آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز
  • آموزشگاه لیفت و لمینت مژه شیراز

آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز
آموزشگاه لیفت و لمینت مژه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



بهترین آموزش لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی شیراز

آموزش تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در مرکز هایپر بیوتی در شیراز

آموزشگاه تخصصی لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کلیه مدرک معتبر از فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز | آموزشگاه لیفت و لمینت مژه شیراز

آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه شیراز

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شیراز -حتماً تابه‌حال به این نکته توجه کرده‌اید که افرادی که مژه‌های پرپشت و بلند و خوش‌حالتی دارند، حتی بدون اینکه آرایش کنند، جذاب و زیبا به نظر می‌رسند. شاید شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که به خاطر داشتن مژه‌های کم‌رنگ و کوتاه، تصور می‌کنید جذابیت کافی ندارید، به همین دلیل همواره در حال تلاش برای یافتن راهی هستید که صاحب مژه‌هایی بلند، پرپشت و خوش‌حالت و فر شوید.

شاید تابه‌حال روش‌های مختلفی را برای تقویت مژه‌های خود امتحان کرده‌اید، اما نتیجه‌ی زیادی نصیب شما نشده، در این صورت به مواد آرایشی چشم مانند؛ ریمل و یا مژه مصنوعی، برای داشتن مژه‌های دلخواه خود روی می‌آورید؛ که همین کار هم عواقب خود را دارد، مثلاً ریمل‌ها مواد سنگین و مضری برای چشم‌های شما هستند و بعد از مدتی زیر چشم می‌ریزند و صورت را کثیف و سیاه می‌کنند، یا مژه مصنوعی‌ها بر روی پلک سنگینی کرده و نمی‌توانید بیشتر از چند ساعت آن‌ها را تحمل‌کنید.

پس بهتر است به دنبال یک روش کم‌ضرر تر برای داشتن مژه‌های رویایی تان بروید، روش لمینت مژه، نه‌تنها ضررهای ریمل و مژه مصنوعی را برای چشم‌های شما ندارد، بلکه مژه‌ها را تقویت کرده و تارهای مژه را ضخیم‌تر می‌کند. به‌این‌ترتیب شما صاحب مژه‌هایی پرپشت و بلند و فر و درنتیجه چشم‌هایی زیبا و جذاب خواهید شد. به‌علاوه لمینت مژه ظاهری کاملاً طبیعی دارد.

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه شیراز

آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه شیراز می پردازیم.

روش انجام لمینیت مژه:

برای انجام دادن تمام مراحل لمینت مژه، شما در کل به حدود 90 دقیقه زمان نیاز دارید، این مراحل را به ترتیب توضیح می‌دهیم:
مرحله‌ی اول، مرحله‌ی تمیز کردن مژه‌ها است که آرایشگر مژه‌های شمارا با یک محلول به‌خوبی تمیز می‌کند، سپس از یک محلول تقویت‌کننده بر روی مژه‌ها استفاده می‌کند که باعث بلندتر شدن تارهای مژه می‌شود، سپس با استفاده از کراتین، ساقه‌های مژه را تقویت و ضخیم می‌کند، مواد موجود در کراتین باعث فر شدن و حالت گرفتن مژه‌ها و افزایش استحکام تارهای مژه می‌شوند. بعد از به پایان رسیدن این مراحل، آرایشگر از یک سرم ویتامینه‌ی مخصوص مژه‌ها، جهت تقویت بیشتر آن‌ها استفاده می‌کند.

مزیت‌های لمینت و لیفت مژه:

با انجام لمینت مژه، از استفاده کردن از لوازم‌آرایش چشم، مثل ریمل، فر مژه و یا مژه مصنوعی، بی‌نیاز می‌شوید، چون؛
لمینت کردن مژه‌ها، شمارا از استفاده کردن از فر مژه، بی‌نیاز خواهد کرد. چون لمینت مژه باعث فر شدن و حالت گرفتن مژه‌های شما خواهد شد.

به دلیل اینکه، با لمینت کردن مژه‌ها، تارهای مژه ضخیم‌تر شده و تقویت می‌شوند، شما ازاین‌پس نیازی به استفاده کردن از ریمل نخواهید داشت. لمینت و لیفت مژه‌ها، باعث می‌شود که چشم‌های شما درشت‌تر، جذاب‌تر و خوش‌حالت تر شوند.

این روش، هیچ‌گونه آسیب و ضرری برای چشم‌های شما ندارد و نیز مانند مژه‌های مصنوعی، برای پلک‌های شما سنگین و آزاردهنده نیست. لمینت حالت مصنوعی بر روی چشم‌های شما ندارد و باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار طبیعی‌تر به نظر برسند.

لمینت مژه تا چه مدت ماندگاری دارد؟

این روش، یک روش نیمه دائمی است که بعد از گذشت مدتی نیاز به ترمیم کردن پیدا خواهد کرد، این موضوع که لمینت مژه تا چه مدت برای شما دوام دارد، به عوامل گوناگونی بستگی دارد، مثلاً کیفیت کار آرایشگر شما، کیفیت مواد مورداستفاده و یا سرعت رشد مژه‌های طبیعی شما؛ اما به‌طورکلی دوام این کار را، از 2 ماه تا 3 ماه تخمین زده‌اند.

آیا لمینت مژه با لیفت مژه تفاوت دارد؟

در اصل لیفت و لمینت مژه، تفاوت چندانی ندارد. این دو روش فقط یک تفاوت جزئی باهم دارند آن‌هم این است که؛ درروش لیفت مژه، از مواد تقویتی کمتری برای مژه‌ها استفاده می‌شود که به خاطر همین نکته، خانم‌های باردار و یا شیرده هم می‌توانند از روش لیفت مژه استفاده کنند، البته بازهم بهتر است که قبل از انجام این کار، حتماً با پزشک خود مشورت کنند.

قیمت و هزینه‌ی لمینت مژه چقدر است؟

نمی‌توان یک تعرفه‌ی ثابت برای لمینت مژه تعیین کرد و قیمت‌ها و هزینه‌های لمینت مژه، در سالن‌های متفاوت باهم فرق دارد و این قیمت و هزینه، به نوع و کیفیت کار و خدمات و نیز کیفیت مواد مورداستفاده برای این کار بستگی دارد.

آموزش لمینت مژه:

ازآنجایی‌که امروزه لمینت مژه، به یک روش رایج و بسیار محبوب در میان خانم‌ها تبدیل‌شده و طرفداران بسیاری پیداکرده است، این رشته از رشته‌های پردرآمد دنیای آرایشگری به‌حساب می‌آید. اگر به یادگیری این هنر علاقه‌مند هستید و می‌خواهید از این راه به کسب درآمد بپردازید، می‌توانید با مراجعه کردن به مراکز و سالن‌های آموزشی معتبر، نکات لازم برای انجام این دسته از خدمات را فرابگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز:
  • مرکز آموزش ژیلا
  • مرکز آموزش جاوید
  • مرکز آموزش گلشیفته
  • مرکز آموزش آلما
  • مرکز آموزش لیماک
  • مرکز آموزش آتون
  • مرکز آموزش یاقوت
  • مرکز آموزش ماد
  • مرکز آموزش قادری
  • مرکز آموزش مایسا
  • مرکز آموزش مه رو
  • مرکز آموزش اتون
  • مرکز آموزش دلوان
  • مرکز آموزش ایران فشیال
  • مرکز آموزش هفت رخ

خاتون
0936938 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لبنان
0713631 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیوا
0930192 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهل گیسو
0936355 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دستوری
0917443 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مروارید سفید
0713726 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه ثبت نام در دوره لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی لیفت و لمینت مژه در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

نحوه ی برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است تعداد جلسات متغییر بوده ولی به طور معمول کلاس ها به مدت 6 ساعت در دو جلسه برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی لیفت و لمینت مژه ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی لیفت و لمینت مژه ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

برای شرکت در این دوره به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این ابزار شامل پد سیلیکونی، سرم مخصوص مژه، چسب مخصوص، مواد کراتینه (آبی و صورتی)، میکرو براش و شانه مژه است

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت لیفت و لمینت مژه خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش لیفت و لمینت مژه در شیراز، آموزشگاه لیفت و لمینت مژه شیراز، بهترین لیفت و لمینت مژه در شیراز، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، گام به گام، مرحله به مرحله، صفر تا صد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، آموزشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!