده های پوست استفاده می شود. این ماده قادر است حجم تحلیل رفته و نیز گودی زیر چشم را پر کند و آن را بهبود ببخشد. اثرات تزریق 6 تا 9 ماه باقی می ماند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن تولید شده و آنجا وجود دارد. تزریق این
ماده به نواحی زیر چشم باعث جوانتر و شادابی صورت می شود.

استفاده از تزریق ژل باعث بهبود عوامل و معضلات مختلف زیر چشم مانند جوش های سرسیاه و چین و چروک می شود.
جوش های سرسیاه زیر چشم ناشی از کم خوابی، خستگی، کم آبی بدن و دلایل مختلفی است. همچنین با افزایش سن تولید سلولی سلول های جدید پوست کاسته شده و این به معنی نازک و کوچک شدن پوست زیر است و رگ های خونی زیر پوست را آشکار می کند با گذشت زمان تجزیه کلاژن سبب ایجاد چین و چروک های پوستی صورت می شود.

موارد عدم تزریق ژل چشم:

تزریق فیلر بر روند پیری تاثیری ندارد. اگر می خواهید هر یک از عناصر صورت خود را تغییر دهید، باید جراحی هایی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو و لیفت چشم را در نظر بگیرید. ›روش های غیرجراحی جوانسازی ممکن است نتیجه جراحی را به همراه نداشته باشد اما ممکن است نیاز به لیفت صورت را به تاخیر بیندازد.

عوارض تزریق ژل:

سه نوع ماده خام برای ایجاد ژل ها استفاده می شود: کلاژن، اسید هیالورونیک و حامل ها، از جمله میکروسفرهای ساخته شده از یک ماده سازگار دیگر (مانند پلی متیل متاکریلات یا PMMA). قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام روش برای شما بهترین است با پزشک خود مشورت کنید و این را الزام بدانید. محصولات اسید هیالورونیک از پرمصرف ترین ژل های تزریقی در جهان هستند. اثر ژل های حاوی هیالورونیک اسید از 6 ماه تا یک سال یا حتی بیشتر باقی می ماند. عوارض تزریق ژل عبارتند از: تورم، قرمزی، کبودی، درد، عدم تقارن، روزاسه (توپی و گوله شرن)، آلرژی و حساسیت، عوارض عروقی.

اقدامات لازم بعد از انجام بوتاکس:

پس از استفاده تا 24 ساعت از انجام حرکات شدید یا فشار روی محل تزریق خودداری کنید. تا ۲ روز پس از تزریق ژل، بهره گیری از کمپرس سرد روی صورت، افزایش کبودی و تورم را افزایش میدهد. مدت زمان قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید تا ۷۲ ساعت پرهیز کنید. به مدت یک هفته از خوابیدن به نحوی که روی صورت خوابیده باشید اجتناب کنید.

انواع بوتاکس:

همه برندهای بوتاکس فرمولاسیون نسبتاً مشابهی از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم نوع A هستند، همه آنها روش کاربرد یکسانی دارند. در نتیجه همه آنها موقتا عمل می کنند و باعث فلج شدن عضلات و در نتیجه کاهش چین و چروک می شوند. سم بوتولینوم معمولاً برای کاهش چین و چروک و توقف موقت تکانه های عصبی و انقباضات عضلانی استفاده می شود.

اثرات فلج کننده سم بوتولینوم به مدت 1 تا 6 ماه در عضلات و ماهیچه های که پروسه تزریق روی آن صورت گرفته باقی می ماند. رایج ترین درمان بوتاکس، معالجه ی خطوط افقی روی پیشانی است و خطوط عمودی دائمی وجود دارد؛ اما به طور کلی، بسیاری از پزشکان از بوتاکس، دیسپورت و زئومین برای درمان چین و چروک گردن، لیفت ابرو و حتی کاهش چشمگیر تعریق بیش از حد زیر بغل و میگرن بهره جویی میکنند.

تفاوت ژل با بوتاکس:

بوتاکس و ژل تفاوت هایی دارند و شما فرد متقاضی خوب به آنها توجه داشته باشید در امر استفاده آن تفاوت‌ها را لحاظ کنید. بوتاکس به دلیل برخورداری از خاصیت فلج کنندگی در قسمت ها و نواحی بالایی و فوقانی صورت انجام میگیرد اما ویژه یا فیلر  که دارای ویژگی خاص پرکنندگی می باشد که در قسمت تحتانی چهره افراد به کار می رود شکل گونه خط لبخند از موارد و نواحی استفاده تزریق ژل می باشد.

یکی از نکات مهمی که برای استفاده از کننده باید داشته باشید این است که لزوماً هر چیزی که ماندگاری دارد مرغوب و باکیفیت نیست چرا که بعضی از نشان‌های تجاری غیر اصلی با اضافه کردن کلسیم و مواد غیر جذب به ژل سبب افزایش دوام آن میشوند که این مواد باغت عارضه قرار گیرند و عفونت در محل تزریق یا دیگر قسمتها شوند.

شرایط حضور و سر فصل های دوره آموزشی:

هنرجوهای گرامی با داشتن مدرک دیپلم در هر مقطع تحصیلی قادر به شرکت در دوره های کامل تزریق ژل و بوتاکس خواهند بود.
تمامی سر فصل های آموزشی در دوره تزریق ژل و بوتاکس بر اساس استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای صورت می گیرد در این دوره از تجربه و مهارت های اساتید مجرب و متخصص در این زمینه بهره گرفته می شود و تمامی نکات سر فصل های آموزشی با حفظ جزئیات دقیق به کارآموزان آموزش داده می شود.

ویژگی شرکت نمودن در دوره های معتبر آموزشی:

1. قرار گرفتن تحت نظر اساتید مجرب و متخصص
2. برگزاری کلاس ها در محیطی آرامش بخش
3. پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کارآموزان
4. تدریس سر فصل های آموزشی با ذکر نکات دقیق
5. امکان کار آفرینی برای کارآموزان
6. یادگیری تمام تکنیک های مهم
7. ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

سر فصل آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز عبارتند از :

  •  بوتاکس
    چین‌های دینامیک و استاتیک
    شرح حال
    روند نفوذ بوتاکس
    برندهای بوتاکس
    آماده ساختن ویال
    بی حس نمودن
    آناتومی و تزریق ناحیه‌های متفاوت
    اینترادرمال
    اینتراموسکولار
    انواع روشهای تزریق
    طراحی نمودن نقطه‌های منتخب تزریق
    بالا رفتن و نرفتن ابرو
    خطوط و چین و چروک و پف زیر چشم
    چین روی بینی
    چروک بر روی چانه
    لبخند لثه‌ای
    نواحی اطراف لب
    چروک و خطوط نواحی گردن
    پلاتیسمال بند
    نکات مهم جلسه ترمیم بوتاکس
    درمان پتوز براثر تزریق بوتاکس
    عوارض های ناشی از بوتاکس
    تعاریف راجع به کف دست، کف پا و زیر بغل
    فیلر
    انواع فیلر
    لایه‌های متفاوت و روش های متفاوت تزریق فیلر
    بی حسی تاپیکال
    بلاک عصبی
    معارضات که بر اثر تزریق فیلر پدید می آیند
    نحوه‌ی تزریق فیلر در ناحیه خطوط اخم
    چگونگی تزریق فیلر خطوط لبخند
    تزریق فیلر خطوط عمیق گردن
    انجام تزریق فیلر حاشیه لب
    تزریق فیلر انواع گونه
    چگونگی تزریق فیلر شقیقه
    جوان‌سازی دست

صفحات مرتبط:

سوالات متداول تزریق ژل و تزریق بوتاکس

آیا فرد قبل از تزریق ژل باید کار خاصی را انجام دهد؟

به‌صورت عادی نیازی به اقدام خاص توسط فرد مراجعه‌کننده احتیاجی نیست. تنها نکته‌ی قابل‌ذکر این است که قبل از تزریق ژل از مصرف چای سبز خودداری شود و همچنین داروی آسپرین از داروهای ضدالتهابی قبل از تزریق استفاده نکنید

برندهای معتبر بوتاکس در ایران را نام ببرید؟

در حال حاضر دیستون، مصپورت و دیسپورت برندهای معتبر در ایران است که وزارت بهداشت آن را تائید کرده است‌. اگر از محصولات با برندهای معتبر استفاده نمایید؛ احتمال بروز عوارض تزریق بوتاکس بسیار ناچیز خواهد شد درحالی‌که بوتاکس‌های نامعتبر احتمال بروز عوارضی چون حساسیت و قرمزی شدید، شوک آنافیلاکسی و افتادگی پلک در فرد بیشتر خواهد شد

آیا تزریق بوتاکس محدود به سن خاصی است؟

سن ۱۸ تا ۶۵ سال را برای تزریق بوتاکس مناسب می‌داند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی عموماً تزریق بوتاکس جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک و رفع آن حتی در سنین جوانی انجام می‌شود.

آیا در صورت وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل، احتمال افتادگی پوست صورت وجود دارد؟

برای پاسخ به این سؤال باید گفت عوامل ایجاد افتادگی پوست افزایش سن و نیروی جاذبه است بنابراین وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل نمی‌تواند عامل افتادگی پوست باشد.

آیا روشی جهت شناسایی اصل بودن مواد بوتاکس وجود دارد؟

به‌طورمعمول روی جعبه مقوایی ویال بوتاکس برچسب زردرنگ گمرک وجود دارد و آن‌ها مورد تائید دیسپورت و نورونوکس است.

آیا محدوده سنی برای تزریق ژل وجود دارد؟

محدودیت خاصی جهت تزریق ژل وجود ندارد

آیا محدودیت بیماری جهت تزریق ژل وجود دارد؟

تنها حساسیت به اسید هیالورونیک مانع از تزریق ژل می‌شود غیرازاین بیماری ممنوعیتی برای تزریق ژل وجود ندارد.

آیا تزریق ژل و تزریق بوتاکس تأثیرگذار است؟

سالانه میلیون‌ها نفر تزریق را انجام می‌دهند و از نتایج آن‌که مانع از شکسته شدن پوست، رفع چین ‌و چروک و مانع از ایجاد چین و چروک جدید صورت است؛ بهره‌مند شده‌اند. این موضوع را می‌توان دال بر تأثیرپذیری تزریق ژل و تزریق بوتاکس دانست.

چه کسانی مستعد تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس هستند؟

افرادی که در صورت خود دچار شکستگی پوست شده‌اند و یا افرادی که روی صورت آن‌ها چین و چروک کم‌عمق یا عمیق ایجادشده است.

آیا پس از تزریق ژل‌ها یا پرکننده‌ها احتمال حرکت این ماده روی صورت وجود دارد؟

احتمال تغییر و جابجایی تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق در صورت ماساژ و فشار ناحیه موردنظر وجود دارد اما بعدازاین مدت این احتمال از بین خواهد رفت

فرق میان واژه‌ی چین و واژه‌ی چروک در تزریق ژل و بوتاکس چیست؟

چین به خطوط عمیق و چروک به خطوط سطحی پوست گفته می‌شود.

علل ایجاد چین و چروک چیست؟

• اگر ماهیچه‌های نازک صورت فعالیت و انقباض بیش‌ازحد داشته باشند؛ با فعالیت مستمر و به‌تدریج و همچنین عامل افزایش سن بین فیبرهای ماهیچه‌ای پوست چروک ایجادشده و در صورت ادامه این فعالیت‌ها عمق چروک بافت‌های زیرپوستی افزایش‌یافته و درنهایت تبدیل به چین می‌شود.
• یکی از دلایل ایجاد چین‌وچروک که با بوتاکس رفع نمی‌شود؛ افتادگی پوست و بافت‌های زیر آن بوده که از عوامل ایجادکننده‌ی آن می‌توان به افزایش سن اشاره نمود. جهت رفع این مشکل تزریق ژل و یا جراحی را پیشنهاد می‌دهیم. نواحی از صورت که بیشتر دچار این نوع چین و چروک می‌‌شوند عبارت‌اند از خط خنده و خط کنار چانه

هدف اصلی تزریق بوتاکس چیست؟

پیشگیری از عمیق شدن چین‌های صورت هدف اصلی تزریق بوتاکس است.

آیا استفاده از برندهای نامعتبر بوتاکس عوارضی خواهد داشت؟

علت استفاده از برند معتبر بوتاکس وجود ده‌ها ماده‌ی پروتئینی پیچیده‌ی طبیعی در بوتاکس است. در صورت عدم رعایت استانداردهای لزوم در تهیه بوتاکس، بروز عوارض بعد از تزریق حتمی خواهد بود بنابراین برای تزریق بوتاکس نه‌تنها مراجعه به پزشک ماهر الزامی بوده بلکه نحوه تهیه ماده بوتاکس نیز باید مدنظر داشته باشید.

آیا راه‌حلی برای تشخیص حساسیت فرد به مواد تزریقی بوتاکس وجود دارد؟

قبل از تزریق بوتاکس به‌صورت کامل در پوست، تست بوتاکس انجام می‌شود. بهتر است که افراد باسابقه حساسیت قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت نماید.

علائم شایع بروز حساسیت به بوتاکس چیست؟

از علائم شایع بروز حساسیت به بوتاکس میتوان به مواردی چون سوزش، تنگی نفس، آسم، کهیر، خارش اشاره نمود.

آیا قطع تزریق بوتاکس در افتادگی عضلات صورت تأثیر می‌گذارد؟

قطع تزریق بوتاکس سبب افتادگی عضلات نمی‌شود؛ درواقع فرد با تزریق بوتاکس در عضلات صورت احساس کشیدگی و سنگینی می‌کند؛ وقتی اثر دارو تمام شد این احساس کشیدگی و سنگینی از بین خواهد رفت و مجدد چین و چروک در ناحیه صورت دیده می‌شود.


کلمات کلیدی:
آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز، دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در شیراز، مرکز آموزش تزریق ژل و بوتاکس در شیراز با مدرک، بهترین آموزشگاه تزریق ژل و بوتاکس در شیراز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، تزریق بوتاکس در شیراز، تزریق ژل در شیراز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!